Recommended Posts

[align=center]باقرزاده:

حزب‌الله پاسخ خون شهيد مغنيه را خواهد داد

رئيس بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس در پيامي به مناسبت شهادت مغنيه گفت: حزب الله و مقاومت اسلامي پاسخ اين عمل ننگين را با ايستادگي در مقابل توطئه آمريكا و صهيونيسم خواهد داد.

تصویر[/align]

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس در اين پيام آمده است: سرداري ديگر از سپاه توحيد دلاورمردي از مهد عالمان شيعه جان در راه آرمان هاي متعالي خويش نهاد و همچون سيد و سالار خويش حضرت اباعبدالله الحسين با بدني پاره پاره از بغض و قساوت دشمني شقي، به ديدار معبود شتافت. شهيد بزرگوار عماد مغنيه شيرمردي از خطه جنوب لبنان، كه جاي جاي جبهه‌هاي نبرد رويارو با دشمن اشغالگر، خاطرات نبردهاي حماسي او و همرزمانش را به خوبي در ياد دارند، سرانجام به دست ناپاكان و جنايتكاران زمان به شهادت رسيد و سرانجام عماد به ديدار برادران شهيدش «جهاد» و «فؤاد» كه پيش از او در طريق مقدس آزادسازي لبنان از زير يوغ اشغالگران، جان پاك خويش را نثار كرده بودند پيوست. قريب 25 سال هراس و وحشت ظالمان و حاكمان رژيم اشغالگر قدس و دولتمردان آمريكا ثمره جهاد في سبيل الله عماد مغنيه و يارانش بود كه خواب راحت را از دشمنان اسلام ربوده بود. اين عمليات تروريستي مشترك سازمان هاي جاسوسي و اطلاعاتي «سي. آي. ا» آمريكا و «موساد» رژيم صهيونيستي، نمونه بارزي است از تروريسم دولتي و شرارت هايي كه به نام و بهانه دفاع از حقوق بشر، ازسوي حكومت گران خبيث صورت مي گيرد.
اين پيام مي افزايد: ملت دلاور و مقاوم لبنان، هيچگاه نقش مؤثر شهيد عماد مغنيه و همرزمانش را در طي 18 سال نبرد تمام عيار از خرداد ماه 61 تا خردادماه 79 كه دشمن تا دندان مسلح را به فرار ذلت بار از جنوب لبنان واداشت فراموش نخواهد كرد.
درست در زماني كه انتشار گزارش كميته وينوگراد كه اعترافي بس تلخ براي صهيونيستها به شكست مفتضحانه در جنگ 33 روزه تابستان سال گذشته در رويارويي با حزب الله لبنان بود ضربه سنگيني بر رژيم نظامي صهيونيستي وارد كرد سردمداران حكومت اشغالگر براي آنكه از فشار مردم خود و احزاب مخالف مبني بر شدت تلفات و ضايعات جنگ 33 روزه بكاهند اقدام به ترور عماد مغنيه نمودند. چرا كه فرماندهان ناكام ارتش به اصطلاح چهارم جهان با وجود سيل عظيم تسليحات و تجهيزات مدرن و پيشرفته اهدايي آمريكا علت شكست عظيم خود را در برابر تنها يك حزب و تعداد محدودي نفرات و ساده‌ترين سلاح و تجهيزات نظامي بدون هرگونه حمايت هاي مالي، انساني و نظامي كشورهاي همسايه، حضور افرادي همچون عماد مغنيه و يارانش مي دانستند.
در ادامه پيام آمده است: اگرچه ايهود اولمرت بااين كار خود تلاش دارد تا برگ مثبتي از دولت سراپا افتضاح و شكست خود ارائه دهد ولي گذشته لبنان و مقاومت دليرانه شيعيان آن سامان اثبات كرده است كه شهادت رهبران و فرماندهان مقاومت و حزب الله نه تنها تأثير منفي بر حركت آزاديبخش اين نهضت ندارد بلكه همرزمان آنان را در ادامه مسير استوارتر و محكمتر مي سازد.
اگرچه اين روزها شاهد آن هستيم كه عده اي در داخل لبنان به دنبال جبران شكست صهيونيستها از ملت لبنان هستند و آمريكا نيز همه جانبه به دفاع از آنها پرداخته است ولي بدون شك حزب الله و مقاومت اسلامي هيچگاه از كيد و مكر دشمن اصلي خود اشغالگران صهيونيست غافل نخواهد شد و پاسخ خون شهيد عماد مغنيه را نه در جنگ داخلي كه با ايستادگي در برابر توطئه هاي مشترك آمريكا و صهيونيست نشان خواهد داد.
در خاتمه پيام آمده است: بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس شهادت اين سردار جبهه هاي جهاد في سبيل الله را به پيشگاه حضرت حجت امام عصر و الزمان ، نايب بر حقش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي و همچنين دبير كل دلير و شجاع حزب الله لبنان سيدحسن نصرالله و همرزمان آن شهيد عزيز تبريك و تسليت عرض مي كند.
از درگاه خداوند سبحان براي مادر و پدر فداكار 3 شهيد بزرگوار: جهاد، فواد و عماد مغنيه صبر جميل و اجر جزيل آرزومنديم. اميد كه هرچه زودتر خون اين شهيدان به ثمر نشيند و شاهد اضمحلال و شكست كامل رژيم تروريستي صهيونيستي باشيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مطمئنا شاهد پاسخ حزب الله خواهیم بود! ببینید فاکس نیوز و سی ان ان و غیره چطور بروی آن مسائل مانور می دهند! درضمن شهادت حاج رضوان رو تسلیت می گم! خدا لعنت کند این رژیم صیهونیستی را! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای من که یوتیوب بازه! ولی متاسفانه صدا نداره! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بي بي سي: سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، از ایران به خاطر اعلامیه های مکرر پیرامون برنامه اتمی و همچنین دنبال کردن بلندپروازی ها در زمینه ساخت موشک انتقاد کرده است.

آقای لاوروف گفت: "ما نمایش دائمی نیات ایران برای توسعه صنعت موشک سازی و ادامه غنی سازی اورانیوم را تایید نمی کنیم."

آقای لاوروف گفت ایران باید از افزایش تنش بین المللی خودداری کند.

ایران علیرغم تصویب دو قطعنامه تحریمی در شورای امنیت سازمان ملل همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد و پیشتر در ماه جاری موشکی را به سوی فضا شلیک کرد.

به گزارش خبرگزاری روسی اینترفکس آقای لاوروف گفت: "نادیده گرفتن این واقعیت که در چند سال اخیر مشکلاتی در مورد برنامه اتمی ایران ظهور کرده غیرممکن است."

وی افزود: "تا زمانی که این مشکلات حل نشده بهتر است از اقداماتی که بر تنش ها می افزاید و ایجاد این تصویر که ایران به جامعه بین المللی بی اعتنایی می کند پرهیز شود."

آقای لاوروف پس از بازگشت از نشست اروپا-روسیه در شهر لیوبلیانا واقع در اسلوانی اظهار نظر می کرد.

اخیرا پس از پرتاب موشک ایرانی به فضا، روسیه گفت این اقدام سوءظن هایی در مورد هدف واقعی برنامه اتمی ایران پدید می آورد.

بسیاری از کشورهای غربی سالهاست می گویند ایران در پوشش برنامه اتمی به دنبال ساخت سلاح هسته ای یا ظرفیت ساخت این نوع تسلیحات است؛ اتهامی که ایران رد می کند.

ایران گفت این موشک آزمایشی بود و هدف آن زمینه سازی برای پرتاب ماهواره به فضاست.

روسیه در گذشته بیش از برخی قدرت های غربی نسبت به ظرفیت برنامه موشکی ایران تردید نشان می داد و می گفت ساخت موشک های دوربرد برای ایران زمان زیادی خواهد برد.

روسیه اخیرا سرگرم ارسال سوخت اورانیوم برای نیروگاه اتمی بوشهر در جنوب ایران که خود مسئول ساخت آن است بوده است.

برید جمش کنید! نیروگاتون رو بسازید هرییییییییی!!! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سفیر آمریکا در ژاپن در پی اقدام غیرانسانی و بی شرمانه یکی از نظامیانش در تجاوز به عنف در این کشور، تنها به عذرخواهی از توکیو بسنده کرد.

به گزارش مهر به نقل آسوشیتدپرس،"توماس شیفر" در پی این اقدام ننگین این نظامی آمریکایی به جزیره اوکیناوا سفر کرد و در مقابل فرماندار این جزیره به نشانه عذرخواهی تعظیم کرد.

روز جمعه 22 بهمن یک تفنگدار آمریکایی با نام "تایرون لوتر هادنوت" 38 ساله به اتهام هتک حرمت یک دختر 14 ساله ژاپنی در جزیره اوکیناوا دستگیر شد.

این تفنگدارآمریکایی متهم است که به خانواده این دختر پیشنهاد داده است تا او را سوار موتور خود کند، اما وی در ادامه این دختر را به منزل خود برده و او را مورد هتک حرمت قرار داده است.

به گزارش مهر، بر اساس توافق امنیتی میان آمریکا و ژاپن؛ ایالات متحده حدود 50 هزار نیرو در سراسر ژاپن مستقر کرده که بسیاری از آنها در پایگاهی درجزیره اوکیناوا حضور دارند و این نیروها تاکنون مشکلات عدیده ای را برای ساکنان این جزیره به همراه داشته اند.

شیفر پیشتر این اقدام نظامی آمریکایی را شرم آور توصیف کرده و قول داده بود تا به تحقیقات دراین زمینه کمک کند.

در پی این اقدام، وزارت امور خارجه ژاپن سه شنبه نفر دوم سفارت آمریکا را فراخواند تا در این باره توضیحاتی بدهد.

در سال 1995 نیز تجاوز سه نظامی آمریکا به یک دختر مدرسه ای، خشم و نفرت مردم ژاپن را برانگیخت.

رفتارهای غیر اخلاقی و تجاوز به عنف نظامیان آمریکایی، سبب خشم و نفرت گسترده مردم ژاپن به ویژه مردم جزیره اوکیناوا شده است تا جایی که توکیو تصمیم گرفت اصلاحاتی در توافقات مربوط به حضور نظامیان آمریکایی و عملکرد آنها در خاک ژاپن ایجاد کند که با مخالفت آمریکا روبرو شد.

مقامهای ژاپن نتوانستند آمریکا را برای تحویل نظامیان آمریکایی مستقر در این کشور که مرتکب جنایتهای ضد اخلاقی می شوند ، متقاعد کنند.

مقامهای جزیره اوکیناوا از دولت ژاپن وآمریکا درخواست کردند تدابیری برای ممنوعیت تردد شبانه و محدود کردن منطقه تحرک نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی این جزیره اتخاذ کنند.

قابل توجه آمریکایی دوستان عزیز! و باید بگم خاک تو سر ژاپن که تازه نفر دوم سفارت رو احضار کرد! یک نوکر همیشه نوکر می مونه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- یک روز پس از ترور "عماد مغنیه" فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان در سوریه، رسانه های غربی سعی دارند با سوء استفاده از این حادثه ادعاهای جدیدی علیه ایران مطرح سازند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) پایگاه خبری نیوزمکس در گزارشی کوشید مغنیه و ایران را به همکاری با عوامل حادثه تروریستی 11 سپتامبر متهم کند!

این پایگاه آمریکایی از مغنیه به عنوان مغز متفکر یک رشته حملات بمب گذاری علیه مواضع آمریکا و اسرائیل در دهه های 1980 و 1990 با همکاری دولت وقت ایران یاد کرد و نوشت: "قبل از حملات 11 سپتامبر پلیس فدرال آمریکا (FBI) نام مغنیه را به اتهام مشارکت در بمب گذاری سفارت آمریکا در بیروت طی دهه 1980 و نیز مشارکت در بمب گذاری مرکز یهودیان آرژانتین (آیما) طی دهه 1990 در لیست افراد تحت تعقیب خود قرار داد."

به ادعای این گزارش نام مغنیه در اسناد فوق محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا که در اختیار کمیسیون ویژه 11 سپتامبر قرار گرفت نیز به چشم می خورد.

این اسناد مدعی است: "مغنیه در فاصله اکتبر 2000 تا فوریه 2001 با چند پرواز «ایران ایر» از دمشق به تهران سفر کرد و این هواپیماها حامل افرادی بودند که بعدا در سپتامبر 2001 به برج های دوقلوی آمریکا در نیویورک حمله کردند."

نیوزمکس نوشت: "در گزارش کمیسیون 11 سپتامبر از مغنیه صرفا به عنوان عامل ارشد حزب الله نام برده شده اما به ادعای منابع آگاه مغنیه شخصی است که هواپیماربایان القاعده و عاملان حادثه 11 سپتامبر را در سفر به ایران مشایعت کرد!"

این پایگاه خبری در ادامه ادعاهای خود به نقل از یک افسر سابق اطلاعاتی و تبعیدی ایران، ساکن در آلمان، به تشریح آنچه نقش مغنیه در مشایعت عوامل القاعده در سفر به ایران نامید، پرداخت.

این افسر سابق اطلاعاتی ایران در گفت و گو با نیوزمکس ادعا کرد: "مغنیه از جانب تهران برای دیدار با هواپیماربایان ماموریت یافت اما هرگز از هواپیمای حامل عوامل القاعده که به سوی تهران در پرواز بود پیاده نشد."

نیوزمکس همچنین در بخش دیگری ادعا کرده است: "پس از حادثه 11 سپتامبر مغنیه هرگز در انظار عمومی ظاهر نشد و گفته می شود وی برای تغییر چهره خود چند بار تحت عمل جراحی در ایران قرار گرفت."

ظاهرا شهادت این فرمانده ارشد حزب الله به دست مزدوران اسرائیلی بهانه ای برای رسانه های غربی است تا بار دیگر هجمه اتهامات خود به سوی ایران و حزب الله را نشانه روند و جالب اینجاست که آمریکا پس از حادثه 11 سپتامبر سلفی های ضد شیعی القاعده را مسئول این حادثه معرفی و به افغانستان لشکرکشی کرد.

اما اکنون رسانه های آمریکایی سعی دارند یک فرمانده شیعه ضد القاعده را به مشارکت در حادثه 11 سپتامبر متهم کنند.

گفتنی است سخنگوی وزارت خارجه کشورمان روز گذشته با محکوم کردن ترور عماد مغنیه، اسرائیل را به مشارکت در این حادثه تروریستی متهم کرد.


واقعا آدم نمی دونه بخنده یا فحش بده به اینها! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چند ساعت قبل اسرائیل مسئولیت حمله را به عهده گرفت و اعلام کرد که این ترور با دستور نخست وزیر و توسط سازمان موساد انجام شده است.

خوبه خودشون میگن ما دستور ترور رو دادیم ولی بعد اونی که ترور شده میشه تروریست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتی روز 11 سپتامبر یهودی یا به برجها نرفتن دیگه اینهمه سرو صدا برای چیه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای من هم یوتوب باز هست ولی دیگه نیازی به دیدنش نیست . از این دسته مردم دیوانه و احمق در این شبکه ها زیاد هست .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من خودم به خوبی قبول دارم که همه ما اشتباه ميکنم.به خصوص وقتی که جلو يک جمع قرار بگيريم و تحت فشار ديد بيننده مثلا وقتی که داری تو يک سمينار جلو 1000 نفر حرف ميزنی! ولی نکته اينجاست که به خودم گفتم نگاه کن اين آقا با چه لفض قلمی حرف ميزنه ،شسته و رفته و مرتب اما آی دل غافل که ............ من می خاستم بحث کنيم که اين صدای امريکا ،بی بی سی فارسی که هی ميگن "صحبتی داشتم با آقا 'الف' کارشناس مسايل ايران و نظرش را از او پرسيدم" نکنه اونا هم مثل همينن؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا تو گالری سایت آپلود کن چون تو یوتیوب فیلم دانلود نشد! تو مگاآپلود هم سهمیه دانلود ایران پر هست نمیشه! :lol:


تولبارش رو بگیر حله! و درضمن دوستانی که می خوان فیلم ها رو از یوتیوب و دیگر سایتهای پخش مستقیم فیلم دریافت کنند از Addon << VideoDownloadHelper یا یک چیز توی این مایه ها استفاده کنند! البته در فایرفاکس! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
زندگي و مرگ انسانهايي مانند مغنيه حماسه‌اي است كه ملتها را بيدار مي‌كند خبرگزاري فارس: حضرت آيت الله خامنه اي در پيامي به سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان، شهادت برادر مجاهد، مخلص و فداكار آقاي حاج عماد مغنيه از رهبران فداكار حزب الله را به ايشان و جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و مردم لبنان تبريك و تسليت گفتند. به گزارش خبرگزاري فارس متن پيام حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است. بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحيم برادر عزيز جناب حجة الاسلام آقاي سيدحسن نصرالله شهادت برادر مجاهد مخلص و فداكار آقاي حاج عماد مغنيه براي خود او كه سراپا عشق و شور جهاد في سبيل الله بود فوزي عظيم و سرانجامي سعادتبار است و براي ملت لبنان كه چنين مردان بزرگي را پرورده و به عرصه ي آزاديخواهي و مبارزه با ستم، تقديم كرده، مايه ي سرافرازي و سربلندي است. فقدان اين مرد آزاده ي فداكار و برجسته، اگر چه براي همه ي انسانهاي شريف و همه ي آنان كه او را مي شناختند بويژه براي والدين و همسر و فرزندان عزيز و ديگر كسان و يارانش دردناك است، ولي زندگي و مرگ انسانهائي مانند او، حماسه ئي است كه ملتها را بيدار ميكند و به جوانان الگو ميدهد و افقهاي روشن و راه رسيدن به آن را براي همه ترسيم مينمايد. صهيونيستهـاي خونخوار و جنايتكار بدانند كه خون مطهر شهيداني همچون عماد مغنيه صدها عماد مغنيه مي آفريند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغيان را دو چندان ميكند. مرداني چون اين شهيد بزرگوار زندگي و آسايش و بهره منديهاي مادي خود را در راه دفاع از مظـلوم و مبـارزه با ظلم و استكبار فــدا كردند. و اين ارزش والائي است كه همه ي وجــدانهاي انسـاني در برابر آن سر تعظيــم فــرود ميـآورند. رضـــوان خدا بر او و بر همه ي مجاهدان راه حق باد. من اين شهـــادت بزرگ را به شخص شمـا و به خـانواده ي گراميش و به جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و به همه ي ملت لبنان تبريك و تسليت ميگويم. والسلام عليه و عليكم ورحمةالله سيدعلي خامنه اي 25/بهمن/1386 منبع :فارس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان خود مردم آمریکا هم از اینکه جواب درستی نگرفتن خسته شدند و الان به آمریکا(کشور خودشون) و اسراییل مظنون اند. او نها هم فهمیدن کاسه ای زیر نیم کاسه است. چقدر فیلم که تو خود آمریکا ساخته نشد و در آن خود ایلت متّحده و اسراییل متّهم نشدند. موفّق باشید Mr.Fox

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.