Recommended Posts

[align=justify]بنا بر یک گزارش داخلی ارتش انگلیس، نظامیان این کشور برای جنگیدن زیادی چاق هستند و از این رو فرماندهان نظامی باید توجه بیشتری به حفظ تناسب اندام نیروهایشان داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه انگلیسی زبان آبزرور، بسیاری از نظامیان انگلیسی با مشکل اضافه وزن روبرو هستند و این امر سبب کندی آنان در میدان جنگ می شود.

بر اساس یک گزارش داخلی که ارتش انگلیس منتشر کرده، شمار نظامیان چاق انگلیسی رو به افزایش است. آزمایشهای آمادگی جسمانی در بین نظامیان انگلیسی نشان می دهد وزن بالای بسیاری از آنان، سبب ناتوانی این نظامیان در ماموریتهایشان می شود.

نویسندگان این گزارش با انتقاد از رعایت نشدن استانداردهای سلامتی بین نظامیان، خواستار اجرای برنامه های ویژه از سوی مقامهای نظامی برای بازگرداندن توان رزمی نظامیان و آموزش فرهنگ تغذیه به آنان شده اند.

گفتنی است در پی انتشار این گزارش، وزارت دفاع انگلیس، فرماندهان نظامی را ملزم به بررسی و اجرای برنامه های ویژه در حل این مشکل نظامیان تحت امرشان کرده است.

لينك خبر : http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=922829 [/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]به بخش اخبار نظامي منتقل گرديد[/color]

كسي ميدونه انگليس از اين بابت (ورزيدگي نيروي نظامي) در چه رتبه اي هست؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]امير خان

از ريانووستي خبر نقل نكنيد اين بنگاه خبرپراكني چيزي از همتايان غربي خودش كم نداره

خبر رو با لينك خبرگزاري معتبر داخلي عوض كنيد تا منتقل شود[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به چشم استاد اين هم لينكش:

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=613534

البته به نظر معتبر مي آد چون خيلي از خبرگزاري هاي داخلي ازش خبر مي زنن.

وزارت دفاع روسيه به گرجستان هشدار داد
مسکو- بدنبال تيراندازي هاي دو روز اخير نيروهاي گرجستان به مناطق اوستياي جنوبي، وزارت دفاع روسيه روز شنبه با انتشار بيانيه اي به تفليس در باره عواقب تهاجم نظامي به اوستياي جنوبي هشدار داد.

به گزارش ايرنا از مسکو، در اين بيانيه ضمن ابراز نگراني روسيه از تيراندازي هاي گرجستان به شهر "تسخينوالي" مرکز اوستياي جنوبي و مناطق حومه آن گفته شده است: روسيه حق استفاده از امکانات نظامي خود براي دفاع از شهروندان اوستياي جنوبي و اتباع روس ساکن اوستياي جنوبي را براي خود محفوظ مي دارد.
در بيانيه با اشاره به تيراندازي به چند منطقه اوستياي جنوبي آمده است: مناقشه اوت 2008 اوستياي جنوبي بر اساس سناريوي مشابه با تيراندازي هاي دو روز اخير بوقوع پيوست که منجر به اقدامات تجاورگرانه نيروهاي گرجي عليه اوستياي جنوبي و حمله به صلحبانان روس شد.
وزارت دفاع روسيه هشدار داده است: در صورت ادامه اقدامات تحريک آميز گرجستان که براي ساکنان جمهوري اوستياي جنوبي و نيروهاي روس مستقر در اين منطقه خطرناک باشد، وزارت دفاع روسيه حق استفاده از امکانات موجود براي دفاع از ساکنان اين جمهوري و نيروهاي روس را محفوظ مي دارد.
دمتيري مدوديف رييس جمهوري روسيه بتازگي در سفر به جمهوري اوستياي جنوبي و گفت و گو با رهبران اين جمهوري ، با محکوم کردن حمله سال گذشته گرجستان به اين جمهوري ، اعلام کرد: موضع مسکو براي دفاع و همکاري با اوستياي جنوبي غير قابل تغيير است .
در حدود 3700 نيروهاي نظامي روسيه پس از مناقشه سال گذشته اوستياي جنوبي در اين منطقه مستقر مي باشد.
به گزارش منابع خبري روسيه بامداد امروز، يک مقر ديده باني نظامي اوستياي جنوبي در محدوده مرز ي اين منطقه با گرجستان هدف سلاح هاي سنگين قرار گرفت و آسيب هايي به آن وارد آمد که تلفات جاني نداشت.
بامداد روز جمعه نيز شهر تسخينوالي پايتخت جمهوري خودخوانده اوستياي جنوبي هدف تيراندازي نيروهاي گرجستان قرار گرفت.
به گزارش منابع روسي، اين تيراندازي ها با سلاح سنگين و از روستاي "نيکوزي" گرجستان انجام گرفت که تلفات جاني نداشت.
گفتني است نيروهاي گرجستان روز 18 مرداد ماه سال گذشته به اوستياي جنوبي حمله کردند که با ورود نيروهاي روسيه به اين منطقه مجبور به عقب نشيني شدند و سپس مسکو استقلال اين منطقه را به رسميت شناخت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انگلستان کلا از چاقی مردمش که به شدت و سرعت درحال گسترش هست رنج میبرهو این امر به ارتش نیز سرایت کرده.
نظامیان انگلیسی ورزیده هستن اما فکر نکنم در جمع 10 کشور اول باشن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثل اين كه زيادي به سربازاشون مي رسند. :lol: فرصت به اندازه ي كافي واسه لاغر كردنشون هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این گرجستان و سرانش حالشون خوب نیست واقعا!
پشتشون به آمریکا گرمه که کمکشون میکنه؟! واقعا تا این حد....تشریف دارن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين طور واسه ايران بهتره........چون باعث تيرگي روابط روسيه با امريكا و احتمالا اسراييل ميشه و فروش چنگ افزار به ايران مي تونه يكي از راه هاي تلافي كردن باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اهوازی جان روابط بین کشورها و بخصوص فروش اصلحه به ما زیاد به این موارد مربوط نمیشه و تاثیر زیادی نداره.
ایالات متحده هم میتونه بد جوری تلافی کنه اگه روس ها این کارو بکنن...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]ديپلمات روسي با اشاره به تهديدات رژيم‌صهيونيستي عليه ايران: [/align]
[align=center][size=18]روسيه با مداخله نظامي آمريكا در منطقه مقابله خواهد كرد[/size][/align]
خبرگزاري فارس: يك ديپلمات سابق روسيه با اشاره به تهديد رژيم‌صهيونيستي عليه ايران و حمايت آمريكا از سران آن، گفت: روسيه با هرگونه نفوذ و مداخله نظامي آمريكا در منطقه مقابله خواهد كرد.

به گزارش فارس، "وياچسلاو ماتازوف " كارشناس مسائل سياسي و ديپلمات سابق روسيه در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني الجزيره با اشاره به روابط نزديك و اهداف مشترك روسيه و ايران در منطقه گفت: اسرائيل تهديدي خطرناك براي ايران است كه رهبران آمريكا از آن حمايت مي‌كنند و مقامات روسيه اين دخالت آمريكا را در منطقه نمي‌پذيرند و با هرگونه نفوذ و مداخله نظامي آمريكا در منطقه مقابله خواهند كرد.
ماتازوف با تاكيد بر مانورهاي نظامي مشترك ايران و روسيه گفت: اين مانور‌ها به صورت يك جريان عادي و دائمي بين دو كشور درآمده است.
اين ديپلمات سابق روسيه با اشاره به بي‌ثباتي و موقعيت ناامن كشور‌هاي منطقه بويژه عراق و افغانستان، رابطه نزديك ايران و روسيه و برگزاري مانور‌هاي مشترك را، تلاش دو كشور براي ثبات منطقه دانست.
ديپلمات سابق روسيه تاكيد كرد: روسيه از بي‌ثباتي موقعيت كشور‌هاي منطقه بشدت نگران است و سعي مي‌كند با كمك ايران بتواند اوضاع سياسي منطقه را امن‌تر كند.
وي با اشاره به اختلاف نظر كشور‌هاي حوزه درياي خزر در بهره‌برداري از منابع نفت و گاز، افزود: اين اختلافات بسيار كوچك و كم‌اهميت است در حالي كه اهداف مشترك نظامي و سياسي ايران و روسيه بر روابط دو كشور سايه افكنده است و باعث همگرايي قوي دو كشور در منطقه مي‌شود.
شبكه تلويزوني الجزيره در ادامه با اشاره به روابط نزديك و تاريخي ايران و روسيه و همكاري دو كشور در ساخت راكتور هسته‌اي بوشهر، گزارش داد: ايران و روسيه متحداني عليه آمريكا و هم‌پيمانانش در منطقه هستند.
اين گزارش افزود: ايران يكي از بزرگ‌ترين خريداران تسليحات نظامي روسيه است و در صدد است ناوگان هوايي خود را توسط صنايع نظامي اين كشور به روز كند.
الجزيره در پايان با اشاره به وضعيت مشابه ايران و روسيه در روابط تجاري با غرب، افزود: ايران و روسيه متحدان تجاري خوبي هستند به طوري كه حجم روابط تجاري دوكشور بالغ بر 3 ميليارد دلار در سال است.
هفته پيش، نخستين رزمايش مشترك دريايي ايران و روسيه، با شعار «خزر پاك و ايمن در گرو تعاملات منطقه‌اي» در منطقه دريايي بندرانزلي و با حضور ناظراني از روسيه، تركمنستان، جمهوري آذربايجان و نمايندگان سازمان جهاني دريانوردي انجام شد.


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805130581

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مانور های نظامی ما و روسیه؟ :lol: کی و کجا برگذار شده؟!!
روسیه حمایت چندانی از ما در مقابل اسرائیل نمیکنه در عوض اروپا و ایالات متحده به شدت پشت این رژیم هستن! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اميد چنداني نبايد به روسيه داشت٠ اگه راست ميگه نيروگاه بوشهر رو زودتر راه اندازي كنه٠ خسارت ديركردش رو هم بپردازه٠ بعد نيروي هوايي و پدافندمون رو بهسازي كنه٠ تازه بماند كه در جريان تقسيم درياي مازندران دل خوشي ازش نداريم٠ در ضمن ما ترسي از اسراييل و امريكا نداريم٠ به گفته بزرگان كشور .اونها اگه ميتونستن تا حالا صدبار حمله كرده بودن٠ :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.