nova

Members
  • تعداد محتوا

    3
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های nova

  1. برادر حرف زدن برای رییس جمهور و نماینده مجلسه! نظامی قراره عمل بکنه. البته من در مورد توانایی های ایشون اطلاعی ندارم ولی آیا فرمانهان نظامی میرن کشورهای همدیگه تحصیل میکنند؟ یا مثل بقیه علوم مقالات برای عموم منتشر میشه؟
  2. دوست عزیز جهت اطلاع! سپاه و ارتش و نیروی انتظامی، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اجزای نیروهای نظامی هستند! زیاد مهم نیست نظر من یا شما چی هست، یا اصلا این نظام سیاسی مورد قبولمون هست یا نه! قانون اساسی رسمیت داره! بعضی وقت ها یک چیزی میگید آدم میمونه جواب بده یا خودکشی کنه!
  3. سپاس و درود  بررسی این طرح در حد توجیه فنی و اقتصادی نه تنها مشکلی ندارد بلکه بسیار هم پسندیده است اما به شرطی که مشاور فقط قصد توجیه طرح را نداشته باشد و تمامی جوانب را بررسی کند. از طرف دیگر عدم مطرح شدن طرح هایی همچون راه آهن سراسری شمال به جنوب با توان حمل کانتینر و ارتباط با سیستم های حمل و نقلی چون حمل و نقل آبی خود ناراحت کننده است . بندر شهید رجایی تنها بندر متصل به شبکه راه آهن است که به نظر نمیرسد به خوبی به آن لینک شده باشد. عمق فاجعه را در دو حادثه اخیر در خطوط ریلی استان سمنان مشاهده کنید.