EMPEROR

تحلیل و پیگیری تحولات شمال افریقا ( لیبی ، تونس ، الجزایر ، مراکش و مصر )

Recommended Posts

والا از اينكه اين قذافي مرده همهپ خوشحالن.ولي يه دعايي هست كه خداكنه واسه همه مستجاب بشه.(اينكه هيچ كسري عاقبت به شر نشه)اون وقتي كه از عرش به فرش برسي.نميخوام قياس كنم ولي مرگ قذافي بيشتر شبيه مرك يزد گرد سوم در ايران بود.اونم يه جورايي اينطوري مرد.
ولي كلا كشتن و جنگ اصلا خوب نيست چون روح بشر رو داغون ميكنه.
يه چيز ديگه خيلي زور داره آدمي مثل اين قذافي به دست يه الف بچه(اوباش) بميره.كاش يه فرماندهي چيزي ميكشتش.
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]والا از اينكه اين قذافي مرده همهپ خوشحالن.ولي يه دعايي هست كه خداكنه واسه همه مستجاب بشه.(اينكه هيچ كسري عاقبت به شر نشه)اون وقتي كه از عرش به فرش برسي.نميخوام قياس كنم ولي مرگ قذافي بيشتر شبيه مرك يزد گرد سوم در ايران بود.اونم يه جورايي اينطوري مرد.
ولي كلا كشتن و جنگ اصلا خوب نيست چون روح بشر رو داغون ميكنه.
يه چيز ديگه خيلي زور داره آدمي مثل اين قذافي به دست يه الف بچه(اوباش) بميره.كاش يه فرماندهي چيزي ميكشتش.[/quote]

یزدگر سوم اینجوری کشته نشده یزدگر پس از فرار از ایران سپاه کوچکی از ترکان فراهم آورد در راه نبرد با تازیان توسط آسیابانی به خاطر دزدیدن جواهراتش کشده شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قاتل قذافی محاکمه می شود
جسد قذافی و فرزندش معتصم و ابوبکر یونس وزیر دفاعش در مکانی نامعلوم در صحرای لیبی به خاک سپرده شده،و برخی اعضای شورای انتقالی لیبی در مراسم تدفین حضور داشتند تا مطمئن شوند که وی به خاک سپرده شده است
درخواست دادگاه بین المللی از نیجر برای بازداشت مقامات رژیم سابق و جنایتکار خواندن معمر قذافی توسط وزارت دفاع لیبی از مهمترین تحولات لیبی است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک ، به نقل از پایگاه الیوم السابع، "فادی العبدالله" سخنگوی دادگاه بین المللی کیفری گفت: نیجر باید با دادگاه بین المللی همکاری کند و در صورت حضور سیف الاسلام فرزند معمر قذافی و عبدالله السنوسی رئیس اطلاعات لیبی در این کشور وی را سریعا تحویل دهد.

از سوی دیگر سرهنگ خلبان "احمد البانی" سخنگوی وزارت دفاع لیبی اعلام کرد: معمر قذافی جنایتکار جنگی است و گواه این مطلب تحت پیگرد بودن آن از سوی دادگاه بین المللی است و وی نمی تواند به عنوان اسیر جنگی تلقی شود.

وی با تاکید بر این که جسد قذافی و فرزندش معتصم و ابوبکر یونس وزیر دفاعش در مکانی نامعلوم در صحرای لیبی به خاک سپرده شده، افزود: برخی اعضای شورای انتقالی لیبی در مراسم تدفین حضور داشتند تا مطمئن شوند که وی به خاک سپرده شده است.

البانی بیان کرد: سلاحها از سطح شهرها جمع آوری خواهد شد و مقامات لیبی از هیچ جنایتی که در حین انقلاب رخ داده است چشم پوشی نخواهند کرد و رفتار بدی با اسیران صورت نخواهد گرفت.

از سوی دیگر "عبدالحفیظ الغوقه" معاون رئیس شورای انتقالی لیبی گفت: درباره قذافی ما نمی خواهیم که به ما دستور بدهند چه کار کنیم، زیرا ما کمیته تحقیقی را تشکیل داده ایم و منشور اخلاقی درباره برخورد با اسیران جنگی تنظیم کرده ایم.

وی افزود: با قاتل قذافی به صورت عادلانه برخورد می شود و رفتاری که با قذافی شده اقدامی شخصی بوده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی تابلو کشتنش!

زنده دستگیرش کردن دارن می برنش یهویی یکی میاد میزنه می کشتش( یعنی اگه زنده می موند چی می خواست بگه که بصرفه بود که بکشنش ؟ احتمالا جریان نفت به غرب می لنگید)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كشتن يك ادم بي دفاع و پير هنر نمي خواد به گفته اين قهرمان عرب چند بار هم التماس كرده ولي كشتن قزافي نقشه سازمان جاسوسي انگليس بوده تا با مردن اون خيلي از اسرار بين انگليس وليبي مسكوت بمانه
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا تعجب داره که چرا لیبی چهل سال زیر دست قذافی بود؟
هرچقدر تونس پیشرفت خواهد کرد، می تونید مطمئن باشید که اینها روی آرامش نمی بینند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/2.jpeg[/img][/center]

کریستوفر استیونز سفیر ایالات متحده آمریکا در لیبی، در بنغازی در شرق لیبی کشته شده است. این اتفاق ناشی از خشم مردم شمال آفریقا از توهین به پیامبر اسلام در یک فیلم آمریکایی است.

[url="http://fa.alalam.ir/sites/default/files/12%20P%20008-AIDAN-AMB-LIBYA.flv"]دانلود فیلم[/url]

منابع خبری از قتل سفیر آمریکا در کشور لیبی در نتیجه خشم مردم از توهین به پیامبر اسلام در یک فیلم آمریکایی خبر می‌دهند.
[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/1.jpg[/img][/center]


به گزارش «تابناک»، منابع رسمی لیبی به رویترز گفته‌اند که سفیر و سه کارمند آمریکایی در حمله‌ای راکتی کشته شده‌اند. هنوز روشن نیست که آیا سفیر در زمان حمله در اتومبیل به سر می‌برده است و یا این که در محل کنسولگری آمریکا کشته شده است.

وزارت خارجه امریکا هنوز این خبر را نه تائید و نه رد نکرده‌اند. محل دیپلماتیک ایالات متحده در شرق لیبی بعد از درگیری‌های خشونت‌بار تخلیه شده بود و افراد خشمگین بعد از حمله به ساختمان آن، آن را به آتش کشیدند.

خشونت‌ها بخشی از اعتراضات علیه یک فیلم آماتور آمریکایی است که نسبت به پیامبر اکرم (ص)، توهین‌آمیز دانسته شده است. حوادث مشابهی در قاهره پایتخت مصر نیز به وقوع پیوسته است.




منبع : [url="http://www.tabnak.ir/fa/news/272022/سفیر-آمریکا-در-لیبی-کشته-شد"]تابناک[/url]


_________________________________________________

منابع خبری از کشته شدن یک یا دو نفر از اعضای کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی خبر داده اند . وزارت خارجه آمریکا کشته شدن یک مقام مسئول در لیبی را تأیید کرده است !

البته الجزیره خبر کشته شدن سفیر امریکا را هم در بخش انگلیسی و عربی درج کرده است :

[url="http://www.aljazeera.net/news/pages/53ceec19-7976-493a-9b0d-922f8b3675eb"]http://www.aljazeera...0d-922f8b3675eb[/url]

[url="http://www.aljazeera.com/news/middleeast/2012/09/20129112108737726.html"]http://www.aljazeera...2108737726.html[/url]


همینطور خبر گذاری رویترز نیز این خبر را تأیید کرد :

[url="http://www.reuters.com/article/2012/09/12/us-libya-usa-attack-idUSBRE88B0EI20120912"]http://www.reuters.c...E88B0EI20120912[/url]


تصاویر از رویترز :

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/28.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/27.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/26.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/25.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/24.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/23.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/22.jpeg[/img][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10158/21.jpeg[/img]
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبر بسیار مهمیه و قطعا تاثیر زیادی روی شرایط خاص منطقه میگذاره- قطعا آمریکا و اسرائیل نسبت به انفجار خشم مردم در کشورهای اسلامی درک درستی نداشتند که سناریوی این فیلم رو جلو بردند
البته میشه گفت این سناریو برای سنجش سطح حساسیت مسلمانان چیده شده بود اما الان از دستشون دررفته
لعنت الله علیهم اجمعین
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
........

حمله مردم خشمگين ليبي به سفارت آمريكا

در همین حال، ایسنا هم به نقل از پايگاه اينترنتي شبكه خبري الجزيره گزارش داد، به گفته منابع امنيتي ليبي مردم خشمگين بنغازي ليبي با حمله به كنسولگري آمريكا در اين شهر، يك كارمند آمريكايي اين كنسولگري را كشتند و يك تن ديگر را زخمي كردند.


اين حمله كه توسط گروه اسلامگراي «انصارالشريعه» صورت گرفت در اعتراض به اكران فيلمي موهن به پيامبر اكرم (ص) در سينماهاي آمريكا صورت گرفت. مهاجمان با استفاده از سلاح‌هاي سبك و آر.پي‌.جي به ساختمان كنسولگري آمريكا حمله كردند كه در اين حمله يك كارمند آمريكايي سفارتخانه كشته و يك تن ديگر زخمي شد.


يونس الشريف، معاون وزير كشور ليبي در اين باره گفت: غير از اين دو آمريكايي بقيه اعضاي كنسولگري آمريكا سالم هستند و آسيبي به آنها نرسيده است.


قبل از تشديد حملات افراد مسلح گرداني از انقلابيون تحت فرمان نيروهاي دولتي توانستند كنسول و بقيه كارمندان كنسولگري آمريكا را از محل درگيري‌ها خارج كنند.

بنا به گفته شاهدان، افراد مسلح كه تعداد آنها 60 تا 70 تن برآورد شده‌، با ورود به كنسولگري آمريكا در بنغازي، پرچم آمريكا پايين كشيده و بر ديوارهاي آن شعارهاي اسلامي نوشتند.
هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا نيز کشته شدن یکی از کارمندان کنسولگری آمریکا در بنغازی را رسما تایید کرد.


پیش از آن عبدالمنعم الهور، سخنگوی شورای عالی امنیت لیبی گفته بود که از تعداد دیگر مجروحان این درگیری هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست."


یکی از گزارشگران خبرگزاری رویترز در بنغازی هم گفته است که او شخصا سه مامور لیبیایی حفاظت از کنسولگری آمریکا را دیده که زخمی شده بودند.


منبع : [url="http://www.jahannews.com/vdcc40qip2bq0i8.ala2.html"]جهان نیور[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا ما به کجا حمله کنیم که نه سفارت امریکا داریم نه انگلیس دلمون به کانادا خوش بود که اونم از دست رفت fi_lone_ranger
  • Upvote 5
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در حمله نیمه شب گذشته گروه مسلح "انصار الشریعه" به ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر "بنغازی" در شرق لیبی سفیر آمریکا در این کشور و همچنین 3 کارمند دیگر کنسولگری کشته شده اند.

به گزارش جهان، جام به نقل از شبکه الجزیره (Al Jazeera) لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: «در حمله نیمه شب گذشته گروه مسلح "انصار الشریعه" به ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر "بنغازی" در شرق لیبی سفیر آمریکا در این کشور و همچنین 3 کارمند دیگر کنسولگری کشته شده اند.»

[url="http://ar.jamnews.ir/Images/News/AtachFile/22-6-1391/FILE634830542152612486.flv"]دانلود فیلم[/url]

پیش از این شبکه الجزیره از کشته شدن یک آمریکایی و زخمی شدن یک نفر دیگر بر اثر این حمله خبر داده بود.

خبرگزاری رویترز نیز قبل از انتشار این خبر گزارش داد: هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا امروز ، کشته شدن یک مسئول وزارت خارجه آمریکا در لیبی را تائید نمود.


منبع : [url="http://www.jahannews.com/vdcauynua49nye1.k5k4.html"]جهان نیوز[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.