Recommended Posts

از كجا به كجا رسيدن عاقبت خيانت و وطن فروشي دلشون خوشه sms میزنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]سرمقاله واشینگتن تایمز :تا کی به احمدی نژاد باج بدهیم؟![/align]


فرارو -سرمقاله روز سه شنبه ی روزنامه ی واشینگتن تایمز به بی خاصیت بودن تحریم های امریکا و سازمان ملل علیه ایران و نیز فقدات اتحاد غرب ، روسیه و چین در اتخاذ تدابیر کارساز علیه تهران برای جلوگیری از فعالیت های هسته ای اش اختصاص دارد.

سرمقاله را در زیر بخوانید:

محمود احمدي نژاد رييس جمهور ايران تنها چند روز قبل از ترك تهران به سوي نيويورك به منظور ايراد سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل بار ديگر به جهانيان يادآوري كرد كه چرا يك بمب اتمي ايران بسيار خطرناك خواهد بود. روز پنجشنبه وي اين عقيده را به كلي رد كرد كه اسراييل در صورتي كه به يك راه حل دو كشوري با فلسطيني ها دست يابد، در صلح با همسايگان عرب خود خواهد بود.

در همين حال، آژانس بين المللي انرژي هسته اي هفته گذشته اسناد و مداركي را صادر كرد كه نشان مي دهد ايران احتمالا سعي كرده است تغييراتي در موشك شهاب-3 خود ايجاد كند تا بتواند سلاح هسته اي حمل كند. آژانس گفته است كه كارشكني ايران موجب شده است تلاش هاي آژانس براي نظارت بر برنامه هسته اي آن به بن بست برسد. تهران از اجازه دادن به بازرسان آژانس براي مصاحبه با مهندساني كه ظاهرا در كارهاي صلح آميز اشتغال دارند و بازديد از كارگاه هاي غير نظامي آنها خودداري كرده است. موشك شهاب-3 روز گذشته در يك رژه نظامي در تهران به نمايش گذاشته شد. ايران مي گويد برد اين موشك 1200 مايل است كه اين برد براي رسيدن به اروپاي شرقي، اسراييل، بخشي از مصر و نيرهاي نظامي آمريكا كه در تركيه و عراق مستقر هستند، كافي است.

ايالات متحده اصولا براي جلوگيري از دسترسي ايران به سلاح هاي هسته اي گزينه هاي محدودي دارد: يك گزينه، اقدام نظامي است (كه احتمالا به همراه اسراييل صورت مي گيرد.) ولي با توجه به پراكندگي نيروهاي نظامي آمريكا، وارد جنگ شدن با ايران تقريبا آخرين چيزي خواهد بود كه واشنگتن مي خواهد. اگر جنگ يك گزينه نباشد، در آن صورت گزينه هاي ديپلماسي و تحريم ها باقي مي مانند.

در حال حاضر، تحريم هاي بين المللي آن گونه كه از سوي سازمان ملل تعيين شده اند چيزي شبيه يك شوخي است. روز جمعه، نمايندگان ارشد ايالات متحده ، انگلستان، فرانسه، آلمان، روسيه و چين در وزارت خارجه آمريكا ديدار كردند تا در باره يك قطعنامه ديگر و درخواست از ايران براي تغيير رفتار خود بحث كنند. ولي هيچ توافقي حاصل نشد و انتظار مي رود مسكو و پكن به كار خود براي تضعيف هر اقدامي كه در شوراي امنيت مطرح شود، ادامه دهند.

اوضاع در مجلس سناي آمريكا نيز چندان بهتر نيست. در سنا، دمكرات ها و جمهوريخواهان سخت مشغول بحث در باره قطعنامه هاي كنگره در مورد ايران هستند، قطعنامه هايي كه دولت آمريكا و دولت هاي خارجي آزاد هستند ناديده بگيرند. متاسفانه تحريم هايي كه مي توانند در واقع به توانايي ايران براي تأمين مالي تروريسم و برنامه هاي تسليحاتي آسيب به رسانند، از جمله قانون تحريم هاي ايران، احتمالا در سال جاري منسوخ مي باشند. قانون مزبور كه سال گذشته از سوي مجلس نمايندگان آمريكا به تصويب رسيد ، وزارت خارجه را ملزم مي دارد تا عليه شركت هايي كه در پروژه هاي نفت و گاز ايران سرمايه گذاري مي كنند، تحريم هايي اعمال كند. ولي يك اقدام ديگري كه از سوي سناتور گوردون اسميت پيشنهاد شد ، همچنان در مجلس سنا متوقف شده است. اگر اعضاي كنگره تعجب مي كنند كه چرا دولت ايران اين گونه كه مي بينيد رفتار مي كند، بايد خود را در آينه نگاه كنند.

دوستانی که می پرسند چرا ما مایل هستیم مک کین رئیس جمهور بشه بخاطر همینه! چون نو محافظه کاران آمریکایی یکی از دیگری خرتر هستند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینها واقعن فکر کردند کسی تو ایران طرفدارشونه؟ من حتی ندیدم آدمهای بی شعور هم طرفدار اینها باشن!اقا کسایی از اینها که داخل کشورند چرا به اونور ابی ها شون نمی گن که مردم ایران ازشون نفرت دارند؟واقعن نفرت انگیزند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوبه با الياس كارت نفرستاده بودن :mrgreen:
گاهي وقتها يادمون ميره منافقها هم يك زماني بودن و مردم را ميكشتن ، خوبه ياد آوري ميكنن...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حق وتوي آمريكا در برابر 429 قطعنامه عليه رژيم صهيونيستي[align=left] تصویر[/align]


خبرگزاري فارس: بررسي فهرست قطعنامه‌هاي سازمان ملل درباره رژيم صهيونيستي به خوبي نشان مي‌دهد اين رژيم سابقه ديرينه‌اي در نقض قطعنامه‌هاي اين سازمان و بي‌اعتبار كردن اين نهاد با حمايت‌هاي تبعيض‌آميز آمريكا دارد.


به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، بين سال‌هاي 1967 يعني زمان نبرد اعراب و اسرائيل تا سال 1989 شوراي امنيت سازمان ملل 131 قطعنامه تصويب كرد كه بطور مستقيم به مناقشه اعراب و اسرائيل مي‌پرداخت. از اين 131 قطعنامه تصويب شده، 43 قطعنامه خنثي تلقي شده و 88 قطعنامه باقيمانده به انتقاد، مخالفت و محكوم كردن اقدامات رژيم صهيونيستي پرداخته است.
نزديك به نيمي از اين 88 قطعنامه ضداسرائيلي اقدامات اين رژيم را "محكوم"، "سرزنش" يا درباره آنها "ابراز تاسف" كرده‌اند.
در طول اين مدت، مجمع عمومي سازمان ملل نيز 429 قطعنامه عليه رژيم صهيونيستي تصويب كرد و 321 بار اقدامات اين رژيم را محكوم كرد.
صهيونيست‌ها در طول اين سال‌ها از حمايت بي‌دريغ آمريكايي‌ها بي‌نصيب نبوده‌اند. آمريكا تنها از سال 1970 تاكنون در 42 مورد از حق وتوي خود در برابر تصويب قطعنامه در شوراي امنيت سازمان ملل استفاده كرده است.
قطعنامه‌هايي كه در محكوميت اين رژيم صادر شدند بنا بر فصل هفتم منشور شوراي امنيت نبوده بلكه تحت فصل ششم هستند كه در آن خواستار "حل‌وفصل آرام مناقشات" ميان طرفين شده است. از اين رو اين قطعنامه‌ها مكانيزم اجرايي نداشته و ضمانت اجرايي به همراه نداشته‌اند.
نبود اين ضمانت‌ها صهيونيست‌ها را واداشته بي‌توجه از كنار آنها بگذرند بدون اينكه با خطر تشديد تحريم‌ها و انزواي بين‌‌المللي مواجه شوند. اين بي‌توجهي اعتبار اين نهاد جهاني را كه تاكنون از قوانين مطلوب نظر قدرت‌هاي سلطه‌گر براي اعمال فشار بر بسياري از كشورها استفاده كرده، بطور كل زير سوال برده است.
نخستين قطعنامه مربوط به اسرائيل در شوراي امنيت سازمان ملل قطعنامه شماره 42 در 5 مارس 1948 تصويب شد و تازه‌ترين آنها قطعنامه شماره 1701 در 11 اوت 2006 است كه در آن خواستار خاتمه تخاصم ميان رژيم صهيونيستي و حزب‌الله شده است.

* مجمع عمومي سازمان ملل

از مهمترين قطعنامه‌هاي تصويب شده در اين مورد در مجمع عمومي سازمان ملل مي‌توان به قطعنامه 181 در 29 نوامبر سال 1947 ياد كرد كه راي به تقسيم سرزمين‌هاي فلسطيني كه تحت حاكميت انگليسي‌ها بود داد. اين قطعنامه از سوي صهيونيست‌ها مورد حمايت قرار گرفته و كشورهاي عربي بخصوص مصر، اردن، عراق، سوريه و لبنان آن را رد كردند و اعلام كردند سازمان ملل در جايگاهي نيست كه بخواهد چنين قطعنامه‌هايي صادر كند.
در 11 دسامبر 1948، قطعنامه‌ 194 در مجمع عمومي سازمان ملل تصويب شد كه در آن بر حق بازگشت مشروط آوارگان فلسطيني تاكيد شده بود. قطعنامه 273 مجمع عمومي سازمان ملل مصوب 11 ماه مه 1949 يكي از جنجالي‌ترين قطعنامه‌ها بود كه در آن ورود اسرائيل به سازمان ملل تصويب شده است.
22 مارس 1975 شاهد قطعنامه‌اي مهم با شماره 3379 در مجمع عمومي بود كه رژيم صهيونيستي را با نژادپرستي برابر اعلام كرد اما قطعنامه 4686 مجمع عمومي مصوب 16 دسامبر 1991 قطعنامه قبلي مبني بر نژادپرستي را ملغي اعلام كرد.

* شوراي امنيت

از مهمترين قطعنامه‌هايي كه در شوراي امنيت سازمان ملل درباره رژيم صهيونيستي صادر شده مي‌توان به قطعنامه شماره 46 مصوب 17 آوريل 1948 اشاره كرد كه در بحبوحه درگيري‌هاي خاورميانه و تجاوزات صهيونيست‌ها صادر شد و در آن انگليس را قدرت حاكم اين سرزمين‌ها اعلام كرد و مسئول حفظ صلح و نظم در فلسطين خوانده است. اين قطعنامه همچنين از همه افراد و سازمان‌ها در فلسطين مي‌خواهد كه از وارد كردن اسلحه و مبارزان و مهمات به فلسطين خودداري كنند و از هر اقدامي كه ايمني اماكن مقدس را به خطر مي‌اندازد، خودداري كنند.
قطعنامه 242 مصوب نوامبر 1967 نيز از همه طرف‌ها در منطقه خواسته به همه ادعاها و تجاوزات خاتمه داده و استقلال، تماميت ارضي و استقلال سياسي ديگران را حفظ كنند.
قطعنامه 338 مصوب 22 اكتبر 1973 نيز آتش‌بس در جنگ رمضان [جنگ يوم كيپور] ميان اعراب و اسرائيل را اعلام كرد.
قطعنامه‌هايي كه از سوي شوراي امنيت در محكوميت تجاوزات دهه 1980 رژيم صهيونيستي عليه لبنان صادر شد از ديگر قطعنامه‌هاي مهم اين شورا به شمار مي‌روند. قطعنامه 498 خواستار خروج اسرائيل از لبنان شده است.
درخواست براي توقف حمله عليه لبنان و خروج نيروها در قطعنامه 501 اين شورا به تصويب رسيد.
قطعنامه 1701 در 11 اوت 2006 كه در آن خواستار خاتمه تخاصم ميان اسرائيل و حزب‌الله شده بود از ديگر اسناد مهم شوراي امنيت درباره رژيم صهيونيستي است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يكي از مقامات ارشد امنيتي امارات در اظهاراتي تأمل‌برانگيز به ايران هشدار داد كه همسايگان عرب خود در خليج فارس را به رويارويي دعوت نكند.

به گزارش سرويس بين‌الملل «تابناك»، سرهنگ «ذاهي خلفان تميم»، رئيس پليس دوبي در گفت‌وگوي با روزنامه «گلف نيوز» گفت: روابط قوي ما با تهران به اين معنا نيست كه كشورهاي عرب حوزه خليج‌فارس در برابر به خطر افتادن ثبات اجتماعي و رونق اقتصادي خود در برابر ايران، واكنشي نشان ندهند.

موضعگيري وي، يك هفته پس از انتشار گزارشي در يك روزنامه چاپ دوبي درباره وجود يك شبكه از مأموران و نمايندگان ايران در كشورهاي عربي خليج‌فارس است كه ايران مي‌تواند از آنها براي ايجاد بي‌ثباتي در كشورهاي عربي استفاده كند.

مصطفي محمد نجار، وزير دفاع ايران، اين ادعاها را تكذيب كرده و آنها را دروغ‌هايي تحريك‌كننده از جانب رسانه‌هاي غربي خوانده و وزارت دفاع كويت هم اين خبر را تنها يك شايعه خوانده بود، اما رئيس پليس دوبي اعلام كرد كه ايران مأموراني غير فعال را در منطقه دارد.

وي گفت: توصيه من به ايران اين است كه اين افراد را همچنان غيرفعال نگه دارد، چرا كه فعاليت آنها به سود ايرانيان ساكن اين كشورها ـ كه ايران خواهان بي‌ثباتي آنهاست ـ نيست.
حدود 450 هزار ايراني در امارات زندگي مي‌كنند.

تميم ادامه داد: تقابل ايران و آمريكا درباره برنامه اتمي جنجالي ايران، نبايد باعث درگيري كشورهاي خليج فارس مانند بحرين، ‌كويت، عمان، قطر، عربستان سعودي و امارات شود.
همچنين با اشاره به تنگه هرمز افزود: ما خواهان راهكارهاي صلح‌آميز هستيم، اما اين به اين معني نيست كه آنها بتوانند تنها به اين دليل كه توانايي رويارويي مستقيم با آمريكا را ندارند، شاهرگ حياتي منطقه را قطع كنند.

عادل اسدي كه پيش از اخراج در سال 2001 كنسول ايران در دوبي بود، هفته گذشته اعلام كرده بود كه سپاه پاسداران، حلقه‌هاي غيرفعالي را در كشورهاي خليج فارس ايجاد كرده است.
وزير دفاع كويت نيز وجود شايعاتي درباره فعاليت‌هاي جاسوسي در امارات را رد كرد، اما نامي از ايران به طور خاص نبرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اب كه سر بالا بره قورباغه هفت تير كش ميشه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب حالا يه چيزي گفت نمي فهمه ديگه... :mrgreen: :!: :lol: البته من در صحت حرفاشم شك ندارم!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یکی به این عربا بگه این حرف ها رو بزنید بدتره هااا با اون قضیه احمقانه خلیج فارس و اون مسخره بازی های 3 جزیره کم کم افکار عمومی ایران اماده میشه که خلاصه عاقبتش براتون جالب نیست یکی نیست به این بگه تو به چی می نازی؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينا اگر مي توانن اون عناصر غيرفعال را پيدا كنن اين يارو مگه رءيس پليس نيست ؟ ديده پيدا كردنشون سخت گفته بيام تحديد كنماين راحتر :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واکنش وزیر خارجه رژیم اسرائیل به درخواست ایران وزیر امور خارجه اسرائیل، واکنشی توهین آمیز به درخواست جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل متحد نشان داد. به گزارش «فردا» از اورشلیم پست، تزیپی لیونی، وزیر خارجه فعلی رژیم اسرائیل و رهبر جدید حزب حاکم کادیما، یک روز پس از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت:«نامعقول و [...] است که ایران درخواست عضویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد را داده است.» وی اظهار داشت:« در اصل، این درخواست یعنی اینکه به مجرم اجازه دهیم تا در مورد خود قضاوت کند. برای کشوری که امنیت همسایگانش را تهدید می کند و خواهان نابودی کشور دیگری است، نامعقول است که عضو سازمانی باشد که می خواهد در امنیت جهانی سهیم باشد و نقشی ایفا کند.» این در حالی است که رژیم اسرائیل و آمریکا – که در موارد بسیاری مقصر اصلی مشکلات فعلی جهان هستند – خود در شورای امنیت از خود دفاع کرده و آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم اسرائیل، حق وتو نیز دارد. گفتنی است بنابر آخرین آمار منتشره، رژیم اسرائیل تا کنون به حدود 400 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد تمکین نکرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارشيا چند خبر واقا مفيد رو قبلا گذاشته بودم بخش اخبار كه يكيش سيستم THAAD براي امارات بود و خيلي كامل بود اون رو حذف مي كني حالا خودت هرچي بدستت رسيد رو تاپيك مي كني. اين تاپيك به چه درد مي خوره مثلا؟؟ نميگم همه ميدونن اين رو مطلب رو!!! ولي به جامع بودن و كامل بودن و اهميت اخبار اگه دقت نكني عملا فاقد استفاده مفيد ميشه و همچنين گنگ و ناقص ميمونه. در ضمن به ارتباط اخبار با يكديگر هم دقت نميكني - بعضي از خبرها با همديگه و مطالب تاپيك ها ارتباط تنگاتنگي دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ارشيا چند خبر واقا مفيد رو قبلا گذاشته بودم بخش اخبار كه يكيش سيستم THAAD براي امارات بود و خيلي كامل بود اون رو حذف مي كني حالا خودت هرچي بدستت رسيد رو تاپيك مي كني. اين تاپيك به چه درد مي خوره مثلا؟؟ نميگم همه ميدونن اين رو مطلب رو!!! ولي به جامع بودن و كامل بودن و اهميت اخبار اگه دقت نكني عملا فاقد استفاده مفيد ميشه و همچنين گنگ و ناقص ميمونه. در ضمن به ارتباط اخبار با يكديگر هم دقت نميكني - بعضي از خبرها با همديگه و مطالب تاپيك ها ارتباط تنگاتنگي دارند.

با تشكر از توجه ويژه شما به اينجانب
عرض ميكنم
خبر مربوط به فروش سامانه موشكي شما تكراري بود
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5978
در مورد مهم بودن خبر بايد بگم كه سليقه ها متفاوته هر خبري براي خواهان خودش مهمه
براي احترام به نظر شما اين تاپيك رو تبديل به پست در بخش اخبار عمومي ميكنم
در ضمن بهتر نيست اينطور الطاف رو در پي ام مطرح كنيد ؟
با تشكر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ابتدا بايد خواهش كنم كه به جاي لفظ جعلي خليج از نام نامي خليج هميشه فارس استفاده بايد كرد و اين موضوع را به جناب عرشيا موكدا عرض و ار ايشان مي خواهم كه عبارتهاي جعلي تاريخي را ولو به سبب نقل قول از منابع ديگر به هيچ وجه استفاده نكنند.از آقا سعيد و ديگر مديران سايت هم مي خواهم اين موضوع مبني بر عدم استفاده از نامهاي جعلي را در مواد قانوني سايت بگنجانند و جدا هم بر آن نظارت كنند. درباره اظهارات اين فرد هم بايد عرض كنم اين اعراب اگر عرضه داشتند از زير يوغ آن شش ميليون صهيونيست بيرون مي آمدند!!!!! دوستان مطمپن باشيد كه اين كشورها فقط زبان زور را مي فهمند و اميدوارم دستگاه ديپلماسي كشور به هر روشي!!!! زمينه سياسي و معادله قدرت با اعضاي داپم شوراي امنيت را طوري بچينند كه با دست بازتري فرصت تو دهني زدن به اين كوتوله ها و اعضاي فانيت اتحاديه عرب را داشته باشيم .انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ابتدا بايد خواهش كنم كه به جاي لفظ جعلي خليج از نام نامي خليج هميشه فارس استفاده بايد كرد و اين موضوع را به جناب عرشيا موكدا عرض و ار ايشان مي خواهم كه عبارتهاي جعلي تاريخي را ولو به سبب نقل قول از منابع ديگر به هيچ وجه استفاده نكنند.از آقا سعيد و ديگر مديران سايت هم مي خواهم اين موضوع مبني بر عدم استفاده از نامهاي جعلي را در مواد قانوني سايت بگنجانند و جدا هم بر آن نظارت كنند.

درباره اظهارات اين فرد هم بايد عرض كنم اين اعراب اگر عرضه داشتند از زير يوغ آن شش ميليون صهيونيست بيرون مي آمدند!!!!! دوستان مطمپن باشيد كه اين كشورها فقط زبان زور را مي فهمند و اميدوارم دستگاه ديپلماسي كشور به هر روشي!!!! زمينه سياسي و معادله قدرت با اعضاي داپم شوراي امنيت را طوري بچينند كه با دست بازتري فرصت تو دهني زدن به اين كوتوله ها و اعضاي فانيت اتحاديه عرب را داشته باشيم .انشاالله

تقصير نويسنده سايت تابناك هست بنده خدا خط آخرشو يادش رفته درست كنه

با اجازه نويسنده خبر من درستش كردم :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.