RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

من فکر می کنم امریکا تمایل نداره وارد یه جنگ دیگه در حال حاضر بشه ولی شاید اسرائیل این کار رو انجام بده ولی بعید می دونم که نتیجه ای بهتر از جنگ 33 روزه بگیره به چند دلیل : اولا این که حزب الله توان نظامی بیشتری پیدا کرده و اعلام کرده که می تونه روزی 3000 موشک به تلاویو شلیک کنه دوما این که حزب الله اعلام کرده که به سیستم ها و موشکهای پدافند هوایی در اختیار داره که عملا ترس به جون نیروی هوایی اسرائیل انداخته نیرویی هوایی که در جنگ 33 روزه آزادانه هر کاری که دلش می خاست می کرد سوما این که سید حسن نصر الله دبیر کل شجاع حزب االه اعلام کرده که اگر جنگی دیگری راه بیفته شرایط منطقه رو به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد زد و ثابت شده که سید حسن نصر الله بلوف هم نمی زنه و هر حرفی که می زنه توانه آنجامشو داره و این مسئله ای هست که خود فرماندهان رژیم صهیونیستی بارهای بهش اعتراف کردن پس ارتش چهارم دنیا در مقابل حزب الله بازم مفتضح خواهد شد شک نکنید . icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در دشمنی اینها نسبت به لبنان و سوریه شکی نیست، ولی اینکه بخواهند با تمام توان وارد چنین جنگی شوند ،می دانند بدون دور اندیشی راه به جایی نخواهد برد.

پس تمام جوانب را بررسی می کنند

اگر آمریکا از پیروزی در این جنگ اطمینان کسب نکند وارد به چنین مهلکه ای نخواهد شد

اگر فرض کنیم پای ایران به این جنگ باز نشود

شکست آمریکا در این جنگ عواقبی دردناکتر از مشکلات کنونی در خاورمیانه برای آمریکا و اسراییل رقم خواهد زد

در صورت شکست، تمام مردم خاور میانه یکپارچه در پشت سر مقاومت قرار خواهند گرفت و نه تنها آمریکا باید به دنبال راهی برای حفظ ابرو باشد بلکه احتمالا نیروهای سیاسی در خاور میانه شکل جدیدی به خود بگیرند

شرکت در این جنگ و شکست آمریکا و اسراییل باعث خواهد شد با جهت گیری مردم موقعیت حکام طرفدار غرب روز به روز وخیم تر شود به خصوص کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و مصر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پیش بینی شورای روابط خارجی امریکا؟؟؟!!! icon_cheesygrin

من ارتباطی بین واژه اول و بقیه کلمه ها نمیبینم...!

____________________

اگه این صهیونیستها و امریکا این رسانه ها رو نداشتن چیکار می کردن؟!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
"باراك اوباما " رئيس‌جمهور آمريكا در گزارش جامع راهبرد جديد امنيت ملي واشنگتن كه در دو بخش جداگانه به طور صريح به رويكرد آمريكا در قبال ايران پرداخت و بار ديگر ادعاهاي پيشين غرب درباره موضوع هسته‌اي ايران را مطرح كرد.
خبرگزاري فارس بنا به اهميت اين گزارش اقدام به ترجمه متن كامل آن كرده است كه در زير خدمت خوانندگان محترم ارائه مي‌شود.




[align=center][url=http://media.farsnews.com/media/docs/11/national%20security.pdf]براي مشاهده كليك كنيد و براي دانلود راست كليك كرده و سيو نماييد حجم:787kb[/url][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خواهش ميكنم من كه كاري نكردم خدا فارس نيوزو خير بده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "زي‌نيوز "، آمريكا روز گذشته مراسمي را در سالروز حملات يازده سپتامبر براي گراميداشت ياد قربانيان اين حادثه برگزار كرد و با وجود اينكه كشيش افراطي آمريكايي برنامه مراسم "قرآن‌سوزي " را لغو كرد، اما در دست‌كم 3 مكان مختلف در سطح آمريكا قرآن، كتاب مقدس مسلمانان مورد اهانت قرار گرفت.
بنا بر اين گزارش، صدها نفر موافق و همچنين مخالف ساخت مركز اسلامي نيويورك در نزديكي محل حادثه يازده سپتامبر حتي ساعت‌ها پس از پايان مراسم اين روز در نيويورك، واشنگتن و پنسيلوانيا تجمع كرده بودند. اگرچه اين تجمع‌ها بدون درگيري و خشونت صورت گرفت اما دست‌كم در 3 مكان مختلف در منهتن، به قرآن اهانت شد. در شهر "تنسي " دو كشيش پروتستان كه با هيچ كليساي مهمي در آمريكا در ارتباط نبودند، دو نسخه از قرآن را به آتش كشيدند.
علاوه براين، يك نفر نيز كه در محل ساخت مركز اسلامي در ميان تجمع‌كنندگان بود، صفحات يك نسخه از قرآن را پاره كرد و برگ‌هاي آن را به آتش كشيد.
همچنين مرد ديگري نيز صفحات قرآني را پاره مي‌كرد و با آن‌ها حركات توهين آميز انجام مي‌داد.
اين گزارش افزود: "تري جونز " كشيش افراطي آمريكايي با اعلام فراخوان برگزاري مراسم "قرآن‌سوزي " در كليساي كوچكي در ايالت فلوريدا به مسلمانان سراسر جهان اهانت كرد. اما وي در نهايت اعلام كرد كه هيچ قرآني را نخواهد سوزاند.
بسياري از تحليلگران مسائل سياسي در جهان بر اين باورند كه مطرح شدن موضوع برگزاري مراسم "قرآن‌سوزي " در يك كليساي كوچك مسيحي در ايالت فلوريدا طرحي بوده كه دولت آمريكا پشت آن است. طرحي كه واشنگتن براي پيشبرد پروژه اسلام‌ستيزي و ترويج اسلام‌هراسي، چندي پيش نيز با عنوان كردن موضوع ساخت مركز اسلامي در نيويورك، به راه انداخته بود.
مقامات آمريكا و غرب همواره تلاش كرده‌اند تا براي رسيدن به مقاصد خود در گوشه اي از دنيا مسئله‌اي را مطرح كنند و با استفاده از رسانه‌هاي جمعي آن را بزرگ جلوه دهند تا افكار عمومي را با خود همراه كنند و به دنبال آن قوانيني را تصويب كنند و به گوشه كنار دنيا لشكركشي كنند و يا با حمايت از گروه هاي مختلف موجبات دستيابي به خواسته‌هاي خود را فراهم كنند.
اظهارات اخير مقامات عاليرتبه آمريكا و ديگر كشورهاي غربي و همچنين نمايندگان سازمان‌هاي غربي درباره آتش زدن صدها قرآن توسط يك كليساي كوچك مسيحي در ايالت فلوريدا كه در رسانه‌هاي جهان منعكس شد، بيشتر جنبه تبليغاتي دارد تا ضمن ايجاد جوي رواني عليه دين اسلام، افراد تندرو در جهان را به انجام اين كار كه به ظاهر وي آن را منع كرده بود، ترغيب كند.
طبيعي است كه چنين اظهارنظرهايي خود به طور غيرمستقيم مي‌تواند افراد ديگري را كه از ماجرا آگاه نبودند، دعوت به اهانت به مقدسات اسلامي و مسلمانان كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906210538

خدایا اینان بدند و بی شرم اینان حرامزادگانند که اینچنین می کنند. مرگ و ننگ بر آمریکا و ایادیشان
حیف ما که نیستیم آنجا و انتقام بگیریم......... دوستان بیان و نفرت خودشونو از این عمل بیشرمانه اعلام کنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هدف صهيونيستها دور كردن اذهان از واقعيت 11 سپتامبر هست و تحريك مسلمانان به حملات تروريستي مشابه !

اين حركات سالهاي قبل ديده نشده و اگر امسال چنين كاري رو كردن مشخصا اهداف ويژه اي دارند كه بعدا خواهيم ديد ..

يكي از مهمترين هاش براه انداختن جنگ مذهبي هست .. از جمله كارهايي كه صهيونيستها ميكنند (قالب كردن خودشون در پشت مذاهب و براه اندازي جنگ هست كه نمونه اش جنگ هاي صليبي و ... رو در طول تاريخ تا الان شاهديم ! )‌ تا بواسطه اون اديان الهي رو نامناسب و ضد بشري نشون بدن ...


اين قران ... هم جزيي از ادامه خودزني آمريكا در برنامه ناموفق يازده سپتامبر هست ... ! طبعا مشكلاتي رو باهاش مواجه ميشن و بهش دامن ميزنند تا يك بحران جهاني درست كنند (اونهم عليه قران و اسلام) اما نتيجه اي براشون نداره جز ارسال پيام قران به همه و اتمام حجت با جهانيان ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]احمد خاتمي: انا لله و انا اليه راجعون[/b]
امام جمعه‌ي موقت تهران گفت:‌ گرچه روساي كليسا مي‌گويند جنايتكاري كه به نام كشيش دستور قرآن‌سوزي را صادر كرده است فردي بي‌ارزش و ديوانه است، ولي سخن اين است كه چرا دولت ايالات متحده به اصطلاح آمريكا، به ديوانگان اجازه‌ي ميدان‌داري مي‌دهد؟

آيت‌الله سيد احمد خاتمي در گفت‌وگو با ايسنا در مورد عمل منفور قرآن‌سوزي در آمريكا گفت: انا لله و انا اليه راجعون. اهانت به قرآن كريم داغ سنگيني است كه بايد اين مصيبت را به محضر حضرت بقيه‌الله الاعظم حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداه كه قرآن ناطق و صاحب قرآن است تسليت گفت.

وي افزود: اين جنايت جلوه‌اي از جنگ صليبي است كه مدت‌هاست دشمنان اسلام آن را آغاز كرده‌اند و بدون ترديد در اين جنگ، بازنده آنها هستند و خواهند ديد كه توان مقاومت در برابر نور گسترده و رو به افزايش اسلام را ندارند.

اين عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: اين حركت خود نشانه‌ي ديگري است از خيزش جهاني اسلام كه كينه‌ي خود را اين‌چنين در اين جنايت به نمايش مي‌گذارند و بايستي اوباما و هيات حاكمه‌ي آمريكا در اين زمينه پاسخگو باشند؛ زيرا اين جنايت در حوزه‌ي جغرافيايي كشور آنها صورت گرفته و هيچ عذري در اين رابطه پذيرفته نيست.

خاتمي گفت: اميدواريم جهان اسلام با خروش جهاني خود عليه اين جنايت، جنايتكاران و آناني كه جنايت را در خيال خود دارند و فكر مي‌كنند مي‌توانند با اسلام عزيز مقابله كنند را از رفتار خود پشيمان كرده و با اين خروش خود به جهانيان اين پيام را بدهند كه «اي مگس عرصه‌ي سيمرغ نه جولانگه توست، عرض خود مي‌بري و زحمت ما مي‌داري».
[url=http://www.rajanews.com/detail.asp?id=61528]منبع[/url]

------------------------------------------------------------------------------------------------
[quote]هدف صهيونيستها دور كردن اذهان از واقعيت 11 سپتامبر هست و تحريك مسلمانان به حملات تروريستي مشابه !

اين حركات سالهاي قبل ديده نشده و اگر امسال چنين كاري رو كردن مشخصا اهداف ويژه اي دارند كه بعدا خواهيم ديد ..

يكي از مهمترين هاش براه انداختن جنگ مذهبي هست .. از جمله كارهايي كه صهيونيستها ميكنند (قالب كردن خودشون در پشت مذاهب و براه اندازي جنگ هست كه نمونه اش جنگ هاي صليبي و ... رو در طول تاريخ تا الان شاهديم ! )‌ تا بواسطه اون اديان الهي رو نامناسب و ضد بشري نشون بدن ...


اين قران ... هم جزيي از ادامه خودزني آمريكا در برنامه ناموفق يازده سپتامبر هست ... ! طبعا مشكلاتي رو باهاش مواجه ميشن و بهش دامن ميزنند تا يك بحران جهاني درست كنند (اونهم عليه قران و اسلام) اما نتيجه اي براشون نداره جز ارسال پيام قران به همه و اتمام حجت با جهانيان ...[/quote]

حق با شماست جناب واريور.
به نظر مي رسد به خاطر اين هتك حرمت عظمي موج گسترده اي از اعتراضات شكل بگيرد كه بهترين فرصت را براي عاملين حادثه 9/11 فراهم كند تا خودزني ديگري را ترتيب بدهند و آن را به خشم و اعتراض مسلمانان نسبت بدهند...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشا الله حماقت هاى دشمنان خدا و اسلام باعث بيدار شدن جهان اسلام و نابود شدن منافقين و اتحاد سرزمين هاى اسلامي شود.

به اميد تشكيل بزرگترين ارتش جهان ...ارتش اسلام!..............

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در عجبم چرا هنوز مراجع سكوت كرده اند.ملت هاي مسلمان در انتظار برخورد ما هستند.چرا دولت فقط به اعتراضي آن هم در سطح وزير امور خارجه اكتفا كرده؟ به نظر مي رسد رونمايي از يك تيكه سنگ و چفيه انداختن بر گردن كوروش نمادين و آزاد كردن يك زن جاسوس جاني آمريكايي براي رسانه ها مهم تره.
اگر اين هتك حرمت را جدي نگيريم دشمن جري تر خواهد شد.اميدوارم تا فردا شب مراجع و روحانيون وارد عمل بشوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتي تصاوير رو ديدم مو به تنم سيخ شد ، اونقدر ناراحت شدم كه براي چند دقيقه مخم هنگ كرد و فقط به صفحه تلويزيون خيره بودم ، در همين حين ياد بحث هاي چند سال قبل در سايت افتادم ، فكر كنم كاربران قديمي هنوز يادشون باشه ، يه عده از همين آمريكا با تمام توانشون حمايت مي كردن و سربازان امريكايي رو شهيد راه خدا و صلح مي دونستن ، ما داريم به كجا مي ريم ؟
واي بر ما واي برما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.