YEQ

Members
  • تعداد محتوا

    68
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط YEQ


  1. سلام

    سیزده به در قراره رونمایی بشه؟ :)

    امیدوارم ادمین پیج مربوطه زیاد احساس بانمکی نکرده باشند.

     

    البته که ما هم امسال سیزده نداریم و امیدواریم ایشان هم نداشته باشند.

    • Upvote 4

  2. به نام خدا

     

    بنده به نوبه ی خودم فرارسیدن سال 1403 رو خدمت شما تبریک عرض میکنم، به امید سالی سراسر پر از خیر و برکت برای همه.

     

     

     

    پست (توئیت) "نایب رئیس و عضو هیات مدیره مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت / روزنامه نگار و نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری"! در سوگ و مدح خواننده ی "نه چندان مطرح" لس آنجلسی و معاند جمهوری اسلامی ایران در شبکه ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و تصویر شخص متوفی یاد شده: 

     

    0_7gh3.jpg1_vwu2.jpg

     

     

    توضیح: در تصویر سمت راست نه شخص نوازنده، "فرامرز اصلانی" و نه جمع مذکور رزمندگان دفاع مقدس در خرمشهر سال 61 می باشند. بلکه نوازنده ی گیتار به دست لئونارد کوهن، خواننده ی مشهور یهودی در جمع سربازان رژیم صهیونیستی در جریان جنگ یوم کیپور در مقابل اعراب است. ( فارغ از این نکته که اساسا جماعت لس آنجلس نشین در زمان حمله ی دشمن به خاک این سرزمین در کجای این عالم تشریف داشتند و با چه طرفی در تخاصم بودند. علارغم تمام ادا ها و شعار های پر طمطراق ملی گرایی و وطن پرستی در بلندی های بورلی لس آنجلس )

     

    2_ak99.jpg

     

    توضیح عکس : لئونارد کوهن در حال نوازندگی در بین سربازان IDF در صحرای سینا در جریان جنگ یوم کیپور

     

     

    پاسخ نویسنده ی توییت بعد از این ماجرا :

    3_qefe.jpg

     

    (که اینطور...)

    پست های قبلی این فرد که برخلاف ادعای ایشون همچنان در سر جای خودش همچنان محفوظه و تنها عکس "لئونارد کوهن" پاک شده است:

     

    4_qzyv.jpg 5_eox9.jpg

     

     

     

    هدف بنده از بیان این مسئله مچ گیری و رمز گشایی از مسائل نامکشوف نیست، چرا که این موارد نه تنها عیان و علنی بلکه تکراری، لوس و زشت شده است. ( در صورت غرض صاحب حساب، توهین این شخص به شعور مردم چندین برابر لایق خودش و اطرافیان محترم ایشان می باشد. )

    بلکه صرفا در جهت آسیب شناسی عملکرد دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای داخل و آشنایی بیشتر و بیشتر با افرادی است در پشت عناوین رنگارنگ روز به روز پر رنگ تر و شاید وقیح تر مشغول فعالیت هستند. ( بیلبورد سربازان اسرائیلی در هفته ی دفاع مقدس سال 1397 شیراز رو بخاطر بیارید )

    6_pm0l.jpg

     

    مقصود، موج سازی یک جریان رسانه ای خاص در تلاقی ایام عید نوروز و عید ماه مبارک رمضان و تلخ کردن کام مردم در سوگ یک "هنرمند" ورشکسته و معاند ایران و بزرگ کردن این اتفاق است. ( که از قضا در این مورد به خصوص رنگ و لعاب "دفاعی" و میلیتاریستی نیز به خود گرفته است. )

     

    7_my40.jpg8_rev5.jpg

     

     

     

    پی نوشت : بابت انتشار تصاویر این افراد در محیط انجمن میلیتاری از محضر شما عذر خواهم، انتشار این تصاویر جز در موارد خاص چیزی جز اتلاف بیت و بایت نیست.

    • Like 1
    • Upvote 8
    • Downvote 1

  3. 2 hours قبل , arminheidari گفت:

    یکی از شگردهای دشمن برای تخریب، برچسب زنی و تمسخر کردن است و وای اگر سیستم ویا مردم در بازی آنها بیفتند که آب به آسیاب دشمن ریختن می شود.

    در خصوص شهید سلیمانی، دشمن ( احتمال بسیار بالا صهیونیست ها و احتمال دوم هرچند منافقین خلق) حربه ای به نام برچسب کتلت را بکار برد که متاسفانه مسئولان ما به جای جواب درست اقدام انفعالی و امنیتی انجام دادند و موجب تقویت حربه دشمن و تکرار توسط جاهلان داخلی شد. 

     

    1~2.jpg images~7.jpg

    افراد جاهلی که نه درکی از شهادت دارن و نه درکی از هزینه حرف هایشان

     

    اینکه اولین بار چه کسی این برچسب رو استارت زد رو باید گشت و جستجو کرد ولی افرادی که در بالا تصاویرشون مشاهده شد با توجه به داخل ایران بودن قطعا از روی جهالت و از ان دسته از ابلهانی هستند که فکر می کنند جمهوری اسلامی 6 ماه دیگه رفتنی هست و اگرنه هرگز این حماقت رو داخل کشور مرتکب نمی شدند. 

     

    شاید بعضی از دوستان یادشون نباشه، در اواخر دهه ی هشتاد (سال 89 - 90)، سریال طنز اپیزودیک از شبکه 3 صدا و سیما پخش میشد به اسم خنده بازار، به تهیه کنندگی آقای شهاب عباسی، که با اشخاص و مسائل روز شوخی میکرد و به اونها میپرداخت.

    تکیه کلام هایی که در اون برنامه گفته میشد مانند طنز های دیگر تلویزیون (مانند شب های برره مهران مدیری) خیلی زود در بین مردم رایج شد و به Meme تبدیل شد.

     

    اصطلاح کتلت اولین بار در اون سریال و در آیتم طنز "عقاب ایران" مطرح شد.

    این آیتم به تمسخر و شوخی با شبکه های اپوزوسیون سلطنت طلب، منافقین، علل الخصوص "تیمسار روحانی" سر دسته ی گروه موسوم به "عقاب" میپرداخت که هر سال در آستانه ی دهه فجر یا عید نوروز ادعا میکرد "که عمر رژیم به پایان رسیده و به زودی با پرواز مستقیم به تهران حمله خواهد کرد".

    images_(3)_ohjd.jpeg

    شخصیت کذایی سلطنت طلب "عقاب ایران"

     

     

    _20240110_232623_y0pe.jpg

    پارودی و هجو "عقاب ایران" با بازی کمدی شهاب عباسی،  پخش شده از شبکه 3 سیما (تکیه کلام کتلت ابداع ایشون بود)

     

    مورد بعدی تمسخر نتانیاهو و اوباما و هیلاری کلینتون بود. (اصطلاحات طنزی مثل نتانیابو،  کیلاری هیلینتون و پرزیدنت با اونا هم از ابداعات هنری جناب شهاب عباسی بود. که بین مردم جای خودش رو پیدا کرد.)

     

    دو نمونه از اپیزود های خنده بازار در تمسخر شبکه های اپوزسیون و تروریست های فارسی زبان خارج نشین :

    https://www.aparat.com/v/9XdeN

    https://www.aparat.com/v/LfJX1

    اما تیکه کلام کتلت اسم رمزی بود که توسط گروهک تروریستی منافقین در سال 96 برای ترور افراد نظامی و هدف قرار دادن این افراد به کار برده میشد بدون این که حساسیت شبکه های اجتماعی نسبت به ترویج خشونت و تهدید به قتل افراد را بر انگیزد.

    این مسئله در نا آرامی های بنزینی آبان 98 رنگ دیگه ای به خودش گرفت و عملا تبدیل شد به کلید واژه ی مشترک تمام گروه های برانداز و صهیونیست تا دی ماه 98.

    • Like 2
    • Upvote 9

  4. به نام خدا

    یک کارفرما و دو پروژه:

     

    1398:

     1500.JPG

     

    1402:

    710.JPG

     

    کلید واژه های تکراری، نامگذاری تکراری، پروفایل تکراری، اهداف متشابه.

     

     

     

    پ.ن: تصویر اول از نسخه انگلیسی حساب کاربری فارسی زبان ناشر اکاذیب و اخبار جعلی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) برداشت شده که در زمستان 1398 ایجاد شد. (عمر حساب انگلیسی حدودا یک سال است.)

    پ.ن2: مشخصه که اختاپوس حقیقی کجاست، در اینجا که اژدهایی از عصای موسی (ع) خفته است. (اون چیزهایی هم که امروز با اون دست و پنجه نرم میکنند، بازو های اختاپوس نیست، سر هایی از این اژدهاست.)

    • Like 2
    • Upvote 6

  5. 4 hours قبل , RezaKiani گفت:

    منظورتون اینه که بر خلاف قوانین ژنو دارن با لباس غیر نظامی نبرد می کنند؟ بعد ش وسط یه مشت غیرنظامی در وسط یه منطقه غیر نظامی؟ خسته نباشند واقعا

    جدا که خسته نباشند

    خون از دماغ غیر نظامی فلسطینی بیادش تقصیر این بی غیرتهای هیچی نفهم هستن

    خدا همه شون رو لعنت بکنه 

     

    شوخیه دیگه؟

    (شوخیشم قشنگ نیست البته)

    مثلا به مصری ها بگیم یک دست یونیفرم نظامی هم کنار کفن هایی که اهدا کردید بزارید برای این ها

    یا مثلا به دوطرف درگیر بگیم به سبک تمدن های باستان ستون کشی کنید و از هر لشگر یه قهرمان یا پهلوان بیاد وسط به نمایندگی تکلیف جنگ رو مشخص کنه 

    یا اصلا چرا بین خرابه های غزه؟ برید استادیوم به تعبیر یونانی یا همون کلوزیوم؟

     

    بازم فکر میکنم کامنت کنایه است و گرنه خون از دماغ غیر نظامی مگر توی اوکراین بیاد که اف 16 و آبرامز قطار بشه برای هدیه به مقاومتِ پرزیدنت آکتور CGI در برابر اورگ های روسی!

    اینجا (شرق وسط!) محتویات مغز بچهاش هم پخش بشه وسط خیابون مثل هندونه، یکی نیست بیاد بگه خرت به چند

    558693-464.jpg

    غیرت هم که وقتی مرکاوا 4 بیاد از یک در بیاد توی خونه سر سفره، از اون در دیگه میزنه بیرون (فهم و درک اهل منزل که جای خودش)

    اصلا توی دنیایی که قوانین ژنو اجرا بشه چه نیازیه به لعنت خدا

    • Like 3
    • Upvote 9

  6. 33 minutes قبل , alala گفت:

     

    با توجه به اثار زخم و زخمی ها و کشته ها به نظر من هم این گزینه محتملترینشون هست. سلاح خاص، با علم به حضور غیرنظامیان و به قصد کشتار. و چون از نوع سلاح هم اطلاع داشتند مطمئن بودند چاله ای در کار نیست و بعد از گذاشتن اینکه پست های مربوط به قدرت انفجار پخش بشه با توجه به ویدئوها، شروع کردند به منتشر کردن تصاویر هوایی که ببینید چاله ای نیست پس ما نزدیم. گویا اینها فقط بمبهای سقوط ازاد چند تنی که چاله درست میکنه دارند.

     

    سلام

    به نظر میاد این حمله از تمام جوانب حساب شده بوده و بخشی از عملیات روانی رژیم در جریان پاسخ به حماس.

    زمان بندی حساب شده بوده (درست در هنگام حملات راکتی) و همینطور انتخاب مکان حمله و نوع سلاح. از اهداف اصلی این حمله هوایی تروریستی هم ایجاد شوک ، تردید و بی اعتمادی به مقاومت و دلایل مشروع انجام عملیات طوفان الاقصی است.

    (پتانسیلی که در زمان نامناسب بر علیه رژیم تخلیه می شود.)

     

    از عوارض و نتایج حمله ، بعد از این اتفاق و با مطرح شدن این شبهات شدت لحن تهدید ها از طرف ما تا حدی کاسته شده. (برداشت شخصی - امروز و در این لحظه)

     

    یکی از نشانه های این عملیات روانی رو شایعه ای میدونم که پس از حمله به بیمارستان بلافاصله از تریبون خبرگزاری ها غربی منتشر شد.

    F8rqQkAWMAAx55y.png

     

     

    17 hours قبل , YEQ گفت:

    خبرگزاری رویترز : سخنگوی ارتش (تروریست) اسرائیل 12 ساعت قبل از جنایت حمله به بیمارستان : "مرحله بعدی جنگ ممکن است با آنچه که انتظار می رود، متفاوت باشد."
    "ما برای مراحل بعدی جنگ آماده می‌شویم. نگفته‌ایم که چگونه خواهد بود. همه در مورد تهاجم زمینی صحبت می‌کنند. ممکن است چیز دیگری باشد."

     

    111111111111111.JPG

    جلسه 6 روز قبل نخست وزیر رژیم صهیونیستی با "فعالان رسانه ای"

     

    با توجه به جنایت رخ داده و شبهه افکنی ها در جهت حرکت و پیشروی ماشین جنگی رژیم به نظرم با یک عملیات تروریستی هیبریدی روبرو هستیم که ممکن است دوباره و در جای دیگری تکرار شود.

     

    پ.ن: به نظر بنده صحبت درباره موقعیت حمله، تعداد تلفات و نوع سلاح و... حاشیه است، وقتی با کثرت حمله و عملیات مواجه هستیم، حتی اگر تصاویر ماهواره و اسناد این رژیم منتشر شوند، (بعد از گذشت چند روز) هیچ اعتباری ندارند و نخواهند داشت.

     

    • Like 3
    • Upvote 2

  7. جهت ثبت در تاریخ

     

     

    1111111.JPG

     

     

    خبرگزاری رویترز : سخنگوی ارتش (تروریست) اسرائیل 12 ساعت قبل از جنایت حمله به بیمارستان : "مرحله بعدی جنگ ممکن است با آنچه که انتظار می رود، متفاوت باشد."
    "ما برای مراحل بعدی جنگ آماده می‌شویم. نگفته‌ایم که چگونه خواهد بود. همه در مورد تهاجم زمینی صحبت می‌کنند. ممکن است چیز دیگری باشد."

     

     

     

    • Like 6
    • Upvote 4

  8. 1 ساعت پیش, oldmagina گفت:

    پی نوشت : توییتی که بلافاصله بعد از حادثه بیمارستان زده شد و بعد حذف شد :

     

    img_20231017_225652_871_zi8p.jpg

     

    جهت ثبت در تاریخ :

    F8qbZesWAAAFV6D.jpg

     

    پست حساب نخست وزیر تروریست رژیم تروریستی صهیونیست در شبکه ی اجتماعی X (توئیتر سابق) که بعد از حمله ی امشب به بیمارستان باپتیست پاک شد.

     

    " این نزاعی است بین فرزندان نور و فرزندان تاریکی ، بین انسانیت و قانون جنگل"

     

    پی نوشت !!!

     

    • Like 3
    • Upvote 10

  9. با عرض سلام

    به نظرم وقتی صحبت از تهدید عالی ترین مقام ما میشه باید جور دیگه ای با این اراذل برخورد کرد.

    والا همونطور که مهم ترین چهره ی نظامی ما رو علنا مورد ترور قرار دادند، از اقدام علیه مقام معظم رهبری هم ابایی نخواهند داشت.

    قلب سیاسی رژیم صهیونیستی باید مورد تهدید ما باشه.

    نقل قول

    ...بهای این فعالیت‌ها در اعماق ایران حتی در قلب تهران گرفته خواهد شد.
    تاکنون فقط به فرماندهان و مسئولان انجام عملیات، رسیده‌ایم. اما من بالاتر از این مرحله می‌گویم، حمله به یک اسرائیلی یا یهودی توسط نیروهای ایران یا فرستادگان ایران، با پاسخ از سطوح عملیاتی تا بالاترین سطح تصمیم‌گیری، کسانی که تروریست‌ها را فرستاده‌اند، انجام خواهد شد. 

    منظورم این است که بهای آنها در اعماق ایران و همچنین در قلب تهران با دقت بسیار بالایی انجام خواهد شد. 

     رژیم ایران دیگر جایی برای انکار ندارد، مصونیتی ندارد. پیام ما نیز، روشن و مصمم است. این تروریسم دولتی است، بگذارید روشن شود، این دستور رهبر ایران است، بودجه، اجرا و برنامه ریزی توسط دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی انجام می‌شود.

    به نظرم این تهدید رو باید از تهدید 52 نقطه توسط ترامپ به مراتب جدی تر در نظر گرفت و حتی پاسخی مستقیم رو در برابر این قبیل تهدیدات اعمال کرد و الا قطار ترور رژیم آپارتاید یهود بی ترمز به حرکت خود ادامه خواهد داد.

    • Upvote 2

  10.  

     

    1 ساعت پیش, ldmdff گفت:

    یک نکته ای در کسب و کارهای داخلی وجود داره که ما خودمون تو شرکت شدید بهش برخورد کردیم، و اون برخورد قهری مردم هست.
    ببین الان اکثر کسب و کارها نزدیک به 80% کاهش فروش رو دارن تجربه میکنن مخصوصن فروشگاه های اینترنتی نمونش دیجی کالا با مشاور مالیشون صحبت میکردم بد مینالید حالا اونکه ربطی هم به اینستا و اپ های فیلتر شده نداره حالا تو این شرایط تعدادی از کسب و کارها برای بقا شروع به فعالیت مجدد در فضای مجازی کردن نتیجه هجوم گسترده فوش و بد و بیرا و از دست دادن فالوور و ........ خب چیکار کنه بگه خدا حافظ من ورشکست شدم؟

    نه، وقتی که هیچ نوع کسب و کاری از طرف دولت پشتیبانی نمیشه و بود و نبود کار و کاسبی به خودش ارتباط داره (اگه خارج بود دولت یه کمک هزینه ای ممکن بود بده ولی اینجا ایرانه ) میره مرحله بعد دست و پا زدن برای بقا و اون همگام شدن با مشتریان هست برای از دست ندادن درآمد و خونه نشین نشدن تا یکی دو ماه اضافه بتونه دووم بیاره تا شاید شرایط نرمال بشه. اما خوب این رو کسی نه میفهمه و نه درک میکنه نه دولت نه مردم و نه شما که میگید باید با اینا برخورد بشه

    در مورد آسیب پذیر بودن استارت آپ ها در برابر مسدودیت ها/تحریم های مقطعی و دائمی حرفتون رو قبول دارم

    به نظرم بیشترین ضربه رو هم کسب و کار های خرد متحمل میشوند تا شرکت های بزرگی که اکثر زیر مجموعه ی یک هلدینگ و اسم های یکسان هستند 

    و گرنه در مواردی مثل محدودیت های اخیر اینترنت خیلی ها ورشکسته میشوند و به آخر خط میرسند (شرکت های دانش بنیان)

    طبیعتا برای تبلیغات و بازاریابی مخاطب هدف در هر محیط متفاوت است 

    اما جریان سازی یک بحث دیگر است

    اعتصابی که به واسطه ی انحصار این شرکت های خصوصی به وجود آمد هم دلیلی بر این مدعاست (اعتصابی که خیلی زود متوقف شد)

    به علاوه جو حاکم در بعضی از این شرکت ها متفاوت است از با فرهنگی عمومی و هنجار های ما و میطلبه که در این مواقع خودشون رو نشان بدهند و تاثیر گذار باشند

    1 ساعت پیش, alala گفت:

     

    در یک کلام هر جایی پول بیت المال بدون توجه هزینه عده ای شده همون عده شدند اولین دشمنان کشور. چه سینما/چه نشر و ادبیات/چه استارتاپ های رانتی / چه روزنامه ها و چه سلبریتیها و چه ورزشکاران و چه ... توجه کنید جایی که به حق و به اندازه و به جا هزینه شده اتفاقا همه چیز سرجای خودش بوده و تنها جایی که بی ضابطه و با رانت بوده این مشکلات رخ داده که نشون میده پول ناثواب حتما عده ای را هار میکنه.

    مشکلی که در صدا و سیما و نهاد های فرهنگی و تاثیر گذار داریم هم همینه

     

    1 ساعت پیش, ldmdff گفت:

    الان آقای افتخاری و شرکت میهن معنی برخورد قهری مردم رو میدونن

    بستگی داره که "مردم" رو به چه اشخاصی اطلاق کنید و "برخورد قهری"

     

    https://www.aparat.com/v/KopiB/مستند_دوپینگی_ها_-_نسخه_ی_کامل

    (مستند دوپینگی ها - در خصوص حمله به خانواده ی علیرضا افتخاری در دانشگاه در سال 89 و ریشه های این ماجرا و ارتباط اون با حوادث مشابه) 

     

    اینکه مغازه ها به علت بسته نشدن و عدم حضور در اعتصاباتی که معلوم نیست از کجا فرمان گرفته و خط دهی شده مورد حمله قرار بگیرند ، برخورد قهریست ، نمیدانم!

    در دهه ی 60 نیز منافقین خلق به صورت مسلحانه مردم رو صرفا به جهت همراهی با نظام مورد "برخورد قهری" قرار دادند.

     

    • Upvote 7

  11. 4 hours قبل , alala گفت:

    آقای طائب به عنوان یک مقام امنیتی سابق اشاره دقیقی داشتند. تا کانون این فتنه گریها اولا در منطقه و دوما فراتز از منطقه هدف قرار نگیره طبیعتا خود فتنه که سوار بر شبکه های اجتماعی است و به شکل سازماندهی شده و فراخوانی خاموش نمیشه.

    سلام

    به نظرم به علت ترویج یک طرفه ی تروریسم در شبکه های اجتماعی باید این شرکت ها رو پاسخگو کرد.

    جریان تولید خشونت از فضای مجازی به فضای حقیقی نباید یک طرفه باقی بماند

    ابتدا باید به صورت حقوقی و دیپلماتیک در سطوح بالا پیگیری شود 

    در غیر این صورت پاسخ به این تحرکات در همون فضا به گردانندگان این شبکه ها (حساسیت نسبت به این مسئله حتی از شبکه های ماهواره ای لندن نشین باید بیشتر باشد - اما نه لندن پاسخگوست نه آفکام و نه کسی از اینجا پیگیر شده و میشود...)

    و در صورت عدم تغییر رویه آنها

    پاسخ اعمال تروریستی مجازی به صورت فیزیکی به اونها داده بشه

     

    و همینطور موارد داخلی که برخورد با اونها باید ساده تر باشه:

    3621274_jf79.jpg

    وقتی به مغازه ی مردم ، به خانه های مردم رحمی نمیکنند ( به علت پناه ندادن به لیدر های اغتشاش گر و عدم همکاری با آن ها)

    چرا باید صاحبین ابر کسب و کار های مجازی و حقیقی اینگونه از دقیقه ی اول ماجرا که هنوز چیزی معلوم نشده شروع به جریان سازی کنند؟ (بدون هیچ عواقبی!)

     

    با توجه به حادثه ی تروریستی شیراز و گذشت یک روز از وقوع آن، هیچ واکنشی رو از طرف این جماعت شاهد نبودیم( حتی یک صدم!!)

    لذا به این دسته افراد که در بزنگاه ها جمهوری اسلامی رو متهم به انجام پرچم دروغین میکنند باید گفت: اگر راست میگویید پس ذره ای از خون مردم مظلوم زائر حرم با کشته شدگان حوادث اخیر (در صورت وجود!) برای شما ها نباید فرقی میداشت! 

    چه کنیم که خون تروریست ظالم رنگین تر است از مظلوم...

     

    بهتر نبود که یک صدم هزینه های چند هزار میلیاردی که پای انحصار اینها حرام میشد جهت پاسخگو کردن طرف خارجی هزینه میشد؟

    • Like 1
    • Upvote 12

  12. 50 minutes قبل , 951 گفت:

    بنظرتون اگه اینکارو انجام بدیم چه عواقبی برامون داره ؟

    روسیه اگه با ما راه بیاد و بزاره از کریمه عبور کنیم (که البته عواقب سیاسی زیادی داره و بعیده روسیه هم به راحتی این اجازه رو به ما بده - اما خدا رو چه دیدیم - شاید در پس کمک پهپادی فرصتی فراهم شده باشد!)

    و یک حمله مثل آرامکو جواب میده (که گردن نگیریم و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده طبیعتا ظرافت بالاتری نسبت به مورد عربستان میطلبه - تصمیم گیری تا اجرا)

    مسیر مستقیم دردسرش زیادتره، باید جلوی چشم نامحرم این کارو بکنیم (آمریکا-رژیم صهیونیستی-مصر-اردن-یونان)

    یکم غیر ممکنه ولی محال نیست

    • Upvote 6

  13. با عرض سلام

    همین که تا این لحظه از نقاط برخورد و "ساختمان در حال تاسیس کنسولگری" تصویری بیرون نیومده و از فواصل دور و با نمای بسته اثرات حمله رو مخابره کردند، به نظرم موفقیت عملیات رو به اثبات میرسونه...

    • Like 1
    • Upvote 7

  14. بر 6 اردیبهشت 1400 در 22:38 , HRA گفت:

    به عنوان مثال و به طور مشخص روایت مرد میدان که با این کلید واژه در سالگرد شهادت حاج قاسم تولید شده بود و روایت گر تلاش های این شهید بزرگوار در حوزه های مختلف بود، در این مصاحبه سعی شده ضد روایت اش  تولید شود که مشخصا در دوگانه دیپلماسی و میدان خود را نشان داده است . 

    سلام

    یکی دیگر از کلید واژه هایی که در برابر #مرد_میدان و #سردار_دلها در پیشواز سالگرد شهادت سردار علم شد ، عبارت #چمدان_دلار یا #سردار_دلارها بود که ابتدا با باز نشر بخشی از مصاحبه ی یکی از مسئولین جنبش "حماس" سایت های طرفدار و نزدیک به خط فکری دولت آغاز گردید و سپس در سایت های خارج نشین بولد و در شبکه های اجتماعی ترند شد و به دنبال دامن زدن به دو گانه ی ساختگی معیشت و مقاومت و مقابل هم قرار دادن فعالیت های منطقه ای در برابر اوضاع اقتصادی و به تبع اون بحث مذاکرات بود که با روی کار آمدن بایدن به دنبال بهره گیری از این مسئله بودند.

     

    با پخش فایل صوتی عینا تکرار همون روایت با یک نتیجه گیری ، در سناریویی جدید ، به صورت جدی تر و با اهداف مهمتر در پیش روی انتخابات 1400 انجام شد.

     

     

    برای نمونه :

    هفتم دی ماه 1399 جماران :

    https://www.jamaran.news/بخش-بازنشر-59/1489026-روایت-عضو-ارشد-حماس-از-دیدارش-با-سردار-سلیمانی

    نهم دی ماه 1399 آفتاب :

    https://aftabnews.ir/fa/news/687876/عضو-ارشد-حماس-ایران-۲۲-میلیون-دلار-نقد-در-چمدان-به-ما-تحویل-داد

    نهم دی ماه 1399 کیهان لندن :

    https://kayhan.london/fa/1399/10/09/حاتم‌بخشی-حاج-قاسم-از-جیب-ایران-ب

    نهم دی ماه 1399 ایران اینترنشنال :

    https://iranintl.com/ايران/چمداندلار-قاسم-سلیمانی-سردار-دلارها-بود،-نه-سردار-دل‌ها

    دهم دی ماه 1399 العربیه :

    https://farsi.alarabiya.net/2020/12/30/-توجیه-سپاه-پاسداران-برای-کمک-22-میلیون-دلاری-قاسم-سليمانی-به-حماس

     

    کاری که یک زمانی توسط روح الله زم انجام می شد و قبح شکنی صورت میگرفت.

     

    هشتگ ها همچنان در محیط توییتر (خاص) و اینستاگرام (عام) موجود هستند.

     

    • Upvote 6

  15. محور یکم

    در فضای باز توپخانه تلفات بیشتری میگیره در حالی که مدافعین در فضاهای بسته از قبل آماده ی ورود نیرو های مهاجم هستند (بیشترین تلفات از دو طرف اینجا ثبت میشه)

    علاوه بر این در دو محور دوم و سوم فضای بیشتری برای تحرک نیرو ها وجود داره ولی انتظار بیشتری از بابت آمادگی و کار گذاری موانع توسط نیرو های مدافع میره

    اما امکان زدن فضا های تنگ و بسته توسط توپخانه ی دو طرف میسر نیست و درگیری هم به مراتب نزدیک تره - هر چند که پیشروی هم با سرعت کمتری انجام میشه


  16. 14 hours قبل , aminf14 گفت:

    باید به سمت تحمل و تساهل رفت و از این نظر الگویی در خاورمیانه باشیم و فردا که کشوری به مشکل برخورد از ما برای حل مسال داخلی اش مشاوره فرهنگی - مدنی طلب کند نه مالی - تجهیزاتی - مستشاری. 

    ناف منطقه ی ما رو با برخورد تمدن ها بریده اند ترمز گفتگو های فرهنگی و تمدنی هم همون موقع کشیده شد!

    14 hours قبل , aminf14 گفت:

    ر سوریه طوری با مخالفین برخورد شد که گروه های کمتر خطرناک محو شدند و در مقابل داعش چندان آسیبی ندید تا به مسئله اصلی تبدیل شده و همین امر باعث بالا رفتن شانس ماندن بشار اسد شود

    داعش که محو شد ( در این ده سال حداقل سه بار تغییر موجودیت داد و توسط عامل سومی به نام آمریکا دوباره حیات پیدا کرد و ما هنوز با این مسئله درگیریم)

    14 hours قبل , aminf14 گفت:

    ما در سال 88 چیزی به دست نیاوردیم که سرلوحه آینده ما باشد بجز اینکه گره ای که با دست باز میشد را با دندان باز کردیم

    این به نظرم به زاویه دید شخصی شما بر میگرده والا گره رو ما ایجاد نکردیم زمینه هایی بود و بستر هایی فراهم شد و عده ای سو استفاده کردند

    14 hours قبل , aminf14 گفت:

    میل به تعامل و گفتگو نداشتیم و همه را دشمن و خود فروخته و نفوذی و ... دیدیم

    اینکه یک عده ای از اینجا بلند بشوند و دوره بیوفتند در آمریکا و عربستان و با ده تا حلقه ی فکری و امنیتی و سیاسی جلسه بگذارند و بخواهند در مورد آینده کشور با طرف بیگانه صحبت بکنند آنهم در کشوری متهم به دشمنی و اقدامات خصمانه ی ریشه داره علیه ماست قابل پذیرش نیست ( بحث مصادیق سیاسی بسیاری پیدا میکنه که ناچارا مجبورم گذر کنم )

    15 hours قبل , aminf14 گفت:

    تساهل و تعامل می توانست این امر را که اگر دردناک بود به تدریج حل کند

    هرات و موصل و ژنو و تهران و نیویورک .....

    ما کم نذاشتیم ولی اونها هم کم تو کاسه ی ما نگذاشتند ( هنوز هم شعله ی شمع های محل شهادت سردار کنار فرودگاه بغداد روشنه )

     

     

     

    47 minutes قبل , Ghalam گفت:

    حالا آیا این عزیز فکر کرده بود که اگه تکفیری ها اینها رو اسیر می کردند چه ضربه ی شدیدی به اعتبار ملی ایران می خورد !؟

    چرا زن و بچه تان را در این اوضاع بحرانی به دمشق می آرید !؟  حاج آقا گفتن اتفاقا همین موضوع را آقای بشار اسد دیروز ازشون پرسیده که در جوابشان گفتن من پیرو مکتب حسین بن علی ام .

     

    روایت اینها و امثال اینها که کم نبودند و نیستند رو من و امثال من باید شب و روز بخوانیم و تکرار کنیم که دیگر اَنگ مدافع اسد بودن رو به این عزیزان نزنند 

    والا اعتبار ملی که چه عرض کنم

    اعتبار اعتقادی و انسانی ما هر روز و هر شب پس چنین اخباری زیر سوال است :

    https://www.mashreghnews.ir/news/1081413/پیدا-شدن-جنازه-دختری-که-بعد-از-ربوده-شدن-مورد-تجاوز-قرارگرفت

     

    • Upvote 7
    • Downvote 2

  17. 9 hours قبل , MR9 گفت:

    1- اگر کسی از دوستان این مستند را با کیفیت بالا و زیرنویس سراغ دارد ، لینک معرفی کند . ممنون

    نمیدونم پیدا کردید مستند رو یا نه

    ولی چون خودم هم به دنبالش بودم

    https://www.khabarineh.ir/دانلود-مستند-ایرانیوم-همراه-نقد.html

    به همراه فایل تحلیل برنامه ی راز آقای طالب زاده و زیر نویس جدا

    • Upvote 1

  18. 17 minutes قبل , M-ATF گفت:

     

    اگر به تصویر جناب Brave-Heart و تصاویری که من گذاشتم توجه کنید، اولا جانمایی شناوری که در تصاویری که من بهش اشاره کردم دیده میشه، مطابقت داره با اون چیزی که در تصویر جناب Brave Heart وجود داره، 

     

    ثانیا اگه اختلاف ارتفاع سطح اسکله با سطح آب و زاویه دید عکاس رو در تصویر مورد اشاره جناب Brave-Heart توجه داشته باشید باز اون چیزی که عرض کردم تایید میشه که اونی که ما داریم میبینیم در حقیقت سقف کابین شناور هست نه کل بدنه.

     

    برای درک بهتر میتونید سطح آب رو از زیر شناور شهید ناظری به سمت اسکله نزدیک به دوربین دنبال کنید و متوجه میشید که سطح آب پایینتر از اون چیزیه که ما فکر می کنیم بدنه شناور هست.

     

    ضمن اینکه اگه ابعاد رادارهای روی شناور رو بخواید لحاظ کنید متوجه میشید در صورتیکه آنچه که در تصویر دیده میشه رو بدنه شناور فرض کنیم، تناسب بین ابعاد شناور و رادار مخصوصا ارتفاع مناسب موقعیت رادار از سطح اب برقرار نیست . 

     

    در نهایت برای مقایسه بهتر میتونید آنتن ها رو لحاظ کنید، 

     

    همینطور اگه به تصاویری که من قرار دادم توجه داشته باشید و باز زاویه دوربین تصویر Brave-heart رو به خاطر داشته باشید و لحاظ کنید، در همون تصویر بنده هم این تطابق وجود داره که اگه قرار باشه عکسی از اون زاویه گرفته باشه، فقط بخش سقف کابین قابل رویت هست. 

    بله درست میفرمایید

    کاملا مطابقت داره

    خطای دید و کیفیت پایین باعث قضاوت سریع و اشتباهم شد

    با توجه به مطرح شدن شناور ذوالفقار و خبر رونمایی زیر دریایی بدون سرنشین ناخودآگاه ذهن به سمت دیگه ای رفت!

    (حالا که در شبکه های اجتماعی راستی آزمایی به جریان افتاده وقتشه که یک راستی آزمایی هم قبل از پست گذاشتن برای خودم در نظر بگیرم)

    • Upvote 5

  19. 6 minutes قبل , M-ATF گفت:
    1 ساعت پیش, Brave_Heart گفت:

    یک شناور با طراحی خفن رادار گریز در پس زمینه یکی از تصاویر دیده می شود که بسیار شبیه شناورهای دو زیست ذوالفقار است.

     

     

     

    به نظر من شناوری که شما بهش اشاره کردید این شناور هست:

     

     

    شناور بدون سرنشین رادار گریز جدیده ؛ فکر نمیکنم دو زیست باشه !

    نمونه چینی : EMN5xyQWoAEyRvZ.jpgAAD_2018_Chinas_CSOC_Unveils_JARI_Unmman

    نمونه ی رژیم صهیونیستی: download.jpg

     

     

     

    پ.ن خیلی بی ربط نیست اگه بخواهیم یادی از این بکنیم

    unnamed.jpg

    • Upvote 11

  20. 1587555414_313_Call_of_Duty_Modern_Warfa

    ما قوی ترین نیرو نظامی تاریخ بشر هستیم !
    هر جنگی، نبرد ماست !
    چون هر اتفاقی که اینجا "خاورمیانه" بیوفته تاثیرش رو جای دیگه ای میگذاره، خارج از گود نمیشینیم !
    بسته به اینکه چگونه بتونی از ابزار های جنگاوری مدرن استفاده کنی، سرنوشت مردمت بین سعادت و نابودی مطلق رقم میخوره
    لذا ما به تو نمیتونیم آزادی بدیم

    ولی میتونیم راه به دست آوردنش رو بهت نشون بدیم
    و این مسئله دوست من، ارزشش از یک ارتش کامل پولادین بیشتره
    گرچه مهمه که در این درگیری چه کسی چوب بزرگتر رو برداشته
    ولی یک دنیا مهمتره که چه کسی بتونه اون رو دور سرش بچرخونه


    اکنون، زمان قهرمان هاست ...
    زمانه ای برای اسطوره ها

     

    General Hershel von Shepherd III

    ملقب به عقاب طلایی

    Call of Duty: Modern Warfare 2 - Act I : Team Player - Intro

    • Upvote 6