امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

49 minutes قبل , LostSky گفت:

 

احتمالاً حداکثر وزن جنگنده رو گفتن

۱۱ تن جنگنده با ۷ تن تسلیحات 

این وزن تقریباً با ابعاد جنگنده میخونه

پس مقدار سوخت داخلی جنگنده چطور؟ 

ویرایش شده در توسط 41148

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
2 hours قبل , 41148 گفت:

 

۱۸ تن برای وزن خالی یک جنگنده میان رده ،  وزن زیادیه! بخصوص برای یک هواپیما تک موتوره.  

 

 وزن سوخو ۳۵ هفده تن است.

وزن اف ۳۵ آ هم ۱۳ تن است.

سلام

احتمالا همون حداکثر وزن منظورشون بوده .

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
58 minutes قبل , scorpion57 گفت:

قیمت نهایی احتمالا بالاتر از این حرفها در میاد نگیم2برابر

 

40 minutes قبل , 41148 گفت:

قیمت چکمیت باید حدود سوخو ۳۵ باشه. چیزی حدود ۸۰ میلیون دلار

 

48 minutes قبل , sasasasa گفت:

 

به هر حال بعضی جاها پیشنهاد داده بودند که ایران در این جنگنده مشارکت کنه. شایعاتی هم بود. ولی از نظر من خرید و یا مشارکت در چکمیت باید با بررسی بیشتر باشد چون عدد قیمت خیلی نامعقول است

 

سلام

این اعداد و ارقام همه شون تخمینیه . هر وقت نمونه پروازی و نهایی این هواپیما آماده شد و مشتری پیدا کرد ، اونوقت میشه در مورد قیمت واقعیش صحبت کرد .

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مقامات صنایع دفاعی روسیه پیشنهاد کرده اند که با ادغام موشک هوا به هوای کوتاه برد RVV-MD2 با جنگنده نسل پنجم Su-75 Checkmate موافقت شود. مسکو آن را به عنوان یک جنگنده نسل پنجم مقرون به صرفه به کشورهای در حال توسعه عرضه می کند.

ویژگی‌های هدایت و مانور RVV-MD2 از بسیاری جهات منحصربه‌فرد و پیشگام ارزیابی شده‌اند که در موشک‌های برد بصری کنونی غربی (WVR) وجود ندارد. در نمایشگاه دفاع جهانی که اخیراً در عربستان سعودی به پایان رسیده است، مقامات تکرار کردند که جت رادارگریز سبک وزن تک موتوره را می توان به شدت سفارشی کرد تا انواع موشک ها و تجهیزات الکترونیکی را بر اساس نیاز یک کشور تطبیق دهد. 

الکساندر میخیف، مدیرعامل Rosoboronexport، ضمن صحبت در زمینه فرصت‌های بالقوه صادراتی Su-75 Checkmate، گفت: شرکای خارجی می‌خواهند به طور مشترک جنگنده سبک چکمیت نسل پنجم را با روسیه توسعه دهند و در مورد امکان ادغام اویونیک و تسلیحات بحث کردند.»


موشک RVV-MD2 مجهز به سیستم هدایت ترکیبی است که شامل هدایت اینرسی به اضافه یک جستجوگر مادون قرمز دو کاناله چند عنصری با افزایش مقاومت در برابر تداخل، به علاوه یک کانال دریافت تصحیح رادیویی است. این موشک به طور مستقل می تواند مختصات خود را در فضا بدون توجه به عوامل خارجی تعیین کند. منطقه اسکن سیکر آشیانه یابی در نیمکره جلو 180 درجه است که امکان ردیابی تمام مانورهای فرار هواپیمای دشمن را فراهم می کند.

موشک RVV-MD2 مجهز به موتور سوخت جامد تک مرحله ای و تک حالته با اسپویلرهای کنترل گازدینامیک است که به موشک اجازه می دهد مانورهای جی بالا را در منطقه عملیاتی انجام دهد.

وزن این موشک 117 کیلوگرم، سرجنگی 8 کیلوگرم، حداکثر برد پرواز تا 50 کیلومتر و حداکثر مانور قابل تحمل 12 جی است و قابل حمل در غلاف داخلی جنگنده‌های نسل پنجم را دارد.

 

همچنین روس‌ها موشک هوا به هوای دیگری برای استفاده در چکمیت میتوانند پیشنهاد کنند. نسخه ارتقا یافته موشک هوا به هوای کوتاه برد با نام RVV-M2 که ارتقا این موشک جهت فائق آمدن بر تداخل الکترونیکی است ، ارتقای دیگر این است که این موشک می تواند با هواپیماهای غیر روسی سازگار شود.

 

موشک ارتقا یافته RVV-M2 به طول 3.1 متر دارای قطر 170 میلی متری و طول بال آن حدود 430 میلی متر است. می تواند اهدافی را که با سرعت 2500 کیلومتر در ساعت در فاصله بین 20 متر تا 20 کیلومتر پرواز می کنند، مورد اصابت قرار دهد.

https://www.defensemirror.com/uploads//news/big/6_1692017832.jpg

  • Like 2
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.