Benny_Elizer

آنان درس جنگ نیاموخته اند و الفبای دیپلماسی را نمیدانند

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

از دوستان خواهش می کنم این دوست صیهونیستمون رو بن نکنه من شدیدا نیاز به خنده دارم! می گن برای لاغری مفیده! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان این بیچاره رو ول کنید اینارو خدا زده تو سرشون نیاز نیست ما باشهاب بزنیم :| اصلا حیف اون شهاب نیست بخوره تو سر قبر اون شارون یا بره تو .... المرت لعنتی :|
از این پست دوستمون هم خیلی حال کردم . icon_cool هو اسرائیلی اینو با دقت یه بار دیگه بخون :x

می دونی اگر کشورت حمله کنه نسل صهیونیست ها منقرض می شه؟ می دونی ما منتظر بهانه ایم؟ می دونی ما تنمون می خواره واسه جنگ؟ می دونی ما از سربازان زن خوشکل صیهونیست چجوری پذیرایی می کنیم؟ می دونی الان چقدر از نیروهای قدس در جوار مطهرت!! هستن؟ می دونی فرار از تور ام - 1 یعنی چی اصلا می دونی پدافند چیه؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کی جی بی جان لطف دارن :| مصطفی جان الان با من بودی گفتی خیلی ایراد توی حرفات هست؟ :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بايد خدمتون بگم كه ما برعكس سوريه به ونزولا كمك بلا عوض نمي كنيم بلكه در پروژه هاي صنعتي اونها شركت كرده و تجربياتمون رو در اختيار اونها قرار مي ديم.همچنين شما بر عكس اونچه ادعا مي كنيد از عمق تنفر مردم امريكاي جنوبي از امريكا و غرب خبر داريد اگه احتمالا تا حالا نفهميديد بهتر به كتابها و رمانها و اشعار و ادبيات انها توجه كنيد كه حتي در كتابهاي گابريل گارسيا ماركز كه نويسنده اي ضد سياست و ملي گرييست به عمق نفرت مردم ان ديار از امريكايي ها پي مي بريد. درضمن چرا اونها بايد نسبت به دين مسيحيت احساس تعل كنند در حالي كح يكي از نشانه هاي استعمار و بردگي مردم امريكاي جنوبي همين دين مسيحيت است كه به زور شمشير و كوره هاي اتش به اونها تحميل شد. در مورد جنگ ايران و عراق هم بهتر بدونيد بر خلاف جنگ اعراب و اسراييل كه تمام دنيا يا طرفدار اسراييل بودن يا بي طرف تمام دنيا در طرف عراق بودند به طوري كه پس از جنگ تنها كويت بدون در نظر گرفتن كمك ها ي بلاعوض 20 ميليرد دولار ازعراق طلب داشت حالا از نقش عربستان و كمك هاي ان صرفه نظر ميكنيم همچنين ايران نتنها تحريم بود بلكه كشور در گير چند شورش داخلي بود.انقلاب شده بود وساختار نظامي مختل و ساختار امنيتي كلا نابود شده بود.اسراييل در همچين شرايطي چه قدر قادر به مقاومت و دفاع از خود است؟!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احمد آقا اگر منظور شما من هستم كه بايد بگم من طپنه نزدم و اگر هم منظورت اينه كه چرا من ميگم به يه اسراييلي توهيين نكنيد كه بايد بگم من خودم هم چشم ديدن اسراييلي رو ندارم و براي اين ميگم كه توهين نكنيد چون اينجا تالار گفتمان هست و هر كس ميتونه نظرش رو بگه و كسي حق توهين نداره چه ايراني چه اسراييلي و ما بايد سيره پيامبر و امامان رو در پيش بگيريم مگه همين پيامبر نبودند كه يكي از كافران از روي پشت بام بر روي پيامبر زباله يا سنگ ميانداخت و وقتي مريض شد پيامبر به عيادتش رفت و اون به خاطر اخلاق پيامبر مسلمان شد و امامان كه در هنگام مباحث ديني و علمي اگر طرف مقابل از كوره در ميرفت و به آنها توهين ميكرد آنها هيچ نميگفتند و بعد از آرام شدن طرف با دليل و منطق با او بحث ميكردند پس اگر شما هم از آنان پيروي ميكنيد بايد با دليل و منطق مثل خوتون و حسين و آقا مصطفي با آنها برخورد كنيد نه اينكه از صحبت هاي يك اسراييلي كه ما موجوديتش رو به رسميت نميشناسيم از كوره در بريم و توهين كنيم كه اينجوري اون هم بيشتر به رسانه هاشون اعتماد ميكنه و ديگه حرف ما تو گوشش نميره البته اينم بگم كه من كاملا با سياست خارجي كشورم موافقم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مصطفی جان الان با من بودی گفتی خیلی ایراد توی حرفات هست؟

متأسفانه نگرفتم منظورتونو. مي‌شه يكم واضح‌تر بفرمايين :| ؟
بنده توهين يا بي‌احترامي به شما نكردم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
Benny_Elizer

می شناسیم ؟

نمی شناسی ؟

آیدی جدید قشنگی ساختی ؟! :| ای کاش با این آیدی جدید افکار پوسیده و منحرف خودت هم عوض میکردی ! آره درست شنیدی آیدی جدید گفتم !
شاید آیدی جدید به کسی نگفته باشی و کسی هم خبر نداشته باشه ولی افکارت تغییری نکرده
شاه پرست
دشمن جمهوری اسلامی
طرفدار آمریکا
سنگ خائنین به مردم ایران به سینه میزنی
برو بچز قدیمی شامل سعید جان و داوود و احمد خیلی وقت هست میشناسنت !
تو سنترال کلابز میلیتاری آئرو دانشجو هم بودی و هنوز هم هستی ولی چون تحویلت نگرفتن اومدی این کار رو کردی خودت رو یهودی جا بزنی !
به این دلیل نرفتی تو سنترال کلابز یا آئرو پست یدی برای اینکه این دو تا فروم مدیرای هوشیاری داره نمیتونی خودت رو یهودی جا بزنی و چرندیات قبلی و قلبی خودت رو بنویسی
اگر فکر میکنی اشتباه میکنم برو تو آئرو یه پست بنویس بگو یهودی هستم تا یکی از بچه های شورای نظارت آئرو مچت رو بگیره و رسوا بشی !
فکر نکنم بعد این پست من دیگه از این آیدی استفاده کنی یا پست بدی
ولی اگر خیلی نقش زیر پوستی بازی میکنی و اصلا نمیدونی من منظورم چی هست برو به این آدرس http://aerospacetalk.ir/forum
یکی از مدیرای اونجا یهودی هست
ا تعجب میکنم چرا هنوز نفهمیدن کی هستی شاید یه مدت صبر میکردم فیلم بازی کنی متوجه میشدن
ولی من شناختمت میدونم کی هستی
نمیتونی تو یه لباس جدید حرف و افکار پوسیده خودت رو بگی این بار یهودی ساکن اسراییل . از سنترال کلابز محترمانه اخراجت کردن
یه آیدی جدید ساختی یه آواتار هم ساختی یعنی من یهودیم !
فکر کردی که آیدی جدید بسازی میتونی برو بچز انقلابی رو خام کنی ؟!! :|
همون شاه پرست سابق هستی

بچه ها خام این یهودی قلابی نشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رفیق! هرکس که پست می زنه ایپیش برای مدیران می افته! و با کلیک بروی ایپی می تونن بفهمن از کجا وصل شده! حتی شماره تلفن ای اس پی و ادرسش هم مشخص می شه! هوشمند بودن نمی خواد دیگه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خوبه. خدا رو شكر فضاي سايت ميليتاري٬ فضاي بسيار مناسبي هست براي اظهار نظر دوستان.
اما كاش دوستان بسيار باسواد من٬ حداقل يه لحظه به اون جسم منسجم درون سرشون (كه آقاي كاووسي٬ اون رو دوگوله ناميدن :| ) فشار مي‌آوردن و نگاه مي‌كردن كه حداقل چي دارن مي‌گن تا اينهمه ايراد از حرفاشون نشه گرفت.
بنده٬ پاسخي نوشتم كه بيشتر به سبك دوست صهيونيستمون هست! اميدوارم كه بخونن و پاسخي براش داشته باشن :| !!


یعنی من چیز اشتباهی گفتم؟! icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ظاهراً سوء برداشت شده! Lich عزيز. درصورتي حرف بنده به شما برمي‌گشت كه : 1- صهيونيست باشيد. 2- حرفاتون ناصحيح و بي‌پايه و اساس باشه. كه شما هيچ‌يك از شرايط فوق رو دارا نيستين :| . پس خيالتون راحت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آخه نگفته بودین دوستان گفتم شاید منم چیزی گفتم! :| :| چون این بابا صیهونیسته یکی بود! icon_cool راستی یک صیهونیست جدید دیگر هم در سایت شناسایی شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان خيلي از پست هاتون حال كردم. دست همتون درد نكنه. اقا مصطفي و ليچ هم كه سنگ تموم گذاشتن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه زحمت کشیدن البته چند گند کاری در زمان جنگ شدا مصلا: حمله های بدون استراتژی :| بیرون یا اعدام کردن برخی از بهترین خلبانان و... ارتش بیرون کردن خلبانانی که از کروات استفاده می کردند!!! :| و حمله به عراق قبول نکردن صلح در سورتی که کشور های عربی حاضر بودنند تمامی خسارت های جنگ را به ایران بپردازند :x :x icon_cool منتظر نظرات شما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این هم راجع به central intillgence agency http://www.grunch.net/synergetics/images/cia.gif CIA در مبحث پیشین گفتیم امریکا با استراتژی مهار دوگانه سعی در اعمال براندازی حکومت در ایران داشت. بازوی اول این طرح سازمان جاسوسی امریکا و فعالیت های آن در ایران بود سازمان جاسوسی امریکا سیا (CIA) از سه بخسازمان جاسوسی امریکا سیاش اصلی تشکیل شده است . الف ) بخش طرح ها ب) بخش اطلاعات ج) بخش پشتیبانی کلیه توطئه ها علیه ایران در بخش اول یعنی طرح ها برنامه ریزی می شود ضمن اینکه بخش عملیات این سازمان نیز زیرمجموعه بخش اول است.بازوی دوم این استراتژی عراق و مذاکرات پشت پرده با سران رژیم بعث عراق بود که نهایتا با تهاجم به ایران توام شد. این استراتژی از سال 1359 تا کنون در حال اجراست گرچه با گذشت زمان و حوادث گوناگون نظیر پایان جنگ هشت ساله ، نابودی صدام ، جنگ خلیج فارس ، اشغال افغانستان و... اشکال متفاوتی به خود گرفت . بطور کلی این استراتژی را به چهار قسمت عمده تقسیم می کنند: 1)کودتا ها : نظیر کودتای نقاب (نیروهای قیام ایران بزرگ) که در پاریس و به ریاست بختیار سازماندهی شد اما پیش از اجرا در نطفه خفه شد. 2)گروهک ها : نظیر گروهک تروریستی فرقان که با ترور مغز های متفکر جمهوری اسلامی سعی در تضعیف نظام داشت. 3)جنگ تحمیلی هشت ساله توسط عراق علیه ایران 4)اقدامات نوین گروهک ها که خود بر سه قسم سلطنت طلبان ، نفاق گران و تجزیه طلبان هستند. ایجاد نفاق و دودستگی در جریانات آذربایجان در سال 85 در حاشیه ی کاریکاتور روزنامه ایران ، برگزاری میتینگ ها و جلسات ضد نظام در داخل و خارج کشور و ایجاد سایت ها ، وبلاگ ها و کمپین ها ی ضد جمهوری اسلامی و ضد مذهبی و سعی در انحراف افکار عمومی از اعمال ابن گروهکها هستند. در مبحث بعدی به انواع تقسیم بندی براندازی می پردازیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.