karkas

کدام مدل میگ-29 برای ایران مناسب است ؟؟؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

شوخی کردم :mrgreen: فقط خواستم اگه یه روزی هرچه زود تر ایران به توان تولید این رادار ها رسید و اف14 ها به قبرستون اسقاطی ها منتقل شدند بریم رادارهاشون رو برداریم که کلی پول توش خوابیده ! :lol: :lol: :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='worior' timestamp='1227335322' post='61639']
کرکس جان واقعیت اینه که دیگه کلا باید قید خرید هواپیمای خارجی رو دیگه زد مگر اینکه به تعداد محدود در 24 تا 50 فروند باید به سمت تولید رفت و بجای خرید یک جنگنده کامل مثلا میگ ovt همونسیستمهارو خرید بهینه کرد و نصب ! تا هم یه جنگنده ایده آل و بروز داشت هم برای پیشرفت گام موثری برداشته بشه !اما در حال حاظر برای پوشش و رفع مشکلات نیروی هوایی به نظر 48 فروند یعنی 12 اسکادران از میگ 35 مناسبه .

[color=red]یه مسئله دیگه اینکه چرا هزینه ها رو ننوشتی اصل کار ؟؟![/color]
[/quote] باید اول به فکر مونتاژ داخل باشیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='hamed_713' timestamp='1227336891' post='61641']
با تشكر از كركس(آرش عزيز) كه با تاپيك هاي نظرسنجي و مقايسه شور و حرارت خاصي رو به سايت مي بخشه.


به نظر بنده در خصوص اين موضوع كه چه جنگند هايي مناسب ايران هستند بسيار بحث و تبادل نظر شده اما با توجه به موضوع اين تاپيك مجددا باب صحبت و تبادل نظر بسياري گشوده مي شود.


خريد ميگ 29 براي پشتيباني هاي نزديك براي ما مي تواند مناسب باشد اما من فكر مي كنم كه اگر ما به جاي بلندپروازي براي خريدهاي سنگين(مثل سوخو 35 بي ام و ...) كه بيش از 15 سال(در بهترين و خوش بينانه ترين حالت) كارآيي ندارند بهتر است به دنبال در اختيار گرفتن ليسانس توليد ميگ 29 باشيم.


اين مهم نيست كه چه مدلي باشد مهم اين است كه زير نظر متخصصان خودمان و با نظارت آنها توليد مي شود.و در اثناي توليد به تمام قابليتهاي آن واقف مي شويم و مي توانيم با بهترين كارايي ازآن بهره برداري كنيم.حتي اگر مدل A باشد.


بعد از آن باتوجه به ايجاد شرايط مناسب و لزوم ارتقاي جنگنده هاي توليدي هم مي توانيم با ايجاد شركتهايي توانمند در راستاي ارتقاي سطوح مختلف الكترونيك تسليحات و سازه و موتور گام برداريم.و در يك بازه زماني ساخت كامل اين جنگنده را بومي كنيم.


يعد از 10 سال كه توليد آن بومي شد با توجه به ارتقاي سطح دانش داخلي و بدست آمدن تكنولوژي مناسب در جهت طراحي هاي مناسب روز گام بر مي داريم و جنگنده هاي ساخت داخل خود را توليد و ارايه مي كنيم.(بدون وابستگي-حتي براي يك عدد پيچ)
[/quote]نطرم منم اینه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط MR9، 4 تیر 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط MR9، 4 تیر 1395 - دلیلی ارایه نشده است
با سلام خدمت دوستان گرامی در سالهای اخیر روسیه داره جنگنده های میگ۲۹و سوخو۲۴خودش رو از خدمت خارج میکنه ایکاش ما بتونیم با روسیه برا خرید این دو جنگنده بصورت دست دوم مذاکره کنیم و بتونیم این دو جنگنده رو که نشون دادن دو پلتفروم بسیار عالی با قابلیت ارتقاء دادن بالا و وسیعی هستن رو از روسیه خریداری و بعد از ارتقا در نیروی هواییمون بکار بگیریم به عقیده من خریداری ۲۰۰فروند میگ ۲۹و ارتقا اون به استاندارد اس ام تی یا اس ام و۱۵۰فروند سوخو۲۴مدل در خدمت ارتش روسیه و ارتقا اون باعث بالا رفتن شدید توان نیروی هواییمون و پر شدن شکاف و فاصله بوجود امده با رقبای منطقه ای مون میشه خصوصا اینکه ما سالهاست کاربر این دو جنگنده هستیم و زیرساختهای اون تو کشورمون موجوده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.