ColonelShak

ویدئو از درگیری های اخیر نیروهای سپاه و پژاک

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]حالا برای همین هست که هر چه قدر از بی شرفی گله های وحشی ای چون پژاک بگیم کم گفتیم، برای همین هر شکست یا پیروزیشون بر تنفر ما از اونها اضافه میکنه. برای همین تنفر ما بسط پیدا میکنه به بی مایگانی که احساس همذات پنداری می کنند با این مزدوران. برای همین هست که شهدای ما مثل همیشه استحکام بخش خاک این سرزمین هستند و نشانه ی غیرت و شرف مردمان این سرزمین..برای همین هست که این وطن شاید ماتم زده بشه به خاطر از دست دادن فرزندانش ولی به هر حال زخم های کفتارهایی چون امثال پژاک و ریگی و ... سال هاست که وسیله ای هستند برای مقابله اربابانشون با این شیر سرزمین! [/quote]

[color=indigo]با سلام كاملا با اين پراگراف از صحبتهاتون موافقم -
[/color]
[quote]مديران محترم مثل اين كه فرمودند بحث منحرف نشه...لطفا اقدام كنند وگرنه مجبورم بازهم ادمه بدم.
[color=red]جناب alala باز هم مي گويم پ ك ك تروريست نيست و تا دلتان بخواهد برايش دليل دارم[/color].با اين حرف های خوش رنگ و لعاب هم هم سعي نكنيد مصداق حرف سعدي عليه الرحمه شويد و (( به خرمايي انگشتري از دست)) امثال من بيرون كنيد.گفتم اگر حرفي داريد جاي مناسب بگذاريد تا با هم مباحثه كنيم.
[color=red]اگر تاپيك مختص تبليغات و شعار است ، مشکلی نیست من هم ادامه می دهم.[/color]مثل این که شما گوشتان به حرف مدیران هم بدهکار نیست.[/quote]

جناب Moltke :

اولا تروريست پروري علني شما چيزي نيست كه حتي با هر دليلي بتونيد از اون دفاع كنين . اگر ميخوايد تبليغات كنيد و شيپورچي يك سري منافق بي صفت بشيد - خواهش ميكنم به خاطر ارزشهايي كه مطمئنا در شما هست از اين رويه خارج بشيد و حرمت خون شهداي اقدامات ضد تروريستي اخير رو نگه داريد.

متاسفانه نظارت در كشور ما بسيار كمه- سايت ما هم اخيرا شده مصداق اين مطلب.اگر قرار باشه مدير ي از جمع مديران با كاربري برخورد كنه و قوانين رو متذكر بشه اين عقايد منحط شما است كه شايسته برخورد قهر آميزه - ولاغير

به هموطنان خودتون در سايت احترام بگذاريد - ما همه در اين كشور برادر و هم وطنيم - چرا به خون ديگر اقوام ايراني با اين حرفهاتون توهين ميكنين ؟؟

[quote]مثل این که شما گوشتان به حرف مدیران هم بدهکار نیست.[/quote]

اتفاقا اينجا مديران بايد بيان و به وظيفشون عمل كنند- تا امثال شما با اين حرفها احساسات پاك ديگران رو به سخره نگيرين و به خون پاك شهدايي كه به وسيله يك مشت مزدور جاهل و وطن فروش و در يك كلام تروريست به شهادت رسيدند توهين نكنيد.

استغفرالله . . .
قابل توجه مديران مكتبي و قانون مدار و هميشه در صحنه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا ملت بس کنید ، اولا نه تاپیک جای بحث عقیدتی هست به خصوص که جلو چشم همه س ، نه مخفی از دید نه اینکه اینجا جای بحثشه

تا الانم بحثا طول کشید حقیقتا نظرم اینه مباحث اماری و تلفاتی منهای برخی کلیپ ها تو یه تاپیک دیگه منتقل بشه که جای مناسب ش هست نه یه تاپیک ویدئو

این بحثها دو سه صفحه اخیرم نمیگم نباید باشه میگم جای دیگری در مکان دیگری و در فضای دیگری

الان زمانه زمانه جنگ هست

ما قبل جنگ ایران عراق با مردم عراق خیلی مراودت ها داشتیم ، ایا در زمان جنگ همون کسانیکه مراوده داشتند جراتشو داشتند برن با عراقیا حرف بزنند ؟ بعد اون جنایت ها ؟؟؟
من یادمه برا بعثی ها کلی تشویقی فرستاده میشد چرا که سایه کمونیسم و اینا رو میخواد برداره از عراق !!!!!

خوب همون بعث چه جنایت ها نکرد ....


حالا از طرفی بعثی قضیه رو ببینی اونا یه چی دیگه میگن


این بحثها هست ولی نتیجه ای نداره جز کدورت الکی .... بهتره بحثا ختم به خیر بشه !
[color=red]
اینم من میگم که خودتون میدونین سرم رو چقد برا این چیزا لب باد دادم ... !!!!


عزیزان بی خیال شید این نیز بگذرد ! لازم شد من در راستای توجیه دو طرف مقالاتی ناب از نحوه ایجاد پ.ک.ک یا همون پایگاه هایی که داخل خاک ایران در این علمیات اخیر سپاه نابود شد و اینکه واقعا متعلق به کی بود و چرا و ... میزارم ، ولی با این حرفا هیچی از هیچی وا نمیشه که هیچی بدتر پیچ میخوره

یا حق[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقاي Moltke:
من نميدونم شما با چه هدفي بحث تركيه رو ميكشين وسط اما اگه منظورتون شبيه سازي وقايع ايران و پژاك با تركيه و پ ك ك هست و نتيجه گيري اين كه ايران هم مثل تركيه مستحق بلايي به نام پژاك هست بايد گفت كاملآ در اشتباهيد!

اما تعجب آورترين قسمت پست شما اين قسمت بود:
[quote]مي گويم پ ك ك تروريست نيست و تا دلتان بخواهد برايش دليل دارم[/quote]
لطف كنيد و چند تا دليل براش بياريد تا ما هم مثل شما روشن شويم!

اما در نهايت پژاك از نظر هر ايراني يك گروهك تروريستيه دقيقآ مثل گروهك جند الله يا گروهك منافقين و هر كشور يا سازماني از اين گروه حمايت كنه دشمن ايران محسوب ميشه .اون چه كه مسلمه پژاك شاخه ايراني پ ك ك هست (بنا به گفته خودشون) پس پ ك ك از پژاك حمايت ميكنه. همين دليل براي دشمني باهاش كافيه. ديگه ما كاري به اين كه پ ك ك با تركيه دشمنه و بر عليه اونها اقدامات تروريستي ميكنه (از نظر شما مقاومت ) نداريم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://www.aparat.com/v/50fb5ad5d9eb3bb648e6c8d18453a7f739757

ویدیو ادعا شده در باره شهادت نیروهای سپاه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]http://www.aparat.com/v/50fb5ad5d9eb3bb648e6c8d18453a7f739757

و� �دیو ادعا شده در باره شهادت نیروهای سپاه
[/quote]

متشكرم دوست عزيز - چرا از شتيدن آخرين اخبار بي نصيب شديم؟؟ خبري در خطوط در گيري نيست؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من مضخرفترین رسانه رو تو دنیا داریم بهترین جوانانمون تو یه گوشه از این مملکت دارن جون میدن اون وقت یا این عربارو نشون میده یا گشنهای افریقایرو icon_cheesygrin :mrgreen: :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ساده : هر ترک کردی، ایرانی کردی، ایرانی عربی، ایرانی ترکی، ایرانی فارسی یا ایرانی بلوچی یا عرب کردی از مرگ هموطن خودش-چه نظامی، چه انتظامی، چه عادی و چه و چه- توسط تروریستهای وحشی ای همچون پ ک ک یا پژاک یا ریگی یا طالبان خوشحال بشه بدون شک و بدون شک و بدون شک "فاثد شرف" هست. و در زمره مزدور و خائن و ... نسبت به کشور و هموطنان خودش قرار می گیره.

حالا این وسط دیگه دبستان نیست که ما بخواهیم از تفکیک ترک و کرد واقعی با تروریستها صحبت کنیم. مسئله ای که واضح هست چه نیازی به طرح مگر اینکه عده ای دائم بخوان این مبحث به این روشنی را خلط کنند. هنوز آذربایجان به یاد داره مقاومت سرسختانه آن سه شهید را که هم اکنون در کنار پل فلزی جلفا دفن هستند را در مقابل قوای شوروی در سال 1320 که چطور تنها سه نفره در مقابل هجوم یک ارتش تا انتها مقاومت کردند و در نهایت وقتی فرمانده ارتش روس ها از کنار پیکر اینها می گذشت چطور کلاه از سرش برداشت به احترامشون و خودشون به خاک سپردنشون. مطمئنا در میان کردها و عرب ها و بلوچ ها و سایر اقوام ایرانی هم چنین افراد باشرفی هستند. نه برای تعصب کور و خاک و این حرف ها، به خاطر شعر! و شعوری که داشتند..به خاطر غیرت و شرفی که داشتند، به خاطر احساسی که داشتند..

حالا برای همین هست که هر چه قدر از بی شرفی گله های وحشی ای چون پژاک بگیم کم گفتیم، برای همین هر شکست یا پیروزیشون بر تنفر ما از اونها اضافه میکنه. برای همین تنفر ما بسط پیدا میکنه به بی مایگانی که احساس همذات پنداری می کنند با این مزدوران. برای همین هست که شهدای ما مثل همیشه استحکام بخش خاک این سرزمین هستند و نشانه ی غیرت و شرف مردمان این سرزمین..برای همین هست که این وطن شاید ماتم زده بشه به خاطر از دست دادن فرزندانش ولی به هر حال زخم های کفتارهایی چون امثال پژاک و ریگی و ... سال هاست که وسیله ای هستند برای مقابله اربابانشون با این شیر سرزمین! Confused

بر مزار اون سه سرباز چنین نگاشتند :

هرچند آغشته شد به خون پيرهن ما / شد جامه سربازي ما هم کفن ما
شاديم ز جانبازي خود در دل خاک / پاينده و جاويد بماند وطن ما[/quote]

گاهی فکر می کنم دقیقا نمی تونم حق مطلب را ادا کنم icon_cheesygrin
به هر حال فعلا در جواب خون هایی که از هموطنان عزیزم ریخته میشه و برای تسکین خانواده هایی که هیچوقت تسکین نمی یابند حتی با هزاران مرتبه نمایاندن چهره ی کریه تروریست های کثیف و حامیان پلیدشون، این تنها کاری هست که از دست امثال من بر میاد. حداقل اینکه در یک جمله هم شده خون های پاکشون را بیشتر سرخ گون رنگ کلمات بزنیم.البته بعید می دونم انسانی! پیدا بشه که حامی این تروریست های وحشی باشه ولی به هر حال این فروم از جانب بسیاری افراد دیگه هم رصد میشه

حرف از شرف مردمان مرد سرزمینم زدن و از بی شرفی تروریستهای امثال پژاک گفتن اگر چه حاشیه به نظر میرسه ولی اصل متنه وقتی احساس بشه کفن های هنوز خشکیده نشدشون به نفس های مسموم دشمنانشون آلوده میشه، بحث برای بالاترینی هایی است که رقت بار دفاع می کنند از این خونخوارها و نه بالاتر از بالاترین برای ثبت در وب اربابانشون که این تروریستها را پروردند که چه امثال بزدلهای بالاترینی و اینور و اونوری چنان از حیث شعور فاقد بهرند که حتی طرف دونستن خودمون هم باهاشون مضحکه!

بحث شخصی نیست چه با یک نفر در قالب دو بدن!! :mrgreen: چه دو نفر در قالب چند بدن! بحث کلی است و واقعا کلی..بحثی که فرقی نمی کرد در تاپیک ریگی باشه یا طالبان، تروریست های کرد باشه یا ترک. واقعا یک بحث کلی است. تروریست ها چنان کثیفند که حتی نوشتن در موردشون هم روح آدمی را آزار میده..

گزاره را ساده تر می کنم :

وحشی صفتان پژاک اعم از خرد و کوچک و بزرگ بی مایه ترین انسان هایی هستند که در خودفروشی در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهند موند، نه ارزش تحلیل دارند و نه ارزش بر زبان آوردن و بر قلم راندن نام کثیفشون. ولی گاهی از تلاش خفت آور کفتارها هم فیلم می گیرند و در موردشون می نویسند، کفتارها هر چه پیرتر میشن کریه تر و بی مقدارتر میشن، تکیه بر گراز و گرگ صحرا هم تاثیری بلند مدت بر ارزششون نخواهد داشت، دریدن یک یا دو آهو بیشتر فرقی به حال کفتار نمیکنه. در نهایت کفتار خواهد موند و لجن زاری که تنها مامن ابدیش هست..

کلمات ذکر شده در متن ها تنها برای افراد زیر هست و نه هیچ شخص دیگه ای:

تروریست های پژاک و حامیانشون پس آنانی که می خوانید اگر از تروریستهای پژاک نیستید و یا از حامیانشون حتی از مکدر شدن خاطرتون به علت تعدد کلمات غیرمودبانه ازتون عذر میخوام! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]ساده : هر ترک کردی، ایرانی کردی، ایرانی عربی، ایرانی ترکی، ایرانی فارسی یا ایرانی بلوچی یا عرب کردی از مرگ هموطن خودش-چه نظامی، چه انتظامی، چه عادی و چه و چه- توسط تروریستهای وحشی ای همچون پ ک ک یا پژاک یا ریگی یا طالبان خوشحال بشه بدون شک و بدون شک و بدون شک "فاثد شرف" هست. و در زمره مزدور و خائن و ... نسبت به کشور و هموطنان خودش قرار می گیره.

حالا این وسط دیگه دبستان نیست که ما بخواهیم از تفکیک ترک و کرد واقعی با تروریستها صحبت کنیم. مسئله ای که واضح هست چه نیازی به طرح مگر اینکه عده ای دائم بخوان این مبحث به این روشنی را خلط کنند. هنوز آذربایجان به یاد داره مقاومت سرسختانه آن سه شهید را که هم اکنون در کنار پل فلزی جلفا دفن هستند را در مقابل قوای شوروی در سال 1320 که چطور تنها سه نفره در مقابل هجوم یک ارتش تا انتها مقاومت کردند و در نهایت وقتی فرمانده ارتش روس ها از کنار پیکر اینها می گذشت چطور کلاه از سرش برداشت به احترامشون و خودشون به خاک سپردنشون. مطمئنا در میان کردها و عرب ها و بلوچ ها و سایر اقوام ایرانی هم چنین افراد باشرفی هستند. نه برای تعصب کور و خاک و این حرف ها، به خاطر شعر! و شعوری که داشتند..به خاطر غیرت و شرفی که داشتند، به خاطر احساسی که داشتند..

حالا برای همین هست که هر چه قدر از بی شرفی گله های وحشی ای چون پژاک بگیم کم گفتیم، برای همین هر شکست یا پیروزیشون بر تنفر ما از اونها اضافه میکنه. برای همین تنفر ما بسط پیدا میکنه به بی مایگانی که احساس همذات پنداری می کنند با این مزدوران. برای همین هست که شهدای ما مثل همیشه استحکام بخش خاک این سرزمین هستند و نشانه ی غیرت و شرف مردمان این سرزمین..برای همین هست که این وطن شاید ماتم زده بشه به خاطر از دست دادن فرزندانش ولی به هر حال زخم های کفتارهایی چون امثال پژاک و ریگی و ... سال هاست که وسیله ای هستند برای مقابله اربابانشون با این شیر سرزمین! Confused

بر مزار اون سه سرباز چنین نگاشتند :

هرچند آغشته شد به خون پيرهن ما / شد جامه سربازي ما هم کفن ما
شاديم ز جانبازي خود در دل خاک / پاينده و جاويد بماند وطن ما[/quote]

گاهی فکر می کنم دقیقا نمی تونم حق مطلب را ادا کنم icon_cheesygrin
به هر حال فعلا در جواب خون هایی که از هموطنان عزیزم ریخته میشه و برای تسکین خانواده هایی که هیچوقت تسکین نمی یابند حتی با هزاران مرتبه نمایاندن چهره ی کریه تروریست های کثیف و حامیان پلیدشون، این تنها کاری هست که از دست امثال من بر میاد. حداقل اینکه در یک جمله هم شده خون های پاکشون را بیشتر سرخ گون رنگ کلمات بزنیم.البته بعید می دونم انسانی! پیدا بشه که حامی این تروریست های وحشی باشه ولی به هر حال این فروم از جانب بسیاری افراد دیگه هم رصد میشه

حرف از شرف مردمان مرد سرزمینم زدن و از بی شرفی تروریستهای امثال پژاک گفتن اگر چه حاشیه به نظر میرسه ولی اصل متنه وقتی احساس بشه کفن های هنوز خشکیده نشدشون به نفس های مسموم دشمنانشون آلوده میشه، بحث برای بالاترینی هایی است که رقت بار دفاع می کنند از این خونخوارها و نه بالاتر از بالاترین برای ثبت در وب اربابانشون که این تروریستها را پروردند که چه امثال بزدلهای بالاترینی و اینور و اونوری چنان از حیث شعور فاقد بهرند که حتی طرف دونستن خودمون هم باهاشون مضحکه!

بحث شخصی نیست چه با یک نفر در قالب دو بدن!! :mrgreen: چه دو نفر در قالب چند بدن! بحث کلی است و واقعا کلی..بحثی که فرقی نمی کرد در تاپیک ریگی باشه یا طالبان، تروریست های کرد باشه یا ترک. واقعا یک بحث کلی است. تروریست ها چنان کثیفند که حتی نوشتن در موردشون هم روح آدمی را آزار میده..

گزاره را ساده تر می کنم :

وحشی صفتان پژاک اعم از خرد و کوچک و بزرگ بی مایه ترین انسان هایی هستند که در خودفروشی در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهند موند، نه ارزش تحلیل دارند و نه ارزش بر زبان آوردن و بر قلم راندن نام کثیفشون. ولی گاهی از تلاش خفت آور کفتارها هم فیلم می گیرند و در موردشون می نویسند، کفتارها هر چه پیرتر میشن کریه تر و بی مقدارتر میشن، تکیه بر گراز و گرگ صحرا هم تاثیری بلند مدت بر ارزششون نخواهد داشت، دریدن یک یا دو آهو بیشتر فرقی به حال کفتار نمیکنه. در نهایت کفتار خواهد موند و لجن زاری که تنها مامن ابدیش هست..

کلمات ذکر شده در متن ها تنها برای افراد زیر هست و نه هیچ شخص دیگه ای:

تروریست های پژاک و حامیانشون پس آنانی که می خوانید اگر از تروریستهای پژاک نیستید و یا از حامیانشون حتی از مکدر شدن خاطرتون به علت تعدد کلمات غیرمودبانه ازتون عذر میخوام! :mrgreen:[/quote]
درود برشما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وي در بخش ديگري از سخنان خود در باره گروهك تروريستي پژاك گفت: سپاه با اقداماتي كه انجام داده است ضربات مهلكي به آنها وارد كرده و آنها نيز با توجه به ضربات سنگيني كه دريافت كرده اند در صدد اقدامات تلافي جويانه هستند.
مصلحي تاكيد كرد: اين مجموعه در بحث اطلاعاتي نيز ضربه هاي سنگين اطلاعاتي را دريافت كرده است و ما به دنبال اضمحلال و نابودي كامل اين گروهك هستيم.
وزير اطلاعات در بخش ديگري از سخنان خود درباره به هلاكت رسيدن يكي از افراد گروهك كومله كه سال گذشته در تاسوعاي حسيني 3 نفر از ماموران نيروي انتظامي را به شهادت رسانده بود، گفت: اين فرد دو شب پيش با هدف انجام اقداماتي وارد كشور شد و در جريان درگيري نيروهاي ما، وي و شماري از همراهانش به هلاكت رسيده و جمعي نيز دستگير شدند.

[url=http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30559490]ایرنا[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بشر متولد میشه در صدد تثبیت خودش هست و چه بد ثبتی هست برای مزدوران و تروریست‌های پژاک که در آدم کشی و مزدوری در حد اعلی قرار دارند.
برای پیروزی نیروهای مسلح در برابر تروریستهای پژاک و اساتیدشون اسرائیل و آمریکا سه صلوات

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان اتش بس شده که هیچ خبری نیست؟[/quote]


خدا نكنه كه اتش بس شده باشه.اينجوري كه ما در نقطه ضعف قرار ميگيريم. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب تاپیکی شده این تاپیک بابا icon_cheesygrin
موضوعات مطرحه گاها 360 درجه با عنوان تاپیک فرق داره !

متن زیر صرفا یک اشاره هست ، فقط برای داشتن یک دیگاه مجرد برای خواننده هایی که بحث بالا را پی می گیرند :
[i]
در یک کتاب داستان اینطور آمده است که 2 نفر به نمايندگي از 2 كشور متفاوت در حضور پادشاه كشور سوم با يكديگر مجادله مي كردند . نماينده كشور الف ، كشور ب را جزوي از قلمرو كشور خود مي دانست كه بر عليه حكومت مركزي شورش كرده اند و با اينكار قصد داشت تا اين نماينده را نزد پادشاه به عنوان نماينده يك مشت ياغي تلقي نمايد و چون شورش بر عليه تماميت ارزي يك كشور و ارباب بزرگ سرزمين در نزد پادشاه جرمي سنگين بود ، پادشاه گفت : به هيچ دليلي رعاياي يك سرزمين نمي توانند بر عليه ارباب خود شورش كنند .
نماينده كشور ب در دفاع از خود گفت : مگر آنكه بر حكومت مركزي پيروز شوند .
پادشاه بشدت خنديد و گفت: اين تنها دليلي است كه قابل پذيرش است .[/i]

[size=7]قبلا هم درمیلیتاری این قصه را نقل کردم ، رفتم کپی پیست کردم :mrgreen: [/size]

-----
یک خبر را هم اینجا انعکاس بدهم

ترکیه از آمریکا در خواست کرده که Predator هاش را برای انجام عملیت نظامی بر علیه PKK و در داخل خاک عراق در این کشور ( ترکیه ) مستقر کند . از سال 2007 آمریکا با استفاده از Predator هایی که از پایگاههای این کشور در عراق بر می خواستند ، اقدام به انجام عملیاتهای اطلاعاتی می نمود و ویدئو هایی را که از این پهباد بدست می آورد در اختیار ترکیه نیز قرار می داد .
حال که قرار است آمریکا خاک عراق را ترک کند ، ترک ها اظهار تمایل به میزبانی عمو سام می کنند .
از هواپیمای جاسوسی U-2 نیز به عنوان یکی از منابع گردآورنده اطلاعات بر علیه PKK نامبرده شده است . :mrgreen:
http://www.defensenews.com/story.php?i=7649429&c=MID&s=AIR

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان قفل شدن و پاک شدن پست های نامرتبط کمتر از 1 ثانیه وقت می بره !!! پس لطفا واسه اخرین بار دوستانه از همه تقاضا دارم بزارید جو سایت اروم بمونه و سیاسیت قفل سریع تاپیک اجرا نشه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.