nasirirani

مراسم رونمایی از نسل جديد هواپيماهاى جت 100 نفره " AN-158" در ايران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

زنده باد مهندسان ايراني كه با وجود تحريمها اينكار رو به سرانجام رسوندند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify][color=darkred]منطقی در گفتگو با فارس اعلام کرد؛
[b]میزان رضایتمندی مردم و کارشناسان از هواپیمای جدید آنتونوف در ایران[/b][/color]

[color=darkblue]رییس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح گفت: تاکنون 12 درصد از مسافران حاضر در نظرسنجی، به هواپیمای آنتونوف 148، رای "عالی" و 42 درصد نیز رای "خوب" داده اند.[/color]
منوچهر منطقی رییس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به بکارگیری آزمایشی هواپیمای آنتونوف 148 ساخت اوکراین در خطوط هواپیمایی کشورمان، گفت: این هواپیما تا کنون چهار پرواز آزمایشی در خطوط هوایی ایران داشته که سعی کردیم از دو طیف مسافران عادی و متخصصان صنعت هواپیمایی در این خطوط استفاده کنیم.
منطقی افزود: طی این مدت و بنا بر نظرسنجی صورت گرفته، 12 درصد از مسافران نظر "عالی" و 42 درصد نظر "خوب" داده‌اند که این یک آمار خوب تا اینجای کار محسوب می‌شود.
به گزارش فارس، در پی توافق با شرکت آنتونوف قرار شده بود تا دو فروند از هواپیمای آنتونوف 148 اوکراین به صورت آزمایشی در خطوط پروازی کشورمان قرار بگیرند تا در صورت کسب رضایت، جمهوری اسلامی ایران و اوکراین شروع به ساخت مشترک این هواپیمای 100 نفره کنند.

[color=olive]90/08/16[/color]
منبع: خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900815000318[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دیگه هر جوری باشه میشه کمتر از یکساعت پرواز رو تحمل کرد!
همون که سالم بری بیای تو این وضعیت کافیه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
والا اگه هدف به دست آوردن فن آوری و انتقال تکنولوژی باشه ، خوب باز میشه گفت که خوبه و تو این آشفته بازار صنعت هوایی که هر روز یه سقوط رو شاهدیم، می تونه تا حدودی موثر باشه. ولی اولا به این نکته دقت بشه که این هواپیما لیسانس پرواز بر فراز آمریکا و اروپا رو نداره و این یعنی اینکه خیلی نمی شه رو ایمنی اون حساب باز کرد. نمی گم که تا بپره سقوط میکنه . نه! ولی به هر حال واضجه که می تونه دردسر ساز باشه. ثانیا شما به این مصاحبه آقای منطقی دقت کنید مخصوصا به اون آمار دادنش. مدیری که تو زمان تصدی گری ایران خودرو، اون همه مردم بی گناه تو پژو ها سوختن و ایران خودرو یکی از بدترین دوره های کیفیش رو گذروند، حالا اومده میگه چون رو هم رفته 54 درصد مسافران گفتن خوب و خیلی خوب پس این یه نکته خوب برای این هواپیما حساب میشه. خدا رحم کنه به هواپیمایی که این طوری می خواد انتخاب بشه. بازم می گم برای انتقال تکنولوژی و فقط تو این شرایط نامساعد خطوط هوایی می تونه یه گزینه موقتی باشه اونم با لحاظ کردن خیلی موارد دیگه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همينكه اوردن تو ايران و با حضور رييس آنتانوف نمايشش دادن :mrgreen: معلومه كه حال بازار يابيشون خيلي داغونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بالاخره ما بايد ناوگان قديمي را با يك هواپيماي ديگر جايگزين كنيم با اين اوضاع و شرايط حال اين مي تونه يكي از بهترين گزينه ها باشد (چه مونتاژ باشه --- چه آماده تحويل بدن)
شايد در دهه آينده كشور بتواند هواپيماي 50 نفره تمام ايراني توليد كند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون رنگ نا متعارف سبز-آبي تو كاكپيت اين هواپيما هم ديده ميشه روسا چه علاقه اي بهش دارن .از قديم گفتن در نبود گوشت شلغم پادشاست مردم ما هم كه چاره اي ندارن.خدا به خلبان هاي اين هواپيما كمك كنه به مسافراش هم رحم كنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یکی نیست به این اقای منطقی بگه تو با ایرانخودرو چه گلی به سر ملتمون زدی که حالا رفتی ملتو با هواپیماهای بی پدر مادر روسی و اکراینی بنجل بفرستی آسمون ! کم ملت رو تو پژوهای بی امنیتت آتیش زدی و گفتی به ما ربطی نداره ! 5 نفر 5 نفر کم بود ؟ حالا میخوای 100 نفر 100 نفر ملتو کباب کنی ! لابد هواپیماهاش سقوط کنه میخواد بگه خلبان رفته کپسول CNG هواپیمارو دستکاری کرده !!!!! icon_cheesygrin

اصولا توی کشور ما برخلاف سایر کشورها هر مدیر و مسئولی بی عرضه و بی لیاقت باشه از دور مدیریتی خارجش نمیکنن که هیچ میبرن میذارننش یه پست و مقام مهمتر و بالاتر ! چند سال دیگه لابد باید یا بره وزیر راه و ترابری بشه یا به کمتر از ریاست جمهوری رضایت نده !

از الان بگم منتظر مدل صندوقدارشم باشید ! icon_arrowd

اینم تیزر تبلیغش !

آسمان تو را می خواند !!!!! rolling_on_the_floor

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آسمان تو را می خواند !!!!! Mr. Green[/quote]
منظور از اسمان اینه
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/69/Block33_beheshtzahra.jpg/794px-Block33_beheshtzahra.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایشا... با قدرت و توان خودمون مثل خیلی دیگه از زمینه ها بزودی شاهد خودکفایی ساخت و تولید و نگهداری و خدمات هواپیماهای مسافربری باشیم. ایشا...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify][color=darkred][b]عابدی: آنتونوف 158 به صورت کنسرسیوم تولید خواهد شد[/b][/color]

[color=darkblue]تا کنون چهار فروند ایران 140 به ایرلاینها تحویل شده. از اسفندماه گذشته مجلس حمایت هایی را برای تولید ایران 140 آغاز کرده است. آنتونوف 158 پس از انجام تستهای پروازی در آب و هوای ایران به صورت کنسرسیوم تولید خواهد شد.[/color]
هیتنا: محمد کریم عابدی نماینده ی مجلس در گفتگو با خبرنگار هیتنا درباره ی هواپیمای ایران 140 گفت مجلس از اسفندماه گذشته تلاش هایی کرده تا از ایرلاین ها هم بتوانند از این هواپیما استفاده کنند. هواپیمای ایران 140 که قرار بوده 80 فروند در کشور تولید بشود و در ایرلاین ها باشد ولی الان 4 فروند فقط هست و امیدواریم تا سال آینده به چند برابر افزایش پیدا کند.
عابدی در این باره با اشاره به حمایت های مجلس از سال گذشته در این زمینه ابراز عقیده کرد که 50 فروندی که باید از این هواپیما برای تحویل به ایرلاین ها ساخته می شده، مسئولین معتقدند به دلیل خلا مالی مدیران و مسئولان وقت و مشکلات دیگری بوده که 75 درصد تولید داخل محقق نشده است. وی هم چنین گفت: ولی در قرارداد قرار بوده با برنامه ریزی باشد و این هواپیما هواپیمای خوب و امنی هم هست، از این هواپیما تا به حال 16 فروند هم ساخته شده که به نیروهای انتظامی و پلیس و نیروهای مسلح و دیگر ارگان ها تحویل داده شده. طبق قرارداد ایران 140 تا 15 سال پس از قرارداد فکر می کنم تا سال 88 باید 30 فروند برای نیروهای مسلح و 50 فروند هم برای ایرلاین ها تولید می شده است.
این فرمانده ی ارتش در دوران جنگ در ادامه افزود: حالا برنامه هایی را آقایان دارند که یک هواپیمای 99 نفره یا 100 نفره را به صورت کنسرسیوم تولید کنیم که آن هم هواپیمای آنتونوف AN-158 بوده که اخیرا آورده اند. این ها به صورت اجاره قرارهست که مدتی بیایند در آب و هوای ما، اگرچه تست شده اند بازهم تست ها را پاس کنند و به صورت کنسرسیوم مثل ایرباس تولید بشود.
نماینده ی مردم فردوس و طبس دلیل علاقه مندی مسئولین به این هواپیما را علی رغم بودن هواپیماهای مشابه دیگر این گونه شرح داد: هواپیما باید به روز باشد، چون هواپیما آن طور که گزارش شده و ما هم دیدیم سیستم هایش به روز هست و ما باید به سمت تامین نیازهای 20 سال و 50 سال آینده برویم.
او در خصوص هواپیمای پهن پیکر که از سوی برخی مسئولین وعده ی ساخت آن در کشور داده شده با بیان آنکه: ما نباید به سمت هواپیماهای پهن پیکر برویم چون این هواپیماها برای پروازهای بیش از 3 یا 4 ساعت هست و ما پروازهایمان بیشتر 1 ساعت و 2 ساعت نیست، با این نظر مخالفت کرد.
کمیسیون تازه تاسیس هوافضا و هوانوردی مجلس نیز یکی دیگر از محورهای گفت و گو با عابدی بود که او با ابراز خوشنودی از این اتفاق که در مجالس قبلی چنین کمیسیونی نبوده گفت:ما در این مجلس فراکسیون هوافضا و هوانوردی را با جمعی از فرهیختگان نماینده تاسیس کردیم و حمایت های خوبی شده و کارهای خوبی شده و ما برای اولین بار نمایشگاه هوافضا را در خود مجلس گذاشتیم و امیدواریم بتوانیم یک سال در میان برگزارش کنیم و با کمک بخش خصوصی بتوانیم نه فقط نیازهای منطقه را بلکه خاورمیانه را تامین کنیم.
عابدی در پایان پیرامون حمایت از بخش خصوصی که یکی از محورهای مورد بحث اتحادیه ی صنایع هوایی در این دوره ی نمایشگاه نیز بوده خاطرنشان کرد که نباید چشم به سرمایه های دولتی داشته باشیم و در این زمینه مجلس برنامه حمایتی دارد، او گفت: اتحادیه هم افزایی خواهدداشت و من شنیدم که امروز سی شرکت ادغام شده و یک کنسرسیوم شده اند، ما باید دنبال ایرتاکسی برویم و اول باید بازار را تعریف کنیم. ما بازار را داریم پس باید صنعت را تقویت کنیم و جنسی را تولید کنیم که بازار سریع آن را جذب کند.

[color=olive] ۳۰ آبان ۱۳۹۰[/color]
منبع: هيتنا
http://www.hitna.ir/5503-fa.html[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران باید حداقل 20 تا الیوشین 96 بخره
هم بزرگه
هم دوربرد
هم تازه
خیلی هم خوشکله و جادار
استانداردم هست
از همه اینا مهم تر
منم دوستش دارم icon_razz

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوبه به نظرم کار خوبی شده بهتره با همکاری با شرکتهای اکراینی زمینه تولیدشو بکشن ایران وکل هواپیماهای قدیمی رو جایگزین بکنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.