Recommended Posts

همدمي نيوز:رئیس سرویس اطلاعات و امنیت خارجی اسرائیل (موساد) گفت: بزرگترین خطری که اسرائیل را تهدید می کند جمهوری اسلامی ایران است. مئیر داگان که در نشست روز گذشته (دوشنبه) کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) سخن می گفت در جریان ارائه ارزیابی های خود در مورد آنچه که ممکن است در سال میلادی جاری (2008 ) روی دهد، از جمله گفت: انتظار می رود که در این سال تهدیدهای امنیتی علیه اسرائیل از شمال و جنوب شدت گیرد - ولی بزرگترین تهدید از سوی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که نیت های پلید خود را علنا بیان می کند و با صراحت در این باره سخن می گوید. مئیر داگان گفت: حکومت ایران نه تنها خود به تلاش اتمی ادامه می دهد و موشک و جنگ افزارهای دیگر تولید می کند، بلکه در شمال اسرائیل به تقویت سوریه پرداخته و در جنوب، به پشتیبانی از حماس و تقویت سازمانهای ترور فلسطینی ادامه می دهد و از هر راه می کوشد به اسرائیل آسیب برساند. رئیس موساد گفت: حکومت ایران در این تلاش مقادیر بسیار زیادی اسلحه به سوریه و حماس و جهاد اسلامی و دیگر سازمانها رسانده و می رساند. در مورد ارزیابی اطلاعاتی آمریکائی، مئیر داگان گفت: این گزارش در ارزیابیهای اطلاعاتی اسرائیل هیچ تغییری به وجود نیآورده و اسرائیل همچنان به هشیاری خود ادامه می دهد، ولی آن گزارش ممکن است موجب انحراف افکار عمومی جهان شود و تلاش برای برقراری تحریمهای گسترده علیه حکومت ایران را مختل کند. او گفت: گزارش آمریکائی همچنین ممکن است موجب دلگرمی آنانی در آژانس بین المللی انرژی اتم در وین گردد که مایلند به نحوی با حکومت ایران کنار آیند و ادامه برنامه های اتمی آن رژیم را امکان پذیر سازند. مئیر داگان گفت: این ارزیابی هنوز همچنان به قوت خود باقی است که حکومت ایران ممکن است تا دو سال دیگر به تولید بمب اتمی برسد. ولی برخی ارزیابیها دیگر می گوید که جمهوری اسلامی هنوز تا تولید نخستین بمب اتمی خود حدود سه سال فاصله دارد. رئیس موساد هشدار داد که سوریه نیز همچنان تلاش می کند به جنگ افزارهای بالیستیک مجهز گردد و حزب الله لبنان نیز همچنان برای انبار کردن اسلحه به تلاش ادامه می دهد. با اینهمه مئیر داگان تاکید کرد که تلاش تسلیحاتی سوریه، بیشتر جنبه دفاعی دارد و سازمانهای اطلاعاتی اسرائیل هنوز بر این باورند که سوریه قصد ندارد به حمله مستقیم نظامی علیه اسرائیل دست بزند. رئیس موساد تاکید کرد که حکومت ایران نه تنها خود مستقیما اسرائیل را مورد تهدید قرار می دهد، بلکه سوریه، حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی و دیگر سازمانهای ترور را نیز به این تعرض تشویق می کند و قصد دارد آنها را در جهت تامین منافع سیاسی و نظامی و ایدئولوژیک و مذهبی خود به کار گیرد. داگان گفت: حکومت ایران بر میزان همکاریهای تاکتیکی و نظامی خود با سوریه افزوده است و این همکاری نه تنها شامل رد و بدل کردن اطلاعات بین دو کشور است، بلکه همآهنگ ساختن اقدامات آنها را نیز شامل می شود. به گفته او: حکومت ایران نه تنها به سازمانهای ترور فلسطینی اسلحه می رساند و پول در اختیارشان می گذارد، بلکه افراد آنها را نیز مورد آموزش نظامی قرار می دهد و این واقعیت به ویژه در نوار غزه به چشم می خورد و از این رو فلسطینی ها در تولید راکت توانسته اند از نظر فن آوری پیشرفت کنند. رئیس موساد گفت: سوریه و حزب الله لبنان به دنبال جنگ تابستان 2006 به قدرت کوبنده نظامی اسرائیل پی برده اند و از این رو می کوشند توان موشکی و استفاده از راکت های جنگی را افزایش دهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

رئیس موساد گفت: سوریه و حزب الله لبنان به دنبال جنگ تابستان 2006 به قدرت کوبنده نظامی اسرائیل پی برده اند و از این رو می کوشند توان موشکی و استفاده از راکت های جنگی را افزایش دهند.


:oops: :oops: :oops: :oops: منظورش از قدرت کوبنده کشتار مردم بی دفاع و شکست خوردن دربرابر یک گروه 2000 نفریه دیگه؟! :x

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تغییر نام خلیج فارس به خلیج عرب یک مسئله ای هست که دیگه رئسای دولت اون رو پذیرفتند . :oops:


کدوم روئسا؟!!!!!!!!!! :oops: :oops: :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خودكاري كه شليك مي‌كند، در خرمشهر كشف شد.

به گزارش «تابناك»، مأموران امنيتي در منطقه خرمشهر، موفق به كشف يك قبضه اسلحه كمياب همراه با سيزده تير فشنگ شدند. اين اسلحه به شكل خودكار است.

يك منبع آگاه امنيتي با تأييد اين خبر گفت: اين اسلحه از خاك عراق وارد ايران شده و گلوله‌هاي آن به سيانور آغشته است. گلوله‌هاي اين اسلحه كه به صورت انفجاري عمل مي‌كند، بسيار خطرناك است و به هيچ عنوان نمي‌توان تشخيص داد كه اين خودكار، اسلحه باشد.

مالك اين اسلحه كه هم‌اكنون در بازداشت است، در بازجويي‌ها اعلام كرده اين اسلحه را به قيمت هزار دلار در عراق خريداري كرده است.
اين اسلحه نادر كه پيش از اين هم شبيه آن در نقاط مرزي كشف شده بود، با برداشتن سر آن آماده شليك مي‌شود.

يادآوري مي‌شود، آبادان و خرمشهر از جمله شهرهاي مرزي هستند كه در مسير قاچاق اسلحه از عراق پس از اشغال اين كشور قرار گرفته‌اند


حالا چه کسی است که اسلحه ارسال می کند؟! ایران یا آمریکا؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- روزنامه واشنگتن تایمز به نقل از مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: "برخی رهبران خاورمیانه مایل بودند آمریکا در جریان حوادث اخیر در خلیج فارس به روی قایق های نظامی ایران آتش بگشاید."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) استفان هادلی با اشاره به دیدار ماه گذشته جرج بوش با رهبران خاورمیانه گفت: "تعدادی از سران خاورمیانه تمایل داشتند که کشتی های نیروی دریایی آمریکا به سمت قایق های تندرو ایرانی در تنگه هرمز شلیک کنند."

براساس این گزارش هادلی از اشاره مستقیم به رهبران عربی خودداری کرد و ممکن است اظهارات وی صرفا خطاب به اسرائیل باشد که بوش مدت سه روز را در آنجا گذراند.

مشاور امنیت ملی آمریکا که درباره سفر آتی بوش به آفریقا سخن می گفت در بخشی از اظهارات خود در پاسخ به سئوالاتی درباره حادثه ماه ژانویه در تنگه هرمز گفت: "کشتی های آمریکایی «خیلی خیلی» به گشودن آتش به سمت قایق های ایرانی نزدیک شده بودند."

وی سپس ناگهان رو به خبرنگاران گفت: "شکاف و اختلاف نظر درباره این موضوع در منطقه بسیار زیاد است. به نظر برخی افراد جلوگیری از درگیری مایه خوشحالی بوده در حالی که برخی دیگر تصور می کنند که بهتر بود آمریکا علیه قایق های ایرانی دست به اقدام می زد."

هادلی ادامه داد: "اختلاف نظر موجود در میان سران منطقه بسیار جالب توجه است."

یادآور می شود جرج بوش ماه گذشته به خاورمیانه سفر کرد و ظاهرا هادلی به اظهاراتی اشاره می کند که در نشست های خصوصی با رهبران برخی کشورهای منطقه رد و بدل شده است.

به ادعای مقامات آمریکایی، چند قایق تندرو ایرانی ماه گذشته به کشتی های نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز نزدیک شدند و قصد حمله داشتند اما این قائله بدون درگیری به پایان رسید.
ایران چنین ادعایی را تکذیب کرده است.

منتهی گویا نمی دونستند که با اون شلیک این حرکت متخاصم ارزیابی شده و تمام ناوگان آمریکا در خلیج فارس اون هم بدون اخطار نابود می شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جمیع سران عرب منطقه روی هم جربزه شلیک یک فشنگ رو ندارند، :oops: مگر اینکه بخوان آمریکایی ها تیری شلیک کنند. :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ک منبع آگاه با بیان اینکه شی شبیه آنتن کوچک بر روی سر این پرنده جاسازی شده است، اظهار داشت: این دومین مورد از این گونه پرندگان مجهز به گیرنده و فرستنده اطلاعات است كه در منطقه مشاهده شده است.

به گزارش«جهان» در حوالی روستای کامو در نزدیکی سايت هسته‌ای نظنز، پرنده عظیم الجثه ای مانند عقاب مشاهده شده است که مجهز به تجهیزات شنود و جاسوسی بوده و دستگاهی شبیه تلفن همراه در قسمت سینه این پرنده نصب شده است.

یک منبع آگاه با بیان اینکه شی شبیه آنتن کوچک بر روی سر این پرنده جاسازی شده است، اظهار داشت این دومین مورد از این گونه پرندگان مجهز به گیرنده و فرستنده اطلاعات است كه در منطقه مشاهده شده است.

وی افزود: در سال های گذشته نیز یک باز شکاری که به این تجهیزات مجهز بود توسط نیروی مقاومت بسیج اردستان به دام افتاد.

گفته مي‌شود امکان جاسوسی توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه و رها سازی این پرندگان، توسط عده ای از اتباع کشورهای عربی که به بهانه تفریح وارد شهرهایی مانند کاشان می‌شوند، وجود دارد

یعنی یک تفنگ ساچمه ای اونجا نبود این پرندهه رو بکشند؟! یا کشتند ما خبر نداریم! واقعا آمریکایی ها حتی به پرنده ها هم رحم نمی کنند و اونوقت ادعای دفاع از حقوق بشر رو می کنند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يه دفعه خبری جالب خوندم که ميگفت روس ها از باز های شکاری در کنار کرملين استفاده ميکنن برای شکار کبوتر ها و پرندگان اطراف کرملين البته رسما اعلام شده بود که گلاب به جمالتون اين کبوتر ها محوطه رو کثيف ميکنن اما خوب ....... :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام اين سران كشور هاي عربي منتظر هستند كه ببيندد كي بين ايران و آمريكا جنگ مي شود تا اون دور بشيند به ما بخندد ولي فكر نمي كنند كه با وقوع جنگ تمام خاورميانه درگير جنگ مي شوند :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من سران عرب منطقه به اين موضوع واقفند كه در صورت جنگ بين ايران انريكا تمام خاورميانه در گير خواهد شد و همونطور كه در گزارش گفته شده احتمالا منظور از برخي از سران همون صهيونيست ها بودن كه ارزوي حمله امريكا به ايران رو دارند .... و چه ارزوي بد فرجامي خواهد بود برايشان :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این سران عربی که ایشون اسم اونا رو نگفت ولی من می گم :oops: سران امارات و کویت و فک کنم عمان باشه مثل این که این قایون از جونشون سیر شدن :oops: :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه کی گفته این رو قبول کردند احمدی نژاد در یکی از نشستهاش با یکی از این دولت مردان عرب که خلیج فارس رو خلیج عربی گفته بود حسابی تودهنی زد و الش رو گرفت که بنده خیلی حال کردم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من از شما یک خواهش دارم به این دو تصویر پایین نگاه کنید و روابط رو ببینید .
http://www.iran-daily.com/1385/2796/html/070998.jpg
http://www.peteykins.com/sparklepony/BushAbdullah2.jpg

حالا از این دو عکس بگزریم و حالا اینکه چرا من گفتم رؤسای ما این رو پذیرفتند .

در شورای همکاری خلیج فارس که آقای احمدی نژاد حضور داشت این اتفاق رخ داد .

در تابلوی مربوط به نشان دادن نام مجلس به جای خلیج فارس نوشته بودن خلیج عرب . چرا احمدی نژاد کاری برای اعتراض به اینکه چرا نامه خلیج فارس رو نوشتند خلیج عرب نکرد برای مثال می تونست سالن رو ترک کنه . یا ممکنه اونقدر عربیه تمام رؤسا بد باشه که نتونستند این نام رو بخونند من که بعید می دونم .
:oops: :oops: :oops: :oops:



دوست عزیز از سایتهای دیگر عکس نذارید.
تاکنون چندین بار به این موضوع توجه نکردید و در صورت تکرار امکان قرار دادن عکس در پست برای شما غیرفعال میشود.
SAEID

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتی که اون کشور های عربی که به آمریکا آسمانشون رو برای حمله به ایران داده بودند با موشک های شهاب به توبره کشیده شدند اون وقت می فهمند که باید شلیک می شد یا نه . :oops: :oops: :oops: :oops: :x icon_biggrin :lol: :( :( :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
زیاد به این حرف ها اهمیت ندید. این نقل قول های مبهم فقط برای گل آلود کردن فضای خاور میانه است والا همین امروز در اخبار اعلام شد که یک مقام اماراتی در سفرش به فرانسه اعلام کرده که ایران هیچ خطری برای منطقه نیست. این بدبخت ها دوستی با ایران را دوست دارند ولی امریکا از این کار جلوگیری می کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.