Recommended Posts

سعید جان البته باید بگم این اهداف بیشتر بخاطر منزوی کردن ایرانه! تا سوریه رو از ایران دور کنند!

یک نشریه الکترونیکی سوری در خبری مدعی شد اسراییل با عقب نشینی از بلندیهای جولان موافقت کرده است.
یک نشریه الکترونیکی سوری در خبری مدعی شد اسراییل با عقب نشینی از بلندیهای جولان موافقت کرده است.

به گزارش «فردا» و به نقل از الاخبار، شام پرس که از سوی مجموعه خبرگزاری مستقل دمشق منتشر می شود، به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت:نخست وزیر ترکیه به دمشق اطلاع داده است که توانسته است تا موافقت نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایهود اولمرت را برای عقب نشینی کامل از بلندیهای جولان جلب کند.این امر در مقابل پیمان صلح با سوریه انجام خواهد شد.

بشار اسد چند روز پیش از تلاشهای ترکیه برای میانجیگری بین اسراییل و سوریه خبرداده بود.

همچنین گفتنی است رجب طیب اردوغان روز شنبه به دمشق خواهد رفت.

عصرایران : اگر این خبر تأیید شود،چهره سیاسی و امنیتی منطقه خاورمیانه دگرگون می شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در دومین روز نمایشگاه خدمات دفاعی آسیا در کشور مالزی، شرکتهای سازمان صنایع دفاع ایران از این نمایشگاه اخراج شدند و غرفه آنان در نمایشگاه بسته شد.
نجیب عبدالرازق، معاون نخست وزیر و وزیردفاع مالزی علت اخراج شرکتهای ایرانی از نمایشگاه را به نمایش گذاشتن تجهیزات و تسلیحات مرگبار و خلاف مقررات اعلام کرده و گفته که وزارت دفاع مالزی قبلاً به سفارت ایران در این کشور اطلاع داده بود که شرکتهای ایرانی نباید تجهیزات و تسلیحاتی را به نمایش بگذارند که با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد محدودیت دادوستد نظامی با ایران مغایرت داشته باشد اما این شرکتها تسلیحات و تجهیزاتی همچون موشکها و سیستمهای موشکی را در غرفه خود عرضه کردند که با این قطعنامه ها در مغایرت آشکار قرار دارد.

وزیر دفاع مالزی گفته که با توجه به تخلف ایران از مقرراتی که نمایشگاه برایش وضع کرده بود، دولت مالزی چاره ای جز این ندید که به شرکت ایران در نمایشگاه پایان دهد.

یازدهمین نمایشگاه خدمات دفاعی آسیا به مدت چهار روز از دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در مرکز تجارت جهانی پوترا در کوالالامپور، پایتخت مالزی برپا بود و از ایران نه شرکت تحت پوشش شرکتهای صنایع هوایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.

آمریکا با 26 شرکت و همچنین بریتانیا حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند اما وزیر دفاع مالزی این گمان را رد کرده که پایان دادن به حضور ایران در نمایشگاه در نتیجه فشار سفارتخانه های آمریکا و بریتانیا بوده است.

تصویر

بی بی سی فارسی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
توي پرسين بي بي سي ، نوشته بود به خاطر اينكه ايران از تجهيزات خطرناك استفاده كرده بوده اخراج شده ( فكر كنم همه‌ي كشورها تجهيزات رو كه فقط به مردم كمك مي‌كنه رو در نمايشگاه قرار داده بودن ، مثلا بمب هسته‌اي كه به بهبود زندگي مردم دنيا بخصوص هيروشيما و ناكازاكي كمك شاياني كرده ) دوستاني كه از اين تصميم پشتيباني مي‌كنن بفرماين اگه كشوري حق نداشته باشه دست آوردهاش رو در چنين نمايشگاهي به معرض نمايش بذاره پس اين نمايشگاه به چه دردي مي‌خوره ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]آمريكا به زندانيان گوانتانامو مواد مخدر مي‌دهد[/align]

[align=center]تصویر[/align]

[align=center]خبرگزاري فارس، بيش از 20تن از زندانيان گوانتانامو افشا كردند كه در حين بازجويي توسط ماموران آمريكايي به آنها ماده مخدر تزريق شده است.[/align]


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه گرانما كوبا، عادل ال نصيري يكي از زندانيان عربستاني سابق گوانتانامو گفت: هنگام بازجويي ناگهان احساس سوزش و سپس خواب شديدي كردم چرا كه شرط خوابيدن اذعان به داشتن ارتباط با القاعده بود.
ال نصيري افزود: پس از ساعت‌ها بازجويي و به خاطر اثر ماده‌اي خاص تصميم به حرف زدن براي خوشحال كردن بازداشت كنندگانم گرفتم.
اين عضو سابق پليس عربستان كه در سال 2002 بازداشت شد خاطر نشان ساخت كه ماده تزريق شده را نمي شناسد اما اطمينان داد كه با هدف وادار ساختن او و ديگر زندانيان به اعتراف از آن استفاده شده است.
برخي ديگر از زندانيان گوانتانامو و ديگر بازداشتگاه‌هاي مخفي آمريكا نيز تجربيات مشابه با ال نصيري را بيان كرده‌اند. اين افراد حالات خود پس از تزريق ماده مخدر را سرگيجه و توهم ذكر كرده‌اند.
امي مك لين وكيل آمريكايي در اين رابطه گفت: تزريق‌ها خاطره تلخي در اين افراد به جا گذاشته است.
اما از سوي ديگر وزارت دفاع و سازمان سيا با انكار استفاده از مواد مخدر در بازجويي از زندانيان گوانتانامو شهادت ال نصيري و ديگران را دروغ خوانده‌اند.
روزنامه يو اس اي تو دي آمريكا نيز نوشت: اين مسئله جنجالي ناشي از انتشار اخير مطالبي از سوي وزارت دادگستري به تاريخ 2003 است كه در آنها استفاده از مواد مخدر عليه زندانيان محكوم شده بود.
رئيس سازمان پزشكان حقوق بشر نيز استفاده از اين مواد براي گرفتن اعتراف از زندانيان را غيرقانوني و مغاير با اصول اخلاقي خواند.

منبع : Farsnews

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
محسن پاك آيين:
[align=center]حملات اسرائيل به نوار غزه نمونه بارز تروريسم دولتي است [/align]

[align=center]تصویر[/align]

[align=center]خبرگزاري فارس: يك كارشناس ارشد وزارت خارجه كشورمان حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه كه با حمايت واشنگتن انجام مي‌شود را نمونه بارز تروريسم دولتي خواند.[/align]


به گزارش خبرگزاري فارس، «محسن پاك آيين» كارشناس ارشد وزارت امور خارجه و سفير سابق ايران در تايلند شب گذشته در جلسه ماهانه انجمن اسلامي فارغ التحصيلان فيليپين با تجليل از مقاومت مردم غزه به رهبري حماس در مقابل حملات ضد انساني اسرائيل، گفت: ملاقات كارتر رئيس جمهور اسبق آمريكا با رهبران حماس، نشانگر اعتراف طيفي از سياستمداران آمريكا نسبت به مشروعيت دولت حماس است.
وي ديپلماسي آمريكا در خاورميانه را شكست خورده توصيف كرد و افزود: حملات اسرائيل به نوار غزه كه با حمايت واشنگتن صورت مي‌پذيرد، نمونه بارز تروريسم دولتي است و بايد محكوم شود.
اين ديپلمات ايراني با تحليل حوادث روزهاي اخير در عراق، رو در رو قرار دادن شيعيان را يكي از ترفندهاي آمريكا دانست و بر ضرورت هوشياري شيعيان و تقويت انسجام بين آنان تاكيد كرد.
پاك آيين تنها راه ايجاد امنيت و ارامش در عراق را خروج نيروهاي اشغالگر عنوان كرد و گفت: جامعه جهاني بايد براي تحقق اين امر فعاليت كند. در اين جلسه همچنين سيد كمال هاشمي سخنگوي انجمن خواهان شركت فعال اقشار مختلف مردم بخصوص دانش آموختگان و دانشجويان در انتخابات دور دوم مجلس شوراي اسلامي شد.

منبع : Farsnews

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنده، پارسال هم عرض كرده بودم. اسرائيل، براي رويارويي با خطر بزرگي به نام ايران، با دو مشكل عمده روبروست : سوريه و حزب الله. تا زماني كه اين مشكلات وجود داره، برخورد ايران و اسرائيل، بسيار دور از ذهن و به عبارت بهتر، خودكشي به نظر مي‌رسه. مشكل دوم، كاملاً مشخص هست كه جز راه حل نظامي، راه ديگه‌اي براي مقابله باهاش وجود نداره. ولي با محاصره‌ي اين گروهك و كنترل تسليحاتي اون، مي‌تونه بسيار تضعيفش كنه. اما اين امر، كاملاً به مشكل اول برمي‌گرده؛ يعني كشور سوريه. يك حقيقت هست كه سوريه، تمايل چنداني به رويارويي با اسرائيل و نتيجتاً خرد شدن و تخريبش توسط ارتش قدرتمند اسرائيل نداره. ولي از طرفي هم دوست نداره كه جلوي اسرائيل كم بياره و هميشه سعي كرده كه خاري تو چشم سگ بسته‌ شده‌اي به نام اسرائيل باشه. اسرائيل، توان تسخير سوريه رو داره (البته به شرط اينكه ايران به نفع سوريه وارد جنگ نشه كه البته شرط تقريباً محالي هست). اما سران تل آويو، از ابتدا تصميم داشتن كه مشكل‌شون با سوريه رو همچون ساير اعراب، با سياست حل كنن. يعني در قبال برخي امتيازات (يعني پس دادن برخي زمين‌هاي تصاحب شده‌ي اين كشورها به خودشون و يا اجاره‌ي بلندمدت اون‌ها)، به صلحي پايدار (جون عمه‌شون!!!) با اين كشورها دست پيدا كنن؛ شرايطي كه اولين بار درمورد مصر امتحان گرديد و نتيجه، كاملاً‌ موفقيت آميز بود و بزرگترين دشمن اسرائيل، تبديل به بهترين دوست و متحد عربي اين كشور گرديد. شك نكنين كه درصورت وقوع چند پيش شرط‌ كه در اينجا، مجال بيانش نيست، اسرائيل با سوريه به توافق دست پيدا مي‌كنه. در اون صورت، بايد حقيقتاً براي جنگي ويرانگر آماده باشيم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
معاون وزير خارجه انگليس:

[align=center]تهديد هيلاري كلينتون عليه ايران اظهاراتي غير مدبرانه بود [/align]

[align=center]تصویر[/align]

[align=center]خبرگزاري فارس: مارك ملك براون معاون وزير خارجه انگليس از هيلاري كلينتون نامزد دموكرات رياست جمهوري آمريكا در تهديدش عليه ايران انتقاد كرد و آن را بدون تدبير توصيف كرد.[/align]


به گزارش خبرنگار فارس در لندن ، مارك ملك براون Mark Malloch-Brown معاون وزير خارجه انگليس در امور آسيا ، آفريقا و سازمان ملل تهديد هيلاري كلينتون نامزد دموكرات رياست جمهوري آمريكا عليه ايران را اظهاراتي غير مدبرانه توصيف كرد.
هيلاري كلينتون در روز سه شنبه در مصاحبه‌اي با خبر اي.بي.سي در پاسخ به اين سوال كه وي چه كار خواهد كرد چنانچه ايران به اسرائيل متحد آمريكا حمله كند ، گفته بود : من مي خواهم ايراني ها بدانند كه اگر من رئيس جمهور شوم ، به ايران حمله خواهيم كرد.
مارك ملك براون ، كه سابقا سمت معاون دبيركل سازمان ملل را نيز برعهده داشت ، در باره حرف هاي هيلاري كلينتون گفت : در حالي كه معقول است به ايران در باره پيامد ادامه داده شدن به مسير توليد سلاح هاي هسته اي و آنچه كه آن پيامدهاي واقعي براي امنيتش به همراه مي آورند هشدار دهيم ، در دنياي امروزه محتملا عمل با تدبيري محسوب نخواهد شد چنانچه به انهدام كشوري و در بسياري از موارد غيرنظاميان ساكن آن تهديد كنيم.
مارك ملك براون در مجلس اعيان انگليس همچنين در پاسخ به سوالي اظهار داشت دولت انگليس خواستار اين است كه يك خاورميانه‌اي شامل اسرائيل ، عاري از سلاح هاي هسته اي باشد ، وجود داشته باشد

منبع : Farsnews

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در شرایط فعلی منطقه ای و بین المللی جدایی سوریه از ایران یعنی نابودی هر دو! در شرایط دیگر ، حالت های دیگری خواهیم داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متأسفانه سعيد جان ما در اين زمينه، دست پايين رو داريم. در سال 1361، پس از تعيين تكليف خرمشهر و تنبيه متجاوز، قدرتمندترين واحد نظامي‌مون (لشكر 27) رو با بزرگترين فرماندهان نظامي‌مون (زنده ياد احمد متوسليان، شهيدان بزرگوار همت، دستواره، كريمي و ساير عزيزان) رو فرستاديم سوريه تا ترمز تحركات اسرائيل كشيده بشه. ولي همون زمان هم سوري‌ها علاقه‌اي به وقوع نبرد نداشتن و بيشتر روي ايران و قدرت نظامي‌اش مانور سياسي انجام مي‌دادن. ما، نهايت كاري كه مي‌تونيم انجام بديم، دادن تضمين به سوريه براي حمايت كامل نظامي از اين كشور، در قبال حمله‌ي اسرائيل هست. اما پيشنهاد اسرائيل، بسيار چرب‌تر و فريبنده‌تر هست؛ چرا كه همون‌طور كه عرض شد، تجربه‌ي بسيار موفق مصر، اين رو به اثبات رسونده كه اسرائيل (جون عمه‌اش) متحد بدي نيست!!!!!! متأسفانه اگه اين كشورهاي در معرض تهديد (سوريه، اردن، عراق و مصر)، كمي آينده‌نگري داشتن، با اتحاد با ايران، ترتيب نابودي اين غده‌ي سرطاني رو مي‌دادن و سرزمين‌هاي اشغالي رو با دست خودشون پس مي‌گرفتن؛ نه با منت و خواري كشيدن از صهيونيست‌ها! ولي خوب. چه مي‌شه كرد! امروز روز، ديگه مسأله‌ي عزت نفس، كاملاً بي‌معنا شده!! هموني كه به خاطرش انقلاب كرديم و امروز مي‌گن «چه اشكالي داشت كه نوكر امريكايي‌ها مي‌بوديم؟ در عوض مي‌رفتيم لاس وگاس، عشق و حال»!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سازمان ملل دخالتی در امور غزه و جلوگیری از کشتار فلسطینان نمیکند چون به نظر این سازمان فلسطینیان جزو ملل محسوب نمیشن! :mrgreen: سازمان + ملل تفسیر واژه ملل میشود یک کتاب هزار صفحه ای! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سازمان مللي وجود نداره ! همش چند تا كشور قدرتمندن كه اين سازمان رو اداره ميكنند كه اتفاقا بيشترين جرم و جنايت هم از همين دولتهاست ! مرگ بر يهود :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:mrgreen: :| icon_biggrin icon_biggrin icon_biggrin

دوست عزيز پست شما خلاف قوانين سايت هست ، در صورت تكرار حذف خواهد شد
Ahmad6644

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:mrgreen: thinking

دوست عزيز پست شما خلاف قوانين سايت هست ، در صورت تكرار حذف خواهد شد
Ahmad6644

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند مدت پیش یکی از همین جاسوسان در تماسی تلفنی با یکی از دوستان من قصد تخلیه اطلاعاتی داشته که با هوشیاری وی پی به قصد وی میبرد و در انتها با درگیری لفظی,دوست من به وی میگوید که من با سگها صحبت نمیکنم.او میگوید اگر من سگم چطور با من صحبت میکنی؟دوست من میگوید چون سگ تعلیم دیده هستی :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.