Recommended Posts

[quote][quote]آفرین! این شد یه واکنش منطقی و متین. دلیلی نداره حرفمونو دندون بزنیم باید رک و صریح به این عربای زپرتی حالی کنیم که ایران با هیچ کشوری تو این منطقه تعارف و شوخی نداره اونم برای کشتار مردم بی گناه[/quote]

اشتباه نکنید .... !

به نظر من یه توطئه عظیم داره در منطقه ما شکل میگیره که هدفش ما هستیم ... !

در لبنان احتمال اقدام نظامی اسرائیل میره ... در بحرین منتظر یه اشتباه از ما هستند تا با همه قوا بریزن سر ما، و سپس ادامه برنامه شون رو با دیگر کشورهای عربی بدون دغدغه از طرف ما داشته باشند ....!

[size=9]در ضمن آماده باش کامل نیروهای ما در این روزها رو هم بهش اضافه کنید .... ![/size]

[size=18]احساس میکنم که به شدت اوضاع حساس و پیچیده شده .... [/size]

خدا کنه که عاقبتش به نفع ما بشه. من که اقدام نظامی آشکار در مورد بحرین رو کاملا غلط میدونم، هر چند که در صورت اقدام پای کار هستیم. اما واقعا این اظهار نظر از کمیسیون امنیت مجلس نگرانم کرد، چون اصلا فکرش رو نمیکردم کسی از اقدام نظامی حرف بزنه.[/quote]

دوست عزیز سلام
سوالی داشتم
اینها که گفتید می خواهند با همه قوا بریزند سره ما چه کسانی یا کشورهایی هستند؟
میشه این قوا را نام ببرید تا همه بدانند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تصاوير تكان دهنده از كشتار مردم در بحرين:

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/12/25/87700_417.jpg
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/12/25/87699_724.jpg
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/12/25/87702_386.jpg
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/12/25/87703_966.jpg
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/12/25/87704_570.jpg

تصاویر دلخراش از شهادت جوان بحرینی :

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2011/03/630910_orig.jpg
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2011/03/630913_orig.jpg
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2011/03/630912_orig.jpg


آماده شدن نيروهاي ارتش بحرين و عربستان براي حمله به مردم بي دفاع:

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/12/25/87705_744.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشكر از تمامي دوستان؛
البته بنده وارد بحث‌هاي حماسي دوستان نمي‌شم و صرفاً به دوستاني كه از بنده سوالي پرسيدن يا نسبت به عرايض بنده مطالبي رو فرمودن، پاسخ خواهم داد.

[quote]مصطفی جان دلیل شکست نیروهای نظامی افکار ضداسلامی بود نه نیروهای شاه Evil or Very Mad[/quote]
دوست بزرگوار!
مثل اينكه شما يادتون رفته خيلي از گروه‌هاي مبارز مسلح در زمان شاه، مسلمان بودن!
ولي اصلاً قضيه ربطي به اسلام و ضد اسلام نداره! مگه چريك‌هاي كوبايي كه موفق شدن در كوبا انقلاب مسلحانه به راه بياندازن، تفكر اسلامي داشتن؟
بهتره خيلي از مسائل رو با هم قاطي نكنيم.

[quote]سلام
مصطفی جان بنظر من این موج بیداری دو فاز داره تو فاز اول ما شاهد پیروزی نچندان سخت انقلاب های نرم هستیم که میشه : تونس ومصر
اما تو فاز دوم که بنظر من اغاز کننده اش هم قذافی بود دیکتاتور ها به این نتیجه رسیدند اگه مثل مصر یا تونس عمل کننند عاقبت ساقط میشوند در نتیجه به سیم اخر می زنند و دیوانه وار سرکوب
می کنند اما سئوال اصلی اینجاست : که این کشتار ها مثل کشتار خرداد 42 هست ؟ یعنی ما باید منتظر یه مدت بسیار طولانی دیگه باشیم تا ملت دوباره بیدار بشوند یا حکم کشتار های سال 56 و57 رو داره یعنی اینقدر مردم به تظاهرات ادامه می دهند تا بالاخره پیروز بشوند حال نظر شما چیه؟[/quote]
علي جان.
خير. موضوع اينطوري كه مي‌فرمايين نبود.
مسئله در تونس، مصر و ليبي و حتي اردن، بحرين و ساير كشورهاي منطقه كاملاً يكسان بوده و هست. يعني ابتدا نافرماني‌هاي مدني و تحركات سمبليك آغاز شد كه با موج رسانه‌هاي غربي و عربي، به خوبي پيش مي‌رفت. حكومت‌ها هم متقابلاً سعي در پوشاندن وقايع داشتن كه موفق نبودن. بعد سعي در كنترلش داشتن كه نبودن. بعد تحركات خشونت بيشتري به خود گرفت كه تونسي‌ها كاملاً ثابت قدم بودن و زود موفق شدن.
مصري‌ها به دليل افزايش خشونت، عقب كشيدن، ولي اتفاقاتي افتاد كه در شرايطي كه تعداد تظاهر كنندگان بسيار كم شده بود و قسطي و هرچند روز يكبار مي‌اومدن براي تظاهرات، ناگهان همه‌چيز عوض شد و ...!
در ليبي، خوب پيش‌بيني مي‌شد كه سرهنگ خان مغول يكم خل‌وضع بازي دربياره. ولي اين، خبط عظيم مردم بود كه متقابلاً دست به سلاح بردن و مطالبات مشروعشون رو سعي كردن از طريق جنگ داخلي كسب كنن و بازي برده رو خيلي راحت باختن.

اين كشتارها، نمي‌شه و نبايد موجب توقف ملت‌ها بشه. كما اينكه نگذاشتن مصري‌ها كه داشتن مأيوس مي‌شدن، شكست بخورن و انگار يك نفر كد تقلب رو وارد كرد و بازي باخته رو بردن.
در ليبي هم اين امر، در آينده‌اي نزديك انجام خواهد گرفت.

مردم كشورهاي منطقه هم فعلاً بين خواب و بيداري بسر مي‌برن و فعلاً حتي هشيار هم نيستن؛ چه برسه به بيدار، اونهم از نوع اسلامي!
ولي بذر اين وقايع مي‌تونه در آينده، موجب تغييراتي در رويه‌ي ملت‌ها بشه. گويي كه بازي جديدي در راهه.

[quote]استاد گرامي ، موقعي كه انقلاب روي داد ما با شيطان بزرگ رابطه داشتيم . اما وقتي كه دست او براي ما روشن شد . سفارتش را گرفتيم و كارمندهاي گوربه گوريش را زنداني كرديم . مشكلات اقتصادي و جنگ باعث شد برخي از تماس ها همچنان ادامه داشته باشد اما به عنوان رابطه نبوده است .

وقتي هم كه جنگ به نفتكش ها رسيد ، مشخص شد براي چند دلار ، چه كارهايي كردند و چند تا ناو و هواپيما و ... را فرستادند و حاضر شدند هزينه هم بدهند . اما توضيح بيشتر را در ادامه بخوانيد :cry:

خوبه كه من گفتم شايد ، و مثل شما مطلق به يك نظر نچسبيدم .

به نظر من امنيت جريان انرژي به خطر افتاده بود .
به اين سوال فكر كنيد مي توان به عين اليقين ثابت كرد چه كساني خط لوله گاز مصر به رژيم صهيونيستي را منفجر كرد ؟ هر دو طرف ديگري را متهم مي كنند . بعضي هم اسرائيل و ديگران حماس را !

حالا اگر كار انقلاب مصر مانند ليبي به جنگ شهري مي رسيد ، آن وقت چي ؟ چند تا گردن كلفت دور هم مي شستن تصميم بگيرند ، منطقه پرواز ممنوع براي مصر درست كنند و آخر هم به نتيجه نرسند . تا مبارك نامبارك سر انقلابيون را پخ پخ بكنه . بعد يك بچه اي مثل من بياد وسط كانال با چند تا راكت كاتيوشا يك نفت كش غولپيكر را هدف قرار بده و نفتكش هم به گل بشينه ، شروع به سوختن هم بكنه !

كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم ! كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم ! :cry: اصلا كار مصطفي است . چه خاكي به سر بريزن . بايد دماغه اميد نيك را دور بزنند ! اوووووو وه !

و اگر بخواهد اين حادثه تكرار بشه چي !

شك ندارم ، اگر من به اين مسئله فكر مي كنم ، برادران عرب و مسلمان مصري هم به اين مسئله فكر مي كنند ، آمريكائيها هم به اون فكر مي كنند. :thinking:

حساب ملتها از دولتها جداست ، اخوي . ملتها با سنگ هم جلوي توپ و تفنگ مي ايستن . همچنان كه ملت مسلمان و عرب فلسطين با افتخار و بكمك خون شهداشون جلوي اين رژيم صهيونيستي تا بن دندان مسلح چند دهه هست كه ايستادن .

پس بهتره مبارك پخ پخ بشه ! خيلي خيلي ساده و به عنواني يكي از دلايل مهم قضيه ! [/quote]
خير دوست گرامي!
ورود امريكا به جنگ ايران و عراق، ارتباطي به مسئله‌ي نفت نداشت!
بد نيست بدونين همون زمان، كويت داشت به جاي عراق (و به حساب عراق)، نفت صادر مي‌كرد!!
ورود امريكا به جنگ، نتيجه‌ي دكترين هنري كسينجر بود كه در جاي ديگري اين موضوع رو به تفصيل عرض كرده‌ام و اينجا ازش مي‌گذرم.
ولي شما به فرمايش بنده دقت نفرمودين!
اساساً هر حكومتي كه در كشورهاي جهان سومي روي كار بياد، خواه ناخواه بايد نفتش رو صادر كنه كه ارتزاق كنه!
پس تغييري در شرايط بوجود نخواهد اومد! يكم كلان‌تر فكر بفرمايين!

ضمناً يكم هم وقايع رو اينقدر ساده نتيجه‌گيري نفرمايين! اينكه خط لوله‌اي منفجر شده و به قول شما، ممكنه كار بنده هم بوده باشه و امثالهم، دليل ورود به مقوله‌ي نظامي در هيچ كشوري نمي‌شه!
من قبلاً درخصوص گذار از انقلاب نرم به انقلاب سخت، بارها و بارها توضيح داده‌ام و توضيح مجدد رو به صلاح اين بحث نمي‌دونم.
اگر دوست داشتين، يكبار ديگه عرايض بنده رو در اينخصوص ملاحظه بفرمايين و اگه توضيح بيشتري نياز داشتين، بفرمايين تا تقديم كنم.

بطور كل، اگه اخبار رو سلسله‌وار مرور مي‌فرمودين، شايد به نتيجه‌ي ديگري مي‌رسيدين.

[quote]بله ملاحضه مي كنم .

من توي نظراتم در پست هاي قبلي به مسائل اقتصادي و نفت اشاره كردم چرا شما فقط نفت و اشاره مي كنيد.

علاوه بر اون اصل اقتصادي : فزوني منافع به مخارج كه فرموديد چند تا مسئله ديگه هم هست كه يكيش غرور و افتخار يك ملته كه دولتش سعي مي كنه اون را فراهم كنه . بر اساس چنين قاعده اي كه آمريكا و شوروي انسان به فضا و ماه و سفينه به ساير كرات مي فرستن حالا اگر از نظر اقتصادي فايده اي نداشته باشه .

در مورد جنگ اول و دوم خليج فارس به نظر من مهمترين مسائل اقتصاد ، انرژي و ماشين جنگي خطرناك صدام هست .

صدام بد ارتشي داشت. ارتش چهارم دنيا . روحيه خودش هم كه كم از ديوانه نداشت .اول بهش چراغ خاموش براي حمله به كويت نشون دادن . بعد با تقبل هزينه جنگ از طرف اعراب پولدار كويت را پس گرفتن و صدام و كويت را با هم بيچاره كردن . مردم عراق هم بدبخت تر از پيش شدند .

حالا عراق و كويت بيان نفت بفروشن ، پول بمب هايي كه تو سرشون خورده پس بدن . آمريكائيها هم به خودشون افتخار بكنن . شر صدام و ارتشش رو كم كردن.
آيا كسي هست كه در اشغال عراق معتقد به ضرر اقتصادي غرب و آمريكا باشه ؟ و برد اينچنيني به چشمش نياد. [/quote]
عزيز دل.
مسئله‌ي جنگ سرد رو لطفاً با اين مسائل قاطي نفرمايين!
ماشين جنگي صدام رو خود غرب تجهيز كرد، خود غرب چراغ قرمز براي حمله به كويت به صدام نشون داد و خودش هم نابودش كرد!
باز هم توصيه مي‌كنم تاپيكي كه برادر سينا درخصوص جنگ اول خليج ايجاد فرمودن رو مطالعه بفرمايين تا شايد نظراتتون كمي تعديل بشه.
امريكا نياز به حضور در منطقه داشت كه به لطف اين امر، اين نياز برطرف شد! اون هم زماني كه ديگه شوروي در حال فروپاشي بود و تواني براي مقابله به مثل نداشت!
حالا اگه با در نظر گرفتن تمامي اين مسائل، شما مي‌فرمايين كه تمامي اين طرح و نقشه‌ها و خرج‌هاي سنگين، به خاطر يك مشت دلار نفتي بوده، بنده به نظرتون احترام مي‌ذارم.

[quote]من هيچ ادعايي ندارم . سطح سوادم هم از نوشتنم مشخصه . اين كنكاش با شما باعث مي شه مطالعه بيشتري داشته باشم .
اين بنده خدا مصدق هم چون خوشتيپ نبود ، پخ پخش كردن .[/quote]
اتفاقا‌ً شما سواد و دانش و استعداد خوبي دارين.
اگه صبر و عدم تعجيل در نتيجه‌گيري رو هم چاشني‌اش بفرمايين آينده‌ي خوبي دارين.
بنده هم از مباحثه با شما، بر سواد نداشته‌ام اضافه مي‌كنم و استفاده مي‌برم.

موضوع مصدق هم اتفاقاً كاملاً برعكس بود و براي اطلاع بيشتر از اين موضوع، شما رو به تاپيك دكتر مصدق در مبحث «انجمن مناظره» ارجاع مي‌دم.
البته مقدمتاً تا نهضت ملي شدن صنعت نفت مطالب اومده كه بيشتر از اون رو هم اگه نياز بود بهتون تقديم خواهم كرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]موشی درخانه تله موش دید، به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد همه گفتند: تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد.

چند روز بعد ، ماری درتله افتاد و زن خانه را که به سراغش رفته بود گزید؛ بازماندگان ازمرغ برایش سوپ درست کردند، گوسفندرابرای عیادت کنندگان سربریدند؛ گاو را برای مراسم ترحیم کشتند و تمام این مدت موش در سوراخ دیوار می نگریست ومی گریست.

مولانا: در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن آگاهي و تنها يك گناه وجود دارد و آن جهل است.[/b]

دوستان مشکل را باید منطقی حل کرد اما بی تفاوت هم نباید بود و باید فقط و فقط چشم به لبان رهبر دوخت همین ........
ان شاالله ما موضع گیری حکیمانه رهبری تکلیف همه مشخص میشه نگران اینده نباشید و فقط خونسردی خودتونو حفظ کنید .
من با دخالت مستقیم ایران 100 % مخالفم و یقین دارم استراتژی نظام هم همین هست ولی نباید از ترسوندن این عرب های سوسمار خور هم دریغ کرد !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=red]اين كشتارها، نمي‌شه و نبايد موجب توقف ملت‌ها بشه. كما اينكه نگذاشتن مصري‌ها كه داشتن مأيوس مي‌شدن، شكست بخورن و انگار يك نفر كد تقلب رو وارد كرد و بازي باخته رو بردن.[/color]در ليبي هم اين امر، در آينده‌اي نزديك انجام خواهد گرفت.

مردم كشورهاي منطقه هم فعلاً بين خواب و بيداري بسر مي‌برن و فعلاً حتي هشيار هم نيستن؛ چه برسه به بيدار، اونهم از نوع اسلامي!
ولي بذر اين وقايع مي‌تونه در آينده، موجب تغييراتي در رويه‌ي ملت‌ها بشه. گويي كه بازي جديدي در راهه. [/quote]
با سلام خدمت دوست بزرگوار آقا مصطفي:
شما وضعيت امروز بحرين رو چطور تحليل ميكنيد؟
اينكه عربستان و امارات نيروي نظامي به بحرين فرستادند و ظاهرآ حكومت هم به هيچ وجه حاظر به كوتاه اومدن در مقابل خواسته مردم نيست؟ روند اتفاقات بحرين طوري در حال انجامه كه آدم فكر ميكنه نيروهايي سعي دارن تا پاي ايران رو بكشند وسط و ايران رو مجبور به اقدام عملي كنند.
آيا به نظر شما در صورت عدم دخالت ايران انقلاب بحرين (هموني كه شما بهش ميگيد انقلاب مخملي :cry: ) به ثمر خواهد رسيد و همونطور كه شما در پستتون گفتيد وقتي مردم مأيوس شدند يك نفر كد تقلب رو وارد مي كنه و بازي باخته رو مي برن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شیعه آنلاین: در پی بحرانی شدن اوضاع جاری در بحرین و افزایش حملات وحشیانه نیروهای رژیم بحرین که از سوی کشورهای مختلف حمایت می شوند، گروهی از شیعیان بحرینی نامه ای کوتاه خطاب به مقام معظم رهبری نوشته و نسخه ای از آن را برای پایگاه خبری شیعه آنلاین ارسال کردند.


متن کامل این نامه که به شرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن الرّحیم
محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان
حضرت آیت‌ الله العظمی سید علی خامنه ‌ای (مدظله العالی)
سلام علیکم ..

با سلام و صلوات بر خاتم أنبیاء محمد مصطفی (ص)،‌ او که پیامبر بود و از ایشان رسالت بر دوش داشتن را آموختیم، بر علی (ع) که از ایشان عدالت وار بودن را یاد گرفتیم، بر سیده دو عالم که در ایشان ولایتمداری را یافتیم، بر سبْطیْ شباب اهل الجنّة که از ایشان صبر و فرهنگ سرخ شهادت را به ارث بردیم، ‌بر ائمّه‌ طاهرین علیهم‌ السّلام که از ایشان جهاد در راه حقّ را آموختیم و بر تک سوار آخر الزّمان (عج) که از ایشان انتظار اصلاح را به تعلم نشستیم.

سلام ما بر آن امامی که در عرصه‌ی تاریک تاخت و تاز طاغوتیان قیام نمود و درود فراوان بر حضرتعالی که پرچمدار فعلی انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان هستید.

ما گروهی از شیعیان بحرین هستیم که از حضرتعالی تقلید می کنیم و سیرت و سنت جنابعالی برای ما حجت است. واقعیت این است که اکنون از ظلم و ستم آل خلیفه نزد جنابعالی شکایت می کنیم. فشار بر ما سنگین شده به حدی که برادران و خواهران و عائله ما را در مقابل چشممان می کشند، فریادرسی کمک نمی کند ما را. اجتماع می کنیم برای رضای خدا و در راه عزت مسلمین و شیعیان اما کشته می شویم.

از شما درخواست می کنیم برایمان نزد خدا دعا کنید زیرا اطمینان به استجابت آن داریم. و در ثانی کوچک تر از آنیم که درخواستی کنیم، مع ذلک رنج این آلام و مصیبت ها را که از طرف ما را احاطه کرده، جز با حضرتعالی با چه کسی در میان بگذاریم؟! هر طور که صلاح می دانید ما مقلدان و فرزندان خود در بحرین را یاری دهید. سخنرانی عربی جنابعالی در خصوص انقلاب مصر، برادران مصری ما را منصور گردانید و موجب توفیق و نصرت آنان شد، ما نیز در رنج و عذابیم و جز مقاومت و آمادگی برای شهادت چیزی نداریم و خداوند متعال فتح و نصرت را مسئلت می کنیم..
والنصر قادم إنشاءالله
جمعی از مقلدان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در بحرین

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=82294

...........................................................
خيلي تحت تاثير قرار گرفتم.
ببينيد چگونه حرام شكمهاشون رو پر كرده كه براي مسلمان كشي ارتششون رو به حركت در اوردن و عليه اسراييل غاصب حركت كه نكردن...حمايت هم ميكنند و داعيه اسلام دارند.
..................................
ما مطيع ولايت فقيه هستيم.درگيري شد هستيم.دعوت به سكوت هستيم.هر چه كه امر و فرمايش مولامون باشه با گوش دل ميشنويم و روي سر ميگذاريم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنام خدا
اين صحيح نيست كه بعضي از دوستان بزرگوارمون مستقيم روي ضعف عربستان وبرتري نظامي ايران ويراژ بدن
برخوردنظامي ميهن عزيزمون با دولت بحرين ونيروهاي كمكي(كه ازهول وترس به ثمر رسيدن انقلاب هادر خليج فارس وتشديد روحيه انقلابيون دركشورهاي عرب [باتوجه به اينكه يكي از اين دلايل ميتواند ترس ازبه ثمر نشستن سريع مردم به دليل وسعت كم بحرين وضعف درقدرت سركوبگري دولت بحرين باشد]
كاردرستي نيست /اين حركت يعني مداخله نظامي ايران ميتواند راهي مناسب براي انحراف افكارعمومي وبه چالش كشيدن انقلاب مردمي به سوي شعارهاي ن‍ژادپرستانه ان هم دربين ملت هاي عرب كه به نژاد پرستي از مدتها قبل تاكنون معروف بوده اند باشد البته اين برجسته ترين دليل نيست ولي ميتواند دليل مهمي باشد دلايل ديگري هم وجود دارد كه در پست قبلي ام به3تاازان ها اشاره نمودم
_____________________________________________________________________________
اينجانب16سال بيشتر ندارم ولي اونچيزي كه ازمنابع چه مستقيم و چه ازمنابع كتابخانه اي ورسانه ها دريافته ام اين هست كه در زمان دفاع مقدس رزمنده ها با چنگ ودندون ايران رو پس گرفتند وبا خونشون خاك جبهه ي غرب رو خريدندبه قول مصطفي عزيز بياين يكم عميق تروبهتر بررسي كنيم
حالا يك عده ميان و دم از حمله و عرض اندام نظامي ميزنن
دلم نميمخواد در همچين تايپيكي اين مسائل رو مطرح كنم ولي ايا تابحال به ناموستون تجاوز شده؟ ايا سربريده ي فرزندتون رو ديدين ؟ايا كسي اومده توخونتون به زور بندازتون بيرون؟اياتابحال سرتون رو بلند كردين ببينين تو اسمون به جاي ستاره بمب افكن تشريف دارن؟
اگه نه پس استدعادارم اينقدر شور برتون نداره و بياين سعي كنيم بيشتربامصلحت انديشي به قضيه نگاه كنيم اگر هم اره پس يقينا تكرار اون صحنه ها رو به اين اسوني نميخواين تجربه كنين(البته بايد ذكر كنم كه نظراين بزرگواران براي من وهمه ي دوستان ديگه هم محترمه )

_____________________________________________________________________________
مطلب بعدي اينكه ميخواستم از دوستاني كه معتقد هستند ايالات متحده براي نفت جنگ هاي مذكور را به راه نينداخته وبرخي ارزش انرا(نفت) تاحدي و بعضي هم بسيار بي ارزش جلوه ميدهند پس انگيزه ي انها از چنين حملاتي با چنين هزينه هاي هنگفتي چيست ؟؟؟???

mahdi345nجان
ماهم تابع اقاسيد علي هستيم وخودمون رو مثل ايشون به امام زمان سپرده ايم تا اخرش مي ايستيم
اميدوارم رهبرعزيزمون باز هم مثل هميشه بتونه باتدبير خودش مارو به سوي بهترين راه هدايت كنه
انشالله امام زمان به هممون ترحم كنه

باتشكر
ياحق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عزیز
الان در بحرین در حال کشتار مردم بی گناه و غیرنظامی هستن نیروهای امنیتی و نظامی بحرین و سعودی حتی به مجروحان بستری شده در بیمارستان های منامه هم رحم نکردن ... الان ما باید بشینیم و چی کار کنیم؟ محاسبه کنیم؟ بله خوب اگر بنا به محاسبات نظامی و ملاحظات سیاسی باشه هیچ اشکالی صبر می کنیم تا نفر آخر این ملت بی پناه تکه پاره بشن! اما درباره کد تقلب: دوست عزیز! خیر همیشه هم داستان داستان معروف آقای آل احمد نیست که پشت هر حرکت و تکون خوردن و موجی در جماعت انسون ها یه کمپانی خبیث نفتی نشسته باشه و از شما بعیده که بخواید از تز دایی جان ناپلئون پیروی کنید!! من این نوع نگاه رو معادل نگرش اون آدم هایی می دونم در عصر امام حسین علیه السلام که مدام می گفتن: اینها یعنی اهل بیت و اموی ها بر سر حکومت و تاج و تخت و اریکه دعوا دارن! و بقیه اش هم حرف ... ته!!!! آیا نظر شما هم در مورد اتفاقات اخیری که داره میوفته همینه!!!؟؟! یعنی به گمان شما ایرادی داره اگر ملت ها قدری بیدارتر شده باشن!؟!؟ اشکالی داره اگر بخوان بهتر و انسانی تر زندگی کنن؟!؟! که یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی روی گرده هاشون نباشه؟!؟! اینها به گمان حضرتعالی ایراد داره؟!؟!!؟ که حالا ما حتما نیازمند دست های پنهان یا حکومت های سایه و یا چیزهایی از این قبیل باشیم؟!؟!؟! من ایمان دارم که رهبر ما هرگز به آسونی از کنار چنین گستاخی از سوی وهابی ها نمیگذره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من عدم دخالت ایران حس اعتماد و اعتقادی که شیعیان در جهان نسبت به ایران
بخصوص رهبری دارن کم بشه و این خیلی خطرناکه.
البته این دخالت حتما نباید لشکر کشی (البته لشکر نه یه گروهان) به بحرین باشه
هر نوع اقدامی که در نهایت شعیان و آزادگان متوجه بشن پیروزی نهایی برای بحرین
کار ایران بوده دقیقا چیزی که در لبنان و فلسطین وجود داره.

پارسال هم همین فشار بر ایران بود که چرا به یمن نیروی نفرستادیم یا همین الان غیر
بحرین بحث پاراچنار هم هست البته بحرین یکم پیچیده تر هست من فکر میکنم حساس
ترین زمان برای ایران بوجود اومده خوشبختانه امروز ما در اوج قدرت نسبت به هر زمان دیگه
هستیم و این انرژی و قدرت باید حفظ بشه برای امری مهم تر که انشاالله بزودی باید ازش
استفاده بشه تا عدالت جهانی برقرار بشه البته نمیدونم شاید همین الان زمانش رسیده باش
و این پلی باشه برای این قضیه

الله اعلم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوست جوان جناب متفکران
آقای جوان من که 16 سالته من تمام خردسالی و کودکی خودمو در اهواز و سوسنگرد و دزفول و اندیمشک در اوج روزهای آتش و خون و جنایتکاری و سفاکی عراقی های بعثی گذروندم چیزهایی رو که شما دربارش هشدار دادید بنده با چشمان کودکی خودم دیدم چشمان از حدقه بیرون زده آدم بزرگ ها رو دیدم پیرزنی رو دیدم که از شدت شکست دیوار صوتی به تشنج و کما رفت من اونقدر بچه بودم که نمی تونستم در جبهه جنگ باشم اما خیلی چیزها رو دیدم من بجای ستاره ها آتش و رگبار رو در آسمان شب دیدم بجای مردم در خیابان سگ های گرسنه رو دیدم از کشته های مردم تغذیه می کردن تعداد زیادی سرباز زخمی رو دیدم که مردم داشتن توی خیابون بهشون رسیدگی می کردن و خیلی چیزای دیگه جسد تیکه تیکه شده همکلاسی های کوچولوی خودمو دیدم تو سن 6 سالگی آقای جوان من! همه اینها رو من به کودکی دیدم من سرباز نبودم من فرمانده نبودم من کوچیک بودم اما اینو گوش کن: من قسم خوردم که هرگز این روزها رو فراموش نکنم که اجازه ندم هرگز هیچ فلان فلان شده ای از اونور دنیا بیاد و هر غلطی دلش خواست بکنه اینجا! بخودم قول دادم که هر مشکلی داره خانواده ایرانیان مساله داخلی و باید به راهش با حرف زدن و همدلی حل بشه نه با دخالت کردن مشتی یانکی و ... نشور عوضی که دلشون هرگز برای کسی نسوخته! جز برای منافع کثیفشون. بخودم قول دادم که روزی میرسه که این دستای کوچیک دستای بزرگ و قدرتمندی میشن برای دادن اون درس بزرگ تاریخی به این عوضی های اونور آّبی! حالا هم من فکر می کنم که اون روز داره نزدیک میشه؛ داره میرسه زمانی که باید به اینها حالی کنیم که باید دمشون بذارن روی کولشون و از این خانه تاریخی بزنن به چاک! شما یا هر آقا یا خانم جوان دیگه ای می تونید به این حرف ها و درددل ها فکر کنید می تونید بخندید حتی می تونید استهزاء کنید! اما این حقیقت داره: بد نیست بدونید که خیلی از کودکان اون روز این قول ها رو به خودشون دادن! حالا خیلی از اونها حتی اونور آب هستن اما اون قول رو یادشون نرفته...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][quote]آفرین! این شد یه واکنش منطقی و متین. دلیلی نداره حرفمونو دندون بزنیم باید رک و صریح به این عربای زپرتی حالی کنیم که ایران با هیچ کشوری تو این منطقه تعارف و شوخی نداره اونم برای کشتار مردم بی گناه[/quote]

اشتباه نکنید .... !

به نظر من یه توطئه عظیم داره در منطقه ما شکل میگیره که هدفش ما هستیم ... !

در لبنان احتمال اقدام نظامی اسرائیل میره ... در بحرین منتظر یه اشتباه از ما هستند تا با همه قوا بریزن سر ما، و سپس ادامه برنامه شون رو با دیگر کشورهای عربی بدون دغدغه از طرف ما داشته باشند ....!

[size=9]در ضمن آماده باش کامل نیروهای ما در این روزها رو هم بهش اضافه کنید .... ![/size]

[size=18]احساس میکنم که به شدت اوضاع حساس و پیچیده شده .... [/size]

خدا کنه که عاقبتش به نفع ما بشه. من که اقدام نظامی آشکار در مورد بحرین رو کاملا غلط میدونم، هر چند که در صورت اقدام پای کار هستیم. اما واقعا این اظهار نظر از کمیسیون امنیت مجلس نگرانم کرد، چون اصلا فکرش رو نمیکردم کسی از اقدام نظامی حرف بزنه.[/quote]

دوست عزیز سلام
سوالی داشتم
اینها که گفتید می خواهند با همه قوا بریزند سره ما چه کسانی یا کشورهایی هستند؟
میشه این قوا را نام ببرید تا همه بدانند.[/quote]
علیک سلام.

خوب، بهترین کار اینه که فرض کنیم این اقدام رو انجام دادیم و سعی کنیم بفهمیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

حمله به یک کشور عربی، بحرین، در مقابل عربستان و امارات، (فکر کنم همینش هم کافی باشه، اما ادامه میدم) مثلا ما میخواهیم چی کار کنیم؟ باید با نیروی دریایی بریم دیگه، خوب احتمالا عربستان و امارات محض احتیاط یه چیزهایی دارند برای دفاع در دریا!!!! راستی ناوگان پنجم نیروی دریایی امریکا در بحرینه ...!

وقتی به یک کشور عربی حمله میکنید، و در طرف مقابلتون هم عربستان و اماراته، فکر کنم به معنای اینه که دارید به اکثر کشورهای حاشیه خلیج فارس اعلام جنگ میکنید، می بینید که اکثرشون این بلاهای اخیر رو زیر سر ایران میدونن. باز هم میگذرم ...

عربستان به درخواست دولت حاکم در بحرین، وارد اونجا شده، فکر نمیکنم که از لحاظ حقوق بین الملل بشه ایرادی به عربستان گرفت( مگر همون ایرادات دموکراسیایی و اخلاقی و بچه های خوب حقوق بشرباز ... ) . اما اگر ما بریم، نه طرفهای درگیری راضی هستند و نه دولت حاکم اونجا، این به معنای اینه که ما میشیم متجاوز به بحرین و به جرم حمله به یک کشور، غرب به خواسته دیرینه اش میرسه، این فرصت خوبیه، اینجاست که فایده شورای امنیت و ناتو مشخص میشه.
به وسیله شورای امنیت، به راحتی محکوم و قطعنامه صادر شده و ناتو سر افسار جنگ رو میارن سر ما. ( حالا متوجه شدید کی میخواد بریزه سرمون؟!)

باید توجه داشته باشید که اینجا دیگه ما در حال دفاع از تمامیت ارضی مون نیستیم. پس همون حمله ای که اونها میخوان، یعنی همون حمله محدود انجام میشه و تمام ناوگان و دیگر یگانهایی که ما وارد عمل کرده ایم، نابود میشوند.( لطفا بحث موشک فلان و بهمان رو نفرمایید ، طرفمون ناتو خواهد بود، یعنی هر چقدر دلت بخواد ناو، هر چقدر دلت بخواد جنگنده، و .... در مقابل چند یگان دریایی که در خاک خودشون هم نیستند، اگر میخواهید به خوبی تصویرش رو متصور بشید، حمله نیروهای ائتلاف به عراق در جواب اشغال کویت رو به یاد بیارید) اینجا یه سرافکندگی(شاید کلمه مناسبی نباشه، ضربه و صدمه محکمی میخوریم) برای ما بوجود میاد و چون تا حدودی ضربه رو به ما وارد کرده اند، میتونند راحت عربستان که به معنای قدرت مقابل ایران در منطقه بود، بعد از تضعیف ایران، سرش رو زیر آب کنند. تا ما بیایم به خودمون بجنبیم و با چند حرکت سیاسی و چند پیروزی اطلاعاتی، بتونیم تصویر شکست ناپذیری این سالهای اخیرمون بازگردونیم، تا اون موقع عربستان هم حکومت دموکرات اسلامی !!!! اش رو تشکیل داده و به عرصه قدرت برگشته ..... .

اینها مطالبی بود که من اصلا مایل نبودم عمومی مطرح کنم، اما برای توجه دوستان عرض کردم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا رضای عزیز
شما ایران رو چی فرض کردید؟! مترسک توخالی و پهلوان پنبه؟!؟!؟! با این همه تلاش و زحمت طی 20 سال اخیر ما همچنان چوب خشکی هستیم برای یانکی ها و اون ناتوی افسانه ای!؟؟! که بیان ما رو تِقی!؟؟! بشکنن؟!؟! یعنی می فرمایید اگر قرار باشه ما هیکل مشتی عرب ملخ خور و سوسمار خور رو ملوث کنیم باید از جناب یانکی بترسیم و اجازه بگیریم!!! سازمان ملل توی لیبی گیر کرده مثلا می خواد با ما چی کار کنه!!! عزیز من موضع ایران درباره این اقدام کثیف و ... وهابی ها روشنه و ما تواناییشو داریم که درسی به این اعراب کثیف بدیم که تا ابد یادشون نره. با این حال، من حاضرم بشینیم و امکانات رو مطرح کنیم تا ببینیم که کی چه غلطی می خواد درباره ایران و اقدامات تهاجمی اون انجام بده. بفرمایید. من منتظرم. در ضمن، من از بابت درگیری محدود کاملا مطمئنم؛ اولین گام ما باعث عقب نشینی کامل وهابی های بی همه چیز از بحرین میشه.




[color=red]دوست عزيز!
لطفاً ادب رو در نوشتارتون رعايت بفرمايين!
سايت ميليتاري چاله ميدون نيست كه هرطور قلم نوشتارتون مايل بود، بنويسين و هر واژه‌اي كه خواستين استفاده بفرمايين!
درصورت تكرار، با شما برخورد خواهد شد!

mostafa_by[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فكر نميكردم بعد از حرفهاي اقا رضا بازم كسي از اون حرفا بزنه(ميدونيد كه)
در كل همه اين اتفاقات نشون ميده كه بوي اقامون مهدي (عج)داره مياد.ان زمان كه مردم بر عليه حاكمان خويش بپا ميخيزند.همونايي كه ولايت رو قبول نكردند حالا در ليبي و مصر به حرف قران رسيدند كه كساني كه ولايت رو قبول ندارند حاكمانشون روز به روز ظالم تر خواهند شد.البته اين توضيحشه.
شايد خندتون بگيره اما فقط يك علت به ذهن من ميرسه و اون عدم پذيرش ولايت بوده.
امامان ما اومدند و اونها نپذيرفتند.امامان گفتند و اونها تك تكشونو شهيد كردند.
اين همه سال گذشته بازهم ما مسلمان 3 امامي يا 7 امامي داريم.هنوزم اصل ولايت رو نپذيرفتند و اين بلا يعني اخره خط براي مردم نه حكومت ها.
در مورده حمله ايران به بحرين فقط ميتونم همينو بگم كه تو اين اوضاع كه همه غربي ها دورخيز كردند فقط ميشه به اين حمله به عنوان راه آخر نگاه كرد .راه اخره اخر.همين امروز تركيه يك هواپيماي باري ما رو به بهانه حمل سلاح براي سوريه توقيف كرد كه بعدش به غلط كردن افتاد.
دوستان براي ظهور اقا دعا كنيد چون از دسته هيچ كسي كاري ساخته نيست و فقط ايشونه كه ميتونه جهنم رو تبديل به بهشت كنه!!!!!يا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزيز آقا مصطفي!
گمان ميكنم شما با خوندن پستهاي ساير دوستان كه بعد از پست آخر بنده در اين تاپيك ايجاد شده تصور كنيد هدف من از آن پست زير سوال بردن افكار و نظريه هايتان بوده و به نوعي قصد تمسخر شما را داشته ام كه اصلا و ابدآ چنين قصدي نداشته و نخواهم داشت. من تمام ارسال هاي شما رو با اشتياق و ديد مثبت دنبال ميكنم و با مطالعه تحليلهايتان بر سواد ناچيزم مي افزايم.سوالي كه در پست قبلي ام درباره حوادث بحرين پرسيدم سوال بي جوابي بود كه 2-3 روز ذهنم رو مشغول خودش كرده بود!! اگر اين حوادث برنامه ريزي شده است و در راستاي تحقق پروژه خاورميانه بزرگ (كه شما در جايي از اون به عنوان مرگ دموكراسي نام بردين) باشه دليل اعزام نيروي نظامي به بحرين براي سركوب مردم از جانب آل سعود چيست؟ چرا دولت آمريكا به عنوان باعث و باني اين پروژه در قبال اين اتفاقات سكوت كرده (يا حتي ممكنه خودش به عربستان دستورش رو داده باشه) و مهمتر از همه اينكه چرا حكام عربستان و يا ساير كشورهاي عربي (حتي آنهايي كه با انقلاب مخملي ساقط شدن) در قبال اين پروژه آمريكايي سكوت كردن و دست به افشاگري نمي زنند؟ خب به هر صورت اين قبيل كشورها تهي از تحليلگراني هر چند كم آگاه به مسائل جهان و امور بين الملل نيستند. چرا حكام كشورهاي عربي با آگاهي از پايان ماجرا و سرنوشت شومشان باز هم بازيچه دست تئوريسين هاي آمريكايي شده اند و به دستور آنها خود را به چاه مي اندازند؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][color=red]اين كشتارها، نمي‌شه و نبايد موجب توقف ملت‌ها بشه. كما اينكه نگذاشتن مصري‌ها كه داشتن مأيوس مي‌شدن، شكست بخورن و انگار يك نفر كد تقلب رو وارد كرد و بازي باخته رو بردن.[/color]در ليبي هم اين امر، در آينده‌اي نزديك انجام خواهد گرفت.

مردم كشورهاي منطقه هم فعلاً بين خواب و بيداري بسر مي‌برن و فعلاً حتي هشيار هم نيستن؛ چه برسه به بيدار، اونهم از نوع اسلامي!
ولي بذر اين وقايع مي‌تونه در آينده، موجب تغييراتي در رويه‌ي ملت‌ها بشه. گويي كه بازي جديدي در راهه. [/quote]
با سلام خدمت دوست بزرگوار آقا مصطفي:
شما وضعيت امروز بحرين رو چطور تحليل ميكنيد؟
اينكه عربستان و امارات نيروي نظامي به بحرين فرستادند و ظاهرآ حكومت هم به هيچ وجه حاظر به كوتاه اومدن در مقابل خواسته مردم نيست؟ روند اتفاقات بحرين طوري در حال انجامه كه آدم فكر ميكنه نيروهايي سعي دارن تا پاي ايران رو بكشند وسط و ايران رو مجبور به اقدام عملي كنند.
آيا به نظر شما در صورت عدم دخالت ايران انقلاب بحرين (هموني كه شما بهش ميگيد انقلاب مخملي :cry: ) به ثمر خواهد رسيد و همونطور كه شما در پستتون گفتيد وقتي مردم مأيوس شدند يك نفر كد تقلب رو وارد مي كنه و بازي باخته رو مي برن؟[/quote]
عليكم السلام دوست گرامي.
عرض بنده هم دقيقاً همينه كه شما فرمودين.
اين دقيقاً امري هست كه غرب انتظارش رو مي‌كشه.
اين كه بنده به اين انقلاب‌ها، لقب انقلاب رنگي (البته با اجراي بسيار ناقص) رو مي‌دم، دليل دارم و اثرات نخوابيدن شب گذشته و صرفاً دو ساعت و نيم خوابيدن امروزم نيست!

در شرايط فعلي و فارغ از تعيين ماهيت اين انقلاب‌ها، امري كه مسلمه اينه كه حكومت‌هايي كه در مصر و تونس و پس از اين در ليبي، اردن، بحرين، يمن، امارات و نهايت امر عربستان تشكيل خواهد شد، حكومت‌هايي بسيار ضعيف‌تر خواهند بود و البته با تغيير ماهيتي كه مي‌دن، شرايط‌شون بكلي دگرگون خواهد شد و اين، در ابتداي امر، كاملاً به نفع ايران هست؛ چرا كه اگه بازيگر ماهري باشه مي‌تونه در منطقه جايگاه عربستان و مصر رو بدست بياره؛ هرچند كه كماكان مشكل عربي نبودن اين كشور وجود داره كه خود، معضلي بزرگه.

لكن قطع به يقين قدرت گرفتن ايران، آخرين خواسته‌ي غرب و امريكا هست و بنابراين اونا به هر اقدامي دست خواهند زد كه ايران رو براي مداخله‌ي بيشتر در امور، ترغيب كنه. شما فرض بفرمايين در اين شرايط، برخي نيروهاي مغز درازگوش گاز زده‌ي خودسر بخوان اقدامي خودسرانه انجام بدن و مثلاً به ناوگان امريكا در خليج فارس حمله كنن يا در بحرين وارد بشن يا برن سراغ عربستان يا ...!! چقدر بهانه‌هاي قشنگي خواهد بود براي تضعيف قدرت ايران!

من قبلاً‌ خدمت دوستان عرض كرده بودم. مجدداً عرض مي‌كنم. زماني كه ماجرا تازه در تونس شروع شده بود، بنده عرض كردم كه پس از فعل و انفعالات در آفريقا، موج اين انقلاب‌ها به خاورميانه بازخواهد گشت و كشور عزيزمون هم بي‌نصيب نخواهد بود!
حالا شما بفرماييد كه ورود ايران به اين بازي، به نفعشه يا ضررش؟

[quote]مطلب بعدي اينكه ميخواستم از دوستاني كه معتقد هستند ايالات متحده براي نفت جنگ هاي مذكور را به راه نينداخته وبرخي ارزش انرا(نفت) تاحدي و بعضي هم بسيار بي ارزش جلوه ميدهند پس انگيزه ي انها از چنين حملاتي با چنين هزينه هاي هنگفتي چيست ؟؟؟??? [/quote]
دوست گرامي!
اساساً نفت در عصر جديد، دليل چندان موجهي براي تهاجم نظامي نيست! باز اگه صد سال پيش رو فرض مي‌كرديم يه حرفي. ولي امروزه وقتي سازماني هست به نام اپك كه قيمت نفت رو تعيين مي‌كنه؛ يعني اينكه حتي معاهدات رضا شاهي هم نمي‌تونه موجب غارت منابع نفتي بشه (برخلاف ادعاي حضرات!).

حالا به نظرتون كشوري حاضره بياد ميلياردها دلار خرج كنه (چون جنگ هزينه داره، نگهداري مناطق جنگي چند صد برابر جنگ هزينه داره!! اضافه كنين بهش تلفات انساني و كسري‌هاي بودجه‌ي وحشتناك و تضعيف روحيه‌ي ملي و ...!) كه مثلاً در بازار نفت، چند دلاري قيمت‌ها بالا و پايين بشه؟!

البته تأمين امنيت انرژي، امري است مهم. ولي نه به اين مهمي كه بخوان بخاطرش، اينهمه هزينه و بدتر از هزينه، ريسك كنن.
پس به دنبال پاسخي دگر باشين.

[quote]اما درباره کد تقلب: دوست عزيز! خير هميشه هم داستان داستان معروف آقاي آل احمد نيست که پشت هر حرکت و تکون خوردن و موجي در جماعت انسون ها يه کمپاني خبيث نفتي نشسته باشه و از شما بعيده که بخوايد از تز دايي جان ناپلئون پيروي کنيد!! من اين نوع نگاه رو معادل نگرش اون آدم هايي مي دونم در عصر امام حسين عليه السلام که مدام مي گفتن: اينها يعني اهل بيت و اموي ها بر سر حکومت و تاج و تخت و اريکه دعوا دارن! و بقيه اش هم حرف ... ته!!!! آيا نظر شما هم در مورد اتفاقات اخيري که داره ميوفته همينه!!!؟؟! يعني به گمان شما ايرادي داره اگر ملت ها قدري بيدارتر شده باشن!؟!؟ اشکالي داره اگر بخوان بهتر و انساني تر زندگي کنن؟!؟! که يوغ استبداد داخلي و استعمار خارجي روي گرده هاشون نباشه؟!؟! اينها به گمان حضرتعالي ايراد داره؟!؟!!؟ که حالا ما حتما نيازمند دست هاي پنهان يا حکومت هاي سايه و يا چيزهايي از اين قبيل باشيم؟!؟!؟! من ايمان دارم که رهبر ما هرگز به آسوني از کنار چنين گستاخي از سوي وهابي ها نميگذره.[/quote]
دوست عزيز كه جز خود، همه رو متهم به توهم توطئه مي‌فرمايين و جز نگاه خويش، نگاه كس ديگري رو قبول ندارين!
از قديم گفتن آدم اول بايد برادري‌اش رو ثابت كنه، بعد ادعاي ارث و ميراث كنه!
اي كاش اول براي خودتون (و نه براي بنده)، يكبار اين بيداري رو تعريف و سپس اثبات مي‌فرمودين و بعد، به چنين «ايرادي داره»ها به همراه چندين علامت سوال و تعجب (كه هركس ببينه فكر مي‌كنه چه موضوع بديهي هست كه به چنين علائمي مزين شده) رو بيان مي‌فرمودين.

علي اي حال، بحث در اين خصوص، چه در تاپيك تونس و مصر و چه اين تاپيك به اندازه‌ي كافي صورت گرفته!
اگر تمايل دارين كه تفكر خويش رو داشته باشين، مختارين. اگر هم به دنبال نظرات ديگر متوهمان روي زمين هستين، مي‌تونين تاپيك‌هاي مذكور رو مطالعه بفرمايين و سپس، دهانه‌ي آتشين تيربار كلامتون رو به سمت ما نشانه بگيرين.

اگر هم اينقدر حس جنگ دارين، پس بايد براتون حسابي دعا كرد! چرا كه ظاهراً از جنگ، فقط همان توپ و خمپاره و تكه تكه شدن رو بخاطر دارين و در ايران پس از جنگ، زندگي نفرمودين كه بدونين چه فاجعه‌ي عظيمي هست جنگ و مصيبتي بالاتر از اون، متصور نيست!
ولي توصيه مي‌كنم خيلي هم توي فضا سير نفرمايين و كمي در سايت گشت بزنين تا سواي دانشي كه كسب كرده‌اين، كمي هم درخصوص دنياي نظامي اطلاعات كسب بفرمايين تا اينطور همه رو پفك و ايران رو غول چراغ جادو نبينين!
اي كاش كمي روي حرف‌هامون دقت داشتيم!
ولي تجربه نشون داده بحث در اين خصوص بي‌فايده‌اس و موجي از شعارها هميشه در پاسخ به اين حرف‌ها زده مي‌شه!
اي كاش حرف رهبري رو درمورد افراط، آويزه‌ي گوش قرار مي‌داديم! اي كاش ...!

راستي.
بهتره به جاي رهبري تصميم نگيرين!
يعني اگه فرداي روز، رهبر در اين موضوع، موضع سكوت اتخاذ كردن يا به تذكري كوتاه بسنده فرمودن، شما از ايشان قطع اميد مي‌فرمايين؟

[color=red]يه بنده خدايي حرف قشنگي مي‌زد! مي‌گفت ما تابع ولايت نيستيم! دوست داريم ولايت تابع ما باشه![/color]

ان شاءالله كه ما (خودم رو عرض مي‌كنم)، مشمول اين قاعده نباشيم!


===========================================

دوستان لطفاً بحث درخصوص توانايي‌هاي نظامي ايران رو خاتمه بدن و بچسبن به موضوع تاپيك.
اگر دوست دارن درمورد ايران بحث بفرماين، تاپيك‌هاي مناسب‌تري براي اين كار وجود داره كه مي‌تونن در اونجا، به بحث‌ها و تبادل نظرات و حتي خيال‌پردازي‌ها بپردازن. ولي موضوع اين تاپيك، «درگيري‌ها و تحولات كشورهاي عربي» منطقه هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.