Recommended Posts

نه به خدا!!!!!!! :mrgreen: :lol: icon_cheesygrin چطوري مي توني همينطوري حدس بزني؟؟ :mrgreen: شما با برنامش رفتيد يا خود سايت؟؟؟ توي برنامه سرچ كنيد arabian gulf و ببينيد كه ميگه همچين جايي وجود نداره! حالا بزن persian gulf و نتيجشو ببين! اگه غير از اين بود هرچي خواستي بگو! اين عكس رو هم خودم گرفتم و تنها دستي كه تو اين عكس بردم اين بود كه پايينش نوشتم ميليتاري! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خليج هميشه فارسه البته اگه اقاي پرزيدنت هم اينو بدونه و نره زير لوگوي خليج عرب بشينه كه مايه خوشحالي جهان عرب رو فراهم كنه. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

همونجوري ادعاي دخالت نكردن در عراق بدون مدرك كذب است كه ادعاي دخالت كردن .
اقايان تكذيب دخالت نيز مدرك مي خواهد ولي به نظر من ايران صد در صد در عراق دخالت مي كند.اصولا فلسفه وجودي سپاه قدس براي دخالت و خرابكاريهاي اينجوري در عراق است.
با وجود اينكه مدركي براي اثبات ان ندارم ولي به نظرم خرابكاري ايران و اموزش تروريستها در عراق اظهر من الشمس. :mrgreen:


شما الان نماینده آمریکا در سایت میلیتاری دات آی ار هستین دیگه؟! icon_cheesygrin اصلا آمریکا غلط کرده از اون سر دنیا اومده اینجا اگر دخالت هم می کنیم فقط در روند سازنده است و الویت هم با ماست که همسایه هستیم تا با آمریکا!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پاسخ نماینده ایران به ادعاهای بی اساس امارات

عضو هيات اعزامي از مجلس شوراي اسلامي به يكصد و هجدهمين اجلاس مجمع بين المجالس در كيپ تاون آفريقاي جنوبي، به ادعاهاي واهي نماينده امارات در اين اجلاس در خصوص جزاير سه گانه ايراني پاسخ داد.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه‌هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي، قاسم عزيزي در پاسخ به اين ادعاها گفت: همانگونه كه جمهوري اسلامي ايران بارها به صراحت اعلام كرده است، جزاير سه گانه ابوموسي، تنب بزرگ و كوچك جزو لاينفك سرزمين جمهوري اسلامي ايران است.

وي افزود: علاوه بر اين جمهوري اسلامي ايران همواره به تعهدات بين‌المللي خود از جمله تعهدات ناشي از يادداشت تفاهم ‪ ۱۹۷۱‬ميان طرفين و ملحقات آن كاملا پايبند بوده است.

عزيزي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران در راستاي سياست اصولي خود مبني بر تامين امنيت، ثبات و صلح پايدار در خليج فارس در سال‌هاي اخير تلاش‌هاي گسترده‌اي را به منظور اعتمادسازي و گسترش همكاري‌هاي متقابل با كشورهاي خليج فارس به كار برده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون Note ها که دستی اضافه می شه! تازه گلف چیه؟! مگه بازی گلفه؟! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای اعراب متاسفم . الان نفت و امریکا 20 سال دیگه چی؟ نفت خلیج فاس با این وضعیت 20 سال دیکه تمام خواهد شد یا به وضعیت بحرانی میرسد. ما با خواست خدا خود کفای کامل شدهایم که هیچ در همه سطوح در جهان حرف اول را میزنیم . انشا ا... :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نسخه گوگل ارث پرو دارم و الان هم نگاه کردم نام خلیج عربی در کنار خلیج فارس مشاهده میشود و حتی از ارتفاع چند هزار کیلومتری این نام به چشم میخورد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در قبل از انقلاب هم با وجود اينكه آمريكا پشت ما بود از اين حرفا زده شده ولي نه با اين وسعت حالا كه فقط خودمونيم بايد از سياست كزدار و مريض استفاده كنيم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خليج هميشه فارسه
البته اگه اقاي پرزيدنت هم اينو بدونه و نره زير لوگوي خليج عرب بشينه كه مايه خوشحالي جهان عرب رو فراهم كنه. :mrgreen:


دوست عزيز اگه شما به همون تصويري كه بهش اشاره كردي دقت كني ميشه: نشست سران كشورهاي عربي حول خليج كه اين رو نوري زاده هم گفت!!



درمورد گوگل ارث: شايد نسخه من خواسته خوشحالم كنه ! چون سرچ كرده بودم اون رو اورد ولي الان كه دستي نگاه ميكنم ميبينم حق با شماست! بهر حال من كه كلي خوشحال شده بودم.خلاصه من هيچ دستي در اين عكس نبردم و حقيقت رو نشون دادم. اسم تاپيك هم مشكلي نداره و حتي توي توضيح خليج مجعول بيانش ميكنه! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
محمد البرادعی روز پنجشنبه گفت که پيشرفت روند غنی سازی اورانيوم توسط ايران کند بوده و سانتريفوژ های جديد نصب شده در نطنز نيز از مدل های قديمی است.

آقای برادعی که به برلين سفر کرده است پس از ديدار با وزير امور خارجه آلمان اظهار داشت: آژانس از تحولات اخير در باره برنامه اتمی جمهوری اسلامی به خوبی آگاه است.

وی افزود: «ايران بين سه هزار و ۳۰۰ تا سه هزار و ۴۰۰ سانتريفوژ مدل P1 مربوط به دهه ۱۹۷۰ را در اختيار دارد که بيش از سه هزار دستگاه نصب شده در پايان سال گذشته ميلادی است.»

مدير کل آژانس بين المللی انرژی اتمی می گويد: «ايران در حال ساخت تعدادی از دستگاه های مدل قديمی P1 است که هم اکنون در نطنز وجود دارد.ميزان پيشرفت اين دستگاه ها نيز سريع نبوده است.»

وی اظهار داشت: «من از ايران می خواهم که روند غنی سازی را سرعت ندهد چرا که پيش از حرکت بيشتر ايران به سمت غنی سازی اورانيوم ما در وهله اول نيازمند يک موافقتنامه هستيم.» محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران ده روز پيش اعلام کرد که ايران کار نصب شش هزار سانتريفوژ جديد را در تاسيسات اتمی نظنز آغاز کرده است.

بر اساس اظهارات وی، دستگاه های جديد در حال نصب قادر است تا پنج برابر نمونه های قبلی اورانيوم را سريعتر غنی سازد.

اين اظهارات با ترديدهای جامعه بين المللی روبرو شده و قدرت های بزرگ اعلام کردند که بايد منتظر اظهار نظر آژانس در اين زمينه شد.
«ايران هرگز قدرت اتمی نخواهد شد»

در همين حال، اهود المرت، نخست وزير اسرائيل در مصاحبه ای که روز پنج شنبه مننتشر شد گفته است که بر اساس «اطلاعات» وی، ايران به يک «قدرت اتمی» در جهان بدل نخواهد شد.

آقای اولمرت در گفت وگويی با روزنامه اسرائيلی معاريو گفت: «بر پايه آنچه که من می دانم و خوانده ام، می توانم بگويم که تلاش های جامعه بين المللی موفقيت آميز خواهد بود و ايران يک قدرت اتمی نخواهد شد.»

به گفته وی، «تلاش های گسترده ای از سوی جامعه بين المللی در جريان است تا مانع از تبديل شدن ايران به يک قدرت اتمی شود. اسرائيل نيز بدون اينکه اين تلاش ها را هدايت کند، نقشی مهم در آن بازی می کند.»

اظهارات نخست وزير اسرائيل همزمان با سخنان محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی منتشر شد که روز پنجشنبه در مراسم روز ارتش گفت: «ملت ايران مقتدرترين و عزيزترين ملت دنيا است.»

وی افزود: «امروز اقتدار ملت ايران در حدی است که هيچ يک از قدرت های موجود دنيا قادر نيستند و جسارت آن را ندارند که منافع و امنيت ملت ايران را مورد تهديد قرار دهند.»
منبع خبرگراری فرانسه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کاربران گرامی لطفا از ارسال اخبار مربوط به موضوع هسته ای ایران در بخش اخبار نظامی خودداری کنند. این قبیل اخبار را در بخش اخبار عمومی ارسال کنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران الان به سوخت هسته ای تولید خودش نیاز مبرم نداره و به همین دلیل از 309 تن UF6 فقط 1670 کیلو گرم اون رو وارد سانتریفیوژها کرده.(منبع : گزارش البردعی) ایران هم فهمیده این P-1 ها به درد نمی خوره و داره روی IR-2 ها کار می کنه البته به علاوه سه مدل دیگه(منبع گزارش البرادعی و سخنان مسئولان) اگر الآن ایران اورانیوم زیادی غنی کنه نشانه حرکت ایران به سمت دستیابی به سلاح هسته ای هست که به این دلیل نیازی به سرعت در غنی سازی نیست. و یه نکته دیگه این که این اعداد به طور دقیق نیست یعنی اون 3000 تا در حقیقت 2952 هست که:18*164 (ایران آبشار های 164 تایی می سازه) پس این مقدار به علاوه 492 (3*164) می شه 3444.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باشه البرادعی درست می گه پس اینقدر به پروپای ما نپیچند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رئيس جمهور سوريه با بيان اينكه احتمال درگيري با اسرائيل ضعيف است تاكيد كرد: با وجود اين، براي جنگ آماده مي‌شويم.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "بشار اسد" با اشاره به اينكه احتمال درگيري با اسرائيل ضعيف شده است، بنابراين آمريكا تلاش مي‌كند تا گزينه جنگ را با فتنه و اختلاف داخلي عوض كند تصريح كرد: آمريكا تلاش‌ مي‌كند ميان ايران و اعراب فتنه بر پا كند.
رئيس‌جمهور سوريه تاكيد كرد: با آنكه احتمال جنگ سوريه با اسرائيل ضعيف است ولي با وجود اين،‌ سوريه خود را براي هرگونه درگيري آماده مي‌كند.

اسد كه در كنفرانس " نوانديشي ملي و سرنوشت عربي" در دمشق سخن مي‌گفت،‌ اعلام كرد: هيچ يك از ما وقوع جنگ را بعيد نمي‌داند، ولي بسياري در حال بحث اين موضوع هستند كه آيا اسرائيل به لبنان و سوريه حمله خواهد كرد، يا اينكه آمريكا عليه ايران جنگي را ترتيب خواهد داد؟

وي افزود: در دولت آمريكا كساني هستند كه به دنبال جنگ هستند ولي ما خودمان را براي بدتر از آن آماده نموده‌ايم و بر اساس داده‌ها و نشانه‌هاي جنگ احتمالي در آينده عمل مي‌كنيم ولي احتمال وقوع آن بسيار كم است.

بشار اسد تاكيد كرد: آمريكا كه احتمال وقوع جنگ را ضعيف مي‌بيند، در پي اين است كه گزينه جنگ را با فتنه داخلي عوض كند؛ يا در لبنان در پي اين هستند كه درگيري داخلي را به مشكلي سني_شيعي تبديل كنند؛ در حالي كه آنان در عين حال در تلاش براي ايجاد درگيري ميان ايران و عرب هستند.

بشار اسد با اشاره به بحران جاري لبنان تاكيد كرد: آمريكايي‌ها از وضع موجود در لبنان بسيار راضي به نظر مي‌رسند و اصلا دوست ندارند در اين زمينه راه حلي به وجود بيايد و رئيس‌جمهور انتخاب شود.

رئيس جمهور سوريه افزود: ما با طرح ابتكار اتحاديه عرب مشكلي نداريم و مانع تراشي نمي‌كنيم ولي وقتي كساني كه در لبنان نفوذ و قدرت دارند و نمي‌خواهند اين بحران حل شود ما چه مي‌توانيم بكنيم.

بشار اسد با اشاره به ديدار خودش با "سعود الفيصل" وزير امور خارجه عربستان در كنفرانس سران عرب در دمشق در تاريخ 29 و 30 ماه مارس گفت: من به سعود الفيصل گفتم، ما براي حل بحران لبنان آماده هستيم، ولي شما بيش از ما در لبنان نفوذ داريد.
رئيس‌جمهور سوريه خاطرنشان كرد: هر اقدامي از سوي ما در لبنان بستگي به رابطه خوب ما با طرف‌هاي موثر ديگر در لبنان، مثل عربستان و مصر دارد.

اقدام مناسبی است و کشور سوریه در آمادگی دفاعی قرار می گیرد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.