Recommended Posts

الشرق الاوسط:
حضور سپاه پاسداران در مانور نظاميان ونزوئلا
اعضاي سپاه در كاراكاس در شليك آزمايشي موشك «اوتومات» به سمت قايقي در نزديكي سواحل ونزوئلا نيز مشاركت كردند.
عصرایران - روزنامه الشرق الاوسط به نقل از يك منبع مطلع خبر داد كه مجموعه اي از گروه موشكي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در رزمايش هاي نظامي نيروهاي مسلح ونزوئلا كه در هفته نخست ماه جولاي برگزار شد ، با عنوان ناظر شركت كردند.

همچنين گروهي منتخب از سپاه نيز در روند آماده سازي برگزاري اين رزمايش مشاركت داشتند.

اين حضور نيروهاي نظامي از ايران براساس دعوت وزارت دفاع ونزوئلا و براساس توافقنامه امنيتي ميان دو طرف است كه در ديدار فوريه گذشته هياتي از وزارت دفاع ونزوئلا از ايران منعقد شد.

همچنين اعضاي سپاه كه در كاراكاس حضور داشتند اقدام به تشريح دستاوردهاي موشكي ايران از جمله موشك زمين به زمين فاتح با برد 250 كيلومتر كرده و در شليك آزمايشي موشك «اوتومات» به سمت قايقي در نزديكي سواحل ونزوئلا نيز مشاركت كردند.

براين اساس ، رئيس هيات ايراني همچنين از ونزوئلا دعوت كرد تا در رزمايش هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز مشاركت كند.

ونزوئلا نيز به طرف ايراني پيشنهاد داد كه سيستم هاي پيشرفته شنود را براي كنترل آمريكايي ها در خليج فارس در اختيار ايران قرار دهد.

روزنامه الشرق الاوسط همچنين مي نويسد كه براي تاييد يا رد اين خبر بارها با سفارت ونزوئلا در لندن تماس گرفته ولي واكنشي دريافت نكرده است.
http://www.asriran.com/view.php?id=48015

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پایان آزمایش بمب هوشمند در فرانسه
http://img.rian.ru/images/6926/00/69260025.jpg
مسکو،31 تیر، خبرگزاری «نووستی»/وزارت دفاع فرانسه سومین و آخرین مرحله از آزمایشات نمونه تکامل یافته سیستم AASM را با موفقیت به پایان رساند که برای مدرنیزه کردن بمب های معمولی به بمب های هدایت شوند فوق دقیق در نظر گفته شده است.

به گزارش «نووستی» از Defense News بمب های AASM از جنگنده میراژ2000 پرتاب شدند. گزارشی از ارتفاع تا هدف و دقت حمله منتشر نشده است.

مهمترین بخش این آزمایش بررسی کار سیستم مادون قرمز هدفگیر است که اجازه تصحیح مسیر پرواز بمب را داده و امکان هدف قراردادن اهداف متحرکی که از مختصات اولیه داده شده به میزان چند صد متر منحرف شده اند را نیز فراهم می سازد. در جریان آزمایش هدف به میزان 80 متر از زمان پرتاب بمب منحرف شده بود.

باکمک این سیستم احتمال انحراف بمب از هدف از 10 متر به 1 متر کاهش یافته است.

کمپانی Sagem Defense Securite زیر مجموعه گروه SAFRAN طراح AASM محسوب می شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تصویر
مسکو، 31 تیر، خبرگزاری «نووستی»/ هواپیماهای نظامی روسی می توانند به کوبا بازگردند.

به گزارش «نووستی» از روزنامه "ایزوستیا" یک مقام ارشد نظامی اطلاع داد که درست زمانی که آمریکایی ها مشغول استقرار سیستم های ضد موشکی خود در لستان و چک هستند، هواپیماهای استراتژیکی دوربرد ما در کوبا به زمین می نشینند.

این نشریه نوشت: هم هواپیماهای موشک بر "توپولف-160" و هم بمب افکن های استراتژیکی "توپولف-95" از نظر توان فنی قادرهستند تا کوبا پرواز کنند. اما اینجا به تصمیمات سیاسی نیاز است.

این مقام عالیرتبه ستاد یگان دورپرواز استراتژیکی می گوید: چنین مذاکراتی انجام می شود اما فقط در حد مذاکره.

کارشناسان تاکید دارند که اگر هواپیماهای استراتژیکی روسیه در کوبا فرود می آمدند، آمریکایی ها بلافاصله بر آن متمرکز شده و پیرامون آن سرو صدا بر پا می کردند.

این روزنامه می نویسد: از کوبا تا سواحل آمریکا 90 مایل است. به غیر از این آمریکا در این جزیره (کوبا) گوش و چشم دارد یعنی پایگاه نظامی "گوانتانامو".

http://pe.rian.ru/defense_safety/20080721/114520999.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالي با سلام باستحضار ميرساند اينجانب مدت 3 سال در واحد اطلاعات عمليات جبههه هاي حق عليه باطل بصورت داوطلبانه حضور داشته و امادگي رزمي خود را جهت دفاع از خاك ميهن اسلامي اعلام ميكنم موفق باشيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالي
با سلام
باستحضار ميرساند اينجانب مدت 3 سال در واحد اطلاعات عمليات جبههه هاي حق عليه باطل بصورت داوطلبانه حضور داشته و امادگي رزمي خود را جهت دفاع از خاك ميهن اسلامي اعلام ميكنم موفق باشيد.


خوب بردار من این حرف شما چه ربطی به موضوع تاپیک داشت؟
میتونید به نیروی مقاومت بسیج مراجعه کرده و به عنوان بسیجی ویژه مشغول خدمت شوید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روسيه بار ديگر براي مقابله با آمريكا پيشنهاد فروش سامانه دفاع موشكي اس400 خود را به تركيه مطرح كرد. به گزارش پرس تي وي پيشنهاد اوليه فروش اين سامانه در اواسط ماه گذشته و در هنگام ديدار مقامهاي نظامي تركيه به اين كشور داده شد.دولت تركيه اعلام كرده است كه تصميم گيري درباره پيشنهاد روسيه بايد با هيپت صنعت دفاعي اين كشور مطرح شود. روسيه در صدد است با سامانه پدافند هوايي خود با سياست هاي آمريكا براي استقرار سامانه دفاع موشكي مقابله كند. سامانه اس 400 توانايي از بين بردن تهديدات هوايي تا ارتفاع 400 كيلومتر را داراست. منبع: روزنامه همشهري مورخ 1/5/87 صفحه 23

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين جوري ميشه كه يه تكنولوژي دست آمريكا ميفته- تركيه يكي از حلقه به گوش ترين نوكراي آمريكاست و بعد از خريد اين سيستم خيلي راحت براي تحقيق در اختيار آمريكا ميذاره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دولت قطر روز 21 جولای توافقنامه خرید هواپیماهای استراتژیکی ترابری-نظامی C-17 Globemaster III را با کمپانی بویینگ امضا کرد. به گزارش «نووستی» از کمپانی بویینگ، هواپیماها از تابستان سال 2009 از کارخانه لانگ بیچ ایالت کالیفرنیا به قطر اعزام خواهند شد. در این گزارش از تعداد و ارزش قرارداد مذکور مطلبی عنوان نشده است. پیش از این گزارش شده بود که قطر قصد دارد که دو فروند هواپیمای C-17 Globemaster III با امکان افزایش تعداد آنها در آینده خریداری کند. بنا به گزارشات کمپانی بویینگ تاکنون 189 فروند هواپیمای C-17 Globemaster III تولید کرده که 175 فروند آن در اختیار نیروی هوایی آمریکا قرار دارد. همچنین 6 فروند به ارتش انگلستان، چهار فروند به نیروهای مسلح استرالیا و چهار فروند دیگر نیز به نظامیان کانادایی تحویل داده شده است. هواپیماهای ترابری استراتژیکی C-17 Globemaster III می توانند محموله هایی به وزن 78 تن را حمل کنند. حداکثر طول پروازی آنها در شرایط حمل متوسط بار( تا 56 تن) به 4500 کیلومتر می رسد. این هواپیما می تواند با سرعتی تا 830 کیلومتر در ساعت حرکت کند. بهای هر فروند C-17 Globemaster III در حدود 200 میلیون دلار ارزیابی می شود. نووستي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين عربا همش پاچه خواريه اين امريكا رو ميكنن و مثل ... ازش ميترسن واقعا كه ..........!!! :? :!: icon_cheesygrin :!:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی بعیده که روسیه چنین سامانه قدرتمندی رو به یکی از نوکران امریکا بفذروشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید روسیه به دنبال بازار جدید برای فروش اسلحه است با این کار ترکیه روبه طرف خودش می بره چندی پیش یک جا خوندم ترکیه تعدادی f35 خریده f35 کنار s400 :!: :? :!: icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید روسیه به دنبال بازار جدید برای فروش اسلحه است با این کار ترکیه روبه طرف خودش می بره چندی پیش یک جا خوندم ترکیه تعدادی f35 خریده f35 کنار s400 :

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اما اين كار روسيه نوعي خطر براي ايران محسوب نميشه؟ خب همه ميدونيم كه تركيه در درجه اول نوكر آمريكاست. :!:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این اقدام روسیه وخرید ترکیه می تونه رقابت تسلیحاتی رو درمنطقه به شدت افزایش بده ودرضمن باعث لورفتن تکنولوژی به کار رفته در اس400میشه واین زنگ خطری است برای خود روسیه وکشور های منطقه .ترکیه به این سیستم ها نیازی نداره. واین اقدام میتونه صرفاً برای تحریک کشورهای منطقه به تشدید رقابت تسلیحاتی باشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.