Ehsan_animator

Navy
  • تعداد محتوا

    1,246
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

پست ها ارسال شده توسط Ehsan_animator


  1. هم اکنون, HAMAD2012 گفت:

    هت تریک ترامپ  خروج از برجام با کمترین هزینه ترور بزرگترین دشمن امریکا با کمترین هزینه وهموار شدن راه برای ترور بقیه فرماندهان ایرانی وغیر ایرانی با کمترین هزینه وشاید بدون هزینه  ودر نهایت برنده شدن در انتخابات (احتمالا)  " شاید وفقط شاید او ما رو بهتر از خودمان می شناسد"

     

    افکار عمومی بلایی بر سر ترامپ بیاورد که این احتمال وجود دارد که اصلا برای دور بعد کاندید نشود .. اگر خودش آمریکا رو از عراق بیرون می کشید شاید حرف شما درست باشد اما اگر الان نیروها رو بیرون بکشد به زور ایران این کار رو کرده است . کارتر سر کمتر از این دور دوم رای نیاورد

    • Upvote 7

  2. هم اکنون, 00amir گفت:

    خوب اون وقت این یعنی که ما از جنگ با شما میترسیم وفقط برای مصرف داخلی مجبور به واکنش هستیم این دشمن رو وقیح تر میکنه و خیلی زودهم سران کشورهای عربی از زبان دوستان غربیشون خبر بهشون میرسه و دیگه کسی از ما کوچکترین حسابی نمیبره

    نباید یه کاری کنی که همه پل های پشت سرت رو خراب کنی ... این حمله در حد پرل هاربر بود و سنگین تر از اون و اگر آمریکا جواب نده میشه اولین حمله به آمریکا در این ابعاد یعنی ابعاد پرل هاربر بدون پاسخ آمریکا ... یعنی نفس کش جهانی نزدیک به نفس کش  انفجار بمب اتم در ژاپن توسط آمریکا

    • Like 3
    • Upvote 4
    • Downvote 1

  3. بهترین خبر اینه که قبل از حمله مثلا یک ساعت قبلش به آمریکایی ها گفته باشن تخلیه کنید اینجوری تلفات کم میشه و آمریکا حمله تلافی جویانه نمی کنه که اگر اینطور باشه یعنی بهترین برد برای ایران در حد و قواره های ژاپن زدیم یک پایگاه هوایی شون رو کتلت کردیم هیچ غلطی نکردن ... یعنی فراتر از ژاپن و آلمان

    • Like 3
    • Upvote 4

  4. بر 16 شهریور 1396 در 20:18 , Mosip گفت:

    بازدید دریادار سیاری از مراحل ساخت جدیدترین زیردریایی ایران

    فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس از زیردریایی فاتح بازدید کرد.

    دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پروژه‌های در دست ساخت و یا در حال تکمیل این صنعت از جمله زیردریایی فاتح بازدید کرد.

    دریادار سیاری در ادامه با حضور در ناوشکن شهید بایندر و ناو پشتیبانی رزمی تنب، از نزدیک در جریان روند تعمیرات اساسی این یگان‌های شناور سطحی قرار گرفت.

    وی در دیدار با دست‌اندرکاران تعمیر و ساخت یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی بر اهتمام این کارکنان برای سرعت بخشیدن در روند اقدامات مربوطه تأکید کرد.

    فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش و هیئت همراه همچنین با حضور در هوادریای منطقه یکم این نیرو ضمن بازدید از آشیانه‌ هاورکرافت‌های این یگان، آمادگی رزمی و توانمندی بالگردها و هواپیماهای بال ثابت هوادریا را مورد ارزیابی قرار داد.

    دریادار سیّاری با تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای آموزش کارکنان هوادریا، قابلیّت‌های این یگان را در اجرای مأموریت‌های جاری نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار حائز اهمیّت عنوان کرد.

    گفتنی است در ابتدای این بازدید، ناخدایکم روح‌الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش که اخیراً عهده‌دار فرماندهی بر این یگان شده است، گزارشی از میزان آمادگی و اقدامات صورت گرفته را به امیر دریادار سیّاری ارائه کرد.

    دریادار سیّاری به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان ستادی نیروی دریایی راهبردی ارتش روز شنبه در منطقه یکم این نیرو حاضر و ضمن استقبال و بدرقه ناوگروه‌های 47 و 48 نداجا، یگان‌های مستقل و بخش‌های مختلف ناوگان جنوب مستقر در بندرعباس را بازدید کردند.

    13960613102210161118380710.jpg

    thumb_13960613102139504118380510.jpg thumb_1396061310211420118380310.jpg thumb_13960613102043379118380010.jpg thumb_13960613102014879118379710.jpg

    https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/06/13/1509921/بازدید-دریادار-سیاری-از-مراحل-ساخت-جدیدترین-زیردریایی-ایران-تصاویر

    به نظر میاد هوا اونجا خیلی خیلی خوب باشه

    بندر عباس شهریور ماه

    یا خدا

    البته شنیده هایم از امیر سیاری گویای این است که گرما اصلا بر ایشان اثر گذار نیست

    • Like 1
    • Upvote 3
    • Downvote 1

  5. 2 minutes قبل , sedmammad گفت:

    شما رو با احادیث معصومین علیهم السلام چکار ؟ نیازی به عمل بر طبق حدیث نیست . فقط لازمه طبق رویه ی اسلافتون در فرقه ی رجوی عمل کنید و هر کاری از دستتون برمیاد به عنوان عمله و اکره ی ر . پ.  در توهین و هتاکی انجام بدین . والله الحاکم و الیه المشتکی .

     

    مخاطب خودش تشخیص خواهد داد مصداق بارز حدیث پیغمبر چه کسی است با این پست آخرتون

    یه بار با رجوی مقایسه کردی یه بار با فرقان

    قافیه و عرصه هر چقدر تنگ تر می شه جفنگیات بیشتر می شه

    همون اول گفتم شما الان در مرحله دوم سیر تکاملی خودتون هستید

    در این مرحله حرف منطقی جواب نمی ده بیشتر مالش شونه و باد زدن با حوله خیس جواب گو هست برای شما کمثل مربی کشتی کنار تشک

    • Upvote 8
    • Downvote 6

  6. 11 hours قبل , sedmammad گفت:

     Trofim Lysenko: تروفیم لیسنکو (1976-1898)، زیست‌شناس اوکرایتی‌تبار اتحاد شوروی بود. او در ابتدا تحقیقات موثری در کشاورزی انجام داد و شهرتی به هم زد. سپس با سر و صدای بسیار به تخطئه‌ی ژنتیک مندلی پرداخت و آن را دانش بورژوازی خواند. به همین دلیل مورد توجه استالین قرار گرفت و به سمت رئیس انستیتوی کشاورزی آکادمی علوم شوروی منسوب شد. لیسنکو اظهار می‌داشت که خواص اکتسابی گیاهان به صورت موروثی منتقل می‌شود و می‌توان با کار بر روی چند نسل از غلات، ره صد ساله را یک شبه طی کرد و مشکل کمبود غله‌ی اتحاد شوروی را در کوتاه مدت حل کرد. اما در عمل نه تنها کاری از پیش نبرد، بلکه باعث انحراف تحقیقات زیست‌شناختی از مسیر درست و عقب‌ماندگی این دانش در شوروی شد. ماجرای لیسنکو، نماد بی‌حاصلی «علمِ فرمایشی » است

    https://fa.m.wikipedia.org/wiki/تروفیم_لیسنکو

    ..............

    مثالی نزدیک تر ازین به ذهن ناقصم نرسید . هرچند بازهم لیسنکو دانشمندی بود که در زمینه ی دانش خودش کار میکرد و این یکی حسابداری است که سخنرانی های مذهبی با تم توهم توطئه می کند و حالا وارد سلاح سازی شده .

    اولش انکار کردید حالا مسخره می کنید بعدها قبول می کنید

    روندش همیشه همین بوده

    • Upvote 6
    • Downvote 14

  7. آقا ما روز تست این سامانه نشسته بودیم توی دفتر ، کار می کردیم که یهو دیدیم زمین زیر پامون  لرزید .... با خودم گفتم احتمالا داعش کوچه پشتی انتحاری رفته ... ولی نگو چیز میز تست کردن .... باور کنید صدای این چیز میز دست کمی از صدای عماد و سجیل نداشت .... خیلی خفن ناک بود

    • Upvote 2

  8. سلام علیکم

     

     

    البته بعید می دانم چنین نظری ، موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران باشد . چون در سایر واحدهای سیاسی هم سیاستمدارانی حضور دارند که نظری بر خلاف مواضع رسمی کشور متبوع خودشان را بیان می کنند و به نظرم نقص یا اِشکالی بر آن مترتب نیست ، چون صرفاً یک نظر هست و صورت عملی بخودش نگرفته .

     

    هر چند وقتی یک ناظر سیاسی ، عینک تیره و ضخیم جناحی برچشم داشته باشد ، البته یک نظر شخصی ، تبدیل به موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران می شود !!!!!!!!!!!!!! :winking:

     

    پی نوشت :

     

    1- البته از نقطه نظر نظامی می شود این گفته را به حقیقت نزدیک تر دانست ، چرا که عملیات نظامی در قرن بیست و یکم ، با نیروی هوایی تعریف و تبیین می شود .

     

    2- به اعتقاد لیدل هارت ، یک تحلیل گر ( و نه یک ناظر ) ، پدیده های محیط اطراف خودش را از همه جهات بررسی می کند ، به مانند شخصی که با استقرار بر روی یک بُلندی ( ارتفاع ) دید 360درجه ای را نسبت به اطرافش دارد .

     

    3- بدون هیچ تعارفی ، پاشنه آشیل جمهوری اسلامی ایران ، ضعف در تئوریزه کردن و به مرحله عمل در آوردن  اصولی هست که انقلاب اسلامی بر مبنای آن بوجود آمد و رشد کرد . این ضعف بطور مستقیم به نهادهایی نظیر حوزه های علمیه ، دانشگاه ها ، رسانه ملی ، وزاتخانه های مرتبط و..... ارتباط پیدا می کند و هر ضربه ای که در طول 37 سال طی شده بر انقلاب اسلامی وارد آمد ناشی از همین ضعف بزرگ هست  و بخش تاسف برانگیز ماجرا هم اینجاست که هیچ اراده ای از سوی این نهادها بر تغییر روند وجود ندارد و دیده نمی شود .

    اولا من متوجه نمی شوم چگونه موضع گیری رسمی یک مقام رسمی در یک تریبون رسمی می شود نظر شخصی یک سیاست مدار

     

    در ثانی من کجا گفتم موضع رسمی جمهوری اسلامی ؟؟ .... بنده عرض کردم سخن شما بر خلاف نظر رسمی مقامات جمهوری اسلامی است

     

    ثالثا بنده فقط سخن شما و سخن این مقامات را در کنار هم قرار دادم و صرفا نقل قول کردم .... اصلا عینکی وجود نداره که بخواهد ضخیم و تیر باشد .... عینک مربوط به تحلیل گر است نه نقل قول کننده یا به قول شما ناظر

     

    را بعا این که فرمودید البته از نقطه نظر نظامی می شود این گفته را به حقیقت نزدیک تر دانست ، چرا که عملیات نظامی در قرن بیست و یکم ، با نیروی هوایی تعریف و تبیین می شود .

     

    این سخن فقط نظر شخصی شماست و نه بیشتر

     

    چرا که طبق گفته این آقایان بحث بر سر کاهش بودجه دفاعی کشور مانند آلمان و ژاپن و همچنین عدم توانایی نیروی نظامی ما در مواجه با یک بمب از ابماب !! ارتش آمریکاست .... کسی تا به حال نگفته ما موشک نمی خواهیم ، جنگنده می خواهیم

    از طرف دیگر این اصرار غربی ها در به مذاکره کشاندن توان موشکی ایران و نه هیچ توان دفاعی سخت افزاری دیگر کشور ما چگونه با حقیقت امرور عصر موشک نیست بلکه عصر گفتگوست نزدیک تر است؟؟؟

     

    3- بدون هیچ تعارفی ، پاشنه آشیل جمهوری اسلامی ایران ، ضعف در تئوریزه کردن و به مرحله عمل در آوردن  اصولی هست که انقلاب اسلامی بر مبنای آن بوجود آمد و رشد کرد . این ضعف بطور مستقیم به نهادهایی نظیر حوزه های علمیه ، دانشگاه ها ، رسانه ملی ، وزاتخانه های مرتبط و..... ارتباط پیدا می کند و هر ضربه ای که در طول 37 سال طی شده بر انقلاب اسلامی وارد آمد ناشی از همین ضعف بزرگ هست  و بخش تاسف برانگیز ماجرا هم اینجاست که هیچ اراده ای از سوی این نهادها بر تغییر روند وجود ندارد و دیده نمی شود .

     

     

    چه ربطی به بحث داشت ؟؟

    • Upvote 12
    • Downvote 9

  9. سلام علیکم

     

     

    قدرت نظامی و قدرت سیاسی ( در اینجا سیاست خارجی ) لازم و ملزوم هم هستند . ( اصولاً مفهوم و ماهیت قدرت درقرن بیست و یکم ، ماهیت ترکیبی و چند گانه دارد ) سیاست خارجی بدون قدرت نظامی ، بُرش و بُرندگی لازم را ندارد ، و قدرت نظامی بدون سیاست خارجی هوشمندانه و مبتنی بر واقعیات صحنه و نه آرزوها و ایده آل ها ، هراندازه و در شکل های مختلف هم به کار گرفته شود ، از پیش برندگی لازم برخوردار نیست .

    فرموده بودند که دیگر عصر موشک نیست ....  از آلمان و ژاپن هم نام برده شده است ..... به نظرم این سخن شما بر خلاف موضع گیری رسمی مقامات جمهوری اسلامی است

    • Upvote 6
    • Downvote 5

  10. ارزش سهام  توی بازارها سقوط کرده .... جلسه اضطراری پشت جلسه اضطراری در هیئات دولت در سراسر دنیا .... نابودی صنعت پیش بینی نتایج یا به عبارتی قاطی کردن مردم .... 

     

    انگار دارم توی ابرها راه می رم

     

    دوستان این لحظات را از دست ندید .... البته نمی دونم چکار می تونید بکنید فقط از دستش ندید

    • Upvote 1

  11. نگرفتی چی شد .... هر جا سیاست مداران و حقوقدان ها یه چیزی رو پیشنهاد می دن مردم دقیقا برعکسش رو عمل می کنن 

     

    بریگزیت یکی  ..... الانم یکی دیگه

     

    اینها نشانه هایی از نزدیکی وقوع  بزرگترین اتفاق وعده داده شده در تاریخ بشریت هست  

    • Upvote 2