mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

واریور جان یکم بد بینانه ننوشتی؟؟؟؟؟
این که شما گفتی منظورت اینه که بزاریم فرار کنیم؟ :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیر : برخیزید و با یاران شیطان بجنگید که مکر شیطان بسیار ضعیف است (قران کریم)

خیلی پاتک ها میشه به این برنامه زد ولی هنوز ابعاد اون مشخص نیست و چون ریسک بالایی داره امکان داره ازش صرف نظر کنن آمریکا خیلی وقته دنبال همچین برنامه ای هست فقط نمیتونه همه رو با خودش همراه کنه مجبور شد یکطرفه به اجرا بذاره که اگر برنامه ریزی دقیق داشته باشیم از همین برنامه برای ضربه زدن و نابودب اساسی شون میتونیم استفاده کنیم !
خوب دیگه حالا برگرد پست های صفحه قبل رو بخون تا متوجه راه مقابله ای که گفتم بشی !

پیروزی با ماست :|
مکرو ومکرا... خیروالماکرین ! (قران کریم)
مکر نکنید که خداوند بهترین مکر کنندگان است !
طبس که یادتونه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]البته ایران توی این مدت همه چیز رو به سمت تغییر الگوهای مصرف انرژی برده تاسیسات گاز و نفت ایران یکی دوتا نیست !

تجربه ای که آمریکا در جنگ با ایران (نفتکشها ) داره این بود که وقتی خواستن با کمک چند کشور و عراق شاهرگهای ایران رو ببرند ایران به پایانه نفتی کویت حمله میکنه ! که آمریکا حتی جرات اظهار نظر رو هم از دست میده !
فقط بستن تنگه هرمز سلاح ما نیست ! قبل از اون احتمال آزمایش هسته ای اجباری و حمله به تاسیسات و پایانه های نفتی توسط ایران رو در نظر بگیرید که حتی حمایت اعراب رو هم آمریکا از دست خواهد ! پس این گزینه پیش روی آمریکاست که اول اعراب به سلاح هسته ای مجهز کند !

در چنین شرایطی هیچ اقدام نا متعارفی از نظر ایران برای گرفتن انتقام دور ذهن نخواهد بود ![/quote]

woriorجان
زدن نفتكشها و يا مراكز نفتي همسايه يكي از راهكارهايي بود كه مربوط به دهه 60 هست و امروز نتيجه نميدهد. همونطور كه ديديم به درخواست دولت كويت و به فاصله كوتاهي به ارتش عراق در كشور كويت حمله شد. امروزه كشورهاي عربي منطقه پيمانهاي خوبي با امريكا جهت حفظ امنيت بسته اند.
از طرفي اگر اين كشورها با ثروتي كه ناشي از رشد فزاينده نفت حاصل كردن درخواست پاسخگويي كنند و هزينه ها اين جنگ رو متحمل بشن اتفاق ناخوشايندي است. ( اين دادن اتو به دشمن هست )
هيچ وقت و هرگز كشورهاي عربي از ناحيه ابرقدرتها به سلاح هسته اي مجهز نخواهند شد. اين حقيقت مسلمي است و گرنه تا به حال ليبي اين كشور سر كش عربي به اون دست پيدا كرده بود.
اگر منظورتون از اقدام نامتعارف حمله به مراكز دشمن در خاك كشورهاي ديگه باشه اونوقت كه همسويي جهاني با امريكا و اسراپيل رو شاهد خواهيم بود.
انتخاب نوع ديپلماسي بسيار سخت است.[/quote]


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا غول برفی بوده و به زودی دنیا شاهد آب شدن آن خواهد شد.

محمد جعفر اسدی ظهر امروز در تبریز در آیین معارفه فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده تیپ دوم آقا امام زمان (عج) و فرمانده توپخانه سپاه عاشورا با بیان اینکه در آستانه پیروزی بر استکبار جهانی قرار گرفته‌ایم، افزود:" این پیروزی ثمره استقامت، پایدار و مقاومت ملت بزرگ ایران در 30 سال گذشته است".
وی با اشاره به اهداف آمریکا از حضور در منطقه خاورمیانه افزود:[color=red]" هدف نهایی آمریکا از لشگرکشی به منطقه خاورمیانه به بهانه مبارزه با تروریسم صرفاً برای تصاحب مخازن نفتی موجود و انرژی منطقه نیست بلکه فراتر از آن ممانعت از صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان بوده چرا که انقلاب اسلامی آتش بیداری را در جهان شعله‌ور ساخته است".[/color]
وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجانی‌ها در طول هشت سال جنگ با تاسی به اهل‌بیت عصمت و طهارت و نهضت جاوید عاشورا پرچمدار شهادت بودند و ما همواره به وجود چنین نیروهای متدین در سپاه افتخار می‌کنیم، گفت: "آذربایجانی‌ها در دفاع از اسلام و قرآن همیشه پیشتاز بوده و در طول تاریخ به زیباترین شکل خلوص خود را در دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام به نمایش گذارده‌اند".
معاون فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:" رزمندگان اسلام با تجهیزاتی اندک در برابر دنیای کفر ایستادند و به برکت قرآن و اسلام درسی بزرگ بر جهانیان آموختند و به دنیا نشان دادند که ملت بزرگ با تبعیت از ولی امر مسلمین اجازه تجاوز به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد".
خبرگزاری فارس

خوب از این نکته بر میاد که نقشه اونها تکمیل نشده و این اتفاقی که گفتم با توجه به شرایط موجود محتمل است
[quote]با توجه به مسئله ای نظیر زدن پایگاه آمریکا در تنگه این احتمال وجود خواهد داشته که در سازمان ملل قطعنامه های مبتنی بر تحریم خرید نفت از ایران و همچنین بایکوت تجاری و تحریم بنزین تصویب شود که بطور گسترده باعث افزایش تحریکات و امکان اقدام آمریکا در جلوگیری از صادرات نفت و کنترل کشتی های ما با توجه به قطعنامه های سازمان ملل شود که به حتم منجر به تحریکات نظامی و احتمال جنگ دریایی خواهد شد که با توجه به آن آمریکا مانع از آن خواهد شد تا ایران بتواند کشتی های خود را به دریای عمان و اقیانوس هند ببرد و با توجه به تحریم ایران احتمال ویرانی اقتصادی کشور پیش خواهد آمد (مشابه برنامه نفت در برابر قضا ) و این یعنی کشاندن ایران به جنگ ناخواسته که ایران آغازگر آن قلمدا خواهد شد در پی آن در گیری های محدود با نیروی دریایی در برهه زمانی بلند مدت تا نابودی بخش اعظمی از این نیرو و باز شدن مجرا برای ورود نیروهای دریایی و ناوگان هواپیمابر آمریکا به خلیج همیشه فارس شود و شرایط را برای حملات گسترده تر آماده کند که با توجه به این قضیه روندی کنترل شده برای نابودی سیاسی و اقتصادی کشور در نظر گرفته خواهد و برای آن باید چاره اندیشی کرد ![/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سعيد خان و مصطفي عزيزم و ديگر دوستان محترم

جسته و گريخته نظرات اكثر دوستان رو خوندم. گزينه جنگ و حمله اخرين انتخاب از سوي دول خارجي است كه براي اين هزينه بسيار گزافي رو متحمل ميشن.
طرحي كه براي ايران در نظر گرفته شده بود شبيه به همان انقلابهاي مخلميني بود كه در كشورهاي اسياي ميانه رخ داد. همونطور كه وزير محترم اطلاعات هم گفتند بعضي از اين نقشه ها خنثي شده. علت اينكه در ايران اين حركت روند كندتر ي نسبت ديگر كشورها داشت علل مختلفي همچون مساپل اعتقادي به مذهب و نظام بود. پس اين حركت ممكنه در دراز مدت جواب بده ولي اينجا امريكا با محدوديت زماني روبرو است . پس احتمال حركات مقطعي ميره.
اگر يادتون باشه بمباران مركز هسته اي عراق توسط اسراپيل و كاخ رياست جمهوري ليبي توسط امريكا يك نوع هشدار به سران اين كشورها بود.
نميدونم با عقايد اين گروه نو محافظه كار تا چه اندازه اطلاع داريد. بارها خواستم كه اونو براتون بنويسم كه ديدم شايد از حوصله دوستان خارج باشه.
دوست عزيزي كه گفته فرمانده سپاه رو نقل كردن بايد بگم بله يكي از زير شاخه هاي تحرك در منطقه توسط امريكا و ديگر دول اروپايي مانع شدن از شكل گيري دولتهايي همچون جمهوري اسلامي است. ولي اين فقط يك زير شاخه هست. هدف بزرگتر چيز ديگري است كه هم اكنون در تمام مسيرهاي اون داره كار اساسي ميشه كه كمتر ما به اون توجه داريم.
اگر فرصتي بود حتما نقل خواهم كرد

( مصطفي جان يكي از نكات اين گفته بايدن تعمدي بودن اين حركت هست. حالا بايد ديد دوباره القاعده بدبخت رو به پيش خواهند كشيد يا اينكه ...... و اينكه تعمد از طرف چه كسي ؟
كشورهاي منطقه يا خود امريكا ؟؟؟ )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوست عزيزي كه گفته فرمانده سپاه رو نقل كردن بايد بگم بله يكي از زير شاخه هاي تحرك در منطقه توسط امريكا و ديگر دول اروپايي مانع شدن از شكل گيري دولتهايي همچون جمهوري اسلامي است. ولي اين فقط يك زير شاخه هست. هدف بزرگتر چيز ديگري است كه هم اكنون در تمام مسيرهاي اون داره كار اساسي ميشه كه كمتر ما به اون توجه داريم.[/quote]

ما داعیه این رو داریم که انرژی مستقل بدست دنیا میرسونیم هدف آمریکا از کنترل منابع نه فقط نفت بطوری کلی منابع معدنی دنیا محاصره اقتصادی کشورها و گرفتن امتیازات فراوان سیاسی از آنهاست بزرگترین مشکل غرب وجود ایران بعنوان منبع مطمئن و خارج از کنترل انرژی است که نیازی به اجازه گرفتن از آمریکا ندارد هنگامی که بحث تحریم ایران مطرح شد گزینه تحریم بنزین مهمترین اصل بود پس با در نظر گرفتن این مسئله می توان ایالات متحده برنامه های تحریم کشورهای دنیا را بواسطه بدست گرفتن کنترل بازار تجارت و منابع انرژی دنیا انجام میدهد ازاین روست که کشورهای مثل چین و شرق آسیا مانند ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی نیازمند منابعی هستند که درصورت وارد آوردن اهرم فشار آمریکا از این طریق بتوانند بصورت مطمئن دریافت کنند که این کار توان آمریکا را در اعمال فشار کم میکند !
بدیهی است که بعضی کشورهای غربی و چین و روسیه نیز با آمریکا در موضوع تحریم ایران همکاری کامل نکنند و آمریکا بخواهد با حمله به تاسیسات نفتی ایران در زمانی که نفت زیادی در بازار موجود است و به نظر خودش در صورت یک جنگ و انتقام گیری محدود کنترل تنگه را از دست نخواهد داد روی به مقابله با ایران بیاورد که فشار گسترده ای بر چین و کشورهای دیگر خواهد آمد با توجه به افزایش قیمت تا بیش 150 دلار در یکسال و تاثیر نپذیرفتن به نظر میرسد که چنین حمله ای تلفات اقتصادی کمی برایشان در بر خواهد داشت !
پس به این فکر افتاده اند تا با طرح شبیه سازی برنامه ای مشابه خلیج خوکها یا حمله به پرل هابر توسط ایران اقدام سطحی برای از بین بردن پایانه ها و تاسیسات نفتی ایران انجام دهند تا ضمن زدن ضربه ای بزرگ به ایران آنرا اقدام دفاعی تلقی کنند ! به همین خاطر بود که گفتم شایدایران نتواند بطور مقطعی پاسخ دهد و بازخورد آنرا از جای دیگری باز پس گیرد !
البته تکنبک های مشابه دستهای پنهان(مینهای سرگردان) و غیره بتواند کل خلیج فارس را مختل کند که این در حین بازگشت نظامیان موقعیت خوبی برای ضربه زدن به ایران است !

[color=blue]
بچه که بودم توی یه محله شر داشتم راه میرفتم 3 نفر رو ته کوچه دیدم که یه بچه باهاشون بود من همسن اون بچهه بودم اومد جلو وسط خیابون به این بزرگی بهم تنه زد بعد گفت هوی من برگشتم نگاهش کردم چیزی نگفتم ! چون اون دوتا داشتن از ته نظاره میکردن تا بیان وسط !
رفتم توی یه کوچه رفیقاش رفتن بعد برگشتم یه سنگ بلند کردم از فاصله زدم تو سرش فکر کنم سرش شکست بعد در رفتم حتی طرف نفهمید کی زدش ! شاید این راه خوبی باشه !icon_wink :|
این مطلب رو جدی نگیرید![/color]

خوب این یک برد برای من محسوب میشه ضمن اینکه نه دشمن متوجه شد من بهش حمله کردم و نه اون میتونست جواب من رو بده و نه کسی پشتیبان اون بود پس اگر متوجه من هم میشد توان پاسخویی نداشت ! شاید بتونیم این تنه زدن رو ندید بگیریم و شتابزده عمل نکنیم تا به موقع تلفات فراوان بدون خوردن کوچکترین خسارتی با پیروزی کامل ازشون باز پس بگیریم که بسیار به شرایط بستگی داره ! البته تکنیک حزب ا... یعنی اقدام پیش دستانه هم میتونه جوابگو باشه !

امااون چیزی که من فکر میکنم کاری که در پاکستان و سوریه کردن بخاطر وجاهت دار کردن خوش برای کار اصلی باشد! جون تکرار اون و مقابله نکردن هیچ کدام از این کشورها باعث شد تا آمریکا شایداین مسیر رو برای خودش باز ببینه و بخواد از این طریق ضمن دادن هشدار ضربه ای به ایران بزنه و چون مرتبا این کار رو تکرار کرده سخت بشه براحتی بعدا بهش پاسخ داد البته اگر بتونه با موفقیت عملیات کنه و برگرده ! به هر حال احتمالات فراوان است فراوان !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزيز جان

پس لازم شد در فرصتي مناسب عقايد واراي نومحافظه كاران رو در مورد منطقه برات بنويسم.
فقط بگم اين تحركات نه تنها در ايران كه دامنه اون در كشورهاي همچون يمن عربستان سوريه لبنان و ..... در حال پيگيري است.
اگر به جنگ امريكا با عراق دقت كرده باشي تاثير جنگ در قيمت نفت دوام زيادي نداشت و به سرعت كنترل شد.
كافي هست چند كشور عضو اپك و مسلمان تضمين كنن كه كمبود رو جبران كنن.
و در حالت بعدي اگر تونستن كنترل تنگه هرمز و خليج فارس رو بدست بگيرن چي؟؟؟
نميگم بي تاثير هست ولي هدف چيز ديگري است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب همون چیزی که شما گفتی من هم گفتم فقط یکبار دیگه متن رو بخون !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در بعد اقتصادی به نظر خودم دولتمردان ایران یک اشتباه در مورد حساب ذخیره ارزی داشتند. این حساب باید تبدیل به سلاح اقتصادی می شد و با رسیدن آن به بالای 500 میلیارد دلار می توانست تهدیدی برای اقتصاد ایالات متحده باشد.
اما در قسمت نظامی اگر ایران بتواند دشمن اصلی را اسراییل معرفی کند می توان از حمله به ایران بازدارنده باشد.
مثلا فرض بگیریم به یکی از تاسیسات هسته ای یا نظامی حمله کوچک اتمی صورت بگیرد(بر فرض محال) و مهاجم اسراییل تلقی شود به طور حتم ایران اجازه دفاع از خودش با تسلیحات شیمیایی را دارد!در این صورت آمریکا خواهان وارد جنگ شدن با ایران نخواهد بود. :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك نتيجه گيري كوچيك بكنيم:
برادر واريور ! شما خيلي شيطون بودي و يحتمل هنوز هم هستي براي همين شما صلاحيت ادامه بحث رو نداريد چون يكدفعه ميزنه به سرت يك سنگي چيزي بر ميداري ٬جلب مخفي ميزني توي سر اين اوباما اونوقت خر بيار٬ تي ان تي بار كن!!!
برادر مصطفي:
شما از اون وقتي كه سايت باز شده ٬ حداقل هفته اي يك مقاله آوردي كه تا يك ماه ديگه يا شش ماه ديگه ٬ ميزنن ٬ ميكشن ٬ توان مقابله نداريم ٬ راه هاي ديگه اي هم هست و از اين حرف ها!
برادر هادي 222 :
شما خودت رو ناراحت نكن اين ها فقط بحث مابين اعضاي سايته ! و به قول معروف ارزش ديگري نداره اونايي كه شب و روز براي آرامش ما تلاش ميكنند تمام سناريوهايي كه ميتونه اتفاق بيفته رو مد نظر دارند و براي هر كدومش برنامه ها چيدن!
حلا نظر خودم(مسخره نكنيد !!!):
اگر مبحث جهنم با گل طلايي دكتر عباسي رو گوش كرده باشين ممكنه فكر كنيد جنگي در كار نخواهد بوداما طبق گفته سخنگوي وزارت امور خارجه هر اقدام حد اقلي با پاسخ حد اكثري ما مواجه خواهد شد پس ميبينيد كه برادران نظامي دور هر چي فرمول مقابله به مثل رو خيط كشيدن و منتظر كوچكترين بهانه براي به آتيش كشيدن منطقه هستند. احتمالا تحليل اونها اينه كه چون آمريكا توي عراق و افغانستان مثل حمار گير كرده ميشه با يك جنگ فرسايشي مثلا شش ماه دمار از روزگارشون دربيارند. شايد برو بچس بگن غير ممكنه ولي غير ممكن ٬ غيرممكنه! ما در بسياري از كشورهاي دنيا تشكيلات گسترده ميليشيا درست كرديم دقيقا مثل حزب الله لبنان! از افغانستان گرفته تا عراق و عربستان و يمن و پاكستان و عمق خاك اروپا و حتي توي خود قاره آمريكا بيخ گوش وايكينگها! حزب الله لبنان از استراتژي دفاع پيشدستانه ايران استفاده كرد! اين استراتژي و طرح دفاعي بعد از جنگ پيشدستانه جرج بوش بكار گرفته شده و ميتونيد مطمعن باشيد ما در هيچ جاي منطقه ! غافگير نخواهيم شد! براتون در مورد چيزهايي كه بالا گفتم مثال ميارم ولي مدرك و سند نخواهيد كه معذورم!
بعد از اينكه به اربيل و يكي از دفترهاي سفارتمون حمله شد در ايتاليا و رم پايتخت اين كشور دقيقا 10 تا 12 ساعت بعد يك حمله بسيار شديد به سفارت آمريكا انجام شد كه با بايكت خبري تعداد تلفات مشخص نشد چند نفر كشته يا زخمي شدند! درست 2 يا 3 روز بعد به مقر سيا در كربلا حمله شد كه اين يكي تعداد زيادي كشته و زخمي داشت . بعد هم ديديد كه با گرفته شدن انگليسي ها و اون نمايش بسيار زيبا يكي از كاكنان اصلي سفارت آزاد و انگلوساكسون ها تعهد دادن ديگه طرف مرز ما نپلكن! همين ديروز هم 4 نفر ديگه از عزيزان... آزاد شدندو از عراق به ايران برگشتند!
اما جنگ سايبرنتيك كه به وسيله اون تونستند در به اصطلاح جنگ عراق پيروز بشن در ايران جواب نميده ! چرا؟ چون ايران 40 تا رييس جمهور 30 تا دولت و 100 لايه تو در توي حكومتي داره كه بعضي وقتها خود مسعولين هم در اون گم و گور ميشن! وزارت نفت خودش يك كشور و يك دولته! وزارت اطلاعات كه يك ارتش تمام عياره! وزارت دفاع كه ديگه هيچي ! ارتش يك طرف و سپاه هم يك طرف! ناجا كه براي خودش بالگرد جنگي و قايق توپدار و نيروي ويژه و... داره! بسيج كه مثلا زير مجموعه سپاهه ولي با 10000000 عضو فعال و چند ميليون عضو غير فعال براي خودش ٬ يه ارتش تمام عياره! مجمع تشخيص مصلحت نظام يك طرف-مجلس خبرگان رهبري-دولت- مجلس -قوه قضاييه و ... در كل هر كدوم براي خودشون كلي نيرو و حفاظت و چيزهاي ديگه دارند كه آمريكا اگه ايران رو فتح هم كنه نميتونه از اين همه ارگان و مجموعه حكومتي تو در تو سر در بياره و بيخيال جنگ عصبي ميشه! :|
شوخي كردم يه خورده بخنديد ولي يه خورده هم جدي بود! شما چي فكر ميكنيد؟ icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برادر واريور ! شما خيلي شيطون بودي و يحتمل هنوز هم هستي براي همين شما صلاحيت ادامه بحث رو نداريد چون يكدفعه ميزنه به سرت يك سنگي چيزي بر ميداري ٬جلب مخفي ميزني توي سر اين اوباما اونوقت خر بيار٬ تي ان تي بار كن!!![/quote]

یعنی الان از تاپیک اخراج شدیم !

در مورد سنگ اگه بخوام بزنم اوباما رو نمیزم یکی دیگه رو میزنم بیفته کردن اوباما ! کارشون به جنگ داخلی بکشه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درباره‌ی «پیش‌بینی» عجیب بایدن:

به نظرم لازم نیست بیش از حد جدی بگیریمش (البته نیروهای نظامی باید همیشه هشیار باشند). اگر ماجرای پیش‌بینی برنارد لویس در سال ۱۳۸۵ رو یادتون باشه دلیل این حرفم را متوجه می‌شوید:
ماجرا از این قرار بود که ایران قرار بود تا پایان مرداد پاسخ بسته‌ی پیشنهادی غرب را بدهد. در آن سال، ۳۱ مرداد مصادف بوده با ۲۲ آگوست و ۲۷ رجب، عید مبعث. این آقای [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Lewis]برنارد لویس[/url] یک استاد دانشگاه و محقق و «اسلام‌شناس» بسیار معروف و شناخته شده‌ای است (گویا یهودیه) و خیلی «محترم» و مورد مشورت کاخ سفید و .... این آقای مثلاً بااعتبار، آمده بود مقاله‌ای در وال‌استریت‌ژورنال نوشته بود با عنوان August 22: Does Iran have something in store? و تویش نوشته بود که چه معنی داره اینها تاریخ پاسخ دادن رو گذاشتن روز عید مبعث؟ و به این نتیجه رسیده بود که ممکنه ایران در آن تاریخ به اسرائیل حمله‌ی هسته‌ای نهایی رو بکنه! این اظهار نظر به قدری عجیب بود که آقای عبدالله شهبازی خودمون یک یادداشت هشدارآمیز نوشته بود که وقتی همچین آدم معتبری میاد اعتبار خودش رو به خطر می‌اندازه و چنین حرف مسخره‌ای رو می‌زنه باید ترسید از این که پشت پرده چه خبره و می‌خوان چه کار کنند و .... در نهایت هم هیچ اتفاقی نیفتاد و انگار نه انگار کسی چیزی گفته!
این حرف بایدن هم ممکنه از اون حرف‌ها باشه که فقط مصرف انتخاباتی داشته. حتماً در جریان هستین که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هر اتفاق عجیب و غریبی ممکنه برای رأی آوردن کاندیداها بیفته. این هم یکیش. شش ماه دیگه از آقای بایدن بپرسید می‌گه چی؟ من؟ و این که اشتباه برداشت شده و منظورم این نبوده و .... همون‌طور که اوباما هم پس از این که در سخنرانی آیپک آن حرف بی‌سابقه را گفت که بیت‌المقدس باید پایتخت انحصاری اسرائیل باشه، بعداً یک توضیح کوچولو هم داد که منظورم دقیقاً این نبود و .... بنابراین من فکر نمی‌کنم بایدن منظوری غیر از تشبیه اوباما به کِنِدی داشته تا محبوب‌ترش کنه.

من شخصاً فکر می‌کنم یکی از راهبردهای اصلی آمریکا اینه که ما رو در حالت ترس و احساس تهدید دائمی نگه داره تا زیر هزینه‌های نظامی خودمون له بشیم، سرمایه‌ها از ایران فرار کنند و مردم ایران زیر فشار روانی کم بیاورند و امیدشان را به آینده از دست بدهند و به نظام فشار بیاورند که مواضعش را عوض کند. اولویت اول ما فعلاً رشد اقتصادی است. مثل چین که قدرت‌نمایی‌اش را گذاشته وقتی اقتصادش به اندازه‌ی کافی (در حد آمریکا) بزرگ شد.

و در نهایت و ضمن اتخاذ همه‌ی تدابیر، نباید فراموش کنیم که «و إن یمسسک الله بضُرٍّ فلا کاشفَ له الّا هو و إن یمسسک بخیرٍ فهو علی کلّ شیءٍ قدیر» و «فالله خیرٌ حافظاُ و هو ارحم الراحمین»

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من از تمامي دوستان بابت پيش كشيدن اين بحث عذرخواهي مي‌كنم.

حق با دوستان هست! آمريكا هيچ غلطي در برابر ابرقدرتي به نام ايران نمي‌تونه بكنه!!!

ببخشيد كه اينقدر بحث‌هاي بي‌نتيجه، احمقانه و البته وطن‌فروشانه راه انداختم و احساسات پاك دوستان رو مكدر كردم.

زياده عرضي نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تاپیک کفن شده می خریم!!
تاپیک زیر شیش من خاک می خریم!!
تاپیک پاره!!
دمپایی کهنه می خریم

:|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مصطفی جان حالا چرا قاطی می کنی :?
بابا انتظار نداشته باش که من مونده به دیپلم هم سطح استاد دانشگاه نظریه پردازی کنم icon_wink
شما با علمی و اطلاعاتی که در مورد موضوع مورد نظر دارید آگاهمان ساز. :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سردار جان.
بنده هم ادعايي نكردم.
منتها چندان دوست ندارم وقتي حرف از منطق مي‌زنم، سخن احساسي تحويل بگيرم.
جالب اينكه در اين بحث، ظاهراً تنها كسي كه احساسي و خائنانه حرف زده، بنده‌ي حقير هستم!
به همين دليلم ترجيح دادم ديگه در اين زمينه بحثي نداشته باشم و دوستان رو با تحليل‌هاي منطقي‌شون تنها بذارم تا ان شاء الله پيشرفت و ابرقدرتي ايران زمين رو بيشتر و بهتر شاهد باشم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.