RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

امام حسين (ع) هم ميدونست كه با اين تعداد كم حريف اونهمه سرباز نميشه اما تن به ذلت نداد . امام حسين (َع) رو كه ميشناسي ؟

ما هم آقامون حسينه . با بي ـ 2 كه هيچ با ماهواره از تو فضا هم بخوان بزنن باز هم ننگ ميدونيم بدون جنگيدن خاكمون رو دست دشمن بديم .

اگه ايران چند تا ديگه مثل تو رو داشت ديگه نيازي به دشمن نداشت . بابا مگه شما ناموس ندارين ؟
اگه يه آم فلدر به ناموست بخواد تجاوز كنه با اينكه زورت هم بهش نميرسه چيكار ميكني؟ ميگي حالا كه زورم نميرسه بذار كارش بكنه يا اينكه تا جايي كه ميني از ناموست دفاع ميكني ؟

كدومش ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کاربر ESIBANDARI و call-of-duty بعلت بحث شخصی و انحرافی موقتا از تاپیک اخراج می شوند.
در صورت انحراف بیشتر مبحث توسط کاربران تاپیک قفل خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسم الله فی الاول و الاخر

حالا من یه چیزی بگم صفا کنید! ما مسلمانها روزی چند بار می گوییم

[size=18] [color=green]لا اله الا الله [/color] (( هیچ موثری(صاحب تاثیری) جز [color=green]الله[/color] نیست))[/size]

خوب دروغ که نمی گوییم، اگر فقط قرار باشه لغلغه زبان باشه، که دیگر ...

پس اگر صاحب تاثیر(موثر) خدا است، تحلیل قدرت دشمن؟ ... پر :| فقط این جور تحلیل

بدرد این می خورد که بیشتر و بهتر به دشمن ضربه زد و حالش رو گرفت! همین فقط:(

ESIBANDARI جان برادر! با طعنه که کاری درست نمی شه! من گمان قوی دارم که ندای وظیفه

در جنگ تحمیلی احتمالی مبارزه می کنه! فقط بهش نصیحت می کنم اون روز

برای خدا بجنگه نه زمین! پس جان برادر سوال از تیکه های کفن نکن!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدمت دوستان عرض کنم هدف امریکا خیلی بیشتر از بحث هسته ای هست ُ بحق هسته ای فقط یک دستاویزه حتی بحث تروریسم و یا خیلی چیزهای دیگه نیست.
یک داستانی بگم هم بخندیم و هم مسیله روشنتر بشه: یک ادمی بود زیادی به غلامش گیر می داد و خلاصه اذیتش می کرد کتکش می زد و ... یک روز رفت دستشویی که غلامش رو صدا کرد : ای غلام اب بیار و اما جناب غلام رفتن و یک افتابه اب داغ خدمت سرور دادن و اقای سرور بعد از استعمال در ناحیه مبارکه دچار مشکل حادی شدن و با عصبانیت و تو\ \ر از مقر بیرون زده دنبال غلام افتاد و غلام هم توی شهر به دویدن .
مردم گفتن بابا ولش کن چکارش داری این بیچاره رو هی می زنیش هر روز هر رزو
گفت : نه این خیلی پر رو شده و نیاز داره ادب بشه دلم می سوزه وقتی غلام نافرمان می بینم.
در همین زمان اقای غلام داد کشید نه فقط من می دونم و خودت که کجات سوخته اگر راست می گی اونو بگو.
حالا بحث ما و امریکا همینه امریکا نمی تونه ببینه کشوری که روزی مستعمرش بود حالا تو روش وایستاده و نه تنها خودش بلکه داره بقیه مستعمراتش رو بر ضدش تهیج می کنه.
برادر من اگر ما فکر کنیم مشکل امریکا با بحث هسته ای هست خیلی کم عقلیه مثلا چرا زمان دولت به اصطلاح اصلاحات که ما تمام فعالیتهامون متوقف بود باز اینا ول کن نبودن.
قدرت امریکا بسیار زیاده و این توان رو داره که به ما اسیب زیادی بزنه اما برای اینکه جنگی رو که ایران شروع کرده و داره ادامه می ده و هر روز داره از ایران تو منطقه موشک و راکت می خوره رو بایدد جلوش رو بگیره اما چطور بله تصرف زمینی اما میخواد با کی بجنگه جنگ نا متقارن می گه هیچ کس و هیچ جا ولی با همه و همه جا حالا هوا\یما می خواد بیاد کجا رو بزنه هدفی که نمی بینه ... سربازی که نمی بینه .... سنگری که خالیه .
بعضی دوستان یه طوری حرف می زنن انگار ما قراره با سنگ بریم جنگ امریکا .
توی همین مانور س\اه یکی از فرماندهان و سخنگویان رزمایش در مرحله زمینی در مورد نیروهاشون و نوع عملیات گفتن: نیروهای ما در محدوده وسیع و در جاهای خاصی برای زنده بودن در حمله هوایی و تو\خانه ای ماندن و بعد از حمله زمینی دشمن وارد عمل شدن حالا این طرح و نقشه و این تاکتیک و این جای خاص کجاس بماند که من نه وقتش رو دارم و نه اینجا جاشه.(البته \یشنهاد می دم همونطوری که ما در مورد بی۲ و روش های مقابله با اون تا\یک می زنیم در مورد دفاع در برابر حملات هوایی و موشکی و تاکتیکهای نیروهای زمینی هم تا\یکی داشته باشیم.)
بعد هم امریکا در مرزهای ایران در حال ساختن استحکاماتو دژ و همچنین برقراری پایگاههای دایمی هست و این فقط در مورد جنگ ها صدق می کنه برادر من من از خیلی وقت پیش گفتم وحالا هم می گم اوضاع بسیار مشکوک و خطرناکه شما نمی گی چرا ما که در سالی چند تا بیشتر خبر ساخت تجهیزات دفاعی نداشتیم یکدفعه چه جور در عرض چند ماه این همه سامانه تسلیحاتی رونمایی می شه و یا دوتا دوتا رزمایش توی جایی که محل ایجاد رویارویی هست انجام می شه و یا یک ناو قدیمی توسط قایق های س\اه توی رزمایش از بین می ره چرا رهبر همیشه دستور هوشیاری می دن بله امکان جنگ بالاست شاید شما یادتون رفته در \ی فتنه ای همین اقایون حضرات در ایران و منافق بازیهای اونا و لشگر کشی خیابانی ارتش امریکا توی غرب کشور اماده باش بود و نیرو لجستیک می کرد و \یش خودش می گفت بهترین وقت برای حمله است داخل درگیری و اشوب خیابانی و من هم از بیرون حمله اما باز پدر این مردم بیدار و هوشیار بود و توی این تاریکی و ظلمات پشتک در رو انداخت و اسلحشو دستش گرفت.
اما اگر می بینی حمله نمی شه به خاطر همینه که تمام طرح هاشون با چند تا رونمایی سلاح جدید در ایران و مانور کلا به هم می ریزه و باز باید از اول طرحریزی کنن و ایندفعه حساب این موارد جدید رو هم بکنن.
هوشیاری ولی مون و اقامون باعث رو دست خوردنشون میشه.
در مورد مردم ایران هم همین رو بگم روزی در مراسمی سعید قاسمی که زبان برای تفکر اما هست در دانشگاه امام صادق دعوت داشت و با یکی اومده بود یکی که شیمیایی بود و پا نداشت اما یک خاطره از دیدارشون با رهبر تعریف کرد که بغض گلوم رو فشار می داد .
و اون اینکه ایشون (این جانباز بزرگوار به اسم ناصر)برگشتن به اقا گفتن اقا نزار روی تخت بیمارستان بمیرم اذن بدین و من رو توی یک عملیات استشهادی خرج کنین این کار اذن شما رو می خواد.
این یل و این شیر ایرانیه و ایران پر از این دلیرهای ژیانه که امریکا رو به این روز انداخته .
خیلی روی این هوا\یما چه هست و فلان هست امریکا چه می کند و .... فکر خودتون رو مشغول نکنین که امام خمینی حرف اخر رو اول زد: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
البته اینحرف من رو حمل بر بی تفاوتی و خواب راحت نگیرین ما هر رو زو هر ثانیه باید حمله رو غریب الوقوع بدانیم و از همه لحاظ خودمون رو اماده و مهیا کنیم که جنگ شیران در \یش است زره بر گیر.....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

بابا چقدر گرد و خاك راه انداختيد . آرومتر . يواش بابا .
اگه به همديگه توهين نكنيد بسيار راحت تر مي شه نظر داد تا اطلاعات خودمون رو با هم سهيم بشيم .
:|
و اما باز هم بحث داغ حمله آمريكا به ايران .
بنظر من ، حمله آمريكا به ايران را مي توان به دو صورت در نظر گرفت . حمله براي اشغال كامل ايران و يا حمله به ايران و وارد كردن آنچنان ضربات سختي كه دولتمردان اين كشور را به پذيرش خواستهاي آمريكا و دنياي غرب متقاعد نمايد .

اشغال كامل ايران براي آمريكا بسيار مشكل ، پر هزينه و دور از تصور است . همه به خوبي مي دانيم ايران نه عراق است نه افغانستان . از نظر وسعت و پهناوري ، نوع تجهيزات و ادوات نظامي ، وحدت ملي ، روحيه سلحشوري و جانبازي ، استقرار يك حكومت اسلامي - انقلابي با دوام بيش از 30 سال و پايه هاي مستحكم مردمي ، شناسايي آمريكا و انگليس (بطور كلي دنياي غرب ) بعنوان غارتگران كشور و دشمنان بزرگ ملت كه در يكصد سال اخير هرگونه تحقيري را در حق مردم اين سرزمين روا داشته اند ( مانند كاپيتالاسيون ) ، رهبري فرزانه و بسيار وجوه تمايز ديگر ، نبرد براي تسخير كامل ايران را چنان دشوار و پر هزينه مي نماياند كه باعث شده سياستمداران آمريكا به تهديد اتمي ايران روي بياورند .

هيچ تحليلگري با دانستن چنين برجستگيهايي ، هزينه هاي اشغال كشوري اينچنيني را بصرفه نميداند بلكه توصيه مي كند تا فعاليت هايي در جهت تضعيف نقاط قوت بالا صورت پذيرد . اقداماتي مانند ايجاد اختلاف در صفوف ملت و تخريب رهبري ( همچون درگيريهاي انتخابات اخير رياست جمهوري ) ، تغيير مزورانه چهره آمريكا ( ارسال پيام تبريك نوروزي اوباما براي مردم ايران ) ، تشديد اختلافات قومي و مذهبي ( ريگي و پژاك ) و ...در اين راستا صورت مي پذيرد. پس از بررسي وضعيت جديد كشور هدف ، مي توان براي اشغال و بزانو درآوردن كامل آن برنامه ريزي نمود . ( به همين خاطراز تمام وجود از پيامدهاي طرح هدفمند سازي يارانه ها هراس دارم . )

حتي اگر تمامي شرايط براي دشمنان ما فراهم شود و خداي نخواسته روزي شاهد رژه رفتن سربازان آمريكايي در خيابانهاي شهرهايمان باشيم ، چگونه يك ارتش مجهز كلاسيك مي تواند درگير يك جنگ چريكي با رزمندگاني شود كه از تجهيزاتي چون ميثاق ( استينگر ) ، توفان ( تاو ) و انواع تفنگ هاي دوربين دار استفاده مي كنند و بالاتر از همه مسلح به الله اكبر هستند .

اما گزينه دوم ، جنگ بدون حضور نيروي زميني مؤثر يا همان ارسال يك فركانس قدرتمند به دولتمردان ايران است تا آنان را مجبور به تغيير در برنامه ها و رفتارشان نمايد و يا چنان چالشي ايجاد كند كه باعث سقوط انقلاب گردد .

بعنوان يك نمونه تاريخي نچندان دور ، از كشور صربستان نام مي برم كه پس از تحريم هاي بين المللي ، آماج صدها موشك كروز و هزاران بمباران هوايي از طرف غرب قرار گرفت و آنچنان ضربات سختي به زيرساختهاي اين كشور وارد گرديد كه مجبور شد سياستها و سياستمداران خود را بطور اصولي تغيير دهد . قصد من مقايسه ايران و صربستان نيست اما از آن جهت اين كشور را مثال مي زنم كه آسمان اين كشور آنچنان بر روي غربيها باز نبود و صرب ها توانستند براي اولين بار در دنيا يك هواپيماي رادار گريز F-117 را ( هرچند غرب مدعيست با كمك روسيه ) سرنگون نمايد و مردم اين كشور در شديدترين موج حملات ، بشدت از كشور و دولتمردان خود حمايت مي كردند و بطور نمونه حاضر بودند براي حفاظت از پل حياتي پايتخت اين كشور ( بلگراد ) شب و روز بر روي آن بخوابند تا با ايجاد يك ديوار انساني مانع از هدف قرار گرفتن آن شوند. با اين وجود ، اين جنگ مدت زيادي به درازا نكشيد و نتيجه آن بر همگان آشكار است .

گزينه دوم بعنوان مطرح ترين گزينه روي ميز آمريكائيها در برابر ايران نياز به مقدماتي دارد . من اين مقدمات را فركانسهاي اوليه مي خوانم . اين فركانسهاي اوليه ، بار پشتيباني براي اقدام نهايي دارد . اين ها همان موارديست كه دوست خوبمان احسان به آن اشاره مي كند :
[quote]

3-بودجه ی آمریکا حالت نجومی به خود گرفته ( بر خلاف وجود بحران اقتصادی حاکم )

4-در دکترین آمریکا نسبت به ایران نوعی تغییر وجود دارد (( شعار تغییر رفتار و تناقض در عملکرد ، نوعی از دکترین هویج و چماق ))

5 - تغییر رفتار در روسیه و چین

6 - رایزنی با چین در مورد جایگزین کردن نفت ایران با نفت کشور های عربی

7-افزایش تولید نفت عربستان تا جایی که نیمی از نفت مورد نیاز چین هم تولید شود


[/quote]


اما، ما نيز بطور متقابل سيگنالهاي دفاعي لازم را ارسال مي كنيم .

- بازدارندگي با استفاده از برگزاري مانورهاي نظامي و آزمايش تسليحات جديد وطني .

- افزايش بودجه نظامي

-تسليح حزب الله و سوريه به موشك هاي بالستيك

-برخ كشيدن قدرت اطلاعاتي كشورمان با زنده بدام انداختن ريگي

و ...

درست است كه آمريكائيها در بعد تجهيزات نظامي بسيار از ما جلو هستند ، اما قدرت موشكي ايران وزنه سنگيني در مقابل آنهاست . فرض كنيم زماني هواپيماهاي B-2 و F- 22 و ساير پرنده هاي آتشين آنها اقدام به بمباران هوايي تاسيسات ايران نمايد و بدون يك خراش به سوي خارج از ايران حركت كنند ولي آيا توان موشكي ايران در اين بمبارانها از بين مي رود .بطور يقين خير . اين هواپيماها در كدام پايگاه هوايي منطقه فرود خواهند آمد ؟ عراق ! افغانستان ! قرقيزستان ! عربستان ! يمن ! اسرائيل ! تمامي اين پايگاهها در تير رس ايران است . آيا آمريكائيها مي توانند با موشك هاي ايراني كه همچون آبشاري به طرف فرودگاههاي آنان در حال پرواز هستند مقابله نمايند ؟ ايران براي هدف قرار دادن پايگاه هاي هوايي و ناوهاي هواپيما بر آمريكا در كل منطقه به چه مدت زمان و چه تعداد موشك نياز دارد ؟ مگر اينكه اين هواپيماها به طرف آفريقا متواري شده يا به آمريكا برگردند تا ايران نتواند آنها را در روي زمين هدف قرار دهد. در درجه دوم آمريكائيها تعداد زيادي پايگاه نيروي زميني در اطراف ايران دارند كه ايران بسادگي مي تواند سربازان آنها را نه با موشك هاي دوربرد بلكه با موشك هاي كوتاه برد و همچون گوسفندان به مذبح بفرستد .

تصور من اينست كه تا زمان حضور سربازان آمريكا در عراق و افغانستان ، فرستادن يك فركانس قدرتمند از طرف آمريكائيها بهاي گزافي براي ايشان خواهد داشت . مگر آنكه اين فركانس يك فركانس هسته اي باشد تا سياستمداران ايراني را به تسليم بدون واكنش ترغيب نمايد . متاسفانه آمريكائيها اين بمبها را در مقابل ژاپن بكار گرفتند و هميشه مي توان انتظار بكار گيري آن را از طرف اين اهريمن خبيث داشت .

به تصور نويسنده اين سطور ، ايران امروز توانائي پاسخ دهي سريع به چنين جسارتي را دارد به شرط آنكه ذخيره اورانيوم غني شده كشور بصورت يكجا در اختيار بيگانگان قرار نگيرد . همچنين ايران مي تواند با افزايش اماكن هسته اي خود و اجراي تمهيدات لازم همچون فرو بردن تاسيسات اتمي به اعماق معادن ( عمقي زير 1000 متر ) دشواري نابودي آنها را دوچندان نمايد .

البته يك نكته ديگر ! بر كسي پوشيده نيست اگر روزي صداي انفجارهاي مكرر و مهيب از فرودگاه مهرآباد يا امام تهران برخيزد ، اتوبان تهران - شمال ( جاده دماوند ، هراز ، چالوس يا ... ) به همان ميزان كه در روزهاي پيش از تعطيلات تاسوعا و عاشورا شلوغ مي شود پر ترافيك خواهد بود يا حتي بيشتر !

بهر حال من مرد جنگم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ما ترسيديم يا تو كه بمبي نيومده تو خودت ري.... ببخشيد خودتو خراب كري ؟ :|

ما كه ميگيم اگه حمله كرد جوابشو ميديم اما تو از همين الا بقچه ات رو بستي بيليط هم گرفتي كه تا خبري شد بزني به چاك . icon_razz

ما مثل تو نيستيم كه بدون جنگ تسليم بشيم . پس همون بهتر كه ما كشته بشيم تا اينكه آمريكايي بياد كشورمون رو اشغال كنه و بعضي ها برن تو سوراخ موش قايم بشن .

شرف هم خوب چيزيه والا . بديش اينه كه همه ندارن . البته غيرت هم همينطور كه انگار وقتي تقسيم ميكردن شما ... ![/quote]
گفتم یه شعر بزارم حالو حواتون جنگی شه :(

ندانی که ایران نشست منست

جهان سر به سر زیر دست ِ منست

هنر نزد ایرانیان است و بـــس

ندادند شـیر ژیان را بکــس

همه یکدلانند یـزدان شناس

بـه نیکـی ندارنـد از بـد هـراس

دریغ است ایـران که ویـران شــود

کنام پلنگان و شیران شــود

چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد

در این بوم و بر زنده یک تن مباد

همـه روی یکسر بجـنگ آوریــم

جــهان بر بـداندیـش تنـگ آوریم

همه سربسر تن به کشتن دهیم

بـه از آنکه کشـور به دشمن دهـیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=cyan]با سلام [/color]
[color=blue]
ESIBANDARI
samandun
[/color]
[color=green]دوستان 30 ماخی که شما صحبتشو برای سجیل پیش میکشی برای موشک شهاب 3 هم صدق میکنه یعنی 34500 کیلومتر در ساعت
[/color]
[color=olive]مشکل اساسی شهاب 3 این بود که از سوخت مایع استفاده میکرد که الان در سجیل این مشکل حل شده
[/color]
[color=darkblue]این نوع سوخت برای خارج کردن هر چه سریعتر موشک از مرحله پرتاب موثر خواهد بود تنها در این مرحله و مرحله پایانی (سرعت 30 ماخ) رادارها توانایی تشخیص لانچ شدن موشک را خواهند داشت و در این مرحله است که سیستم های دفاع موشکی کار پدافند خودشونو شروع میکنند
[/color][color=indigo]
و هر چه سریعتر لانچ شود احتمال برخورد با هدف بیشتر خواهد بود
[/color]
[color=green]در هنگام لانچ هم ماهواره ها برنامه ریزی برای انهدام را شروع میکنند و لحظه به لحضه موشک را تحت نظر خواهند داشت البته این کار ماهواره ها در مورد موشک سجیل صدق نمیکنه

[/color]
[color=olive]اونا با رهگیری موشک شهاب 3 و قدر هم مشکل داشتن که این مصیبت هم به مصیبتهای اونا اضافه شد
[/color]
[color=darkblue]البته برای اونا مصیبت خواهد بود نه برای ما و به اصطلاح خودشون میگن (shet....) و بعد بومب[/color]

[color=indigo]به همین سادگی [/color]

[color=green]البته دوستانی که ناامید شدن و نمیدونن چی داریم باید عرض کنم اونقدر داریم که همزمان تمام پایگاههای آمریکا در نیمی از اروپا و خاورمیانه رو در یک روز شاید کمتر خاک کنیم
[/color]
[color=olive]اینو با قدرت عرض میکنم نه بلوف و اون کسی که داره بلوف میزنه و به غیر از جنگ جهانی دوم در همه جنگها شکست خورده و خودشو پیروز دونسته مثل خیلی از دروغها که نمونه هاش زیادن آمریکائیها هستن
[/color]

[color=red]اونا از ما میترسن چرا باور نمیکنید [/color]


:| :mrgreen: :mrgreen: :( icon_razz icon_razz :evil: icon_wink :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=cyan]با سلام [/color]
[color=blue]
ESIBANDARI
samandun
[/color]
[color=green]دوستان 30 ماخی که شما صحبتشو برای سجیل پیش میکشی برای موشک شهاب 3 هم صدق میکنه یعنی 34500 کیلومتر در ساعت
[/color]
[color=olive]مشکل اساسی شهاب 3 این بود که از سوخت مایع استفاده میکرد که الان در سجیل این مشکل حل شده
[/color]
[color=darkblue]این نوع سوخت برای خارج کردن هر چه سریعتر موشک از مرحله پرتاب موثر خواهد بود تنها در این مرحله و مرحله پایانی (سرعت 30 ماخ) رادارها توانایی تشخیص لانچ شدن موشک را خواهند داشت و در این مرحله است که سیستم های دفاع موشکی کار پدافند خودشونو شروع میکنند
[/color][color=indigo]
و هر چه سریعتر لانچ شود احتمال برخورد با هدف بیشتر خواهد بود
[/color]
[color=green]در هنگام لانچ هم ماهواره ها برنامه ریزی برای انهدام را شروع میکنند و لحظه به لحضه موشک را تحت نظر خواهند داشت البته این کار ماهواره ها در مورد موشک سجیل صدق نمیکنه

[/color]
[color=olive]اونا با رهگیری موشک شهاب 3 و قدر هم مشکل داشتن که این مصیبت هم به مصیبتهای اونا اضافه شد
[/color]
[color=darkblue]البته برای اونا مصیبت خواهد بود نه برای ما و به اصطلاح خودشون میگن (shet....) و بعد بومب[/color]

[color=indigo]به همین سادگی [/color]

[color=green]البته دوستانی که ناامید شدن و نمیدونن چی داریم باید عرض کنم اونقدر داریم که همزمان تمام پایگاههای آمریکا در نیمی از اروپا و خاورمیانه رو در یک روز شاید کمتر خاک کنیم
[/color]
[color=olive]اینو با قدرت عرض میکنم نه بلوف و اون کسی که داره بلوف میزنه و به غیر از جنگ جهانی دوم در همه جنگها شکست خورده و خودشو پیروز دونسته مثل خیلی از دروغها که نمونه هاش زیادن آمریکائیها هستن
[/color]

[color=red]اونا از ما میترسن چرا باور نمیکنید [/color]


:| :!: :mrgreen: :( icon_razz icon_razz :evil: icon_wink :mrgreen:[/quote]

که اینطور من که اطلاع دقیقی نداشتم .تو یه سایت خونده بودم که در فاز نهایی موشک شهاب-۳ و سجیل ۱و۲ قابل رهگیری نیست! من که نگفتم ما از امریکا میترسیم .ما نه امریکارو قدرت تو خالی حساب میکنیم نه ازش میترسیم.بالاخره شکست ناپذیر که نیست.اگه ابرقدرت و قلدور هست به همون گندیشم اسیب پزیر هست :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بیسکویت جان ببخشید روحیه تون رو خراب کردم! چی دوست دارید تا بگم روحیت باز شه؟
نمیدونم ربط این جزیره و جغرافیا چی بود که گفتین؟ خوب که چی؟
و جناب مجید-بی شما هم یکم در محاسباتتون اشتباه استراتژیک دارین![/quote]

بفرمایید چی؟

امریکا یه مفهوم داره که تو تمام دکترین هاش منظور میشه

و اوم حماقت کافیه

یعنی همه دنیا باید بدونن ما برای شروع هر جنگی به اندازه کاافی احمق هستیم و دلیل و منطق کاربرد زیادی در تفکر سود محور ما نداره

همین اصله که به اندازه کافی بعضیارو ترسونده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اونا برا SLBM (موشک پرتاب شونده از زیردریایی) که 11000 کیلومتر برد داره 16 میلیارد دلار خرج کردن حالا ما اگه گفتین کل بودجه نظامیمون چقدره؟
حدس میزنم 20 میلیارد دلار بیشتر نباشه که همش خرج خورد و خوراک نیروها و تعویض قطعات و مقابله با ورود اشرار از شرق کشور میشه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=cyan]با سلام [/color]
[color=blue]
ESIBANDARI
samandun
[/color]
[color=green]دوستان 30 ماخی که شما صحبتشو برای سجیل پیش میکشی برای موشک شهاب 3 هم صدق میکنه یعنی 34500 کیلومتر در ساعت
[/color]
[color=olive]مشکل اساسی شهاب 3 این بود که از سوخت مایع استفاده میکرد که الان در سجیل این مشکل حل شده
[/color]
[color=darkblue]این نوع سوخت برای خارج کردن هر چه سریعتر موشک از مرحله پرتاب موثر خواهد بود تنها در این مرحله و مرحله پایانی (سرعت 30 ماخ) رادارها توانایی تشخیص لانچ شدن موشک را خواهند داشت و در این مرحله است که سیستم های دفاع موشکی کار پدافند خودشونو شروع میکنند
[/color][color=indigo]
و هر چه سریعتر لانچ شود احتمال برخورد با هدف بیشتر خواهد بود
[/color]
[color=green]در هنگام لانچ هم ماهواره ها برنامه ریزی برای انهدام را شروع میکنند و لحظه به لحضه موشک را تحت نظر خواهند داشت البته این کار ماهواره ها در مورد موشک سجیل صدق نمیکنه

[/color]
[color=olive]اونا با رهگیری موشک شهاب 3 و قدر هم مشکل داشتن که این مصیبت هم به مصیبتهای اونا اضافه شد
[/color]
[color=darkblue]البته برای اونا مصیبت خواهد بود نه برای ما و به اصطلاح خودشون میگن (shet....) و بعد بومب[/color]

[color=indigo]به همین سادگی [/color]

[color=green]البته دوستانی که ناامید شدن و نمیدونن چی داریم باید عرض کنم اونقدر داریم که همزمان تمام پایگاههای آمریکا در نیمی از اروپا و خاورمیانه رو در یک روز شاید کمتر خاک کنیم
[/color]
[color=olive]اینو با قدرت عرض میکنم نه بلوف و اون کسی که داره بلوف میزنه و به غیر از جنگ جهانی دوم در همه جنگها شکست خورده و خودشو پیروز دونسته مثل خیلی از دروغها که نمونه هاش زیادن آمریکائیها هستن
[/color]

[color=red]اونا از ما میترسن چرا باور نمیکنید [/color]


:( :oops: icon_cool :( :( :( icon_arrowu icon_arrowu icon_arrowu[/quote]بنده خدا Airborne Laser را برا من ساختن یا شما! یا Magnetic Rail Gun هان؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه چیز، همیشه آنطوری نیست که به نظر می رسد، نمونه اش:
ژنرال بازنشسته روسی : سیستم اس 300 عقب مانده است
http://www.asriran.com/fa/news/114638/%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B3-300-%D8%B9%D9%82%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
(کاربر محترم zed تاپیک مربوطه اش را ایجاد کرده اند)

منظور این که: آمریکا فقط در ذهن ما آمریکاست، در عمل، ایستادگی ما، آنها را به شکست می کشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][color=cyan]با سلام [/color]
[color=blue]
ESIBANDARI
samandun
[/color]
[color=green]دوستان 30 ماخی که شما صحبتشو برای سجیل پیش میکشی برای موشک شهاب 3 هم صدق میکنه یعنی 34500 کیلومتر در ساعت
[/color]
[color=olive]مشکل اساسی شهاب 3 این بود که از سوخت مایع استفاده میکرد که الان در سجیل این مشکل حل شده
[/color]
[color=darkblue]این نوع سوخت برای خارج کردن هر چه سریعتر موشک از مرحله پرتاب موثر خواهد بود تنها در این مرحله و مرحله پایانی (سرعت 30 ماخ) رادارها توانایی تشخیص لانچ شدن موشک را خواهند داشت و در این مرحله است که سیستم های دفاع موشکی کار پدافند خودشونو شروع میکنند
[/color][color=indigo]
و هر چه سریعتر لانچ شود احتمال برخورد با هدف بیشتر خواهد بود
[/color]
[color=green]در هنگام لانچ هم ماهواره ها برنامه ریزی برای انهدام را شروع میکنند و لحظه به لحضه موشک را تحت نظر خواهند داشت البته این کار ماهواره ها در مورد موشک سجیل صدق نمیکنه

[/color]
[color=olive]اونا با رهگیری موشک شهاب 3 و قدر هم مشکل داشتن که این مصیبت هم به مصیبتهای اونا اضافه شد
[/color]
[color=darkblue]البته برای اونا مصیبت خواهد بود نه برای ما و به اصطلاح خودشون میگن (shet....) و بعد بومب[/color]

[color=indigo]به همین سادگی [/color]

[color=green]البته دوستانی که ناامید شدن و نمیدونن چی داریم باید عرض کنم اونقدر داریم که همزمان تمام پایگاههای آمریکا در نیمی از اروپا و خاورمیانه رو در یک روز شاید کمتر خاک کنیم
[/color]
[color=olive]اینو با قدرت عرض میکنم نه بلوف و اون کسی که داره بلوف میزنه و به غیر از جنگ جهانی دوم در همه جنگها شکست خورده و خودشو پیروز دونسته مثل خیلی از دروغها که نمونه هاش زیادن آمریکائیها هستن
[/color]

[color=red]اونا از ما میترسن چرا باور نمیکنید [/color]


:( :oops: icon_cool :( :( :( icon_arrowu icon_arrowu icon_arrowu[/quote]بنده خدا Airborne Laser را برا من ساختن یا شما! یا Magnetic Rail Gun هان؟[/quote]

[color=green]لطفا تاپیک لیزر هوابرد را که خودم تابستان گذشته ایجاد کردم یه مطالعه بفرمایید ....[/color]

[color=olive]اون B_747-400 ور که برای مقاصد زد بالستیک تقویت شده الان بقل گوشمونه و بی سرو صدا آوردن در کشورهای همسایه مستقر کردن [/color]

[color=darkblue]ایشون قراره بتونن 20 موشک رو در آن واحد با فاصله خیلی کم نابود کنه و قسمتی از دفاع ضد موشکی و سپر دفاع ضد موشکی آمریکا هست که الان عملیاتی شده و اعتراض روسیه و چین را در بر داشت ولی ......
[/color]
[color=green]هر وقت سلاح ضد موشک کاتیوشا اسرائیل به نام M_TELL و سامانه ضد موشک تانک مرکاوا تونستند در جنگ 33 روزه جواب دهند این سلاح های عجیب و غریب و عمدتا ناشناخته هم اثر خواهند کرد
[/color]
[color=violet]شما هنوز فلسفه جنگ 33 روزه رو خوب درک و مطالعه نکردین
[/color]
[color=green]این طور برمیاد تقسیر من نیست :چون اگر مطالعه کرده بودید متوجه میشدید که اون جنگ یک شبیه ساز کوچک بود برای جنگ بزرگ علیه ما
[/color]
[color=olive]بیشتر سلاح هایی که ساخت ما بودند در دو جنگ عراق و 33 روزه تست شدن و جواب دادن و آمریکائیها خوب میدونن نتیجه چی شد [/color]

[color=darkblue]پس این گونه سلاح ها هنوز باید آزمایش شوند و یک دهه زودتر به عرصه جنگ ها وارد شدن و این خودش یک ایراده بزرگ برای اونا و یک امتیاز یزرگ برای رقبایی مثل ما است

[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند ساله كه ماشين جنگي آمريكا بر عليه جوامع بشري در حركته؟
چند ساله اين خون آشام سيري ناپذير خون مردم دنيا رو ميريزه و اگر زورش نرسه زخمي ميزنه و از خون اون خودش رو سيراب مي كنه؟
چند ساله كه انقلاب پيروز شده؟
چند ساله ماشين جنگي امريكا ( چه جنگ سخت و چه شكل نرم آن) بر عليه مردم ما در حركته؟
حتي كار به جايي رسيد كه هواپيماي مسافري ما رو زدن!
مگر ما الان كمتر از زمان جنگ 8 ساله داريم ؟ بيشتر كه شده كمتر نشده[b]
حضرت روح الله فرمودند : "امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند ." مگر كرده كه ما خبر نداريم؟[/b]
چند باكري ، چند همت ، چند بروجردي ، چند صياد و چند منتظرالقائم لازم است تا اين ماشين رو متوقف گنه؟
هر چقدر لازمه ما داريم (حرفي هست؟)
و يا سيوف خضيني
شيعه علي(عليه السلام) بايد وصيتنامش رو روز تولدش با خون بنويسه!!!
چه حـــــــــــــــــــــــالي ميــــــــــــــــــــــــــده :( :( :( :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادرseginem لطفا پست هاتون رو یک رنگ بدین بابا چشمای من داره باقی می چینه.
ممنون می شم .
اما من هم اینو اضافه کنم اگر حتی کلاش هم نداشته باشیم با سنگ با مشت و بدن خودمون جلوی متجاوز و خصم رو می گیریم و اینه که فردوسی در مورد ایرانی اونطور شعر می گه و اگر حتی دست و پای منو قطع کنن با نگاهمون باهاشون می جنگیم .
ان الله مع المجاهدین......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.