EMPEROR

عربستان از بلاد اسلامی خارج شد!!!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]واقعیت این است که ما با سران عرب سر و کار نداریم و این جمعیت مسلمان سراسر جهان طرف حرفهای ماست[/quote]

دوست عزيز من خواهشي دارم كه كل جمعيت ساكن در كشورهايي كه در زمان بي اميه و بني عباس اشغال شده اند را چرا مسلمان ميدانيد؟

واقعا چند درصد مردم تركيه مسلمان هستند. سري به خيابانهاي آنها بزنيد ؟ بيش از 10 درصد آن هم در ظاهر ( از باطن آنها خدا داند و بس ) به مسلمان شبيه هستند.

يا در كشور عربستان واقعا چند درصد را مسلمان ميدانيد. در كشوري كه به هموطنان خانم و جوان ما همواره روساي كاروانهاي حج گوشتزد ميكنند كه تنها و يا دو سه نفري براي خريد و ... بيرون نرويد كه احتمال اهانت و يا بدتر از آن دزديده شدن توسط عربهاي كثيف وجود دارد!!!

در كشوري كه همانطور كه فرموديد جوانان آنها با عشق و علاقه دنباله رو دستورات وهابي ها هستند. و حتي هيچ اعتراض 100 نفري هم در خصوص مسايل فلسطين و ايران و لبنان ندارند.


واقعا فكر ميكنيد جوان و مردم شكم باره عربستاني كه اجدادشان شتر چران بوده اند و حالا به لطف نفت و ... در رفاه هستند بيايند زندگي علي وار را پيشه كنند. ؟ آنها اگر عقل داشتند كه حضرت محمد و امامان ما نفرينشان نميكردند ؟

چند درصد مردم سوريه را مسلمان ميدانيد؟ ميدانيد وقتي چند ماه قبل مقاله اي در روزنامه كيهان در مورد صحبت يك صاحب فاحشه خانه سوريه اي را در خصوص جذب دختران بي سرپناه و پناهنده عراقي (‌ پس از اشغال ) را خواندم چه حالي بهم دست داد؟ اين كثافت حرامزاده ميگفت كه براي جلوگيري از مريضي در جامعه و همچنين كمك به اسكان دادن اين دختران و زنان به صورت هدفمند و تحت كنترل به جذب اين افراد اقدام كرده است.!!!! ايا در كشوري كه فاحشه خانه قانوني است 100 درصد مردم آن كشور مسلمانند كه در آمارها مي آوريم.

واقعا 2 ميليارد مسلمان كجا هستند ؟ در شناسنامه هايشان يا روي كاغذ و يا در رويا هاي ما ؟

[color=red]چرا همه ما در خواب و رويا هستيم. وقتي ميدانيم در مقابلمان دوست نادان و دشمن دانا هر دو از يك آخور نشخوار ميكنند چرا به سراغ دشمن داناي خود براي ايجاد دودستگي بين آنها نمي رويم؟[/color] از اين كثافتها خيري به ما كه نمي رسد تازه در هر جلسه شوراي همكاري تكه اي از مملكت مار را هم ميخواهند.

حداقل با كثافتهاي غربي و داناتر رابطه برقرار كنيم كه حداقل شعور فكري مردم شان بيشتر از اين گوسفندان و هرزگان است و با تمدن تر و عالم تر هستند. به بازسازي مملكت و وطمنان هم كمك بيشتري ميشود ( با ماوده هاي كاري و تجاري دوطرف ) -

چرا اينقدر چلاق و زبون شده ايم كه بايد كالاي غربي را با هزار دست دلالي و سود رساندن به عربهاي كثيف اماراتي از آن كشور وارد كنيم تازه اين آشغالها نمك نشناس و تازه به دوران رسيده طلب جزاير ما را با همراهي دولتهاي ديگر عربي (‌حتي سوريه نمك نشناس ) كنند.

عاشقان ايران كجا هستند؟

------------------

[quote]دلیل دیگر این است که وهابیان مقدس ترین سرزمین را اشغال کرده و با پنهان شدن پشت مقدسات اسلامی خود را منبع اصیل اسلام معرفی و متاسفانه اکثر مسلمانان و مردم جهان این شعارهای کذب را باور دارند. اگر با عربستان وهابی درگیر شویم این وهابیان حمله ایران برای آزادسازی سرزمین حجاز را به حمله سپاه ابرهه تشبیه کرده و ما خواهیم شد کافر دشمن خدا!

در زمان حال بهترین عمل در برابر اقدامات اعراب و غرب که هر دو در پشت پرده یکی هستند ایجاد فاصله ای بین این دو بصورت ایمن برای ایران هست. فاصله ای که اکاذیب وهابیان به گوشمان نرسد و بدون حضور اعراب با غرب روابط اقتصادی و دیپلماتیک داشته باشیم. این فاصله در صورت ایجاد میتواند چرندیاتی از قبیل خلیج عربی و بد جلوه نشان دادن اسلام را تا حد قابل ملاحضه ای کاهش دهد.[/quote]

تمام حرفهاي شما را قبول دارم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از عرب نامردتر هم مگه داریم
چند وقت پیش بود وزیر امور خارجه مصر میگفت باید طرحی جامع برای منطقه اماده کنیم و به دولت جدید امریکا ارائه کنیم انگار امریکا خداست
نمیدونم چرا من دلم برا یه چینی شاید بسوزه ولی برای فلسطینیها اصلا شاید بخاطر اینه که اونها هم اگه پاش بیفته ازسعودی ها و مصریها هم نامردترند اگه شما دوست دارید کمک اونها به عراق در زمان جنگ رو فراموش کنید من نمیتونم وقتی بچه های فلسطینی رو میبینم به خاک خون کشیده میشند فورا به یاد بچه های کوچک ایرانی در زمان جنگ میافتم که چطور به ما هر ظلمی که از دستشون اومد رو روا داشتند

عرب عربه تا قیامت فلسطینی کویتی عراقی سوری و هر قبرستون دره دیگه ای فرقی نمیکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:lol: لطفا ديگه نگيد عبدالله
اين لعنتي اسمش عبد الشيطانه نه عبدالله
با اين رابطشون با اسراييل فكر كنم ال جهود بهتر باشه تا ال سعود
اگه دست من بود يه هولوكاست راه مينداختم :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این تاپیک به قفل شدن نزدیک شده .
البته اعرابی که من بین اونها زندگی میکنم انسانهای ساده ای هستند که براحتی میتونید اونها رو جذب کنید و براحتی با چندتا حرفی که میخوان بشنوند مرید شما میشن اگر نان اونها رو بدید که دیگه...
زمان صدام هم همینطور بود همینطوری اعراب رو با حرف خام میکرد طوری که زمام کشورهای عربی رو بدست گرفته بود و به حمایت از نشنالیته عربی به خاک ایران حمله کرد . چند چیز هم بد میدونست که یکیش قوم فارس و ایرانی بود بقول یکی از دوستان میدونید سردار قادسیه یعنی چی بود .
اما اشتباه نکنید بهترین راه ضربه زدن به اعراب و این برنامه هاشون که فعلا امکانپذیر نیست ارتباط با آمریکا ست فکر میکنید چرا امارات پیشرفت کرد چرا اعراب پولدار شدند بخاطر اینکه بیشترین سود ناشی از تحریم ایران رو امارات که رابط تجاری ما با غرب هست رو میبره و ...

دوستان هر حرفی رو هر جایی نمیشه زد ما مشکلی با اعراب نداریم اونها خیلی بیشتر از 8 سال با ما جنگیدن و سابقه تاریخی هم داره.
ما با نامسلمانهای که زمان اعراب رو بدست گرفتن و با ادعای اسلام خون ملت عرب تو شیشه میکنند مشکل داریم ساده نباشید و به حرفی که میزنید فکر کنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من فكر مي كنم بغض اكثر بچه هاي سايت بخاطر اعمال شرم آور برخي از دولتهاي عربي تركيده است .
متاسفانه بسياري از حرف هاي دوستان راجع به اين دولت ها صحيح است.
من صبر مي كنم تا همه لااقل يكبار نظر خود را راجع به اين موضوع بگويند و بعد تاپيك قفل خواهد شد :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در پس اين مذاكرات شرم آور مسايلي فراتر از حماقت وجود دارد.

بايد هوشيار باشيم. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينعرب ها احمقند همين فردا كه همشون رو به سيخ كشيدند و گوشتشون رو خوردند!‌اون وقت مي فهمند!الان آن چنان عصباني هستم كه نمي تونم بيشتر بنويسم! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]من فكر مي كنم بغض اكثر بچه هاي سايت بخاطر اعمال شرم آور برخي از دولتهاي عربي تركيده است .
متاسفانه بسياري از حرف هاي دوستان راجع به اين دولت ها صحيح است.
من صبر مي كنم تا همه لااقل يكبار نظر خود را راجع به اين موضوع بگويند و بعد تاپيك قفل خواهد شد :lol:[/quote]

سينا جان بدليل منش و دل بزرگي كه داريد ----------------------> چاكرتم :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه آنقدر از اين دولت هاي فاسد و دست نشانده عربي دل چركين شده ام كه حساب ندارد . بعنوان يك مسلمان شرم مي كنم كه نمي توانم كاري براي تغيير اين وضع انجام دهم.
اينها مصداق كامل كساني هستند كه دين شان را به دنيايشان فروختند و نمي دانم اگر به دنياي ديگري اعتقاد داشته باشند(كه بعيد است) چگونه مي توانند در مقابل خدا و پيامبرمان و اينهمه شهيد كه خونشان را براي عزت و سربلندي اسلام و مسلمين دادند جوابگو باشند.
در كمال تاسف بايد بگويم بايد به كارگردانان پشت صحنه صهيونيزم آفرين گفت كه بالاخره توانستند به يكي ديگر از اهداف خود كه كنترل بي قيد و شرط كشورهاي عربي و تفرقه در جهان اسلام است دست پيدا كنند.
و باز در كمال تاسف بايد بگويم كه كشورهاي مثلا مسلمان عربي دوباره به بزرگترين دشمن خود يعني [color=darkred][size=18]حماقت[/size][/color] باختند.
بي ترديد آيندگان قضاوت خواهند كرد كه چه فجايعي در شرف تكوين است.
بر ماست كه هوشيار باشيم وحدت خود را حفظ كنيم و دعا كنيم كه با ظهور آقا امام زمان (عج) ريشه اين فتنه ها در نهايت خشك شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=darkred]سران عرب ... و ای کاش کمی غیرت![/color][/size]

اول قرار بود کمک های غذایی و دارویی ایران از طریق زمینی و از راه مصر به مردم غزه برسد. با این حال، دولتمردان قاهره که گویا گریه های کودکان فلسطینی، سرمست شان می کند، مانع از این کار شدند؛ آنها مدت هاست که پاهایشان را در یک کفش کرده اند که الا و بلا نمی گذاریم هیچ غذایی به مردم و هیچ دارویی به بیماران غزه برسد.

مصری ها، همچنین در ماه های اخیر، ماموران امنیتی خود را موظف کرده اند با دقت بیشتری مرز مشترک خود با غزه و به ویژه تونل های زیرزمینی را کنترل کنند تا مبادا شیرخشکی، برنجی، نانی و یا سرم و قرصی به دست محاصره شدگان فلسطینی برسد. گواینکه "مبارک" جانشین همان جمال عبدالناصری نیست که روزگاری برای همین مردم می جنگید و پس از شکست در مقابل دشمن مشترک مردم فلسطین و مصر از غصه دق کرد.

اینک پس از مخالفت قاهره با ارسال کمک های ایران به مردم غزه از طریق زمین، سازمان هلال احمر ایران، مواد غذایی و دارویی را بار کشتی کرده است تا در سواحل غزه، لنگر بیاندازد و مرهمی باشد بر زخم های بخشی از همان "بنی آدم" سعدی که "اعضای یک پیکرند".

با این حال، رسانه های غربی و اسراییلی، شاید برای آنکه سران ساکت عرب، شرمنده این حرکت ایران در مقابل ملت هایشان نشوند، جنجال تبلیغاتی به راه انداخته اند که ایرانی ها از این کارشان نیت سوء دارند و می خواهند خود را تبلیغ کنند و سخنانی از این دست!

قطعا برخی سران عرب که این سالها، کشته شدن همزبانان و هم دینان فلسطینی آنها، برایشان عادی شده است، دوست ندارند ایران شیعه و غیرعرب، پیشتاز کمک به مردم مظلوم و تحت محاصره غزه باشد. از این رو، آنها نیز در همراهی غربی ها و اسراییلی ها در تبلیغاتی جلوه دادن حرکت ایران در اعزام کشتی به غزه، همنوا و همداستان هستند ولی اگر حتی یک ذره غیرت هنوز در اعماق وجود آنها باقی مانده باشد، می توانند به روش دیگری اقدام ایران را تحت الشعاع قرار دهند: "آنها نیز همانند ایرانی ها، کشتی های خود را به سواحل غزه اعزام کنند."

تصور کنید که اگر هر کشور اسلامی فقط یک کشتی کمک بشردوستانه به غزه بفرستد (و کشورهای فاقد ساحل از امکانات کشورهای ساحلی اسلامی بهره بگیرند) در آن صورت در کوتاه مدت، ده ها کشتی با پرچم های اسلامی در سواحل غزه لنگر خواهند انداخت و اگر چنین اقدامی شکل بگیرد هزینه مقابله با این حرکت جمعی برای اسراییلی ها بسیار گزاف تر از مقابله با یک کشتی ایرانی خواهد شد.

در آن صورت است که قدرت واقعی جهان اسلام، در قالبی کاملا مسالمت آمیز و انسانی نمایان خواهد شد و دیگر جایی برای شانتاژهایی از این دست که ایران می خواهد برای خود تبلیغات کند، محلی از اعراب نخواهد داشت.

"انتفاضه کشتی ها"، اگر برای کمک به مردم مظلوم فلسطینی باشد، نه اقدامی سیاسی جهت حمایت از دولت حماس، باعث خواهد شد هم موافقان حماس و هم مخالفان آن در جهان اسلام به این حرکت جمعی بپیوندند و فارغ از سیاست بازی های مشمئز کننده کنونی، قطره اشکی از چشم کودکی پاک کنند که نه می داند تل آویو کجاست، نه می داند حماس چیست و نه از کاخ سفید و حسنی مبارک نامی شنیده است. او حتی عروسک و اسباب بازی هم نمی خواهد، بلکه غذایی می خواهد برای زنده ماندن و آرامشی، شاید برای لبخند زدن.

[color=red]... و ای کاش، ته مانده ای از غیرت عربی در سران عرب، هنوز باقی مانده باشد!
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]... و ای کاش، ته مانده ای از غیرت عربی در سران عرب، هنوز باقی مانده باشد![/quote]

حتما هنوز كساني هستند كه بخوان كار ناتمام شهيد خالد اسلامبولي را تمام كنند.
زمزمه هايي از بلاد عربي شنيده مي شه.

بغض و خشم خودتون را همچنان نگاه داريد كه انشاا.. به زودي...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

چند خبر در خصوص اقدامات جدید عربستان و کشورهای برادر عربی در این چند روزه در خبر گذاریها آمده که در ذیل مشاهده میفرمایید.

-----------

[size=24][color=red]خرید بمب های اتمی ساخت پاکستان توسط عربستان[/color][/size]

نشریه محافظه کار آمریکایی "وال استریت ژورنال" روز شنبه در مطلبی با عنوان "مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه" ،ضمن "تهدید" دانستن فعالیت های هسته ای ایران و دست یابی ایران به سلاح هسته ای، تلاش دیگر کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی، مصر و ترکیه برای ایجاد توازن در برابر بمب اتم ایرانی را تهدیدی به مراتب جدی تر از خطر دست یابی ایران به سلاح هسته ای دانسته است.

در این مطلب با اشاره به فعالیت های پنهانی دولت عربستان برای دست یابی به سلاح هسته ای در سال های گذشته می نویسد:" سال هاست که گزارش هایی مبنی بر تلاش عربستان برای پیش برد یک برنامه هسته ای مخفیانه به کمک پاکستان به گوش می رسد در حالی که دولت عربستان این خبرها را تکذیب می کند.

این ادعاها در حالی است که برخی محافل حتی بر این باورند که دولت عربستان با استفاده از ضعف اقتصادی پاکستان در ازای پرداخت مبالغ هنگفتی پول به ارتش و مقامات سیاسی پاکستان تعدادی(نامعلوم)بمب اتم از این کشور خریداری کرده است.

روابط سیاسی واقتصادی پاکستان با عربستان بسیار نزدیک است و دولت سعودی یکی از تامین کنندگان اصلی منابع ارزی مورد نیاز دولت پاکستان است. در اوایل دهه 1990 نیز این پول های عربستان و نفوذ اطلاعاتی پاکستان بود که منجر به خلق گروه تندروی سلفی طالبان در افغانستان شد.

[color=red]دولت عربستان امیدوار بود با به روی کار آوردن دولتی سلفی در افغانستان تهدیدی جدی برای امنیت مرزهای شرقی ایران ایجاد کند تا در برابر نفوذ رو به گسترش ایران در لبنان و فلسطین اهرمی برای ایجاد فشار علیه حکومت ایران در اختیار داشته باشد.[/color]

همچنین سازمان بین المللی انرژی اتمی دولت مصر را به دلیل فعالیت های گزارش نشده هسته ای تحت پرسش قرار داده است.


--------------

[size=24][color=red]طرح ملاعمر تحويل پادشاه عربستان شد[/color][/size]

ایران: ملا عمر سركرده گروه طالبان طرحى را براى پايان دادن به ناآرامى ها و برقرارى صلح در افغانستان پيشنهاد كرده است.

[color=red]روزنامه چشم انداز چاپ كابل نوشت ملا عمر طرح خود را به ملك عبدالله پادشاه عربستان تحويل داده است.[/color]

اين روزنامه بدون اينكه به جزئيات اشاره كند افزود: ملا عمر در اين طرح خواستار جدول زمان بندى خروج نيروهاى خارجى از افغانستان شده است.

ملاعمر تأكيد كرده است نيروهاى حافظ صلح از كشورهاى اسلامى بايد جايگزين نظاميان امريكايى و ناتو شوند.

وى همچنين خواستار ادغام جنگجويان طالبان در ارتش افغانستان و نيز عفو اين جنگجويان شده است. ملا عمر همچنين هشدار داده است در صورتى كه امريكا نيروهاى بيشترى را به افغانستان اعزام كند، گروه طالبان حملات خود را به نيروهاى مستقر در اين كشور تشديد خواهد كرد.

ملاعمر از زمان سرنگونى از قدرت در حمله نيروهاى تحت رهبرى امريكا در اواخر سال ،۲۰۰۱ در ملا عام ديده نشده است.
ديدارى حدود سه ماه قبل با ميانجيگرى عربستان بين مقامات طالبان و شخصيت هاى طرفدار دولت از جمله تعدادى از نمايندگان پارلمان افغانستان در رياض برگزار شد.[color=red] كرزاى از پادشاه عربستان خواسته است با دادن تضمين جانى به ملاعمر، طالبان را به سازش وادار كند.[/color]


------------------

[size=24][color=red]نشست کم سابقه دولت های عربی با شورای امنیت علیه ایران: نکند روابط ایران و آمریکا عادی شود![/color][/size]


نشریه فایننشال تایمز در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد حاشیه خلیج فارس نوشت: "وزیران خارجه چند کشور عربی، سه شنبه هفته جاری در یک «نشست کم سابقه» در نیویورک با اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل درباره مسائل مربوط به ایران بحث و گفت و گو می کنند."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) این نشریه، چاپ لندن، افزود: "این نشست در زمانی برگزار می شود که نگرانی کشورهای عربی نسبت به سیاست مورد انتظار اوباما در خصوص مذاکرات بی قید و شرط با ایران افزایش یافته است."

به علاوه برگزاری این نشست در حالی است که سیاست دولت های عربی در قبال ایران تاکنون از «شکایت های لفظی» درباره نفود فزاینده تهران در منطقه و نیز غیرقابل تحمل یک ایران مجهز به سلاح هسته ای فراتر نرفته است.

[color=red]برپایه این گزارش کشورهای عربی در حالی که خواهان جلوگیری از درگیری نظامی در منطقه هستند همزمان نگران تاثیر مذاکرات احتمالی بین ایران و آمریکا هستند و می ترسند این مذاکرات به نقش فزاینده تهران در خاورمیانه به ویژه در عراق، لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین مشروعیت ببخشد.[/color]

[color=red]یک مقام ارشد عربی گفت: "ما نمی خواهیم آمریکا با ایران مذاکره کند[/color] یا اینکه بدون حضور ما به گفت و گو درباره منطقه با تهران بپردازد. بنابراین ما در حال حاضر خواهان آغاز مذاکرات پیش دستانه با جامعه بین المللی هستیم."

این گزارش می افزاید: "[color=red]برخی دولت های عربی، از جمله عمان، قصد شرکت در نشست نیویورک را ندارند و علاقه ای ندارند به عنوان مروج یک سیاست ضدایرانی نگریسته شوند[/color]."

[color=darkblue]امپراتور : با کسب اجازه از دوستان عصر ایران عرض کنم که بجای برخی دولتهای عربی بهتر بود مینوشتند یک دولت عربی ( تمامی دوستان دقت کنند بغیر از بقیه عربها واقعا سران و ملت عمان همواره در کنار ایران بدون هیچ چشم داشتی بوده اند و میتوان به عنوان یک دوست واقعی از آن کشور نام برد )[/color]

با این حال «شیخ خالد احمد بن محمد الخلیفه»، وزیر خارجه بحرین که در نشست هفته جاری شرکت خواهد کرد گفته است: "این نشست، اقدامی ضدایرانی نیست و مذاکرات محدود به اوضاع امنیتی کشورهای عربی خواهد بود."
این در حالی است که مقامات آمریکایی بارها بر تعهد خود نسبت به حفظ امنیت کشورهای عربی تاکید کرده اند که نمونه آن توسط رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا در همایش اخیر امنیتی در منامه بحرین عنوان شد.

گیتس که انتظار می رود در دولت اوباما نیز در سمت خود ابقا شود اظهار داشت: "وی حامل پیام حفظ تعهد آمریکا نسبت به امنیت متحدانش در منطقه از سوی رئیس جمهور منتخب (اوباما) است."

---------

نظرات هموطنان ما در خصوص خبر آخر را نیز در پایین آورده ام . البته قبل از خواندن مطالب دقت فرمایید که اگر در این نظرات صحبتی در خصوص توهین به برادران این وری و اون وری و همه وریمون بود ریختن آب به آسیاب دشمنان و اصولا آب پاشی است و اصولا در جامعه هر کسی که این جوری بنویسد از دید فرهنگ لغت ما نژاد پرست و پان ایرانیسم و ... است.


--------------------
اعراب باید هم نگران عادی شدن روابط ایران و آمریکا باشند.

اگر رابطه ایران و آمریکا عادی شود جای برای زیاده خواهی اعراب نمیماند.ومیدانند بعد از عادی شدن رابطه ایران و آمریکا دولت و مردم ایران جواب این زیاده خواهی های اعراب را خواهند داد.

[color=red]چرا کسی تو این مملکت پیدا نمیشه که یک جواب قاطع و دندان شکن به این عرب های گستاخ بده تا برای همیشه ساکت بشن،تا کی باید در برابر این گستاخی ها سکوت کنیم؟
[/color]

اگر ما واقعاً مقتدر هستیم باید ساکت بنشینیم و عربهایی را که دست و پا می زنند، با خونسردی، تماشا کنیم. سبک نوشتن خبر جوانها را آتشی می کند؛ که نه ضرورت دارد و نه فایده.

[color=red]وقتی شهر شلوغ بشه قورباغه هفتیر کش میشه[/color]

از خوبی های ما ایرانیان اینست که هی مشت محکم و دندان شکن به دهن آمریکا میزنیم بی آنکه از مشتهای محکم همسایگانمان دردمان بگیرد.

ما هیچ مشکلی با آمریکا نداریم ملت ایران وملت آمریکا واقعآ همدیگرو دوست دارن ...

اگه عاقل باشیم از این نگرانی اعراب میتونیم راه پیشرفتمون رو پیدا کنیم . [color=red]دیگر تحقیر ایرانی متمدن خداپرست توسط یک عده دختر زنده بگور کن بس است.[/color]

[color=red][size=12]كي ميتونه به اين پارادوكس جواب بده: در طول تاريخ شاهد خصومت و كينه توزي اعراب نسبت به ايرانيان بوده ايم. اما ايرانيان نه تنها نسبت به انهاكينه توزي نداشته اند بلكه بيشترين خدمت را در گرفتاري ها و غير گرفتاريها نسبت به انها داشته اند.از كمكهاي مستقيم مادي و معنوي به فلسطين و عراق و لبنان و .. گرفته تا كمكهاي غير مستقيم كه به لطف سرمايه گذاري ايرانيان در دبي و قطر و كويت و بحرين و ..... اتفاق افتاده است.[/size]
[/color]

درك منطقي از استراتژي امنيت ملي آمريكا و فهم دقيق از مهمترين محور آن كه همان جلوگيري از شكل گيري هر گونه رقيب در اندازه هاي جهاني و منطقه ايي است،بيانگر واقعيتهاي آتي در اين منطقه ژئو استراتژيك است.بنابراين بهتر است زياد به دنبال روياها نباشيم......

[color=red]يا ما خوابيم ونمي دونيم عربها پشت سر ما دارند چكار ميكنند "رابطه پشت پرده با اسرئيل منجمله افتتاح دفتر رسمي تجاري در قطر و اعضاي هيئت مديره اكثر شركتهاي امريكايي در امارات را صهيونيستها اداره مي كنند ويا سفرهاي علني وغير علني مسؤلين رژيم صهيونيستي به شرم الشيخ و غيره وديدار مسؤلين اعراب با انها جهت دريافت اوامر و همتاهنگي بيشتر در جهت منافع خود و اينكه دشمن در نزديكترين نقطه پشت مرزهاي ماست از كردستان گرفته تا آن طرف ابهاي خليج فارس يعني امارات وما هنوز احساس خطر نكرده ايم " ويا اينكه خيلي بيدار و هوشيار هستيم كه گم كرده ايم كه بابا " چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است .
[/color]

اما در رابطه با جواب به اين عربهاي گستاخ بنظر من انقدر راه هاي مختلف هست براي گوش ماليدن كه نگو واتش بازي كردن با يك مغازه(دفتر) كه از نظر حقوقي دفتر نمايندگي يك كشور براساس توافق بين دو طرف انجام شده كار درستي نيست وبرای ما ضرر بيشتر دارد تا اعتراض براي دفاع از حقوق ملت عزيز فلسطين كه ما در گردابهايي وارد نمايد كه برادران تني انها از ان دست كشيده اند و هروقت دفاع ميكنيم ميگويند ما با هم برادريم شما چرا دخالت مي كنيد ...

بله ما بهتره كه دخالت نكنيم وبخود براي ملتي كه از سفره ما بخورند ونمك ما را بخورند واخرش هم نمكدان بشكننداخه تا كي بايد ..........
چاپ کنید!

[color=red]چرا با این دشمنان دوست نما قطع رابطه نمیکنیم یا کاری نمی کنیم که همیشه زیر دست ایرانی باشند.[/color]

"چرا کسی تو این مملکت پیدا نمیشه که یک جواب قاطع و دندان شکن به این گستاخها بده تا برای همیشه ساکت بشن،تا کی باید در برابر این گستاخی ها سکوت کنیم؟"

بشین بابا حال نداری

اعراب ومخصوصا" امارات ميداند در صورت رابطه ايران وامريكا روز خوش اقتصادي آنها به پايان مي رسد واين قدرت اقتصادي آنها به خاطر همين عدم رابطه ايران وآمريكاست.
در مورد نظر اول: الان موقع جواب دندان شکن دادن نیست عزیز من. الان مثل بازی شطرنج است. خیلی طبیعی است که اعراب و برخی دیگران نخواهند از صحته بازی منطقه به نفع بازیگری ایران کنار روند. الان موقع دعوت از بهترین کارشناسان و قکر کردن و استزاتژی چیدن است.

سلام بر عصر ایران
لطفا به روسای ایران عرض کنید که [color=red]برای کوری چشم این اعراب[/color] هم که شده با آمریکار روابط را از سر بگیرند تا این سران اعراب سرجایشان بنشینند و سواستفاده نکنند و به آنها جواب دندانشکن وکمرشکن بدهند.
با سپاس

---------------

برادر رضا کیانی و GRIPEN عزیز نظر شما در خصوص صحبتهای این افراد چیست؟

--------------

موفق باشید

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- [color=red]«ترکی الفیصل»، شاهزاده پر نفوذ سعودی و سفیر سابق عربستان در آمریکا، با نوشتن مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست،[/color] پیشنهاداتی را که به زعم خود باعث برقراری صلح و کاهش خشونت های جاری در خاورمیانه می شود به باراک اوباما رئیس جمهور منتخب آمریکا عرضه کرده است.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات اسلامی ملک فیصل ریاض در این مقاله با یادآوری طرح های پیشنهادی گذشته در خصوص صلح اعراب و اسرائیل می نویسد: "جهان عرب تاکنون دو طرح مشخص در این خصوص ارائه کرده است. طرح صلح فهد در سال 1981 و ابتکار صلح عربی در سال 2002. این دو طرح هر دو مورد حمایت همه کشورهای عربی قرار گرفته است. بهترین دارویی که تاکنون برای مناقشه اسرائیل و فلسطین تجویز شده همان ابتکار صلح عربی مربوط به سال 2002 است."

سفیر سابق عربستان در واشنگتن می نویسد: "این امر مورد توافق گسترده قرار دارد که مردم فلسطین تحت اشغال هستند، از سرزمین خود محروم شده و حق شان نادیده گرفته شده است."
الفیصل با اشاره به پیمان اسلو که در سال 1993 به عنوان اولین توافقنامه مستقیم بین فلسطینی ها و اسرائیل امضا شد ادامه می دهد: "این پیمان یک نقطه عطف و مایه امیدواری برای زندگی صلح آمیز اعراب و اسرائیل در کنار هم بود اما ترور اسحاق رابین در سال 1995 به این تحول امیدوارکننده خاتمه داد و بعدا مشخص شد که این پیمان تحقق پیدا نخواهد کرد."

شاهزاده سعودی ادامه می دهد: "[color=red]جهان عرب خواهان آن است که بهای سنگینی برای صلح بپردازد، نه تنها اسرائیل را به عنوان یک دولت به رسمیت بشناسد بلکه روابط را عادی کند و به خصومت هایی که از سال 1948 تاکنون ادامه یافته، پایان دائمی بخشد.[/color]"

وی می افزاید: "در مقابل ما از اسرائیل می خواهیم مسیر عادلانه ای را که در قطعنامه ها و قوانین بین المللی تدوین شده دنبال کند؛ از سرزمین های اشغالی در سال 1967 کاملاً عقب نشینی کند؛ راه حل پیشنهادی قطعنامه 194 مجمع عمومی سازمان ملل درباره مساله آوارگان فلسطینی را بپذیرد و استقلال یک دولت فلسطینی به مرکزیت قدس شرقی را به رسمیت بشناسد."

رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات اسلامی ملک فیصل ریاض در ادامه می نویسد: "اگر صلح واقعاً مدنظرماست اسرائیل باید از همه اقدامات تحریک کننده خود از جمله ادامه ساخت و سازها در سرزمین های فلسطینی که ناقض آشکار قوانین بین المللی است دست بکشد. در غیر این صورت جهان به این نتیجه خواهد رسید که اسرائیل صرفاً علاقه مند به افزایش قدرت و موضع چانه زنی خود در منطقه است."

وی با بیان اینکه در حال حاضر دولت عربستان مذاکرات مستقیم با اسرائیل ندارد ادامه می دهد: "مصر و اردن به نمایندگی از جهان عرب با اسرائیل دیدار می کنند. هر زمان توافقات بین فلسطین، لبنان و سوریه با اسرائیل حاصل شد، عربستان به کشورهای دیگر خواهد پیوست و روابط دیپلماتیک و عادی با اسرائیل را برقرار خواهد کرد."

در ادامه این مقاله آمده است: "لازمه برقراری صلح، درگیرشدن کشورهای دیگر جهان در این مساله است به نحوی که آمریکا، اتحادیه اروپا، روسیه و سازمان ملل باید از ابتکار عربی حمایت و اسرائیل را برای پذیرش آن تحت فشار قرار دهند."
وی در ادامه راهکارهای پیشنهادی خود برای حل این مساله و سایر مشکلات مربوط به خاورمیانه را برای باراک اوباما تشریح کرده و می نویسد: "اوباما در زمان تصدی سمت ریاست جمهوری نباید این فرصت حیاتی را برای رهنمون کردن منطقه به سمت صلح از دست بدهد. وی باید یک سیاست جامع و فراگیر را در مورد همه مناقشات خاومیانه به کار گیرد.

[color=blue]از این رو اوباما باید:[/color]

- عقب نشینی فوری نیروهای اسرائیلی از مزارع شبعا در لبنان را درخواست کند. [color=red]این باعث خواهد شد که مساله «آزادسازی ملی» از دایره تبلیغات حزب الله پاک شود و دخالت های ایران و سوریه در لبنان به حداقل برسد.[/color]

- با شورای امنیت سازمان ملل برای تصویب قطعنامه ای با موضوع تضمین تمامیت ارضی عراق همکاری کند. این امر باعث تضعیف تلاش های سیاسی برای تجزیه عراق شده و سیاستمداران عراقی را به مذاکره برسر آشتی ملی وادار خواهد کرد و به علاوه [color=red]هرگونه نیات اقتصادی یا ارضی را که ممکن است همسایگان عراق در مورد این کشور داشته باشند از بین خواهد برد.[/color]

- [color=red]مشوق مذاکرات صلح بین اسرائیل و سوریه باشد. این مساله سوریه را مشغول کرده و موانع ایرانی را از سر راه برخواهد داشت.[/color] به علاوه گروه های فلسطینی مستقر در سوریه را وادار به پیروی از یک الگوی سوری خواهد کرد.

- اهداف آمریکا برای ایجاد یک خاورمیانه عاری از سلاح اتمی با یک چترامنیتی و سایر مشوق های اعطایی به کشورهایی که رژیم منع استفاده از این سلاح ها را امضا می کنند، اعلام نماید. این باعث خواهد شد که مشکل استانداردهای دوگانه ای که دولت ایران از آن برای افزایش حمایت مردم خود از سیاست هسته اش دنبال می کند برطرف شود. به علاوه نگرانی های امنیتی که براساس آن رهبران اسرائیل، مالکیت سلاح هسته ای خود را توجیه می کنند از بین خواهد رفت.

[color=red]شاهزاده سعودی در پایان می نویسد: "ایجاد ثبات در خاورمیانه به صبر و حوصله، عزم جدی، دیپلماسی سخت و همدلی نیاز دارد. همانطور که یک دیپلمات هندی گفته است، هرچه بیشتر برای صلح عرق بریزیم کمتر وارد جنگ های خونین می شویم.[/color]" :oops:

http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=60606

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالبه !!!
فکر می کنم در آینده نه چندان دور ایران جایگاه اسراییل سابق ! را ( بعنوان دشمن ) نزد کشور های عربی خواهد گرفت :oops:
امیدوارم برخی از مسئولان عرب پرست ما از وقایع این روزها درس بگیرند و دوست واقعی را از دشمن تمییز دهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عربستان از زمانی که حق پیامبر و حضرت علی ضایع کرد و به اونها خیانت کرد به نظرم از بلاد اسلامی خارج شد و به بلاد دنیا پرستی روی اورد.پدیده ای که الان خیلی از کشور ها مخصوصا کشور های غربی دچارشن.نمونش هم punk ها که خیلی عقیده ی مزخرفی دارن!!و جوونا و نوجوونای ما که تیپ اونا رو می زنن بدون اینکه معنای چیزایی رو که می پوشن بدونن!! :oops:

یه خبر خوش هم درباره ی لباس ایرانی:در تیراژه (تهران) شخصی هست که با خط زیبای نستعلیق بر روی لباس هایی رو خطاطی می کنه و انقدر این لباس ها خوش گل هستن که ادم مدل های D&G و... رو یادش می ره.خوبیش اینه که این لباس هم پر معنی هستن و هم زیبا و هم نمایانگر ایرانی بودن شخص هستن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.