mph1

نیروی هوایی اعراب

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

من تا دو سه روز پیش به داشتن شهاب می نازیدم ولی بعد از اینکه فیلم مربوط به پرتاب موشک اسرائیلی که برد بیشتر از 4 هزار کیلومتر بود حالم رو بد جور خراب کرد . ضد موشکی برای این موشک ایران نداره . با چهار هزار کیلومتر می شه وجب بج وجب ایران رو نشونه رفت . :evil: :| :x

درست می گی ولی به قول یه بنده خدایی موشک داریم تا موشک!مثلا یه مسراشمیت هواییماست همین طور یه اف-117 و اف-14 ولی آیا می شه گفت اگه آمریکا دو تا از اونا داشته باشه و روسیه و المان دو تا مسراشمیت یس نبرد برابر خواهد بود؟یس نتیجه می گیریم اون موشک های اونا که یه عده چلغوز درستشون کردن در حد رقابت با شهاب نیست بعدشم دوست من فونیکس رو داریم که هم می تونه در برابر بمب هسته ای و هم موشکای اسرائیل مقاومت کنه یه بار یه موشک عراقی رو که داشت یه نفت کش ایرانی رو میزد با همین فونیکس ترتیبش رو دادن! icon_cheesygrin icon_cheesygrin :mrgreen:

دوست عزيز اون موشك عراقي كه اف 14 ما زد اسكاد بود. اون هم شاهكار خلبان بود .من فكر نكنم فونيكس قادر به هدف قرار دادن بمب اتمي باشه. :x در مورد موشك جديد اسرائیل هم زياد فرقي پيش نيومده.چون برتري تعداد موشك و پهناوري سرزمين و... زيادي داريم كه يك موشك جديد اونم وقتي توليد آزمايشي هست نگران كننده نيست .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موشک های اسرائیلی بیشتر با دانش آمریکایی هستند و به نظر من کار ایران با این موشک تمام با این موشک می تونن مراکز اتمی ما رو هم بزنند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کرکس جان (فکر کنم آرش؟) شما در ویکی پدیا جستجو کن موشک جریکو تا ببینی با ساخت این موشک در معادله هیچ تغییری رخ نداده است. برای درک بهتر مساله مثال میزنم. سلاح ام16 دارای برد مفید تنها 200 متر است ولی کلاش تا 500 600 متر رو میزنه بدون دوربین هدفگیری! این یعنی دشمن کلاش داشته باشه کار ما که ام16 داریم تمام است؟ قدرت نفوذ گلوله ام16 بیشتر از کلاش بوده و قدرت تخریب بیشتری دارد. فرض مساله هم این است که هدف در فاصله کمتر از 200 متر قرار دارد. موشک جریکو1 عملیاتی شده در سال 1971 با برد 500 کیلومتر که بخاطر دقت کم تنها در حدود 100 فروند از آن ساخته شد. با توان حمل کلاهک هسته ای. موشک جریکو2 شروع ساخت از سال 1985 و شلیکهای آزمایشی از 1987 الی 1992 با برد 1300 کیلومتر و توان حمل کلاهک هسته ای. از روی این مدل موشک ماهواره بر شویت با برد 4500 کیلومتر ساخته شد. موشک جریکو3 عملیاتی شده از سال 2005 با برد 6500 الی 7000 کیلومتر با توان حمل کلاهک هسته ای و حمله به اروپا ، آفریقا و بخش اعظم آسیا. پس چه این موشک جدید به تولید انبوه برسد یا نه تفاوتی برای ما نخواهد داشت. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر من چرا نفوس بد می زنی؟! ایران همین الانش ممکنه موشک با برد بالای 5 یا 6 هزار کیلومتر داشته باشه! (که بیشتر هم هست!). ولی نمی آد بگه که چون می آن می گن برای چیشه ایران؟! مگه می خواد به آمریکا حمله کنه؟! درضمن چقدر جالب جو می دی! icon_cheesygrin :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.