amiramar

نابودي اسراييل بدون جنگ

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

در اين تاپيك قصد داريم تا روشهاي نابودي اسراييل را بدون جنگ و خونريزي بررسي كنيم. به نظر شما پذيرش اسراييل به عنوان يك كشور از سوي ايران چه تغييري در معادلات خاور ميانه ايجاد ميكند؟ آيا ايران ميتواند با سياست اسراييل را نابود كند؟ در مورد پيشنهاد به اسراييليها براي مهاجرت به ايران و پرداخت پول به آنها براي خالي كردن اسراييل از سكنه به جاي پرداخت به گروه هاي چريك منطقه و كارامدي اين طرح بحث كنيد. :| :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این بحث خیلی پیچیده و گسترده است که برای جلوگیری از انحراف موضوع میبایست قدم به قدم بحث کنیم. طرق مختلفی برای شکست دادن یک کشور دیگر بدون جنگ گرم وجود دارد که روشهای سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی از آن جمله اند و دوستان گرامی طی سه دهه گذشته انواع این روشها را در سیاست خارجی آمریکا علیه ایران مشاهده کرده اند. درباره اسرائیل شرایط با ایران متفاوت است و نمیتوان سه موردی را که گفتید انجام داد. از روشهای سیاسی هم بدلیل حمایت گسترده از این اسرائیل نمیتوان وارد عمل شد مگر اینکه با سیاست اصولی موفق به از بین بردن شکافهای موجود در بین مسلمین شویم که این روش به جنگ گرم منجر شده و خارج از موضوع این بحث است. امکان کوچ دادن یهودیان به ایران هم لازم نیست. البته در طرح فوق مداخله ایران و آمریکا در نظر گرفته نشده است. پس قبل از کار بر روی چنین طرحهایی ابتدا میبایست تکلیف آمریکا روشن شود چون اگر قرار به نابودی اسرائیل باشد سعی در حفظ اسرائیل خواهد داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بحث نابودي را در چه مي بينيد؟ به نظر من همين كه كشوري با محوريت زندگي در كنار هم، چه عرب و چه يهودي ايجاد شود كه همه از حقوقي يكسان برخوردار باشند، اين يعني محو اسراييل ونژاد پرستي. برخلاف خيلي ها كه معتقد به جنگ نظامي با اسراييل براي نابودي آن هستند، من اصلا به جنگ و پيروزي در ان اعتقادي ندارم چون محاله! امروز ديگه اسراييل اون آرمان بزرگ نيل تا فرات رو نداره ، يعني قدرتشو ديگه نداره، ولي خب هميني هم كه داره رو به حق قدرتمند چسبيده و اگرچه در جنگ هاي نظامي اي كه حمله مي كنه ديگه پيروز نميشه (مثل جنگ 33 روزه) ولي به نظرم اگرم بهش حمله شود، شكست نيز نخواهد خورد، به دليل توان بالاي نظامي و اتمي. تنها راه حل چانه زني هاي سياسي توسط سياستمداران خبره ست، كه گام به گام اسراييل را به عقب ببرند مثلا به نظرم اولين گام مي بايست تشكيل يك كشور مستقل فلسطيني باشد كه به صورت دموكراتيك در كنار اسراييل به وجود بيايد ولو مجبور باشه اسراييل را نيز به رسميت بشناسه(مثل ياسر عرفات)، كه به نظرم دو فايده داره 1) اوضاع مردم فلسطين به خصوص نوار غزه به مراتب بهتر خواهد شد و در ضمن نيز دولتشان را خودشان انتخاب خواهند كرد و 2)دولت انها پس از بهبود اوضاع اقتصادي و قدرتمند شدن در عرصه سياسي ، با اسراييل مي تواند رابطه بدون باجي راه بيندازد كه سر فرصت نيز امتيازات مناسب رو بگيره، مثل اجازه مهاجرت فلسطيني ها به اسراييل و ...، كه به نظرم در يك بازه زماني نسبتا دراز ممكنه و...آخر به جايي خواهد رسد كه تفكيك اسراييل از فلسطين ميسر نخواهد بود و اين يعني محو اسراييل! مومن بايد کیئس باشه! ولي متاسفانه ما با سادگي تمام همش دنبال جنگ از زمين و هواييم! آخه به كشوري كه بيش از چهارصد تا بمب اتم دارد، با اونهمه تجهيزات نظامي و حمايتهاي وحشتناك غرب و شرق از هند و چين بگير تا روسيه و اروپا و آمريكا مي شود حمله كرد؟ واقعا تخيلبافيه كه بحث حمله به اسراييل رو پيش بكشيم. تازه اونم حمله به چه كساني، آدم هايي كه حاضر نبودند حتي به خاطر شارون نوار غزه رو ترك كنند و سه نفرشون هم از روي تعصب خودكشي كردند! جنگ پايانش نابودي كامل هر دو طرف خواهد بود... در ضمن به نظرم اينكه با ايجاد فضاي رعب و وحشت در اسراييل سعي در ايجاد روند مهاجرت معكوس به از آن كشور شويم ميسر نخواهد بود، چون با وجود مهاجر معكوس خيلي از يهوديها از اسراييل ولي هنوز جمعيت وارد شونده خيلي بيشتر از تعداد خارج شونده است، و در ضمن براي ايجاد رعب و وحشت مجبوريم دست به آدم كشي هايي بزنيم كه از لحاظ شرعي براي ما ممنوعيت داره مثل منفجر كردن يك مشت غير نظامي كه چه بسا خيليهاشون با سياستهاي دولتشون مخالف باشند، مثل همونهايي كه پريشب تلوزيون نشان داد در اعتراض به حمله ارتش به خيابانهاي تل آويو ريختند و درگير شدند! كه جمعيتشان هم بسيار زياد بود كلا هميشه با اين مدل جنگيدن مخالف بودم. اين مدل جنگيدن فقط در برابر نظاميها بايد باشه. تنها را سياسيست ، و البته با منطق و در نظر گرفتن توانايي خود ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان به نظر من نمي تونه!!! نبايد فراموش كنيم كه اسراييل از حمايت قطعي و همه جانبه كشوري مثل آمريكا برخوردار است و حمايت آمريكا يعني حمايت اروپا.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر من همين كه كشوري با محوريت زندگي در كنار هم، چه عرب و چه يهودي ايجاد شود كه همه از حقوقي يكسان برخوردار باشند، اين يعني محو اسراييل ونژاد پرستي.

مثل اينكه صهيونيستها رو خوب نمي شناسيد
انسانهاييكه محافظه كارند اروم وارد زندگيتون ميشن بعد طوري زندكيتون رو از چنگتون در ميارن كه خودتون نمي فهميد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما وقتي از لحاظ نظامي زورمون نميرسه بهتره از راه سياست وارد شيم. تنها راهمون همينه.وگرنه بهتره ديگه حرف نابودي اسراييل رو نزنيم و دنيارو با خودمون دشمن نكنيم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر من همين كه كشوري با محوريت زندگي در كنار هم، چه عرب و چه يهودي ايجاد شود كه همه از حقوقي يكسان برخوردار باشند

این جمله را در جشنواره بزرگ ترین دروغ سال بگویید تا تا برنده جایزه نفر اول شوید. عدالت و تساوی را همه روزه مخصوصا در چند روز اخیر از شبکه های خبری می بینیم، عدالتی که حکم به زیر خاک رفتن کودکان شیرخوار می دهد و مجامع بین المللی در سکوتی معنا دار به ما می فهمانند که تنها راه آزادی و آزادگی همان راهی است که خداوند در قرآن به ما نشان داده و ما را به جهاد در برابر کفار و مشرکین فراخوانده است. تنها سلاح موثر ما که انها از آن می ترسند نه کلاهک هسته ای است و نه بمب های شیمیایی و میکربی بلکه جهاد و شهادت است.
چانه زنی.........
چانه زنی را هم که یاسر عرفات در کمپ دیوید امتحان کرد و درآن امتحان به درستی رفوضه شد تا یادمان تنها سلاح ما جهاد و شهادت است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بهترين راه به نظرم همين درگير كردن اسراييل با گروه هايي مثل حماس و حزب الله ست الانم حسابي كلافشون كردن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدمت دوست دانشمند و آگاهم؛ General بايد عرض كنم كه : كشور آرماني كه شما فرمودين وجود خارجي داره. به خيالم شما اسم حكومت فلسطين رو نشنيده باشين. ولي خيلي دوست دارم بدونم وقتي تلويزيون و شبكه‌هاي مختلف خبري جهان، بحث انتخابات فلسطين رو عنوان كردن يا از مجلس و دولت فلسطين نام بردن، شما اون موقع داشتين چيكار مي‌كردين! شايد داشتين مانيفست آشتي ملي ايران و امريكا رو مي‌نوشتين!! دوست من! كشور مستقل فلسطين، مثلاً تشكيل شده. حكومت مركزي داره، پليس داره، مجلس داره، انتخابات داره و ...! ولي نتيجه چي شد؟ تا انتخابات مردمي برگزار شد و مردم فلسطين، نمايندگان حماس رو انتخاب كردن، اين مسئله به مذاق اسرائيل انسان‌دوست و امريكاي مهربون و قانع و اروپاي عزيز و دوست داشتني خوش نيومد. به همين خاطرم اول دولت حماس رو به رسميت نشناختن. بعد تحريم اقتصادي كردن و كمك‌هاي مالي‌شون رو قطع كردن. بعد ابومازن رو شير كردن بره جلوي حماس (و كشورش) بايسته و با اسرائيل مثلاً دوست بشه (كه البته آدم هم حسابش نكردن!!). بعد هم كه مي‌بينين اوضاع از چه قراره ...!!!! بله. تو خواب و خيال، مي‌شه همه چيز رو دموكراتيك حل كرد. ولي كاش اينقدر جاهلانه، پرده‌ي دموكراسي رو روي صورتتون نمي‌كشيدين و براي يكبار هم كه شده، اين فكر به ذهنتون خطور مي‌كرد كه «چرا امريكايي كه اينقدر دم از مردم‌سالاري مي‌زنه، با برخي دولت‌هاي مردمي و دولت‌هايي كه با رأي و نظر مردم روي كار اومدن، مخالفه؟! دولت‌هايي كه تنها گناهشون، عدم همراهي با امريكاست؟!!!». دوست من! ملت ايران، جنگ‌طلب نيست. اين امريكاست كه از فرسنگ‌ها دورتر به اينجا لشكر كشي كرده! اين معاون رئيس جمهور امريكاست كه از روي ناو هواپيمابر، به سمت ايران مي‌ايسته و اين كشور رو تهديد به حمله‌ي نظامي مي‌كنه! اين اسرائيل هست كه هر روز، تمرين پروازهاي طولاني مدت، به منظور هدف قرار دادن تأسيسات هسته‌اي ايران رو انجام مي‌ده! اين اسرائيل هست كه هر روز، با مشاورانش، نقشه‌هاي جنگ احتمالي با ايران رو طراحي مي‌كنه! اين امريكا هست كه طرح داره 1200 نقطه‌ي كشور رو در روز اول نبرد بمبارون كنه!! كافيه يا باز هم بگم؟ البته مسلماً نرود ميخ آهنين در سنگ. باز هم شما و دوستاني نظير شما ميان مي‌گن : «چرا ما همش مي‌گيم با امريكا بجنگيم؟ مگه اون حيووني‌ها چه گناهي كردن؟ چرا ما نبايد با امريكا دوست باشيم؟ اصلاً ملت و دولتي گوگوري مگوري‌تر از امريكا وجود داره؟ نه به خدا!! ما بايد با امريكا دوست باشيم. با هم مهربون باشيم. اگه امريكا بهمون حمله كنه ما جيز مي‌شيم. پس نبايد مخالف امريكا باشيم. آخه امريكا خيلي خطرناكه حسن ...!!» دوست من. منطقي باش. كار سختي نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب ببینید این بحث بسیار پیچیده هست و من فکر می کنم چون اسرائیل هم اکنون در اقتصاد جهان بسیار دست داره من فکر نکنم نابودی اقتصاد و سیاستش به دست ایران رو بعید بدونم . من فکر کنم تنها کشوری که می تونه اسرائیل رو به نابودی بکشه فقط آمریکاست و روسیه . چون اگر امریکا روابش ررو با اسرائیل قطع کنه اسرائیل به گند کشیده می شه که البته بعید بدونم آمریکا دست به چنین کاری بزطنه چون با وجود اسرائیل آمریکا می تونه در خاورمیانه برنامه هاش رو پیاده کنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچکس حق ندارد از نابودی یک ملت که افریده ی خداوند عالمیانند سخنی به میان اورد.همه چیز با گفت و گو قابل حل و فصل شدن است. به خدا اگه فلسطین و اسراییل با هم صلح کنند فرداش یه دونه عرب حتی یه تف ناقابل هم تو صرتمون نمیپاشن.اما ما حالا اینجوری براشون سرودست میشکونیم.و هیچکس هم قدرت نابودی این کشور را ندارد چون یگانه ابر قدرت جهان از او حمایت قاطع میکند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خدمت دوست دانشمند و آگاهم؛ General بايد عرض كنم كه :
كشور آرماني كه شما فرمودين وجود خارجي داره. به خيالم شما اسم حكومت فلسطين رو نشنيده باشين. ولي خيلي دوست دارم بدونم وقتي تلويزيون و شبكه‌هاي مختلف خبري جهان، بحث انتخابات فلسطين رو عنوان كردن يا از مجلس و دولت فلسطين نام بردن، شما اون موقع داشتين چيكار مي‌كردين! شايد داشتين مانيفست آشتي ملي ايران و امريكا رو مي‌نوشتين!!

دوست من! كشور مستقل فلسطين، مثلاً تشكيل شده. حكومت مركزي داره، پليس داره، مجلس داره، انتخابات داره و ...! ولي نتيجه چي شد؟ تا انتخابات مردمي برگزار شد و مردم فلسطين، نمايندگان حماس رو انتخاب كردن، اين مسئله به مذاق اسرائيل انسان‌دوست و امريكاي مهربون و قانع و اروپاي عزيز و دوست داشتني خوش نيومد. به همين خاطرم اول دولت حماس رو به رسميت نشناختن. بعد تحريم اقتصادي كردن و كمك‌هاي مالي‌شون رو قطع كردن. بعد ابومازن رو شير كردن بره جلوي حماس (و كشورش) بايسته و با اسرائيل مثلاً دوست بشه (كه البته آدم هم حسابش نكردن!!). بعد هم كه مي‌بينين اوضاع از چه قراره ...!!!!

بله. تو خواب و خيال، مي‌شه همه چيز رو دموكراتيك حل كرد. ولي كاش اينقدر جاهلانه، پرده‌ي دموكراسي رو روي صورتتون نمي‌كشيدين و براي يكبار هم كه شده، اين فكر به ذهنتون خطور مي‌كرد كه «چرا امريكايي كه اينقدر دم از مردم‌سالاري مي‌زنه، با برخي دولت‌هاي مردمي و دولت‌هايي كه با رأي و نظر مردم روي كار اومدن، مخالفه؟! دولت‌هايي كه تنها گناهشون، عدم همراهي با امريكاست؟!!!».

دوست من! ملت ايران، جنگ‌طلب نيست. اين امريكاست كه از فرسنگ‌ها دورتر به اينجا لشكر كشي كرده! اين معاون رئيس جمهور امريكاست كه از روي ناو هواپيمابر، به سمت ايران مي‌ايسته و اين كشور رو تهديد به حمله‌ي نظامي مي‌كنه! اين اسرائيل هست كه هر روز، تمرين پروازهاي طولاني مدت، به منظور هدف قرار دادن تأسيسات هسته‌اي ايران رو انجام مي‌ده! اين اسرائيل هست كه هر روز، با مشاورانش، نقشه‌هاي جنگ احتمالي با ايران رو طراحي مي‌كنه! اين امريكا هست كه طرح داره 1200 نقطه‌ي كشور رو در روز اول نبرد بمبارون كنه!!
كافيه يا باز هم بگم؟

البته مسلماً نرود ميخ آهنين در سنگ. باز هم شما و دوستاني نظير شما ميان مي‌گن : «چرا ما همش مي‌گيم با امريكا بجنگيم؟ مگه اون حيووني‌ها چه گناهي كردن؟ چرا ما نبايد با امريكا دوست باشيم؟ اصلاً ملت و دولتي گوگوري مگوري‌تر از امريكا وجود داره؟ نه به خدا!! ما بايد با امريكا دوست باشيم. با هم مهربون باشيم. اگه امريكا بهمون حمله كنه ما جيز مي‌شيم. پس نبايد مخالف امريكا باشيم. آخه امريكا خيلي خطرناكه حسن ...!!»

دوست من. منطقي باش. كار سختي نيست.


شما كه مي گوييد حماس! من حكومتي كه در روز اعدام ديكتاتور ملعون، صدام شيطان سه روز عزاي عمومي اعلام مي كند، رو حكومت شيطان مي دانم كه دوستيش با ما فعلا امتياز گيري و فريب ماست و اهانت به خون شهداست(و قطعا خودمون هم مي دانيم)، اين اعراب هيچوقت عرب بودنشان را رها نمي كنند و به مسلمان بدنشون نمي چسبند! اين را هيچوقت فراموش نكن!
من كلا از كساني كه اينهمه بهش خدمت كرديم و در اوج ناجوانمردي به رژيم صدام كمك انساني كرد رو هيچوقت نمي بخشم(فراموش نكنيد كه در جنگ تحميلي تمام كشورهاي عرب به صدام يا كمك مالي كدند مثل اعراب خليج فارس يا كمك انساني)، مثل همين شيعيان عراق كه صداي هلهله سربازانش را رزمندگان جنگ هنوز به گوش دارند... ولي خب گذشته ها گذشته، مي گذريم قبول!
در ضمن ايراد حكومت حماس ضعف سياسي در به رسميت نشناختن اسراييل بود كه براي كشورها اين سوال را ايجاد كرده بود كه چه طور ممكن است دو همسايه همديگر را به رسميت نشناسند! پس تا حماس قدرت نگرفته و محكم نشده آمريكا وارد صحنه شد كه اگر دير مي كرد الان اوضاع بدتر بود!
در ضمن فكر مي كنم تا به حال نقشه فلسطين و اسراييل رو نديده باشيد، دوست عزيز فلسطين دو تكه است در دو سوي اسراييل كه بخش كوچكي كه نوار غزه نام دارد در آن حاميان حماس هستند (البته نه همه شان ، بلكه اكثريت) و در بخش ديگر اكثريت با محمود عباسند و البته جمعيت اين بخش بسيار بيشتر از هفتصد هزار نفر جمعيت نوار غزه است! گفتيد شهادت كودكان ، دوست عزيز در اين كه نظاميان اسراييل يك مشت حيوان سنگدلند شكي نيست ولي آيا حماس اين را نمي دانست؟! در ضمن اين قضيه يك طرفه هم نيست، صبح امروز يك مرد مسلح در اسراييل وارد سالن سمينار شد و زن ومرد را كه هيچ ربطي به جنگ و حكوت دجال اسراييل نداشت رو به تير بست و 8 نفر را نيز كشت و 24 را نيز زخمي كرد(گفتم دلتان خنك شود، شما كه تشنه خون يهوديان دنياييد!)، اوضاع دوطرفه است، پارسال در CNN گزارشي از زندگي يك خانواده يهودي ديدم كه دختر 13 ساله شان در اثر راكت هاي حماس كشته شده بود و در مصاحبه اي كه خبرگزار CNN با برادر 5 ساله اين دختر مي كرد ، همانطور كه اشك مي ريخت گفت كه فلسطيني ها را خواهد كشت(صحنه اي كه گريه خبرنگار CNN را نيز در پي داشت)، و البته ده ها و بلكه صد ها مورد اينچنيني در فلسطين نيز وجود دارد كه بسار بدتر از اين نيز هست، و هممون مي دونيم، كه البته كمتر پيش ميايد كه گزارش شود! ، ولي اين درست است كه بين اين دو گروه خواستار جنگ باشيم و كينه هايشان را نسبت به هم بيشتر كنيم، در يك طرف عده اي كه ديگر چيزي براي از دست دادن ندارند و در طرف ديگر يك عده كه مثل اين كودكند، نه دوست من بايد مردمان اين دو كشور را با هم آشتي داد، نه اينكه هيزم بيار اين آتش شد! و حقيقتا تا به حال فقط اينكار را كرديم!
ما در حكومت اسلامي بايد همه جانبه فكر كنيم، درست است كه جهاد حسيني داريم ولي صلح امام حسن را هم داريم كه اگر به امتيازات گرفته شده توسط امام حسن در برابر معاويه و عمروعاص نگاه كنيم مي بينيم كه واقعا پيروزي بوده، و در ضمن زمينه ساز حماسه عاشورا.ولي اين صلح را هيچوقت نگاه نكرديم، به نظرم به عمد! تنها راه كنار رفتن حماس و برگزاري يك انتخابات ديگر است! به سياستمداراني مانند امام حسن نياز داريم، آره مسله فلسطين اينگونه است....، اينقدر نگوييد كه نمي شود از اسراييليها امتياز گرفت، مي شود به خدا مي شود، اگرم ياسر عرفات نتوانست به ان دليل بود كه ادم بي عرضه و ترسوي احمقي بيش نبود و در ضمن قدرتي را هم كه امروز رهبران فلسطين دارند را نداشت. وقتي امام حسن از معاويه و عمروعاصي(كه البته پيش زمينه يهودي بودن نيز داشت!) كه انتهاي مكر و حيله بودند امتياز گرفت پس ما نيز مي توانيم ، فقط درايت ميخواد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شما كه مي گوييد حماس! من حكومتي كه در روز اعدام ديكتاتور ملعون، صدام شيطان سه روز عزاي عمومي اعلام مي كند، رو حكومت شيطان مي دانم

شما مختارید هر چیزی رو هر جور که دوست داشتید بدونید. اما به یاد داشته باشید که اگه عده ای نادان فلسطینی برای صدام ملعون عزاداری کردند به دلیل کمک های صدام به فلسطین بود و در واقع اونها قدردان کمک های صدام بوده اند و این هیچ ربطی به مسائلی که عنوان کردید ندارد.

در ضمن اين قضيه يك طرفه هم نيست، صبح امروز يك مرد مسلح در اسراييل وارد سالن سمينار شد و زن ومرد را كه هيچ ربطي به جنگ و حكوت دجال اسراييل نداشت رو به تير بست و 8 نفر را نيز كشت و 24 را نيز زخمي كرد(گفتم دلتان خنك شود، شما كه تشنه خون يهوديان دنياييد!)، اوضاع دوطرفه است، پارسال در CNN گزارشي از زندگي يك خانواده يهودي ديدم كه دختر 13 ساله شان در اثر راكت هاي حماس كشته شده بود و در مصاحبه اي كه خبرگزار CNN با برادر 5 ساله اين دختر مي كرد ، همانطور كه اشك مي ريخت گفت كه فلسطيني ها را خواهد كشت(صحنه اي كه گريه خبرنگار CNN را نيز در پي داشت)، و البته ده ها و بلكه صد ها مورد اينچنيني در فلسطين نيز وجود دارد كه بسار بدتر از اين نيز هست، و هممون مي دونيم، كه البته كمتر پيش ميايد كه گزارش شود!

مثل اینکه شما اصل ماجرا را فراموش کردید :| فلسطین متعلق به فلسطینیان است و صهیونیست ها آنهجا را به کمک امریکای جهانخوار اشغال کردند و این کار مبارزین فلسطینی یک عکس العمل کاملا طبیعی است.

اگرم ياسر عرفات نتوانست به ان دليل بود كه ادم بي عرضه و ترسوي احمقي بيش نبود و در ضمن قدرتي را هم كه امروز رهبران فلسطين دارند را نداشت.

اگر رهبران فلسطینی امروز کارت های بیشتری نسبت به عرفات داشته باشند این به دلیل جهاد و شهادت طلبی است که در پیش گرفتند نه مذارکرات به اصطلاح صلح!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در ضمن اين قضيه يك طرفه هم نيست، صبح امروز يك مرد مسلح در اسراييل وارد سالن سمينار شد و زن ومرد را كه هيچ ربطي به جنگ و حكوت دجال اسراييل نداشت رو به تير بست و 8 نفر را نيز كشت و 24 را نيز زخمي كرد

گویا شما قدرت اسرائیل و فلسطین را یکی فرض می کنید که اینطور دست به مقایسه میزنید.آیا خبرگزاری CNN خانواده های صدها فلسطینی که هر روز یکی از عزیزانشان را از دست می دهند نشان می دهد؟
آنها هم قصد انتقام از اسرائیلیها را داشتند.اگر شما جای فلسطینیها بودید و زیر بار ظلم اسرائیلیها کمرتان شکسته بود آیا تمامی اشغالگران را مسئول نمی دانستید؟
آن زن و مرد یهودی که نام بردید بی گناه نبودند.گناه بیشتر از اشغال خانه و کاشانه مردم و آواره کردن ساکنان آن؟
یا شاید فکر می کنید آنها از اشغال فلسطین خبر نداشته اند که به آنجا مهاجرت کرده اند؟بهتره به اسرائیل به چشم یک دشمن نگاه کنیم تا یک کشور همسایه فلسطین که با همسایش نمیسازه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در ضمن اين قضيه يك طرفه هم نيست، صبح امروز يك مرد مسلح در اسراييل وارد سالن سمينار شد و زن ومرد را كه هيچ ربطي به جنگ و حكوت دجال اسراييل نداشت رو به تير بست و 8 نفر را نيز كشت و 24 را نيز زخمي كرد

گویا شما قدرت اسرائیل و فلسطین را یکی فرض می کنید که اینطور دست به مقایسه میزنید.آیا خبرگزاری CNN خانواده های صدها فلسطینی که هر روز یکی از عزیزانشان را از دست می دهند نشان می دهد؟
آنها هم قصد انتقام از اسرائیلیها را داشتند.اگر شما جای فلسطینیها بودید و زیر بار ظلم اسرائیلیها کمرتان شکسته بود آیا تمامی اشغالگران را مسئول نمی دانستید؟
آن زن و مرد یهودی که نام بردید بی گناه نبودند.گناه بیشتر از اشغال خانه و کاشانه مردم و آواره کردن ساکنان آن؟
یا شاید فکر می کنید آنها از اشغال فلسطین خبر نداشته اند که به آنجا مهاجرت کرده اند؟بهتره به اسرائیل به چشم یک دشمن نگاه کنیم تا یک کشور همسایه فلسطین که با همسایش نمیسازه!

من دو نظر دادم، لطفا اولي را هم بخوانيد(در صفحات قبيل)، هدف من نيز نابودي اسراييل است، اما با روش سياستمدارانه و البته موذيانه!
در ضمن كودك ده ساله اسراييلي از كاري كه آبا و اجدادش كردند خبر ندارد! و به حق آبا و اجداد فلسطيني ها هم بي غيرت و بي عرضه بودند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.