Recommended Posts

امریکا رو له میکنیم بعد میام اونجا سراغت یه بلایی سرت میاریم که تا اخر عمرت بگی الظواهری غلط کرد ! الظواهری غلط کرد !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حالا خوبه یه کاری انجام دادن.

 

نگران نباشید برادران نیروی انتظامی ترتیبشان را خواهند داد. این وهابیها زور بیخود میزنن و کارشون مثل اینه که رفتن زیر کوه پر از برف سر کوه داد میکشن! اولا صداشون بیدی نیست و ثانیا بهمن میریزه سرشون دیگه! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام تو كجاي تاريخ خونديد كه وهابي يا غيره شيعه با شيعه و شيعه گري سر سازش داشته باشن اگر غير اين انجام مي دادن از اونها بعيد بود .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم تنشون میخاره احتمالا چند سالیه به رسم معاویه حمام نرفتند برای همینه که سیاه سوخته هستند. به موقش حساب اینا هم میرسیمکه حساب کار بیشتر دستشون بیاد وهابیان دیگه از اب گل الود ماهی میگیرن بدبختی اونم بلد نیستن خاک تو سرشون بر معاویه لعنت بر عمر لعنت بر علی و آل او صلوات lich جان خیلی عالی بود دستت درد نکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سفرهای اخیر سیاستمداران آمریکایی به منطقه خلیج فارس برای بازرسی از گروه های نظامی در عراق، در حقیقت هدف مهم دیگری را نیز دنبال می کردند: نشان دادن این نکته به تهران که این کشور برای ایالات متحده همانند سابق بعنوان تهدیدی جدی در منطقه برداشت می شود. در عین حال، "جان مک کین" و "ریچارد چینی" کاندیداهای اصلی ریاست جمهوری آمریکا اتخاذ شدیدترین تدابیر علیه ایران را تا پایان سال جاری میلادی، پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، غیر ممکن نمی دانند. البته، دولت ایران چنین تهدیدات و سخنرانی های هراس آمیزی را نادیده گرفته و در پاسخ به تلاش های آمریکا بدان توصیه کرد که پیامدهای احتمالی اقداماتی خود را محاسبه کند.

تهران اعلام کرده است که از مذاکرات آتی پیرامون برنامه هسته ای خود با گروه 1+5 میانجیگران بین المللی (روسیه، ایالات متحده، چین، انگلستان، فرانسه و آلمان) امتناع می کند و مفهوم ساخت که در آینده مقامات این کشور قصد دارند تنها با نمایندگان رسمی آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کنند.

تغییر موضع ایران که بسیار سبب نگرانی آمریکا می باشد، پس از آن اتخاذ شد که شورای امنیت سازمان ملل متحد سومین قطعنامه علیه ایران را تصویب کرد که برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را محکوم ساخته و تهدید به اتخاذ تحریمات جدید علیه تهران از سوی جامعه جهانی می کند.

مسلماً تنش های موجود در روابط ایران و کشورهای غربی، هیچ چیز مثبتی به همراه نخواهد داشت. هرچه بیشتر این مقابله بطول بیانجامد، شانس این که یا ایران برنامه هسته ای خود را به انتها برساند و یا اینکه آمریکا از تمامی این ها خسته شده و با استفاده از انتخابات ریاست جمهوری، درسی به "ایران غیر مطیع" بدهد، بیشتر می شود.

در این مقابله نه تنها لحن جنگ طلبانه از سوی رئیس جمهور ایران، بلکه از سوی مک کین نیز که ممکن است در انتخابات نوامبر به ریاست جمهوری آمریکا برسد، نگرانی برانگیز است.

اگر کاندیدای حزب دموکرات آمریکا در راستای انجام دیالوگ با تهران بیشتر موضعی برای وقت کشی بگیرد، در آنصورت کاندیدای جمهوری خواه خواستار این می شود که هر چه سریعتر مسئله با ایران را حل کند و آن را بخاطر سیاست ضد آمریکایی آن تنبیه کند. علاوه بر این، مشاورین اقتصادی و سیاسی ستاد حزب جمهوری خواه هرچه بیشتر بدین اشاره می کنند که نرخ بالای نفت، پیامد مستقیم "عامل ایرانی هراس" است و احتکارگران حداقل 30-35 دلار بابت "هراس" می پردازند. یعنی، بخاطر هراس از این احتمال که تهران در آینده ای نزدیک دارای سلاح هسته ای خواهد شد و ایالات متحده موفق به دخالت در این امر نمی شود.

درباره حل مشکل هسته ای ایران دربین نظامیان آمریکایی نیز وحدت وجود ندارد. ژنرال فالون که چندی پیش استعفا داد، فرمانده نیروهای آمریکا در عراق و افغانستان و مخالف حل نظامی مسئله ایران بود. در عین حال "روبرت گیتز" وزیر دفاع آمریکا و "جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا آماده هستند که در صورت ضرورت "ایران را سر جای خود بنشانند" و بهیچ وجه قصد انجام این کار به روش های دیپلماتیک را ندارند.

این که توسعه اوضاع پیرامون ایران در آینده چگونه خواهد بود را هیچ کس نمی تواند پیشبینی کند. آمریکاییان متوجه هستند که ایران از هیچ کس نمی ترسد و حتی در صورت حمه بدان، بعید است که بر خلاف شکست سریع عراق ایران "بشکند".

در عین حال، بعقیده کارشناسان پنتاگون "بی اقدامی اجباری" در رابطه با ایران تهدیدی برای بروز مشکلات بیشتری در آینده برای آمریکاست. طبق ارزیابی این کارشناسان، ایران به سریعترین شکل ممکن برنامه هسته ای خود را پیش می برد و در آینده نزدیک می تواند به ساخت سلاح هسته ای خود کاملاً نزدیک شود.

و در آن زمان هر گونه اقدامی علیه تهران (اگر آمریکا تصمیم به انجام آن بگیرد)، می تواند با "ضربه تلافی" مواجه شود که توان تهدید کردن خاک آمریکا را نخواهد داشت، اما می تواند پایگاه های آمریکایی که در نزدیکی ایران، در حاشیه خلیح فارس هستند را نابود کند.

خبرگزاري نووستي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر محمد و ال محمد و علي و ال علي صلوات و بر معاويه لعنت .ولي اقاي seginem بر عمر لعنت نفرست . من يك شيعه هستم ولي بر عمر ابن خطاب لعنت نمي فرستم چرا كه او و ابوبكر از صحابه پيغمبر بودند و خدمات شاياني به اسلام كردند در ضمن من جايي خواندم كه عمر داماد حضرت علي هم بوده و پيغمبر هم داماد ابوبكر .و عثمان هم داماد پيغمبر بود.عثمان را به اين خاطر ذوالنورين مي گويند كه با دو دختر پيغمبر ازدواج كرده بود.با اين حرفهاي افراطي كه به عقايد اهل غلو(غلات) شبيه است اب به اسياب دشمنان ما(وهابيها و غربي ها) نريزيد و به احساسات تقريبا 10ميليون اهل سنت ايران توهين نكنيد. امام رضا از غلات بيزار بود و انها را لعنت كرده بود. حضرت علي در بسياري از مسايل با عمر همكاري مي كرد (مثلا شايدجنگ با ساسانيان)ايا ادم با دشمن خود همكاري مي كند؟ شايد بگيد به خاطر صلاح اسلام اينكار را مي كرده ولي اين حرف به نظر من درست نيست چون اگر فقط به خاطر مصالح بود چرا امام حسين به خاطر مصالح اسلام با يزيد همكاري نكرد ؟مگر غير از اينه كه در ان زمان روميان كه از سر سخت ترين دشمنان اسلام بودند با مسلمانان مي جنگيدند!؟امام حسين جنگيد چون بايد مي جنگيد چون يزيد از راه اسلام خارج شده بود و خلاف اسلام عمل مي كرد. اگر عمر هم خلاف اسلام عمل مي كرد امام علي حتما با اون برخورد مي كرد ولي ما تو تاريخ چنين چيزي نداريم. خلاصه اينكه به شما توصيه مي كنم كه تاريخ صحيح صدر اسلام را مطالعه كنيد و كوركورانه و از روي نا اگاهي فرياد زنده باد مرده باد سر ندهيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه زد سرم مرخصى ميگيرم ميرم جنوب نشونشون ميدم معاويه چه سگى بوده .. بر سر عمر خطاب :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان، هرچه سريعتر نسبت به تصحيح صحبت‌هاشون در مورد عمر اقدام بفرماين. سايت، جايي براي نژادپرستي و تعصبات مذهبي نداره. تمامي اديان و فرقه‌ها (به جز صهيونيسم و وهابيت كه در اصل فرقه نيست!!)، محترم هستن. اين صحبت‌ها، فقط باعث افزايش شكاف بين شيعه و سني مي‌شه. ما شيعيان، وظيفه‌مون نگاه داشتن اتحاد هست. حالا اگه برادران سني، به دلايلي از اين اتحاد سر باز مي‌زنن، به ما ارتباطي نداره. چون ما مثل اون‌ها نيستيم. پيامبر اكرم (ص)، داماد عمر و ابوبكر بودن (از هر كدوم يك دختر گرفته بودن كه البته اين دليل سياسي داشت). لطفاً ديگه در اين سايت، حرفي بر عليه عمر و همچنين در مدح عمر بيان نشه!!! راه حق، از راه باطل هم كاملاً مشخص هست. اني تارك فيكم الثقلين ... .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فکر کنم تنشون میخاره احتمالا چند سالیه به رسم معاویه حمام نرفتند برای همینه که سیاه سوخته
هستند.
به موقش حساب اینا هم میرسیم که حساب کار بیشتر دستشون بیاد وهابیان دیگه از اب گل الود ماهی میگیرن بدبختی اونم بلد نیستن خاک تو سرشون




بر معاویه لعنت
بر عمر لعنت

بر علی و آل او صلوات


دوست عزيز

شما با اين افكار خودتون كه آب رو گل آلوده تر مي كنيد. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خيلى‌خيلى ببخشيد كه دوباره پاسخ ميدم تو اين موضوع فقط ميخواستم به گوش اونهايى كه اين دفترچه ها رو پخش ميكنم برسونم كه تا وزارت اطلاعات عصبى نشده دست از اين كاراشون بردارن چون وزارت اطلاعات به چنين مسايلى به شكل (خطرناكى نگاه ميكنه) اگر ببرنتون اطاق‌ (.....) ديگه راه برگشت نيستا icon_cheesygrin تو اين اطاق معاويه كه سهله هفت جد آباد معاويه هم ميان جلو چيشتون ... خدا نسيب گرگ بيابون نكنه اون اطاق رو .. باسه خودتون مشكل ساز نشيد و گول وهابيهارو نخوريد :mrgreen: همين

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای اطلاع بیشتر دوستانی که دانشجو هستند به کتاب تاریخ اسلام تالیف مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی مراجعه کنند. اگر سوالی در ذهنشون باشه پاسخ خودشون رو در این کتاب که در دانشگاهها تدریس می شه خواهند یافت. چون بهرحال این یک سایت نظامی هستش درباره خدمات عمر به اسلام چیزی نمی نویسم. خودتان مطالعه کنید و به حرفهای روضه خوانان بی سواد و دین به دنیا فروش هم توجه نکنید که ممکن است اشتباه بزرگی مرتکب شوید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستان من از برادران عذر خواهی میکنم . کارم بد بود قبول دارم . . . . . جو گیری و هزلر درد سر تکرار نمیشه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام به دوستان
من از برادران عذر خواهی میکنم .
کارم بد بود قبول دارم .
.
.
.
.
جو گیری و هزلر درد سر
تکرار نمیشه :mrgreen:


دوست عزيز

از شما تشكر ميكنم كه فرهنگ خوب خود را ثابت نموديد. منتظر نظرات خوب بعدي شما هستم.

موفق باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.