nozheh

تاپیک جامع امام موسی صدر

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

انشاء الله كه هم زنده هستن و هم صحيح و سالم بر ميگردن و چشمهاي منتظر خانواده و مشتاق دوستارانشون رو به جمالشون روشن ميكنن. فقط من يك سوال دارم و اون هم اين هست كه: كساني كه دنبال زنده بودن و يافتن امام موسي صدر هستن در اصل دنبال چه چيزي هستن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]فرزند يكي از همراهان «امام موسي صدر» با تاكيد بر زنده بودن وي و همراهانش از انتشار اخبار مسرت بخش در آينده نزديك خبر داد.[/color]

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران به نقل از سايت النشره، «علي يعقوب» پسر «شيخ محمد يعقوب» كه همراه امام موسي صدر ربوده شده است اعلام كرد: به زودي اخبار خوشحال كننده اي از امام موسي صدر و دو همراهش محمد يعقوب و «عباس بدرالدين» خواهيم شنيد.
وي افزود: ما با نظام سابق ليبي مذاكراتي داشتيم، اما هميشه به بن بست مي رسيد چرا كه نظام «معمر قذافي» همواره دروغ مي گفت و ما مطمئن شديم كه بازگشت امام موسي صدر بسيار سخت است.
علي يعقوب تاكيد كرد: ما اعتقاد داشتيم كه يا بايد نظام قذافي سقوط كند و يا وي بميرد، الان هر دو اينها براي بازگشت امام موسي صدر محقق شده است. الان هيچ بهانه اي براي پيدا نكردن مكان اختفاي امام موسي صدر و همراهانش وجود ندارد.
وي تصريح كرد: ما اخيرا به ليبي سفر كرده و با رئيس شوراي ملي انتقالي ليبي ديدار كرديم ما همچنين با مسئولان امنيتي و نظامي در بنغازي و طرابلس نيز ديدار كرده و در باره اين مسئله با آنها صحبت كرديم آنها اين روند را پيگيري مي كنند و به ما وعده هاي خوب و مژده اخبار خوش در آينده را دادند.
علي يعقوب همچنين تاكيد كرد: شوراي ملي انتقالي ليبي پرونده امام موسي صدر و يارانش را در راس اولويت هاي خود قرار داده است. ممكن است دليل آزاد نشدن امام موسي صدر و همراهانش به اين دليل باشد كه اين سه تن در حال حاضر همراه يكديگر نيستند.
علي يعقوب همچنين تاكيد كرد: امام موسي صدر زماني كه به ليبي سفر كرد 33 سالش بود و الان 33 سال از آن زمان گذشته متاسفانه بسياري از دوستان با پرونده امام موسي صدر طي دوره گذشته تجارت كردند.
وي افزود: ما طي روزهاي گذشته شنيديم كه «سيف الاسلام»، پسر معمر قذافي قبل از پيروزي انقلاب ليبي دستور داده بود تا امام موسي و همراهانش را به دريا بيندازند و يا گفته مي شود آنها كشته شده اند، ما مطمئن هستيم كه امام موسي صدر و همراهانش زنده هستند.
علي يعقوب همچنين تاكيد كرد: قذافي در سال 2002 در سخنراني تلويزيوني اعتراف كرد كه امام موسي صدر و همراهانش در اراضي ليبي ربوده شده اند ما از اين اعترافات بسيار استفاده برديم. بسياري از مسئولان ليبي به ما گفتند كه تمام تلاش خود را براي آزادي امام موسي صدر و همراهانش به كار مي گيرند. من به شما مي گويم كه بسياري از افراد در داخل و يا خارج لبنان در ربودن امام موسي صدر و همراهانش دست داشتند.

[url=http://www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/14020-1390-08-29-06-24-12.html]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند وقت پیش فرمایشی از حضرت آیه الله بهجت رحمه الله علیه نقل شد که ایشان در سوالی راجع به امام موسی صدر - تایید فرموده بودند که ایشان زنده اند و از ذخیره های الهی هستند و قرار است نقش مهمی در حوادث آینده داشته باشند- با آزادی لیبی و پیدا نشدن ایشان- بعضی افراد از بابت غلط بودن این فرمایش آقای بهجت استفاده بدی می کردند و من خیلی تاسف خوردم - امیدوارم با پیداشدن ایشان -درصورت صحت نقل مطلب از آقای بهجت- فرمایش ایشان هم صحت پیدا کند و امام موسی صدر همان نقش بزرگ را درحوادث منطقه ایفاء کنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با شنیدن اسم امام صدر اشک توی چشام جمع میشه
امام رو سال هاست که می شناسم
از صحبت هاش، تاثیراتش و ...
خیلی دوستش دارم
به امید خداوند که زنده باشن تا چشمان مشتاق همه ی دوستدارانش به جمالش روشن بشه

و من یتوکّل علی ا...، فهو حسبه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خب یه سوال داشتم اگه زنده باشن الان چند سالشونه؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]خب یه سوال داشتم اگه زنده باشن الان چند سالشونه؟؟؟[/quote]
امام موسی صدر متولد 14 خرداد 1307 هستند که میشه 83 سال .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزير امور خارجه لبنان اخبار مربوط به پيدا شدن جسد امام موسي صدر در ليبي را تكذيب كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عدنان منصور در گفت‌وگو با روزنامه لبناني الاخبار تمامي اخبار منتشر شده مبني بر پيدا شدن جسدي از امام موسي صدر در منطقه‌اي از ليبي را تكذيب كرد و گفت: آنچه كه از سوي شبكه الجزيره منتشر شده واقعيت ندارد.

وي تصريح كرد: در سفر اخير هيات لبناني به طرابلس اين هيات با مسئولان ليبيايي ديدار و در جريان روند تحقيقات در خصوص سرنوشت امام موسي صدر و همراهانش قرار گرفت.

وي ادامه داد: تحقيقات در خصوص اين مساله همچنان ادامه دارد و گام‌هاي خوبي در اين راستا برداشته شده است.

اين در حالي است كه شبكه تلويزيوني الجزيره به نقل از ناصر المانع،‌ سخنگوي رسمي دولت ليبي مدعي شد كه در گوري دسته جمعي در منطقه تاجوراء اجسادي يافت شده كه احتمالا يكي از آن‌ها متعلق به امام موسي صدر است.

الجزيره به نقل از سخنگوي دولت ليبي اعلام كرد: اجساد پيدا شده به يكي از بيمارستان‌هاي طرابلس منتقل شدند تا آزمايشات دي.ان.اي به روي آن‌ها انجام شود.

المانع همچنين مدعي شده بود كه بر اساس اطلاعات و تحقيقات انجام شده سعي شد تا هماهنگي‌هايي با خانواده امام صدر و همراهانش انجام شود و آزمايشاتي از سوي پزشكان قانوني براي روشن شدن ماجرا انجام پذيرد و به‌زودي نتايج اين آزمايشات مشخص خواهد شد.

اين در حالي است كه برخي از منابع ليبيايي اعلام كردند كه مسئولان طرابلس اوايل ماه جاري ميلادي نامه‌ايي را به دولت لبنان ارسال كردند و در آن از پيدا شدن جسدي خبر دادند كه احتمال مي‌رفت مربوط به امام موسي صدر باشد. آن‌ها در اين نامه خواهان انجام آزمايش دي.ان.اي به روي افراد خانواده امام موسي صدر شدند.

بر اساس اين نامه عدنان منصور، وزير امور خارجه لبنان اواخر هفته گذشته در راس هياتي به طرابلس سفر كرد تا نمونه آزمايشات افراد خانواده امام موسي صدر را در اختيار مسئولان ليبيايي قرار دهد.

به گفته منابع ليبيايي قرار شد تا نمونه آزمايشات اجساد و خانواده‌ها مورد مقايسه قرار گيرد.

[url=http://isna.ir/fa/news/91012407776/-%D9%88%D8%B2%D9%8A%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D9%87-%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D9%8A%D8%B1%D8%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5]منبع خبر[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.