basijee

نیروهای جبهه مقاومت و مدافعان حریم اهل بیت (س) در عراق و شامات

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ماشین زرهی به غنمیت گرفته شده توسط شیران گردان ابوالفضل العباس

[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10124/1014040_496647197082531_2104723350_n.jpg[/IMG]
  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

بچه ها یه نکته ای مطرح میکنم اگر دوستان بتونند کمک کنند ممنون میشم

دو سه روز پیش تو یه صعود شبانه به یه جایی با یکی از دوستان در رابطه با تیپ ابی الفضل العباس صحبت میکردیم

همونطور که میدونید ما چند مدل مینویسیم ابی الفضل العباس، ابوالفضل العباس، ابا الفضل العباس

تو نت هم که بیشتر عکسا رو دیدم مینویسند ابوالفضل العباس ولی این دوستمون یه سری صرف و نحو عربی رو گفت که به منم قاطی کرد !

میگفت اشتباه هست بنویسیم ابوالفضل العباس ... باید نوشته بشه اباالفضل العباس یا همین ابی الفضل

کسی جریان ش رو میدونه ؟ البته میگم ها ؟ از نظر صرف و نحو ایشون درست میگفت ولی خوب ... ایشون معتقد بود به اشتباه جا افتاده این کلمه

به هرحال من خودمم موندم ، تو بیانیه نوشتند ابی الفضل ، تو برخی بنرها نوشته اباالفضل تو برخی نوشته ابوالفضل ....

ای آقا !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Ernesto_Rommel' timestamp='1373119378' post='320071']
سلام

بچه ها یه نکته ای مطرح میکنم اگر دوستان بتونند کمک کنند ممنون میشم

دو سه روز پیش تو یه صعود شبانه به یه جایی با یکی از دوستان در رابطه با تیپ ابی الفضل العباس صحبت میکردیم

همونطور که میدونید ما چند مدل مینویسیم ابی الفضل العباس، ابوالفضل العباس، ابا الفضل العباس

تو نت هم که بیشتر عکسا رو دیدم مینویسند ابوالفضل العباس ولی این دوستمون یه سری صرف و نحو عربی رو گفت که به منم قاطی کرد !

میگفت اشتباه هست بنویسیم ابوالفضل العباس ... باید نوشته بشه اباالفضل العباس یا همین ابی الفضل

کسی جریان ش رو میدونه ؟ البته میگم ها ؟ از نظر صرف و نحو ایشون درست میگفت ولی خوب ... ایشون معتقد بود به اشتباه جا افتاده این کلمه

به هرحال من خودمم موندم ، تو بیانیه نوشتند ابی الفضل ، تو برخی بنرها نوشته اباالفضل تو برخی نوشته ابوالفضل ....

ای آقا !
[/quote]
اب یعنی پدر که به سه صورت ابی ابا و ابو(مثل ذی ذا ذو) یعنی رفع با ((و)) نصب با ((الف)) و جر با(( ی)) نوشته میشه خب ما میخواهیم پدرفضل رو به عربی بسازیم باید از ترکیب مضاف و مضاف علیه استفاده بشه دیگه و مضاف و مضاف علیه هر دو منصوبند پس اب الف میگیره میشه اباالفضل ترکیبات دیگه ای هم که میبینید ممکنه مضاف و مضاف علیه هر دو در مقام مرفوع(مثل فاعل) یا مجرور به حرف جر بشن که خب علامت اب هم تغییر میکنه اگه میخواید جزوه ی درسیش رو داشته باشین بگین ویرایش شده در توسط reza2250
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

ایول داش رضا

نه صرفا میخام بدونم به کار بردن این کلمات اشتباه هست ؟ یا نه ؟ یعنی همون ابی الفضل یا اباالفضل رو بگیم ؟ یا عیب نداره ابوالفضل هم باشه ؟ که با توضیح تون گویا مشکلی نداره

عربی ما بد نبود ولی نم کشیده شایدم فتیله ش تا اون حد صرف و نحو نیومده بود جلو نمیدونم ! به هرحال اون شب هی من میگفتم بابا خودشونم تو وبلاگ ها و صفحاتشون همه جور مینویسند ... میگفت اشتباهه !

بازم ممنون
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Ernesto_Rommel' timestamp='1373122495' post='320074']
سلام

ایول داش رضا

نه صرفا میخام بدونم به کار بردن این کلمات اشتباه هست ؟ یا نه ؟ یعنی همون ابی الفضل یا اباالفضل رو بگیم ؟ یا عیب نداره ابوالفضل هم باشه ؟ که با توضیح تون گویا مشکلی نداره

عربی ما بد نبود ولی نم کشیده شایدم فتیله ش تا اون حد صرف و نحو نیومده بود جلو نمیدونم ! به هرحال اون شب هی من میگفتم بابا خودشونم تو وبلاگ ها و صفحاتشون همه جور مینویسند ... میگفت اشتباهه !

بازم ممنون
[/quote]
نه برادر مشکلی نداره به وضعیت کلمه تو جمله بستگی داره اتفاقا معلم عربیمون تو سال دوم دبیرستان همین قضیه ی اباالفضل رو برامون توضیح داد البته اونجا صحبت از نوشته ی لباس رضازاده بود
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='reza2250' timestamp='1373122218' post='320073']
اب یعنی پدر که به سه صورت ابی ابا و ابو(مثل ذی ذا ذو) یعنی رفع با ((و)) نصب با ((الف)) و جر با(( ی)) نوشته میشه خب ما میخواهیم پدرفضل رو به عربی بسازیم باید از ترکیب مضاف و مضاف علیه استفاده بشه دیگه و مضاف و مضاف علیه هر دو منصوبند پس اب الف میگیره میشه اباالفضل ترکیبات دیگه ای هم که میبینید ممکنه مضاف و مضاف علیه هر دو در مقام مرفوع(مثل فاعل) یا مجرور به حرف جر بشن که خب علامت اب هم تغییر میکنه اگه میخواید جزوه ی درسیش رو داشته باشین بگین
[/quote]
تا اون جا که به ما می گفتن ( و البته درست یادم نیست) مضاف اعرابش به نقشش بستگی داره اما مضاف الیه مجرور بود. یعنی اگر کلمه ای قبل از «اب ا/ی/و الفضل» (ع) اومد (که اب رو مضاف الیه کرد مثلا همین لواء ِ ابی الفضل) در اون صورت باید بگیم ابی. برای کلمه‌‌ی تنها «ابا لفضل» (ع)، بدون هیچ پیشوندی، تو فارسی هیچ فرقی نداره که ابو، ابا، یا ابی بگید چون وضعیت آخر «اب» رو نقش کلمه تو جمله معلوم می کنه. «یا ابوالفضل» هم غلطه چون به خاطر یا اولش باید ابا الفضل باشه (اب بعد از یا ندا منصوب شده).
امیدوارم پرت و پلا نگفته باشم!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='k_Alavi' timestamp='1373128728' post='320081']
[quote name='reza2250' timestamp='1373122218' post='320073']
اب یعنی پدر که به سه صورت ابی ابا و ابو(مثل ذی ذا ذو) یعنی رفع با ((و)) نصب با ((الف)) و جر با(( ی)) نوشته میشه خب ما میخواهیم پدرفضل رو به عربی بسازیم باید از ترکیب مضاف و مضاف علیه استفاده بشه دیگه و مضاف و مضاف علیه هر دو منصوبند پس اب الف میگیره میشه اباالفضل ترکیبات دیگه ای هم که میبینید ممکنه مضاف و مضاف علیه هر دو در مقام مرفوع(مثل فاعل) یا مجرور به حرف جر بشن که خب علامت اب هم تغییر میکنه اگه میخواید جزوه ی درسیش رو داشته باشین بگین
[/quote]
تا اون جا که به ما می گفتن ( و البته درست یادم نیست) مضاف اعرابش به نقشش بستگی داره اما مضاف الیه مجرور بود. یعنی اگر کلمه ای قبل از «اب ا/ی/و الفضل» (ع) اومد (که اب رو مضاف الیه کرد مثلا همین لواء ِ ابی الفضل) در اون صورت باید بگیم ابی. برای کلمه‌‌ی تنها «ابا لفضل» (ع)، بدون هیچ پیشوندی، تو فارسی هیچ فرقی نداره که ابو، ابا، یا ابی بگید چون وضعیت آخر «اب» رو نقش کلمه تو جمله معلوم می کنه. «یا ابوالفضل» هم غلطه چون به خاطر یا اولش باید ابا الفضل باشه (اب بعد از یا ندا منصوب شده).
امیدوارم پرت و پلا نگفته باشم!
[/quote]
بله یا اباالفضل درسته من هم نوشتم که به اعرابش بستگی داره منم از سال های دور یه چیزهایی ادم بود که گفتم ولی بابت تذکرتون ممنون البته منظورم یا اباالفضل بود که منصوب میشه ولی دیگه ویرایشش نکردم ویرایش شده در توسط reza2250

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بستگی ابالفضل نسبتش با لواء چی هست. اگر منظور این باشه که لواءی که نامش ابالفضل است. یعنی ابالفضل عطف بیان باشه برای لواء هر سه تاش قابل استفاده است و بستگی داره در جمله لواء چه نقشی داشته باشه که تابع ازش تبعیت می کنه.
مثلا
جاء الواء ابوالفضل العباس
هزمت الاعداء من الواء ابی الفضل العباس
یا لواء اباالفضل العباس

اما اگر ابالفضل را مضاف مضاف الیه بگیریم با لواء، یعنی لوائی که متعلق به ابالفضل العباس هست در این صورت فقط می تونه مجرور باشه و فقط هم لواء ابی الفضل درست خواهد بود.
==============
امیدوارم درست گفته باشم. سواد 10 سال قبله :)
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دفاع جانانه جنگجویان عراقی و لبنانی از مردم و اماکن مقدس سوریه


نایتز می گوید: AAH یکی از گروههای عراقی است که نفرات خود را به LAFA می فرستد. دیگری گروه کتایب حزب الله، کادر مجرب 400 نفره مبارزان نخبه، شیعی عراقی است. گروه سوم گروهی موسوم به "کتایب سید الشهدا" است که یک نیروی 200 نفره قدرتمند به شمار می رود.گروه بین الملل ـ بحران در سوریه که تاکنون 90 هزار نفر کشته بر جای گذاشته است در حال تبدیل شدن به درگیری گسترده مذهبی است. در همین راستا تعداد زیادی از افراد مسلح شیعه از عراق و لبنان علیه مواضع مخالفان در سوریه و برای دفاع از مردم و اماکن مقدسه این کشور، وارد خاک سوریه شده و با مخالفان می جنگند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال (UPI)، حضور تعداد فزاینده‌ای از شیعیان عراق، و کهنه سربازان کار آزموده که تجربه جنگ با آمریکایی ها را دارند در سوریه، بر سرتاسر این منطقه پر مناقشه سایه افکنده است.


این گروه های مسلح، سازماندهی شده و آموزش دیده شیعه عراقی، طی اشغال هشت ساله کشور عراق که در دسامبر 2011 به پایان رسید سرگرم مبارزه با آمریکایی ها بوده اند..


مایکل نایتز، کارشناس موسسه سیاست خاور نزدیک در واشنگتن، تخمین زده که در حال حاضر 2000 جنگجوی عراقی در سوریه حضور دارند.

این مردان، کهنه سربازان جنگ عراق، مانند سربازان کارکشته نبرد حزب الله که 30 سال است با اسرائیل مبارزه می کنند، اکنون در جمع نیروهای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به عناصری کلیدی تبدیل شده اند و همپای آنها در حمله جدیدی که این نیروها علیه شورشیان عمدتا سنی مذهب اطراف شهر شمالی حلب آغاز کرده اند، مبارزه می کنند.


نایتز می گوید: "یکی از مهم ترین تشکیلات نظامی برون مرزی" تحت فرمان اسد، لشکر ابو فضل بن عباس( (LAFA مستقر در دمشق است، که عمدتا از جنگنده‌های عراقی سازماندهی شده است.


وی در تجزیه و تحلیل 27 ژوئن خود برای موسسه واشنگتن تصریح می کند :" LAFA گرچه به لحاظ اندازه نسبتا کوچک است، اما می تواند تاثیر استراتژیکی بر مسیر این جنگ داشته باشد. و در سطحی وسیع تر، گسترش آنها نشانه تغییر بالقوه خطرناکی برای منطقه خواهد بود، که به لژیون های شبه نظامی و فرا ملی شیعه برتری خاصی می دهد و این می تواند برای تقویت متحدانش در خارج از سوریه مورد استفاده قرار گیرد."


بر اساس گزارش یونایتدپرس اینترنشنال (UPI)، حزب الله، نماینده ممتاز ایران در خاورمیانه، در سال 2006 برای آموزش این نیروها فراخوانده شدند تا درسهایی که در جنگ با ارتش اسرائیل آموخته بودند را به این نیروها منتقل کنند. یکی از چهره های کلیدی این عملیات، علی موسی داقدوق، یکی از فرماندهان کارکشته حزب الله بود. وی با یک گروه شیعی به نام ، یا عصائب اهل الحق ((AAH (جامعه پرهیزکاران) کار می کرد و در تاریخ 20مارس 2007 با چند تن از رهبران این گروه توسط نیروهای ویژه بریتانیا در بصره واقع در جنوب عراق دستگیر شد. آمریکایی ها می خواستند او را به اتهام کشتن سربازان آمریکایی دستگیر کنند، اما او در زندان های عراق نگهداری شد.


در سال 2011 و پس از آنکه نیروهای آمریکایی عراق را ترک کردند، دادگاه جنایی مرکز به او به دلیل عدم وجود شواهد کافی و به رغم درخواست استرداد ایالات متحده آزاد کرد. با توجه به تخصص او در جنگ چریکی علیه اسرائیل و نیروهای آمریکایی و فرماندهی نیروهای نامنظم ، اعزام وی به عملیات سوریه دور از انتظار نبود.


نایتز می گوید: AAH یکی از گروههای عراقی است که نفرات خود را به LAFA می فرستد. دیگری گروه کتایب حزب الله، کادر مجرب 400 نفره مبارزان نخبه، شیعی عراقی است. گروه سوم گروهی موسوم به "کتایب سید الشهدا" است که یک نیروی 200 نفره قدرتمند به شمار می رود.


نایتز می‌گوید: کتایب حزب الله و AAH ، "ظاهرا مبارزانی را به لبنان می فرستند تا برای مداخله در جنگ سوریه آموزش ویژه ببینند. "به طور خاص، به آنها آموزش داده می شود که چگونه از تاکتیک های شورشی مورد استفاده در عراق به سمت تاکتیک های موثر در جنگ خیابانی شهری تغییر جهت دهند و مهارت های نظامی متعارف و لازم برای عملیات امنیتی رژیم سوریه را به خوبی بیاموزند. "

لينک خبر : http://www.bultannews.com/fa/news/155675/دفاع-جانانه-جنگجویان-عراقی-و-لبنانی-از-مردم-و-اماکن-مقدس-سوریه
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center]روايتي خواندني از سفر به دمشق؛[/center]
[center]
[b] [url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/228520/%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D9%88-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%87%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AF"]تروریست‌های سوری از نام "ابو عجیب" هم می‌ترسند [/url][/b]
[/center]
[indent=1]ابو عجيب با روي گشاده و صورتي بشاش به سوي ما آمد. او نه از چچن آمده بود و نه از افغانستان. او داراي تابعیت و شناسنامه سوري است و پيش از حوادث جاري در سوريه، شاید دو سال پيش آن در منطقه حضرت زينب(ع) به نام "ابوعجيب" معروف شده بود.[/indent]
[img]http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/4/11/360674_204.jpg[/img][color=#800000][b]به گزارش گروه بین الملل مشرق[/b][/color]، "حسين الديراني" شیعه لبنانی، طی سفری چند روزه به سوریه و زیارت حرم حضرت زینب (س) خاطرات جذاب خود را از امنیت سوریه و حال و هوای حرم مطهر و پاسداران آن، به‌ويژه تيپ حضرت ابالفضل العباس(ع) و "ابوعجيب" فرمانده آن، روايت کرده است.

هنگامي كه قصد نقل مكان از لبنان به سوريه به قصد زيارت حرم حضرت زينب عليها سلام را داشتم، سراسر وجودم را نفرت و انزجار از تمام كساني فرا گرفته بود كه تهديد به از بین بردن و تخریب اين حرم مطهر كرده بودند و همچنان نیز مي كنند.

در هر قدمي که در سوريه برمی‌ داشتم و به دمشق، پايتخت مقاوم و پابرجای سوريه نزدیک مي شدم، احساس خشم و نفرت نسبت به تمام کشورها و كساني كه گروه هاي تروريستي را در سوريه ياري و حمايت مالي و نظامی می كردند تا تمام زيبايي های اين كشور را نابود كنند، شعله ورتر مي شد. کشوری كه روزگاري پناهگاه هر فرد عرب رنج كشيده و مظلوم از سرزمين هاي فلسطين، عراق و لبنان بود، کشوری كه هيچ تفاوتي ميان شهروندان خود و شهروندان عربي ديگر قائل نمي شد و درب هاي مؤسسات و بيمارستان هايش به سوي تمامي شهروندان عربي، بدون هيچ استثنايي باز بوده و هست.

راه بين المللي امن بود، به راست و شمال و چپ كه نگاه مي‌كردم، نيروهاي شجاع ارتش عربي سوريه را مي ديدم كه در حال گشت زني بودند، در اينجا تنها چيزي كه به ذهن آدمی خطور مي کند، فرستادن درود و سلام بر "بشار اسد"، رئيس جمهوری سوريه و ارتش شجاع این کشور بود كه بيش از دو سال است، در برابر جنگ جهاني بي مانندی مقاومت كرده است كه در آن انواع روش هاي جنگ رسانه اي، رواني، نظامي و تروريستي در آن به كار گرفته شده و از سوي کشورهای عربي حوزه خليج حمايت مالي و از سوي تمامي كشورهاي غربي تسليح مي شود و تمامي تروريست هاي جهان از تاتار و مغول گرفته تا عرب و غربی در آن زير يك پرچم گرد هم آمده اند و با زور و دروغ ادعاي اسلام مي كنند.


[center][img]http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/4/11/360681_477.jpg[/img][/center]

سلاح پيشين دشمنان، سلاح فتنه مذهبي بود كه فراماسونري هاي جهان آن را ايجاد و ده ها سال بر اساس آن عمل كردند و "محمد بن عبد الوهاب "را براي اينكه صاحب مدرسه تكفيري در ميان مسلمانان باشد، بر اين منصب گماشتند تا آنكه دولتي ايجاد كنند كه آن را "عربستان سعودي" ناميدند و از پاي منابر مساجد آن تروريست ها و تكفيري هاي جهان بيرون بيايند.

هنگامي كه به دمشق رسيديم، بلافاصله به قصد زيارت حرم مطهر حضرت زينب(ع) به مناطق اطراف آن رفتيم، در آن روز آرامشي را احساس كردم كه هرگز در طول حياتم احساس نكرده بودم. وارد جزئيات مسيرهايي كه طي كرديم نمي شوم، اما آثار درگيري هاي شديد بر روي ساختمان ها در منطقه اي توجهم را جلب كرد، اسم آن منطقه را پرسيدم، گفتند: "عقربا"، منطقه اي كه پیشتر عقرب هاي سمي "جبهه النصره" آن را اشغال كرده و به قتل و ترور و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی آن پرداخته و مسير بين المللي فرودگاه دمشق را بسته بودند، اما نیروهای ارتش سوريه با کمک رزمندگان حزب الله و نیروهای "تيپ ابا الفضل العباس"(ع) توانسته بودند آن را آزاد و از وجود تروريست ها پاك كنند تا به منطقه اي امن و مهم براي حفظ امنيت منطقه اي تبدیل شود كه حرم حضرت زينب عليها سلام در آن واقع شده بود.

وارد مناطق نزديك به حرم حضرت زينب(ع) شديم، در ورودي پايگاه تيپ ابا الفضل العباس(ع)، "ابو عجيب" فرمانده تبپ و معاون وي به منظور خوشامدگويي به ما بيرون آمدند.

[center][img]http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/4/11/360676_685.jpg[/img]

[img]http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/4/11/360677_488.jpg[/img][/center]

ابو عجيب با روي گشاده و صورتي بشاش به سوي ما آمد. او نه از چچن آمده بود و نه از افغانستان. او داراي تابعیت و شناسنامه سوري است و پيش از حوادث جاري در سوريه، شاید دو سال پيش آن در منطقه حضرت زينب(ع) به نام "ابوعجيب" معروف شده بود.او به مروت و شهامت، غيرت و حميت معروف شده بود و از هر مظلومي، هركه مي خواست باشد، دفاع مي كرد.

هنگامي كه گروه هاي مسلح كنترل مناطق اطراف حرم حضرت زينب(ع) را به دست گرفته بودند و روي ديوار های این مناطق نوشته بودند "همراه با نظام از بين خواهي رفت" (منظور آنها خانم حضرت زینب(ع) و تخریب بارگاه مطهر آن حضرت بود) ابو عجيب به همراه گروهي از مؤمنان روزگار به شخصه به حمايت از حرم مطهر حضرت زینب(ع) برخواسته بود و در نبردهاي قهرمانانه كم نظيري رو در روي گروه هاي مسلح ايستاده بود، تا جايي كه نام وی عناصر گروه جبهه نصره و سرکردگان آن را به وحشت مي انداخت و این موضوعی بود که گروه هاي مسلح بارها حتي در پايگاه هاي ارتباط جمعي اینترنتی نيز به آن اعتراف و اذعان كرده بودند.

[center][img]http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/4/11/360678_200.jpg[/img]

[img]http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/4/11/360682_352.jpg[/img][/center]

ابو عجیب با گروه هم رزمش در تمام نبردهای صورت گرفته در منطقه "زینبیه" حضور و مشارکت داشته تا جايي كه به وی لقب "درهم‌شکننده مرگ" را به وي داده بودند. وي و برادران دینی‌‌اش سوگند خورده‌اند كه در راه حمايت از حرم و بارگاه مقدس حضرت زینب(ع) شهيد شوند و همین موجب شده تا در ميان مردم منطقه، به "خادمان حضرت زينب(ع)" معروف شوند.



http://www.mashreghnews.ir/fa/news/228520/%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D9%88-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%87%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AF
  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روش جنگیدن ایران تو سوریه یه روش بسیار کارآمد و زهرآگینه که تا حالا نشون داده موثر عمل می کنه...
این روش در منطق شبیه به سیستمهای چند عامله عمل می کنه...یه سیستم چند عامله(Multi Agent) نوع خاصی از سیستمهاست که عاملهاش به شکل مستقل از هم ولی با دستورالعملهای متغیر بر مبنای اصول یکسان قادرند در محیط متغیر و ناشناخته به شکل غیر کلاسیک عمل کرده و نتیجه مورد علاقه شما رو رقم بزنند....البته این کلیت این قضیه است...
قدرتمندی شورشیهای سوریه از همین موضوع نشات می گرفت...غیر متمرکز بودن و پراکنده بودن و عدم وجود یه ساختار مرکزی...با تسلیح این دیوانه های سلفی عملا این قضیه رقم می خورد و ارتش کلاسیک سوریه هم فشل میشد اما چاره این راهبرد بسیار موثر راهبردی از همین نوع بود...اکنون هر کی قویتر باشه برنده میدانه...
تعدد گروههای شیعه حاضر در نبرد سوریه دقیقا توصیف کننده همین امره...چون در صورت تمایل سازماندهی و تشکیل یه ارتش از این گروهها کار چندان سختی نبود...
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
افراد مسلح حمله شدیدی رو به شهرک های نبل والزهرا رو آغار کردند دیروز مثل اینکه موفق شدند در مناطقی از شهرک نبل مستقر بشند که با حمله مدافعین به عقب رانده شدند ویرایش شده در توسط aminor
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
زودتر تا دیر نشده باید به نبل و الزهرا نیرو هلی برن بشه و ارتش طرح آزادی سازی اونها رو اجراء کنه.
حداقل باید محاصره شکسته بشه تا بشه تا زمان صفر عملیات آزادسازی شهرها رو نگر داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.