Recommended Posts

فكر كنم تروريست ها هم اولين ماشينيرو كه بزنن همين باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چرا از لفظ تررویست استفاده میکنید
معلومه تبلیغاتشون روی شما هم اثر گذاشته
بهتره بگیم دشمنانشون :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موضوع زدن همین ماشینه! اون دوربین و سنسورها میتونن بالا برن و... یه عکس کوچیک بود خیلی جالب بود ...به نظر نمیاد دیگه تا فاصله زیادی کسی بتونه شلیکهایی مثل اون کلیپ RPG29 بده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هند اخیراً اعلام کرده که برنامه راه اندازی سیستمی مشابه GPS را برای خود در دستور کار دارد (IRNSS)و قصد دارد که این سیستم را تا سال 2012 اجرایی کند.

در واقع هند این برنامه را برای عقب نیفتادن از چین در این پروژه استراتژیک دنبال میکند.بنا بر آنچه از این برنامه بیان شده هند با استفاده از 7 ماهواره خود که بعداً به یازده ماهواره خواهد رسید این برنامه را اجرا می کند.


http://www.strategypage.com/htmw/htspace/articles/20110116.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرکت انگلیسی رولزرویس برای کشتیهای لاکهید مارتین پیشرانه تولید می کند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از اسکای نیوز،‌ شرکت انگلیسی رولزرویس بزرگترین قرارداد خود با نیروی تفنگداران دریایی آمریکا را منعقد کرد.
دراین قرارداد رولزرویس متعهد شده پیشران توربین گاز، واتر جت و نرم افزار سامانه های رانشی برای 10 فروند کشتی رزمی ساحلی که توسط لاکهید مارتین ساخته شده است را تأمین کند.
رولزرویس هم اکنون تدارک تجهیزات رانشی دو کشتی ساخت لاکهید مارتین را بر عهده دارد البته این شرکت آمریکایی امکان حق انتخاب برای نه کشتی دیگر را نیز، در آن قرارداد برای خود منظور نموده است.

ارزش قرار داد جدید، به طور دقیق مشخص نشده است اما بالغ بر چند صد میلیون پوند تخمین زده می شود. نوع پیشران توربین گاز انتخابی، MT30 است که در نیروی دریایی سلطنتی انگلستان نیز بکار برده می شود و دارای حدود 80 درصد مشابهت با موتورهای ترنت800 است که در هواپیمای مسافربری کاربرد دارد.


مشرق نيوز

http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=25045

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگه رو همون نانوتكنولوژي سرمايه گزاري كنند بهتره!
[/quote]

مشكل اينجاست كه اين هم چيز ارزوني از آب در نمي آد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در فيلم هاي پخش شده از جنگ 33 روزه تانك هاي اسراييلي در هنگام خطر دود غليظي از خود خارج مي كردند كه ان هم تداعي كننده ي عكس العمل اختاپوس در هنگام خطر هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]در فيلم هاي پخش شده از جنگ 33 روزه تانك هاي اسراييلي در هنگام خطر دود غليظي از خود خارج مي كردند كه ان هم تداعي كننده ي عكس العمل اختاپوس در هنگام خطر هست

[/quote]

منظورت همون نارنجك هاي دود زا نيست كه روي تانك ها هستش ؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[marq=left]در این مورد منظورش حالتیه که اختاپوس با تغییر رنگ دونه های پوستش باعث همرنگ شدن بدنش با اون محیط هست[/marq][marq=left][marq=left][marq=left]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روزنامه سعودی عرب نیوز در سرمقاله خود نوشت اگر آنکارا می خواهد هواپیمای جنگنده بسازد، باید به همکاری با کشورهای دیگر فکر کند و در این زمینه، کشورهای عربی گزینه هایی مناسب هستند.






این روزنامه انگلیسی زبان سعودی در ابتدا با اشاره به ارتش ترکیه نوشت: این کشور صاحب نهمین ارتش قدرتمند سازمان ناتو است. نیروی هوایی ترکیه در' سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ' (ناتو)، پس از آمریکا و انگلیس، در جایگاه سوم قرار دارد و به روز نگاه داشتن این نیروی هوایی برای هر دولتی در آنکارا جنبه حیاتی دارد.


در همین راستا 13 سال پیش یک طرح 45 میلیارد دلاری به همین منظور آغاز شد. این طرح، خریداری هواپیماهای بیشتری از نوع F-16 است که ترکیه خود مونتاژ می کند. خرید یکصد فروند جنگنده مدرن F-35 هم در این طرح پیش بینی شده است.

ترکیه همچنین مانند عربستان سعودی چشم به هواپیماهای 'تایفون' اتحادیه اروپا داشته است. اما اکنون وکدی گنول، وزیر دفاع ترکیه، می گوید موضوع خرید 'تایفون' ها منتفی است.

وزیر دفاع ترکیه گفته است که کشورش تصمیم دارد خود جنگنده هایی را طراحی و تولید کند.

صنایع هوافضای ترکیه رو به گسترش است. همچنین این کشور بخش هایی از هواپیمای F-16 را می سازد و در به روز کردن هواپیماها به بعضی کشورهای دیگر هم کمک می کند. این کشور هم اینک بالگرد تهاجمی و هواپیمای آموزشی تولید می کند. بالگرد ترکیه اکنون در مراحل آزمایشی است و قرار است نخستین پرواز رسمی خود را در اواسط سال 2011 به انجام رساند.

با این همه، آنچه گفته شد در مقابل ساخت هواپیمای جنگنده، ناچیز به نظر می رسد. در سال 2003 ( 1382 )، هزینه طراحی و تولید هواپیماهای جنگنده تایفون، حدود 32 میلیارد دلار اعلام شده بود. برآورد می شود این هزینه هم اکنون 16 میلیارد دلار افزایش یافته باشد. بعید است ترکیه بتواند با هزینه ای کمتر از این، هواپیمایی تولید کند که با تایفون قابل مقایسه باشد. از این گذشته صنایع هوافضای ترکیه نسبت به انگلیس، آلمان، ایتالیا، و اسپانیا (تولید کنندگان تایفون) صنایعی نوپا است.

اقتصاد ترکیه نسبتا خوب عمل می کند، اما هرگز به شادابی اقتصادهایی نظیر چین و هند نیست. تنها خرید هواپیماهای F-35، برای ترکیه 10 میلیارد دلار هزینه دربر خواهد داشت. توانمندی این کشور برای تامین میلیاردها دلار بودجه برای تولید جنگنده ای بومی از سوی برخی کارشناسان زیر سوال است.

عرب نیوز نوشت: ممکن است صحبت از ساخت هواپیمایی بومی، صرفا روشی دیپلماتیک برای کنار گذاشتن برنامه خرید تایفون های اروپایی باشد. اما اگر ترکیه واقعا به دنبال ساخت جنگنده است، باید به همکاری با کشورهای دیگر هم فکر کند. کره جنوبی و اندونزی دو گزینه مناسب هستند. البته چنین گزینه هایی تاکنون از سوی وزیر دفاع ترکیه رد شده اند. اما به هر حال آلمان، ایتالیا، انگلیس، و اسپانیا هم بیشتر به دلایل مالی ناچار به همکاری برای ساخت هواپیما شدند و ترکیه هم به همین دلیل شاید مجبور به پذیرفتن یک شریک باشد.

عرب نیوز در پایان نوشت: اگر روزی ترکیه بخواهد به دنبال شریک باشد، بهتر است به اطراف خود بیشتر از شرق آسیا چشم بدوزد. ترکیه در سال های اخیر روابط گسترده ای با همسایگان عرب خود داشته است – همسایگانی که با این کشور مناسبات دیرینه فرهنگی و تاریخی دارند.

افزون بر این، 'جهان عرب' در حال طراحی و توسعه صنایع هوایی خود است. چرا در این راه با ترکیه شریک نشود؟ ترکیه فناوری و عرب ها سرمایه دارند. آنها می توانند به خوبی با یکدیگر همکاری کنند.

http://www.avia.ir/Nsite/FullStory/?Id=3997

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][marq=left]در این مورد منظورش حالتیه که اختاپوس با تغییر رنگ دونه های پوستش باعث همرنگ شدن بدنش با اون محیط هست[/marq][marq=left][marq=left][marq=left][/quote]
تانك كه فكر نكنم بتونه اين كار رو بكنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جنگ روانیه دوستان.

در میدان های نبرد امروزی دیگه کمتر از چشم و قدر ت بینایی برای کشف خودروهای زرهی استفاده میشه.

در این بین سوالاتی مطرح میشه.

1- آیا این سامانه زره پوش رو در برابر رادارهای فرو سرخ و حرارتی و حسگرهای ارتعاشی و . . . مصون میکنه ؟
2- آیا سیستم کارکردش الکترونیکیه و اگر اینطوره در برابر حملات ECM چقدر مقاومه؟
3- کلا قابلیت اعتماد اون در مانورهای سریع و پر سرعت زره پوش چقدر خاهد بود؟ (Refresh Rate سامانه استتار )
4- آیا این سامانه در برابر آماج انفجار در اطراف زره پوش و یا سیل گلوله های تیر بارهای سبک و سنگین مقاومت داره ؟؟
و . . . .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من با توجه هزينه بالاي اين پروژه و پيشرفت‌هاي گسترده‌اي كه در زمينه راداري و ماهواره‌اي ميبينيم اين طرح عملا بازده‌اي نداره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.