Recommended Posts

[quote]ببین روی الاغاشون تجهیزات اضافه مانند دید در شبم نصب می کنند؟ icon_question[/quote]

اون به جاي خود. Chaff و Flire و Jammer هم روشون نصب ميكنند تا مبادا سربازشون!(خر رو ميگم icon_cheesygrin ) آسيب ببينه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ناوچه نظامي ساخت مشترک چين و پاکستان وارد آبهاي بندر کراچي در جنوب اين کشور شد.
شبکه خبري "جيو" پاکستان به نقل از "سلمان علي" سخنگوي نيروي دريايي پاکستان در کراچي اعلام کرد ، اين ناوچه نظامي که "ذوالفقار" نام دارد به موشکهاي دريا به دريا و دريا به هوا مجهز است.
بر اساس اين گزارش ، قرار است پاکستان چهار ناوچه نظامي "ذوالفقار" با همکاري چين بسازد که سه فروند از اين ناوچه ها در چين و يک فروند در پاکستان ساخته خواهد شد.
http://iribnews.ir/NewsRoom.aspx?ID=27996080
[color=blue]
در تاپیک اخبار نظامی منطقه و جهان ادغام شد
ارشیا[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]خبرگزاري فارس: يگ جنگنده اف- 16 صهيونيستي امروز در يكي از مناطق كرانه باختري سقوط كرد كه اين سقوط منجر به كشته شدن خلبان اين جنگنده شد.[/b]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، يك جنگنده اف-16 امروز در نزديكي‌هاي شهر "الخليل " در كرانه باختري سقوط كرد و خلبان اين جنگنده نيز در اين سقوط كشته شد.
خلبان اين جنگنده فرزند فضانورد اسرائيلي است كه در حادثه شاتل كلمبيا در سال 2003 كشته شد.
ارتش رژيم صهيونيستي طي بيانيه‌اي اعلام كرد كه اين جنگنده در منطقه‌اي تپه‌اي در اطراف الخليل سقوط كرده و هنوز علت اين حادثه به طور واضح مشخص نيست.
ارتش رژيم صهيونيستي اضافه كرد كه حادثه پيش آمده براي اين جنگنده در جريان پروازهاي روزانه بوده و خلبان آن نيز در حال آموزش‌هاي پيشرفته خلباني بوده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8806221326

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان تبریک می گم Mr. Green[/quote]

به مناسبت سقط شدن این حیوان یک مراسم ختمی در .. . . برگزار میشه!! شرکت دیگر درندگان و حیوانات در این مراسم موجب داغ تر شدن آتش اون حیوونه میشه! !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمالا كار يك كبوتر انتحاري بوده icon_wink
(رجوع شود به تاپيك حوادث هوايي كليپ يك كلاغ مهلكتر از موشك سام!)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]به بخش اخبار نظامی منتقل شد[/color]

معلومه که کلا این خانواده دیگه نباید به فکر پرواز بیوفتن اونقدر که نحس هستن البته هر چی بیشتر از این خلبانهای جفنگ تو ارتش اسراییل باشه به نفع ما هست امیدوارم خبر بعدی در مورد سقوط آواکسشون باشه
انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ای کاش حداقل ایگلشون سقوط می کرد icon_wink
به احتمال زیاد یکی از اون خلبانان پستی بوده که بمب های فسفری رو سر مردم غزه انداخته...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نامردا روى سر مردم فلسطين پرواز آموزشى برگذار مى كنند كه اگر خواستند سقوط كنند٬ به هميين بهانه هواپيما رو بفرستند تو دل يه ساختمون و خودشون اجكت كنند! امّا چوب خدا صدا نداره!
Blaze عزيز اون كليپ هايى كه توى اون تاپيك هست٬ همه به جز 2 تاشون كار نمى كنند(لينكش رو مى گم).

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]از سوی دیگر ترکیه اگر این کار را بکند روابط خود را با جمع کثیری از کشورهای همسایه اش از جمله ایران ، سوریه و از همه مهم تر روسیه دستخوش آسیب خواهد کرد.
عصر ایران – مازیار آقازاده - دولت اوباما قصد دارد با فروش 72 فروند موشک ضد موشک " پاتریوت " مدل PAC3 به ترکیه ، حریم این کشور را از گزند تهدیدات موشکی محفوظ نگاه دارد .

به گزارش عصرایران ، ارزش این معامله تسلیحاتی 7.8 میلیارد دلار براورد شده است و روز گذشته رسانه های ترکیه و جهان خبر انجام این معامله احتمالی را در حالی مخابره کردند که " احمد داود اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه برای گفتگو با مقامات کشورمان در تهران بود و حتی در گفتگوهای خود آمادگی کشورش را برای میزبانی نشست ایران با گروه 1+5 به گوش مقامات کشورمان رساند.

این اعلام آمادگی از سوی وزیر امور خارجه ترکیه در حالی انجام گرفت که آنکارا در دوران دولت اردوغان کم کم از غرب فاصله گرفته و سیاست های منطقه ای و جهانی خود را متوازن ترساخته است .

این رویکرد جدید در سیاست خارجی آنکارا تا کنون با توجه بیشتر به منطقه خاورمیانه ، بهبود روابط با روسیه و ارمنستان و فاصله گرفتن از سیاست های خاورمیانه ای آمریکا و حفظ فاصله از اسراییل و تلاش برای ایفای نقش میانجیگرانه در معضلات منطقه ای از جمله معضل روابط فلسطین و سوریه با اسراییل تبلور یافته است .

انتشار خبر دریافت موشک های آمریکایی از سوی ترکیه در شرایط کنونی بحران اقتصادی در این کشور و نیز با توجه به سیاست های منطقه ای و جهانی جدید آنکارا تحلیل های مختلف و گاه متضادی را در میان ناظران سیاسی این کشور سبب شده است .

اگر این اتفاق در دوره حاکمیت احزاب پیرو مشی لاییسیته اتفاق می افتاد امری دور از ذهن نبود اما این خرید نظامی در حالی در شرف تحقق است که ترک ها بنا به ادعای خودشان سیاست های منطقه ای و جهانی خود را شرقی تر کرده اند و به سیاست خارجی تک بعدی خود توازن بیشتری بخشیده اند .

پروفسور " عمر آلپ ارسلان اکسو " کارشناس روابط بین الملل در ترکیه در این زمینه به خبرنگار روزنامه حریت ترکیه می گوید : " خرید این موشک ها روابط ترکیه و ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد " .

این کارشناس ترک می افزاید : " ایالات متحده در برابر نفوذ رو به گسترش ایران در منطقه و نیز در آستانه آغاز گفتگوهای اتمی با تهران برای مهار ایران به کشورهایی چون ترکیه نیاز دارد . اوباما می خواهد با همه ابزارهای ممکن بن بست برنامه اتمی ایران را به سرعت حل و فصل کند و برای این کار به کمک و مساعدت ترکیه نیاز دارد ".

" سونر جاگاپتای " کارشناس ترکیه ای موسسه واشنگتن برای مطالعات خاور نزدیک در آمریکا که دیدگاهی انتقادی به حاکمیت اسلامگرایان در ترکیه دارد ، درباره خرید موشک های پاتریوت آمریکا از سوی ترکیه می گوید که این معامله نظامی، روابط و استراتژی نظامی ترکیه و آمریکا را به هم پیوند خواهد زد و این خرید نظامی را می توان بالاترین درجه از ادغام نظامی و تسلیحاتی بین دو کشور دانست .

روزنامه " بوگون " ترکیه چاپ استانبول هم روز گذشته با انتشار خبری درباره این معامله تسلیحاتی بین آمریکا و ترکیه نوشت : آمریکا با ترساندن کشورهای عربی منطقه خلیج فارس بیش از 40 میلیارد دلار به آنها تسلیحات فروخت و حالا پس از اینکه واشنگتن جیب عرب های منطقه را خالی کرده به سراغ ترکیه آمده است ".

برخی تحلیلگران نیز معتقدند که استقرار موشک های پاتریوت در ترکیه، نتیجه معامله ای است که اوباما با " دمیتری مدودف " رییس جمهور روسیه انجام داده است . دولت بوش قرار بود مجموعه ای از سیستم های دفاع موشکی و رادارهای فوق پیشرفته خود را در چارچوب طرح سپر دفاع ضد موشکی خود در لهستان و جمهوری چک مستقر سازد و حتی قرار دادهای استقرار این سامانه های نظامی را با دو کشور واقع در شرق اروپا در اواخر دوره بوش به امضا رساند.

این طرح با مخالفت های شدید مسکو مواجه شد و دولتمردان کرملین پس از امضای این قرار داد و در حالی که مست از باده پیروزی خود در برابر گرجستان در تابستان سال گذشته بودند ، موشک های کوتاه برد " اسکندر " خود را به مرزهای شرق اروپا انتقال دادند و اعلام کردند که در صورت استقرار موشک های آمریکایی در شرق اروپا روسیه موشک های بیشتری در مرزهای غربی خود مستقر خواهد کرد .

در دیدار دو رهبر در ماه گذشته میلادی در مسکو ظاهرا اوباما و مدودف به یک توافق کلی رسیدند تا در ازای دست کشیدن دولت اوباما از استقرار سامانه های موشکی خود در شرق اروپا ، روسیه با سیاست های واشنگتن درقبال برنامه های هسته ای ایران همگام تر شود. هنوز معلوم نیست که آیا استقرار موشک های پاتریوت در ترکیه در دیدار اوباما و مدودف مورد بحث و گفتگوی دو رهبر قرار گرفته است یا نه ؟ اما می توان احتمال داد که استقرار موشک های پاتریوت در ترکیه می تواند به عنوان جایگزینی هر چند موقت در قبال استقرار سامانه دفاع ضد موشکی آمریکا در لهستان و جمهوری چک باشد چرا که آمریکا اصلی ترین دلیل خود از استقرار این سامانه دفاع موشکی را از اثر انداختن تهدیدات رو به گسترش موشک های بالستیک ایران می داند .
در حالی که روس ها معتقدند این سیاست اعلامی آمریکا بوده و سیاست " اعمالی " (اصلی ) واشنگتن از نزدیک کردن موشک هایشان به مرزهای روسیه ، از کار انداختن سیستم توازن موشکی موجود بین واشنگتن و مسکو و غیر موثر ساختن توان موشک های بالستیک روسیه می باشد .

با وجودی که داود اوغلو وزیر خارجه ترکیه جایگزینی ترکیه به جای لهستان و جمهوری چک را انکار کرده و می گوید آنکارا در این زمینه پیشنهادی از جانب آمریکا یا ناتو دریافت نداشته است ، اما "ریکی الیسون " مدیر گروه طرفدار دفاع موشکی آمریکا در این زمینه ابراز امیداواری کرده است که سپر دفاع موشکی مستقر در ترکیه به عنوان جایگزینی برای سپر دفاع موشکی شرق اروپا تا پایان سال 2013 عملیاتی شده و آماده به کار شود .

" عارف کسکین " کارشناس امور ایران در ترکیه در این زمینه معتقد است که استقرار سیستم ضد موشکی پاتریوت در ترکیه ارتباطی به طرح سپر دفاع ضد موشکی آمریکا ندارد . وی با این حال می افزاید : آمریکا دو هدف عمده را از این کار تعقیب می کند . نخست آنکه با قرار دادن این موشک ها در اختیار ترکیه این متحد مهم عضو ناتوی خود را مقابل تهدیدات موشکی ایران بیمه کند و هدف دوم اینکه، ترکیه را از تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای در برابر دست یابی احتمالی ایران به این سلاح بازدارد و بدین وسیله از یک مسابقه تسلیحات اتمی ویرانگر در خاورمیانه جلوگیری کند ".

کسکین در توضیح سخنانش می گوید : " اینکه می گویم استقرار موشک های پاتریوت ربطی به برنامه سپر دفاع موشکی آمریکا ندارد از این رو است که برای این کار چراغ سبز ناتو لازم است و از سوی دیگر ترکیه اگر این کار را بکند روابط خود را با جمع کثیری از کشورهای همسایه اش از جمله ایران ، سوریه و از همه مهم تر روسیه دستخوش آسیب خواهد کرد ".

لينك خبر : http://asriran.com/fa/pages/?cid=84257[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از این سقوط ها در کل دنیا اتفاق می افته امیدوارم در اسرائیل به مراتب خیلی زیاد یعنی 100 برابر یا بیشتر اتفاق بیافته icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]نامردا روى سر مردم فلسطين پرواز آموزشى برگذار مى كنند كه اگر خواستند سقوط كنند٬ به هميين بهانه هواپيما رو بفرستند تو دل يه ساختمون و خودشون اجكت كنند! امّا چوب خدا صدا نداره!
Blaze عزيز اون كليپ هايى كه توى اون تاپيك هست٬ همه به جز 2 تاشون كار نمى كنند(لينكش رو مى گم).[/quote]


دوباره به اون تاپيك سر زدم.
همه رو امتحان نكردم ولي اون كليپي كه اينجا اسمشو بردم لينكش سالمه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]الحمد الله
به قول یکی از دوستان صهیونیستم کمتر = دنیای آرامتر
icon_wink
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کسی که بمب فسفری ول می کرد ومی خندید
باید فکر این موقع رو می کرد
به قول بچه ها (امداد غیبی)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.