Recommended Posts

[quote]جناب آی آر کرفت...
این تاوانی هستش که داره به خاطر افعال پدر،مادر،دایی،عمو و... میده...
البته من هم کشتن بچه ها رو تایید نمیکنم...
و با ترور مخالفم.
ولی شرایط متفاوتند...
گاهی اوقات مثل الان میشه
ما روزهای خطرناکی پیش رو داریم...
کشتن بچه کار درستی نیست...
ولی یه وقت حضرت خزر برای حفظ ایمان یه زن و مرد یه بچه رو میکشه...
مساله حفظ جون و ایمان بیش از 100 میلیون شیعه و ده ها میلیون انسان بی دفاع دیگست... [/quote]


به به دیگه همینمون مونده بود فقط یه تروریست وحشی داره با یه پیامبر مقایسه میشه.
این مساله نه تنها حفظ ایمان نیست و موجب تنفر همگان هست بلکه موجب حفظ جون افراد بیشتر هم نمیشه چه بسا همین کار موجب شروع یه جنگ دیگه و ریخته شدن خون های بیشتری بشه.

[quote]اولا دوستان ما از بحث منحرف شديم داريم انسان دوستس مون رو به رخ هم ميكشيم بحث ما بر سر اين بود كه بمب كار كي بود يه نكته هم لازمه بگم وقتي عذاب الهي براي قوم عاد و ثمود و لوت اومد بچه هم توشون بود زبونم لال خدا بچه كشه؟؟؟؟؟ تو جنگ همه مي ميرن چه بچه چه پير چه جوون از اين ور كشتن بايد كشته بدن فرقي نداره حضرت علي گفت يه ضربه زده يه ضربت بزنيد يعني مساوي نه بيشتر اگه مرد كه مرد اگه نه ولش كنين الانم همين بحثه كشتن بايد كشته بشن خودشون نه ملتشون داره تاوان پس ميده
دوما كي گفت كار اين ورياست؟ كار كار خودشونه بمب هاي ديگر رو كي لوداده از كجا فهميدن ؟ چرا اينارو نفهميدن؟ اينا ميخان ميزان آمادگي ذهنيت ملتشون روبراي قبولوندن يه جنگ ديگه و ايجاد تنفر از مسلمونهارو بسنجن بعد حساب شده كار رو پيش ببرن اگرذهنيت آماده بود و احساسات تحريك شده بود ميگن كار مسلمونها است و بعد انفجارهاي ديگه - اگه نه ميگن يه تسويه حساب شخصي با يه شخص خاص بوده و دستگيرش كرديم .!! [/quote]
[quote]
سلام
خدا زمانی که خواسن قوم لوط رو نابود کنه همه رو با هم نابود کرد و همین طور قوم سبا و...
نگفت این ها بچه هستند و اونها ....
زمانی که عضو یک جمع می شی .... یعنی باهاشون هستی ....

خود خدا که قادر مطلق هست هم موقع عذاب فرسنادن کودکان اون جمع رو جدا
[/quote]
خوبه خودتون دارین میگین خدا.اینجا هم جالبه یک یا چند تروریست وحشی دارن با خدا مقایسه میشن.
هر موقع جایگاتونو با خدا عوض کردین و شدین خدا بکشید تا دلتون میخواد چون خودتون هم خلق کردین.

[quote]کسی نگفته که این بمب گذاری کار مسلمونها بوده
بحث اینه که شما نمی خواد دایه ی مهربانتر از مادر بشید[/quote]
شما هم خواهشا قاتل بدتر از تروریست این واقعه نشید
الان تروریست این واقعه بیاد نظراتو بخونه میگه اینکاره ها اینجا بودن و خبر نداشتیم میدونستم میومدم پیش اینا ترور یاد گرفتم شاید افراد بیگناه زیادتری بکشم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بس کنید این تز روشن فکری رو! دور از جون اگه همین بلایی که داره سر مردم سوریه میاد سر عزیزترین کس خودتون میاوردن و فیلمشو برات پخش میکردن حاضرم قسم بخورم اگه توانشو داشتین کل موجودات زنده امریکای شمالی و نه فقط مردمش رو زنده زنده میسوزاندید.

من نمیدونم پدر و مادر اون بچه هایی که سرشون رو بریدن چه حالی پیدا کردن وقتی این صحنه رو میدیدن فقط امیدوارم که قبلش مرده بوده باشن!!! (اونایی که پدر هستن میفهمن من چی میگم)

ما کینه توز نیستیم و قائل به هدایت حداکثری انسان ها هستیم نه قتل عام دست جمعی کفار ولی من و شما زنده روزی رو ببینیم که این مردم و این نژاد چطور تاوان 500 سال ظلمشون رو میدن !
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به هر حال آسیاب نوبت به نوبت

هرچند که ممکنه این انفجار ها کار خودشون باشه اما بالاخره روزی میاد که با انفجارهای درست و حسابی هم آشنا بشند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=5][color=#FF0000]اخطار به طرفین بحث!
کاری ندارم حق با کی هست اما چون این بحث به کدورت منجر خواهد شد، همین الآن بحث رو تمام کنید یا این بحث رو تیم مدیریت تمام خواهد کرد!!!
از طرف تیم مدیریت (نه شخص رضوی)[/color][/size]




[center]-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/center]
[center][size=5]سرنخ‌های جدید از انفجار ماراتن «بوستون»[/size][/center]
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری [url="http://www.reuters.com/article/2013/04/17/us-usa-explosions-boston-idUSBRE93F06T20130417"]رویترز[/url]، مقامات شهر «بوستون» اعلام کردند، بمب‌هایی که در خط پایان ماراتن «بوستون» منفجر شد، احتمالاً سنگین بوده است و در کیسه‌های نایلونی تیره رنگ به محل حادثه آورده شده است و این بمب‌ها از زودپزهایی بیرون زده بود که پر از ساچمه و میخ شده بودند تا این انفجار مرگبارتر شود.
روز دوشنبه دو انفجار در نزدیکی خط پایان مسابقات ماراتون شهر «بوستون» به وقوع پیوست که 3 نفر از جمله یک کودک 8 ساله کشته و 176 نفر دیگر مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است و بسیاری از آنها نیز دچار نقص عضو شدند.
«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا قرار است روز پنجشنبه هفته جاری به بوستون سفر کند و روز سه شنبه این بمب‌گذاری‌ها را یک اقدام تروریستی خواند.
«ریچارد دلوریه» مأمور ویژه لیس فدرال آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت: تکه‌هایی از نایلون، قطعات بلبرینگ و میخ در صحنه انفجار پیدا شده که احتمالاً در یک زودپز جاسازی شده بودند.
به گفته این مامور اف بی آی، این مدارک به آزمایشگاه پلیس فدرال در «کوانیکو» ویرجینیا فرستاده شده تا متخصصان وسیله انفجاری را بازسازی کنند و از محتویات و اجزاء آن باخبر شوند.
شهرهای مختلف در سراسر آمریکا در هشدار کامل قرار دارند و در نیویورک یک گروه تحقیقاتی و متخصص خنثی بمب در آماده باش هستند و ترمینال مرکزی فرودگاه «لا گاردیا» به دنبال مشاهده یک بسته مشکوک تخلیه شده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از یک منبع نزدیک به تحقیقات پلیس نقل کرده مواد منفجره همراه با تکه های فلز، میخ و بلبرینگ در یک زودپز با گنجایش هفت لیتر جاسازی شده بوده است.
بر اساس این گزارش بمب ها را در کیف های سیاه رنگی روی زمین گذاشته بودند.

[url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920128000411"]http://www.farsnews....=13920128000411[/url]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نگفتيم خداييم خدايي نكرده ولي گفتيم اونم جدا نكرد يجا كشت وقتي بمب ميتركه نميبينه بچه و بزرگ كيه ولي اوني كه مي تركوندش كه ميدونه چرا جداشون نميكنه؟ اونا بچه هاي ديگرون رو بكشن ولي بچشون وقتي ميميره ما عزا بگيريم؟ ما مرد باشيم برا بچه هاي خودمون عزا ميگيريم نميخاد چهره انسان دوستانه بگيريم برا بچه كسي كه بچمون رو كشته!!!!

بهتره از بحث دور نشيم و برگرديم سر بحث خودمون

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right][size=5][b]شهر ایلات اسرايیل هدف ۳ فروند موشک قرار گرفت[/b][/size][/right]
[right][size=5][b][img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/01/28/13920128000451_PhotoA.jpg[/img][/b][/size][/right]
[right]منابع صهیونیستی از اصابت ۳ فروند موشک به شهر ایلات واقع در ساحل دریای سرخ در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر دادند.
به گزارش العالم، رسانه های صهیونیستی از اینکه سامانه گنبد آهنین نتوانسته این موشک ها را رهگیری کند، از ارتش رژیم صهیونیستی به سختی انتقاد می کنند.
کانال ۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد، گنبد آهنین در رهگیری موشکها در ایلات ناکام ماند. منابع صهیونیستی تأکید کردند پس از اصابت این ۳ موشک، فرودگاه ایلات بسته شد و نیروهای نظامی این رژیم عملیات بررسی و جست وجو را آغاز کردند[/right]
[right][b]یک منبع خبری گفت 3 فروند موشک به ایلات و 2 موشک هم به بندر عقبه در اردن اصابت کرده است.[/b][/right]
[right].
رژیم صهیونیستی اعلام کرد این موشک ها از منطقه سینا شلیک شده است. صدای این حملات موشکی در مناطق مرزی اردن شنیده شده است.[/right] ویرایش شده در توسط Maldini

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شک ندارم هیچ ایرانی ای نیست که از کشته شدن انسان بی گناه بی دلیل لذت ببره.چون اصلا این نوع وحشی گریهای بعضی از ملتها تو خون و تو ژن ما نیست.
اما،اونی که تو عراق و افغانستان و ژاپن و ویتنام و ایران و فلسطین و سوریه و...بطورمستقیم یا غیر مستقیم آدم میکشه، و اونی که نقش بزن بهادر دنیا رو ایفا میکنه و هنوزم باد در غبغب میندازه و از حمله نظامی به ایران صحبت میکنه و اونی که نافشو با دشمنی با مسلمون بریدن و اونی که هر شهروندش میتونه یک کلکسیون از آخرین مدل اسلحه ها داشته باشه باید پی این حوادث رو به تنش بماله.بعضی ها هم الکی ژست انسان دوستی نگیرن.این حرفای قشنگ قشنگ شما رو همه بلدن بزنن.بعضی از مردم ما ظاهرا نقش حافظ منافع آمریکا رو ایفا میکنن.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدایا به امید روزی که همه بنده هات بتوانند کنار عزیزانشان شادو خرسند باشند و نابود کن هر کسی رو که تحت عنوان
هر بهانه ای مسلکی یاهدفی علیه انسانیت می جنگه
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]بیانات حضرت آقا در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش و خانواده های آنان[/right]

[right]البته من بخش هایی رو که به حوادث بوستون ارتباط نداشتند حذف کردم که برای مطالعه ی اونها می تونید به منبع مراجعه کنید.[/right]




[right]رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ادعای آمریكاییها مبنی بر مخالفت با وسائل كشتار جمعی افزودند: بر خلاف این ادعا، هواپیماهای بدون سرنشین آمریكا، كودكان و زنان و مردم بیگناه افغانستان و پاكستان را قتل عام میكنند و تروریستهای مورد حمایتِ آشكار و پنهان آمریكا نیز در عراق و سوریه، مردم را می كشند.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین تناقض گویی های آمریكا خاطر نشان كردند: آمریكا و دیگر مدعیان حقوق بشر در قبال كشتار مردم بیگناه پاكستان، افغانستان، عراق و سوریه سكوت میكنند اما بعد از چند انفجار در آمریكا ، همه دنیا را پر از جنجال میكنند.
ایشان تأكید كردند: جمهوری اسلامی ایران به پیروی از منطق اسلام با هرگونه انفجار و كشتار مردم بیگناه چه در بوستون آمریكا و چه در پاكستان، افغانستان، عراق و سوریه مخالف است و آنرا محكوم میكند.
ایشان افزودند: رفتار آمریكا و دیگر مدعیان حقوق بشر در قبال كشتار مردم بیگناه ، متناقض است و بر همین اساس معتقدیم كه آمریكا و جبهه مقابل جمهوری اسلامی ایران، غیر منطقی هستند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان كردند: به دلیل این تناقض ها، بی منطقی ها، زورگویی ها و بی اعتنایی ها به اصول انسانی تمدن غرب در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: این چگونه منطقی است كه اگر كودكان و زنان در افغانستان و پاكستان بوسیله آمریكاییها كشته شوند و در عراق و سوریه نیز تروریست های مورد حمایت آمریكا، غرب و صهیونیست ها، فاجعه آفرینی كنند، اشكالی نداشته باشد اما اگر انفجاری در آمریكا یا یك كشور غربی روی دهد، همه دنیا باید هزینه آن را بپردازند.
ایشان تأكید كردند: این روحیه و تفكر آمریكا و غرب كه خود را تافته جدا بافته از دیگران میدانند، عامل سرنگونی و زوال روزافزون آنهاست.[/right]

[right][url="http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=22331"]منبع[/url][/right]
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر تفسیر شخصی از کلام رهبری که بالا اومده نشه.کامل حق مطلب را رسوندن.
در این مورد دیگه هیچ حرفی ندارم.

امیدوارم همونطور که زندگی شاد و سالم و همراه خانواده را برای خودتون میپسندین و ازش لذت میبرین.برای بقیه آدم هایی که دستشون به خون مظلوم الوده نیست هم بپسندید.

موفق و سلامت باشید ویرایش شده در توسط IR-Craft
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه تو این سایت یه عده برای اینکه هر حرفی رو بخوانن بزنن اسم رهبر ایران رو هم میارن که کسی نگه بالای چشمتون ابروه !!

اومدی اینجا نظر بدی نظر خودت رو بده ... چرا در گفتن علاقت به ادمکشی و کشتن زن و بچه ها همش یجایی اسم رهبر رو میاری؟

چرا یه عده که بددهنی میکنن در پستها و توهین امیز پست میدن نسبت به دیگر کاربرا ، یه خط در میون اسم رهبری رو میان؟

[b]کسی که واقعاً احترام قائل باشه برای رهبری در پستی که اسم ایشان رو میاره سعی میکنه نهایت ادب و دوراندیشی رو در اون پست بخرج بده! [/b]
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام ....
و خوشبختانه یک عده هم برای به کرسی نشوندن حرفهای خودشون هر نسبتی رو به دیگران می زنند .....
شما می خواید به زور ما رو برای امریکایی ها ناراحت کنید ....

شاید ۴ سال پیش ناراحت می شدم ولی این چند سال اونقدر خبر کشته شدن شیعیان و کودکان و زنان تو همین منطقه ی خودمون شنیدم که این خبر بزام هیچ ناراحتی بر نمی انگیزه .....
البته اگه عکسی از بچه دیدم بودم شاید رگ انسانیتم می جوشید ولی این غربی ها دلهای ما رو با اونهمه غصه و درد که بمون وارد کردن سخت شده ....
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این تاپیک که برای تسلیت گفتن به امریکایی ها نبودو نیست! بحث یه حادثه تروریستی بود ....

یه عده ای تاپیک رو بدل کردن به تشویق ادمکشی (غیر نظامی) ... محکوم کردن با ناراحت شدن فرق میکنه ....
اگر کسی تو این تاپیک محکوم کرده یعنی اینکه طرفدار این روشها و این مسلک ادمکشی نیست نه اینکه گریش گرفته باشه برای امریکایی ها
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

ما صحبت خودمون رو کردیم
شما هم صحبت خودتون رو کردید...

والله عالم...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.