basijee

شهادت 17 نفر از مرزداران سراوان در حمله گروهک تکفیری "جیش العدل"

Recommended Posts

واقعا جای تاسف داره!!!!99 درصد تروریست های عالم مسلمان هستند یه حرف جورج بوش زده بود که زیادی هم بیراه نبود:ما نمی گوییم همه ی مسلمانان تروریست اند ما میگوییم همه ی تروریست ها مسلمانند !!بسیاری از کشور های غربی دیگر تفاوتی بین شیعه-سنی و تکفیری قائل نیستند این لجن ها چهره ی اسلام را در دنیا خراب کردند اکثر جهانیان فکر میکنند (اسلام=تروریست) این کثافت ها آب در آسیاب دشمن ترین دشمن اسلام میریزند که همان اسراییل باشد دردش هم اینجاست که ایناعمال را بانام رسول خاتم و خدای بزرگ انجام میدهند!!نابودی این گروهکها ی عموما تکفیری از دو لحاز حائز اهمیت است هم مانع خراب تر شدن چهره ی اسلام میباشد هم مانع انجام اعمال خرابکارانه است!! اگر کل جهان اسلام بسیج نشود این لکه ی ننگ بزرگ و بزرگ تر می شود تا اینکه اسلام را در خود میبلعد!! امید وارم مسلمین و مسلمات روزی از خواب بیدار شوند روزی که دیگر دیر نشده باشد!!!
  • Upvote 7
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقایان عوض اینکه پهباد به روس ها هدیه بدن بیان اینارو در مناطق مرزی حساس فعال کنن اینجور جوان های مردم پرپر نشن
جالب هست که غافلگیری هم نبوده خواستن جلوی ورودشون رو بگیرن یا اونا از لحاظ آموزش و تجهیزات خیلی قوی بودن
یا اینکه نیروهای ما تجهیزات و آموزش کافی نداشتن
البته بهتون بگم این تازه شروع هست به نظر من این عرب ها انتقام سوریه بهر نحوی می خوان بگیرن اگه ادامه پیدا کرد علی رغم اینکه شخصا همیشه با این روش ها مخالف بودم بدم نمیاد سپاه قدس مزه اینکارا رو توی خود
عربستان بهشون بچشونه بخدا فقط یکبار اینجور بشه سوراخ موش تو عربستان قحط میشه
  • Upvote 15
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طوری توجه مسئولین به طرف تحولات سوریه جلب شده که مرزهای خودمون رو یادمون رفته
=======================================================
تحت هیچ شرایطی کم کاری فرماندهان نظامی و نیروهای امنیتی رو نمیشه توجیه کرد دیگه شورش رو در اوردن الان چند وقته که این مرزها اینجوری تلفات میده و فرماندهان بلدن با تسلیت گفتن قضیه رو تموم شده بدونن
  • Upvote 4
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیروی انتظامی در سال حدود 300 شهید و چند هزار مجروح برای حفظ امنیت کشور می دهد اونوقت بعضی ها قاطعانه ترین واکنشی که به این حوادث نشان میدهند محکوم کردن این اتفاق است....اگر این اتفاق برای مامورین پاکستانی می افتاد و مهاجمان به داخل خاک ایران فرار میکردند الان ما را به ......کردن می انداختند
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نکته ای که خیلی مهمه هماهنگی این سازمانها با هم هست.
درگیری اخیر بانه رو که یادتونه(خبرش هنوز از اسکرول نرفته).هم میتونه یک محک جهت آمادگی باشه هم معطوف کردن توجهات به سمت غرب!!!
و ناگهان زمانی که توجهات به سمت غرب کشور معطوف شده حمله ای برنامه ریزی شده از جنوب شرق انجام میشه.
منتها تفاوت این حمله با حمله قبلی در اینه که اونجا سپاه بوده و درگیری رو کنترل میکنه و پنج نفر رو هلاک و اسیر میکنه و
اینجا نیروی انتظامی هست با کشته هایی که مثل گل فقط پرپر شدن بدون مقاومت قابل توجهی.
من هم بودم فعلا غرب رو فراموش میکردم و به شرق جایی که نیروی انتظامی بسیار ضعیف عمل میکنه حمله میکردم.
اونها خیلی راحت دارن با نیروهای مرزی ما آزمون سعی و خطا راه میندازن اونوقت آقایون تو تجهیز این نیرو موندن....
اان وقتشه چنتا از عکس های مرزی شیطان بزرگ رو بهشون نشون بدیم تا ببینند مرزداری یعنی چی؟

[b]دوربین های سنسوریاب مجهز به دید در شب و رادار[/b]

[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10166/MVSS_sensors_610x4055B15D.jpg[/IMG]

[b]سنسورهای مراقبت[/b](زمین مسلح )

[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10166/19711262_BG15B15D.jpg[/IMG]

[b]تجهیزان مراقبت[/b]

[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10166/images~0.jpg[/IMG]

[b]و در نهایت پلیس حرفه ای مرزبانی:[/b]

[IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10166/cbp-border-patrol-agent-44765B15D.jpg[/IMG]
  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='pckho0r' timestamp='1382787310' post='345696']
امروز فهمیدم همه این تجهیزاتی که ما میسازیم تنها برای نمایشه و بس، گیرم پیشرفته ترین دوربین دید در شب با برد n صد کیلومتر هم ساختی وقتی ساده ترین نوعش رو هم دست بچه هایی که لب مرز با جونشون بازی می کنند نمیدی تا اینطوری غافلگیر نشن میخوام صدسال سیاه این اشغالارو نسازی :-x
یه عدشون میان بحث هزینه رو میکنن یا میگن این تجهیزات حساس و اسیب پذیرند ، اصلآ گیرم سالی 100 تا از این دوربین ها هم سربازا زدن ر..دن توش! یعنی ارزش جون ده ها نفر جوون 18-19 ساله اینقدرم نیست که حاضر باشیم چنین هزینه هایی بدیم؟!!!!!!!!!!!!!!!! شما که هیچوقت از خسارتتون نمی گذرید و تا قرون اخرش رو از فرد مقصر میگیرن خود من تو گردان دیده بانی بودم پول ترانزیستور بیسیمی که خراب میشد رو موقع تسویه از سرباز بدبخت میگرفتن بعد تسویه شو میدادن دستش حالا بماند که این بیسیم 70 ساله داره کار میکنه و دیگه عمرش سر اومده!!!!

اخه ادم این حرفارو به کی بزنه :-x
[/quote]دوست عزیز دم شما گرم که حرف حق را زدی اگر از یکی از پاسگاه های مرزی بازدید کنید می بینید که در چه وضع فلاکت باری خدمت میکنند بدترین آب و غذا و تجهیزات اکثرا دچار بیماری انگلی و پوستی هستند و صدایشان هم به هیچ جایی نمیرسد هرچند وقت یکبار هم که دسته جمعی به شهادت می رسند چند روزی در رسانه ها خبر آن و واکنش قاطعانه و دندان شکن مسئولان تیتر می شود و بعد از آن دوباره سکوت ویرایش شده در توسط hamid509
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر ops همه این چیزهایی که عکسش رو گذاشتی تو همین ایران خودمون نمونه اش ساخته میشه ولی فکر کنم به جز چند نقطه هسته ای و نظامی دیگه در هیچ جایی استفاده نمیشه. چرا؟ چون بحث هزینه و اموزش و ... است! چون فعلآ چیزی که زیاده و ارزشی هم نداره جوون های مردمه که پرپر میشن. یعنی اون کسایی که مسئولیت کنترل مرزها و تجهیز مرزبانی ها رو دوششونه حاضرن بچه های خودشون رو بفرستن تو همچین جاهایی خدمت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به متن اخبار دقت کنید ظاهرآ طرف مقابل حتی یک کشته هم نداده (اگه جنازه اش رو عقب نکشیده باشن) در مقابل 20-30 نفر از نیروهای مارو تارومار کردند. به نظرم این یه فاجعه است!!!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ماباید بعد از این حادثه از شیطان بزرگ یاد بگیریم
http://did.ir/catalog/index.aspx?cn=7E90D36
دلیل برتری اونا اینه که:تو ایران بعد از عیان شدن مشکلات همه ماسمالیش میکنن ولی اونجا همه با تمام توان بسیج میشن برای برطرف کردنش!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Haj_Rezvan' timestamp='1382778045' post='345659']
ولی همونطور که قبلا هم به یکی از عزیزان هشدار دادم..! اینها پس لرزه های پیروزی های ما تو سوریه است..! من از الان بیشتر نگران دهه محرم هستم..!
و گرنه اون طوایف خاص و بعضی از نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند..!
[/quote]
اصلا نگران دهه محرم نباش تا بسیج هست هیچ عوضی‌ای هیچ غلطی نمیتونه بکنه. سال 90 که بخش زیادی از امنیت مراسمات رو سپردن به نیروهای مردمی هیچ کدوم از این جونورا جرات نکرد کاری نجام بده به جز تو ایرانشهر که یه درگیری کوچیک بوجود اومد کل استان امن و امان محرم رو پشت سر گذاشت. تو اینجور مناطق امنیت رو باید سپرد دست خود مردم. یادمه تو هر کوچه پس کوچه‌ای یه نفر رو گذاشته بودن ضمن اینکه نیروهای حرفه‌ای تک تیرانداز هم تو نقاط مسلط به خیابونهای چابهار مستقر شده بودن هیچ جنبنده‌ای خارج از دید نیروهای امنیتی تکون نمیتونست بخوره.

[quote]
[img]http://www.captain-pilot.com/up/images/09054187796912006464.jpg[/img]
[/quote]
فکر میکنم اینجا جنوب شرق استان هست...
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام
خبری خیلی وحشتناکی بود جوانان عزیز این مملکت شهید شدند که حالا کنار سید الشهدا هستند که نهایت ارزویی هر ازاده ای است ،اما چرا اینگونه شد این وحشتناک است ، از طرف دشمن خارجی به دلایلی از جمله حوادث سوریه و همچنین زیر فشار قرار دادن جمهوری اسلامی در بحث سیاسی با تجهیز کردن و اموزش و همچنین فرمانده ای این گروه های شیطانی می خواهد ما را زیر فشار قرار دهد . از طرفی دیگر ضعف اموزش نیروی انسانی که از قبل خطر ان مطرح بوده است اینکه این نوع خدمت سربازی از این نوع تلفات خواهد داشت اگر اموزش نیروها با تجربه تر بودن حتما تلفات کمتر بود ، نکته بعدی عدم تجهیز نیرو است در برخی ازمواقع تجهیزات هست بعضی بینشهای غلط اجازه تجهیز نیرو را نمی دهد وقتی نیروی نظامی زیر فشار سیاسی قرار می گیرد باید چنین چیزها را انتظار داشت ، خیلی از جاها می توان جلوگیری کرد قدرت اش اما سیاسیون این اجازه را می گیرند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته تا جایی که من دیدم تو مرزهای غربی دوربین‌های مخصوصی استفاده میشه به گفته‌ی اپراتورش خرگوشها رو هم شبها میبینند حالا مرزهای شرقی چرا اینطوری هست در عجبم...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Persian_ranger' timestamp='1382778723' post='345662']
دوربین دید در شب هم که شوخیش هم قشنگ نیست اصلا!!!
[/quote]

سلام
اتفاقا دوست عزیز این امکاناتی که شما میفرمایید حتی شوخیش هم قشنگ نیست را داریم..از جمله تجهیزاتی که در پاسگاه های مرزی جنوب شرق کشور(نیروی انتظامی) در اختیار داریم شامل دوربین های حرارتی و دستگاه های شنود و ردیابی تلفن های ماهواره ای و دوربین های دید در شب و... می باشد تازه اینها که چیزی نیست دوست خوبم..منتهی متاسفانه این تجهیزات رو در اختیار عده ای سرباز و بی تجربه قرار دادند مشکل ما تجهیزات نیست برادر عزیز..مشکل اساسی ما عدم تعهد و تجربه ی سربازان و پاسگاه های مرزی هست..
  • Upvote 7
  • Downvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام و عرض تسلیت
این تحرکات از طرف کشور های همسایه و برای برهم زدن توازن و امنیتی کردن ایران در این برهه زمانی خاص حمایت میشه ؛ ولی بهتره به این ها خاطر نشان بکنم که سپاه این جور روابط دیپلماتیک و لبخند ژوکوند تحویل دادن و نرمش و درد کمر و اینها رو نمیفهمه ؛ اگر دستور برسه از یه ور می... میان تو تا شما باشی با دم شیر بازی نکنی!
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.