Recommended Posts

روسها اگر هم چنین حرفی زدند دلشون به حال ما نسوخته بلکه اونا نگرانند که اگر ایران مانند عراق بشود (خدای ناکرده اشغال شود ) اونوقت امریکا به مرزهای اونها بیش از پیش نزدیک می شود و این برای خودشون ناگواره والا من که هیچوقت به این روسها اعتماد ندارم عهدنامه های ترکمان چای و گلستان یادتون نره peace_sign

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پارلمان گرجستان خواستار شد، قطع روابط ديپلماتيك تفليس با مسكو جام جم آنلاين: اعضاي پارلمان گرجستان قطعنامه‌اي را پذيرفتند كه در آن به كابينه‌ اين كشور پيشنهاد شده است روابط ديپلماتيك با روسيه قطع شود. آنها همچنين نيروهاي روسي را در آبخازيا و اوستياي جنوبي اشغالگر خواندند. به گزارش ايسنا ،پارلمان گرجستان در اين قطعنامه كه عنوان آن "اشغال خاك گرجستان توسط فدراسيون روسيه" است، به مقامات اجرايي دستور داده است روابط ديپلماتيك را با فدراسيون روسيه قطع كنند. لاشاژوانيا رييس كميته‌ روابط خارجي پارلمان و يكي از نويسندگان اين قطعنامه، هنگام بحث در مورد قطع روابط ديپلماتيك با روسيه اعلام كرد كه بر اساس هنجارهاي حقوقي- بين‌المللي قطع روابط ديپلماتيك به معناي بستن كنسولگري‌هاي دو كشور نيست. كنسولگري‌ها در اين شرايط ارايه‌ خدمات را به شهروندان خود در كشوري كه روابط ديپلماتيك با آن قطع شده ادامه مي‌دهند. بر اساس اين قطعنامه، پارلمان گرجستان استان خودمختار اوستياي جنوبي و جمهوري خود مختار آبخازيا را مناطق اشغال شده توسط فدراسيون روسيه خوانده است. در اين قطعنامه آمده است: تمام نيروهاي روسي از جمله نيروهاي به اصطلاح صلح‌بان، نيروهاي اشغالگر هستند و تمام نيروهاي مسلح فعالي كه در خاك گرجستان حضور دارند از جمله آنهايي كه بدون اجازه قانون اساسي در خاك گرجستان مستقر هستند، غير قانوني اعلام مي‌شوند. پارلمان به مقامات اجرايي دستور داده است، هيچ اقدام قانوني كه در آن حضور نيروهاي روسي در خاك گرجستان پيش بيني شده است انجام نشود. نمايندگان گرجي همچنين به دادستاني كل كشور دستور دادند در مورد پاكسازي قومي انجام شده در مناطق به اشغال درآمده تحقيق شود. به همراه اين مطلب، پارلمان در قطعنامه‌ خود اعلام كرده است كه گرجستان هنوز به قرارداد توقف آتش 12 اوت كه با ميانجي‌گري اتحاديه اروپا به دست آمد، پايبند است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نسبت به احداث تأسیسات ایرانی در ابوموسی امارات از ایران به سازمان ملل شکایت برد! مرجع : WMA آفتاب: خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی گزارش داد، نماینده امارات در سازمان ملل متحد نامه اعتراض‌آمیزی را در واکنش به بازگشایی دو دفتر از سوی تهران در جزیره ابوموسی به رئیس سازمان ملل ارائه داده‌است. به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، دولت امارات در این نامه بر اساس اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه «ایران دو دفتر برای نجات دریایی و ثبت کشتی‌ها در جزیره ابوموسی احداث کرده‌است»، به اقدام ایران معترض شده‌است. «سعاده انور عثمان الباروت»، نماینده امارات در سازمان ملل متحد، روز پنجشنبه، به عنوان اعتراض به این اقدام ایران نامه مذکور را در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک پخش کرد. دولت امارات در این نامه در راستای ادعاهای قبلی خود مدعی شده‌است: «اقدام ایران، نقض آشکار یادداشت تفاهم امضا شده در سال 1971 درباره اقدامات قانونی، اداری و حاکمیتی مربوط به جزیره ابوموسی است». دولت امارات همچنین در نامه مذکور بر موضع خود مبنی بر اینکه یادداشت تفاهم امضای شده مذکور در سال 1971 همچنان به قوت خود باقی است، تاکید کرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ز شير شتر خوردن و سوسمار ******* عرب را به جايي رسيدست كار
كه تاج كياني كند آرزو ******* تفو بر تو اي چرخ گردون ، تفووووو

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی با سلام http://www.fardanews.com/files/fa/news/1387/6/7/21749_341.png پایگاه اینترنتی روزنامه لس آنجلس تایمز می نویسد:«شراکت استراتژیک رو به رشد ایران و ونزوئلا موجب بروز وحشت در میان دولت های غربی مبنی براینکه حزب الله نیز در حال ایجاد شمار فزاینده ای مراکز عملیاتی در آمریکای جنوبی است» به گزارش سرویس بین الملل «فردا»، یک کارشناس مبارزه با تروریسم به این روزنامه آمریکایی می گوید:« این سازمان لبنانی شیعی "افراد و تجهیزات" اش را به آمریکای جنوبی وارد کرده است.» در همین رابطه، مقامات دولت بوش و رژیم صهیونیستی نگرانی خود مبنی بر سود بردن حزب الله از رابطه نزدیک ایران و رئیس جمهور ونزوئلا، هوگو چاوز را ابراز داشته اند. لس آنجلس تایمز در ادامه اینگونه ادعا می کند:«ناظران بر این عقیده اند که ایران مدت طویلی است مشغول فعالیت های پنهانی در آمریکای جنوبی، البته همگام با حزب الله است.» این روزنامه، برقراری پرواز ایران ایر از تهران به کاراکس که در دمشق نیز توقف دارد را مرتبط با حضور حزب الله در ونزوئلا می داند. بنابراین گزارش، این روزنامه آمریکایی با اشاره به ادعای واهی غرب و اسرائیل مبنی بر دخالت ایران در بمب گذاری ساختمان آمیا، مرکز یهودی های آرژانتین، در سال 1994 و بمب گذاری سفارت اسرائیل در آرژانتین در سال 1992 می افزاید:« اطلاعات جدید نیز حاکی از قصد حزب الله برای آسیب رسانی به اسرائیل در خارج از این مرزهاست. به همین دلیل، دولت اسرائیل اقدام به صدور هشداری به اتباع مسافر برای در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی نمود.» در این هشدار که روز چهارشنبه از سوی دفتر ضدتروریسم نخست وزیری اسرائیل صادر شد، اقدامات احتمالی حزب الله در راستای انتقام شهید عماد مغنیه ارزیابی گردید؛ با وجود اینکه اسرائیل، دست داشتن در شهادت عماد مغنیه را رد می کند، اما شواهد آشکاری مبنی بر دخالت رژیم صهیونیستی در این ترور وجود دارد. یکی از این شواهد، گزارش روزنامه ساندی تایمز مبنی بر دست داشتن یک مامور سیا در حمل ماشین بمب گذاری شده می باشد. منبع: فردا نیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري فارس: معاون دبير كل حزب‌الله لبنان در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "المنار" بر انتقام خون شهيد عماد مغنيه از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان تاكيد كرد و گفت:انتقام خون مغنيه صهيونيست ‌‌‌ها را شوكه خواهد كرد. به گزارش فارس، "شيخ نعيم قاسم" در مصاحبه با تلويزيون "المنار" اعلام كرد انتقام خون "عماد مغنيه" حق قانوني حزب‌الله است و هنگامي كه اين اتفاق روي دهد باعث حيرت صهيونيست‌ها خواهد شد. وي با طرح اين سوال كه "چرا اسرائيل به خود اجازه آدم‌كشي و ترور مي‌دهد و كشورهاي جهان بي‌توجه از آن مي‌گذرند" بر انتقام خون اين فرمانده حزب‌الله به عنوان حقي مشروع تاكيد كرد. قاسم در ادامه اين مصاحبه گفت: براي هر چيزي وقتي وجود دارد، ما وارد جزئيات نخواهيم شد اما صهيونيست‌ها شوكه خواهند شد. مجري شبكه المنار در ادامه اين سوال را مطرح كرد كه آيا حمله حزب الله به مرز بين لبنان و سرزمين‌هاي اشغالي باعث شد تا بهانه‌اي در دست اسرائيلي‌ها براي شروع جنگي تمام عيار باشد، معاون دبير كل حزب‌الله لبنان پاسخ داد: ما دو تن از سربازان آنها را ربوديم تا اسراي خود را آزاد كنيم نه اينكه جنگ به راه اندازيم.هنگامي كه ما اين عمليات را انجام داديم تصوري درباره اينكه اسرائيل اسراي قديمي و ديگر اسرا را آزاد كند نداشتيم. شيخ نعيم قاسم افزود: با اين وجود بايد اوضاع در منطقه مرزي فوق بار ديگر به هم مي‌ريخت و جنگ اتفاف مي‌افتاد. اين مقام ارشد حزب‌الله همچنين هشدار داد كه حزب‌الله از هر زماني آماده تر است و اسرائيل در صورت جنگي دوباره متحمل تلفات سنگينتري نسبت به گذشته خواهد شد. به گفته وي جنگ آينده بدتر از جنگ 33 روزه خواهد بود زيرا اسرائيلي‌ها دچار افسردگي هستند و در صورتيكه جنگي رخ دهد آنها دچار تلفات انساني سنگيني مي‌شوند. قاسم در پاسخ به اين سوال كه آيا در جنگ بعدي زيرساخت‌هاي اسرائيل مورد هدف قرار مي‌گيرد يا خير گفت: چرا ما بايد درباره نابودي زيرساخت‌ها صحبت كنيم؟اسرائيلي‌ها هيچگونه زير ساخت معنوي ندارد. آنها وقتيكه دو نفر بر اثر يك حمله موشكي زخمي مي‌شوند، شوكه مي‌شوند. معاون دبير كل حزب‌الله لبنان افزود: اسرائيل همواره ترجيح مي‌دهد كه جنگ در خارج از قلمرو آن اتفاق بيافتد.در صورتيكه اين درگيري در داخل مرزهاي آن روي دهد مي‌توانيد از فشار استفاده كنيد و يك توازن وحشت بوجود آوريد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی
با سلام

تصویر

خبرگزاري فارس: هشدار معاون ستاد كل نيروهاي مسلح مبني بر اينكه "هرگونه تعرض به ايران آغاز جنگ جهاني است" بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي منطقه و جهان به همراه داشت.


به گزارش خبرگزاري فارس، خبرگزاري "فرانسه" گزارش داد، يكي از مقامات ارشد نظامي ايران هشدار داده است هر گونه حمله آمريكا يا اسرائيل به جمهوري اسلامي موجب آغاز يك جنگ جهاني تازه خواهد شد.
بنابر اين گزارش، سردار مسعود جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت هر گونه تهاجمي به ايران موجب آغاز يك جنگ جهاني مي‌شود.
اين خبرگزاري همچنين به نقل از خبرگزاري فارس گزارش داد: "عبد الرحيم موسوي" جانشين فرمانده ارتش ايران نيز اعلام كرد، ايران آمادگي دارد دشمنان خود را غافلگير كند.
وي افزود: برخي از تجهيزات نيروهاي مسلح كشورمان نيز اعلام شده است، اما چيزهاي مهمي نيز پنهان هستند كه در روز واقعه اثر خودش را نشان مي‌دهد.
پايگاه خبري "المحيط" نيز با چاپ عكسي در حال خنديدن از محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان و تصويري عصباني از جرج بوش رئيس جمهور آمريكا با تيتري درشت نوشت: ايران تهديد كرد كه در صورت هر گونه تعرض به اين كشور، جنگ جهاني ديگري به راه خواهد افتاد.
خبرگزاري "آلمان"، هشدار سرادار جزايري به آمريكا درباره پيامدهاي دخالت واشنگتن در بحران قفقاز را بازتاب داد.
"راديو و تلويزيون مصر" نيز گزارش داد، ايران درباره هر گونه تعرض به اين كشور از سوي آمريكا يا اسرائيل و آغاز جنگ جهاني جديد هشدار داد.
اين سايت خبري همچنين سخنان امير سيد عبدالرحيم موسوي جانشين جديد فرمانده كل ارتش را بازتاب داد كه طي آن گفته بود: ايران آماده است در صورت لزوم دشمنان را با غافلگيري بزرگ و فراتر از تصورشان مواجه كند.
خبرگزاري "شينهوا" نيز ضمن بازتاب سخنان معاون ستاد كل نيروهاي مسلح ايران نوشت: اظهارات سردار جزايري در حالي صورت مي‌گيرد كه گزارش‌ها از حضور بي سابقه ناوهاي جنگي آمريكا و اروپا در منطقه خليج فارس حكايت دارد.
خبرگزاري بحريني "بنا" نيز از ديگر خبرگزاري‌هاي اين منطقه بود كه به انعكاس اين خبر پرداخت به نقل از معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح اعلام كرد، هرگونه تعرض به ايران آغاز جنگ جهاني است.
اين خبرگزاري به نقل از اين مسئول بلندپايه نظامي ايران نوشت: زياده‌خواهي‌هاي لجام گسيخته هيئت حاكمه آمريكا و صهيونيزم جهاني كه برخي نمادهاي آن در سودان، عراق، افغانستان و اخيرا در منطقه قفقاز بروز يافته است، رفته رفته جهان را به لبه پرتگاه نزديك مي‌كند.
سايت خبري "ايلاف" نيز به بازتاب اين خبر پرداخت و گزارش داد، هشدار اين مقام ايراني در حالي صورت مي‌گيرد كه در ماههاي اخير مقامات اسرائيل از احتمال حمله نظامي به تاسيسات هسته‌اي ايران براي آنچه ممانعت ايران از دستيابي به سلاح هسته‌اي مي‌نامند، سخن به ميان مي آورند.
به نوشته ايلاف، آمريكا نيز با تاكيد بر اينكه گزينه نظامي را در قبال ايران ترجيح مي‌دهد، ولي در عين حال به سبب آنچه بي‌توجهي ايران به درخواست‌هاي بين‌المللي مبني بر توقف غني‌سازي اورانيوم مي‌خواند، هرگز اقدام نظامي عليه تهران را منتفي ندانسته است.
پايگاه خبري راديو آمريكايي "سوا"، "الحره"، خبرگزاري روسي "نووستي"، پايگاه خبري "القدس" نيز سخنان معاون ستاد كل نيروهاي مسلح را به طور وسيعي بازتاب دادند. شبكه خبري "فرانس 24" و نيز راديو "مونت كارلو" نيز به انعكاس وسيع اين خبر پرداختند.
سايت خبري العربيه نيز كه از حمايت مالي عربستان سعودي برخوردار است از ديگر پايگاههاي خبري بود كه به انعكاس اين خبر پرداخت و به نقل از سردار جزايري با تيتري درشت نوشت: هرگونه تعرض به ايران آغاز جنگ جهاني است.
العربيه در ادامه نوشت: ايران بارها تهديد كرده است با كشوري كه خاكش مورد استفاده براي هجوم نظامي احتمالي عليه ايران قرار گيرد به عنوان دشمن برخورد خواهد كرد.


منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چشمانم را می بندم وصفحات درگیری ایران و آمریکا را ورق می زنم . 1- حمله موشکی و هوایی اسراییل و آمریک در نیمه شبی به تاسیسات هسته ای و بزرگترین افتضاح جنگی آمریکا و اسراییل ... هدف قرار گرفتی 70 درصد جنگنده ها در آسمان و فرودگاه ها ی دشمن ...پدافن ایران سربلندانه دشمن را پس میزند . 2- پاسخی چریکی به مرکز رادار آمریکا در ترکیه ، آسیای میانه ، افغانستان ، عراق ، حوزه خلیج تا ابد فارس و نابودی این مراکز ...نابودی پایگاه های امریکا دئر منطقه با موشک باران ایران ..شهاب 3 با سر جنگی خوشه ای حماسه می آفریند.... 3- غرق شدن ناو های هواپیمابر آمریکا با هجوم انبوه پهپاد ها و فلج شدن نیروی دریایی امریکا در منطقه 3-جنگ روانی آمریک وتلاش برای آشوب در ایران - حضور مقتدرانه بسیج . .. خیابانها در نیمه شب رنگ حسینی به خود می گیرند 4- بازگشت حال و هوای جبهه به ایران ...شوک روانی ..روحیه حسینی و جبهه ای در مردم انسجامی بی نظیر ایجاد می کند 5-اعلام دستگیری تعداد کثیری ملوان نجات یافته آمریکایی از کشتی های غرق شده آمریکا و پیدا شدن هزاران جسد متعفن و سوخته آمریکایی در سواحل خلیج فارس 6- قیام مردمی در جنوب عراق علیه آمریکا 7- قیام عمومی در مصر و الجزایر و فوران خشم فروخورده ملت آزاده مصر 8-باز شدن معبر رفح و غزه به مصر و هجوم جوانان شهادت طلب مصری به غزه و برافراشته شدن علم جهاد در مصر و فلسطین 9-موشک باران حیفا - ذکریا - تل آویو - دیمونا توسط ایران و نابودی زیرساخت های اسراییل 10-سقوط آزاد بورس های اروپایی ... رستوران های آمریکایی و نماد های آمریکایی به دنبال بحران اقتصادی اروپا توسط گروه های ضد جنگ به اتش کشیده می شود ... آشوب در پاریس - به آتش کشیده شدن هزاران خودرو توسط جوانان مهاجر الجزایری ... 11- نفت 300 دلار .... فلج شدن شریان انرژی ... خاموشی های گسترده در اروپا و سقوط شاخص های صنعتی آن . 12- قتل عام آمریکایی ها در افغانستان - عراق - ترکیه - پاکستان و دهها کشور جهان 13-خزیدن آمریکایی ها به درون پناهگاه هایشان در سراسر جهان 14- خاورمیانه بزرگ اسلامی و قلب تپنده ای به نام ایران ... 15-..... و بقیه اش را بعدن میگم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چشمانم را می بندم وصفحات درگیری ایران و آمریکا را ورق می زنم .

1- حمله موشکی و هوایی اسراییل و آمریک در نیمه شبی به تاسیسات هسته ای و بزرگترین افتضاح جنگی آمریکا و اسراییل ... هدف قرار گرفتی 70 درصد جنگنده ها در آسمان و فرودگاه ها ی دشمن ...پدافن ایران سربلندانه دشمن را پس میزند .

2- پاسخی چریکی به مرکز رادار آمریکا در ترکیه ، آسیای میانه ، افغانستان ، عراق ، حوزه خلیج تا ابد فارس و نابودی این مراکز ...نابودی پایگاه های امریکا دئر منطقه با موشک باران ایران ..شهاب 3 با سر جنگی خوشه ای حماسه می آفریند....

3- غرق شدن ناو های هواپیمابر آمریکا با هجوم انبوه پهپاد ها و فلج شدن نیروی دریایی امریکا در منطقه

3-جنگ روانی آمریک وتلاش برای آشوب در ایران - حضور مقتدرانه بسیج . .. خیابانها در نیمه شب رنگ حسینی به خود می گیرند

4- بازگشت حال و هوای جبهه به ایران ...شوک روانی ..روحیه حسینی و جبهه ای در مردم انسجامی بی نظیر ایجاد می کند

5-اعلام دستگیری تعداد کثیری ملوان نجات یافته آمریکایی از کشتی های غرق شده آمریکا و پیدا شدن هزاران جسد متعفن و سوخته آمریکایی در سواحل خلیج فارس

6- قیام مردمی در جنوب عراق علیه آمریکا

7- قیام عمومی در مصر و الجزایر و فوران خشم فروخورده ملت آزاده مصر

8-باز شدن معبر رفح و غزه به مصر و هجوم جوانان شهادت طلب مصری به غزه و برافراشته شدن علم جهاد در مصر و فلسطین

9-موشک باران حیفا - ذکریا - تل آویو - دیمونا توسط ایران و نابودی زیرساخت های اسراییل

10-سقوط آزاد بورس های اروپایی ... رستوران های آمریکایی و نماد های آمریکایی به دنبال بحران اقتصادی اروپا توسط گروه های ضد جنگ به اتش کشیده می شود ... آشوب در پاریس - به آتش کشیده شدن هزاران خودرو توسط جوانان مهاجر الجزایری ...

11- نفت 300 دلار .... فلج شدن شریان انرژی ... خاموشی های گسترده در اروپا و سقوط شاخص های صنعتی آن .

12- قتل عام آمریکایی ها در افغانستان - عراق - ترکیه - پاکستان و دهها کشور جهان

13-خزیدن آمریکایی ها به درون پناهگاه هایشان در سراسر جهان

14- خاورمیانه بزرگ اسلامی و قلب تپنده ای به نام ایران ...

15-.....

و بقیه اش را بعدن میگم


با سلام
و ناگهان یه هو از خواب پریدی !!!!!
مرد مومن جنگ که رویا پردازی و توهم نیست
داری با کسی سرشاخ می شی که به اندازه تمام پرنده های عملیاتی کشور روی دوتا ناو هواپیما داره
حداقل چند برابر ما ناو و ناوشکن و ..... ادوات نظامی داره
درسته ما ایمان داریم اعتقاد داریم شجاعیم اما باید خودمون رو هم تجهیز کنیم
متاسفانه دست کم گرفتن کشور و خود بزرگ بینی در جنگ احتمالی نتیجه ای جزء اشغال و تجزیه ایران نداره
بازهم تاکید می کنم دشمن رو نباید دستکم گرفت حتی اگر کوچک ترین و ضعیف ترین کشور دنیا بود
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
mavaredi ke be nazare man miresad:
1-Aya fekr mikonid ba in hame fesade gostardeye aghlaghi va eghtesadi dar bien aksare(na hameye)mardom va mas ulin baz ham defae sorat migarad?d
:lol:

طبق قوانین سایت شما فقط مجاز به تایپ با زبان فارسی هستید. تکرار نشود.
حسین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چشمانم را می بندم وصفحات درگیری ایران و آمریکا را ورق می زنم .

1- حمله موشکی و هوایی اسراییل و آمریک در نیمه شبی به تاسیسات هسته ای و بزرگترین افتضاح جنگی آمریکا و اسراییل ... هدف قرار گرفتی 70 درصد جنگنده ها در آسمان و فرودگاه ها ی دشمن ...پدافن ایران سربلندانه دشمن را پس میزند .

2- پاسخی چریکی به مرکز رادار آمریکا در ترکیه ، آسیای میانه ، افغانستان ، عراق ، حوزه خلیج تا ابد فارس و نابودی این مراکز ...نابودی پایگاه های امریکا دئر منطقه با موشک باران ایران ..شهاب 3 با سر جنگی خوشه ای حماسه می آفریند....

3- غرق شدن ناو های هواپیمابر آمریکا با هجوم انبوه پهپاد ها و فلج شدن نیروی دریایی امریکا در منطقه

3-جنگ روانی آمریک وتلاش برای آشوب در ایران - حضور مقتدرانه بسیج . .. خیابانها در نیمه شب رنگ حسینی به خود می گیرند

4- بازگشت حال و هوای جبهه به ایران ...شوک روانی ..روحیه حسینی و جبهه ای در مردم انسجامی بی نظیر ایجاد می کند

5-اعلام دستگیری تعداد کثیری ملوان نجات یافته آمریکایی از کشتی های غرق شده آمریکا و پیدا شدن هزاران جسد متعفن و سوخته آمریکایی در سواحل خلیج فارس

6- قیام مردمی در جنوب عراق علیه آمریکا

7- قیام عمومی در مصر و الجزایر و فوران خشم فروخورده ملت آزاده مصر

8-باز شدن معبر رفح و غزه به مصر و هجوم جوانان شهادت طلب مصری به غزه و برافراشته شدن علم جهاد در مصر و فلسطین

9-موشک باران حیفا - ذکریا - تل آویو - دیمونا توسط ایران و نابودی زیرساخت های اسراییل

10-سقوط آزاد بورس های اروپایی ... رستوران های آمریکایی و نماد های آمریکایی به دنبال بحران اقتصادی اروپا توسط گروه های ضد جنگ به اتش کشیده می شود ... آشوب در پاریس - به آتش کشیده شدن هزاران خودرو توسط جوانان مهاجر الجزایری ...

11- نفت 300 دلار .... فلج شدن شریان انرژی ... خاموشی های گسترده در اروپا و سقوط شاخص های صنعتی آن .

12- قتل عام آمریکایی ها در افغانستان - عراق - ترکیه - پاکستان و دهها کشور جهان

13-خزیدن آمریکایی ها به درون پناهگاه هایشان در سراسر جهان

14- خاورمیانه بزرگ اسلامی و قلب تپنده ای به نام ایران ...

15-.....

و بقیه اش را بعدن میگم


خدا كنه همين طور باشه و لي خيلي رويا پردازانست جوون تصویر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
می تونه این جوری باشه البته با برنامه ریزی دقیق ضمننsabalan1400 راست می گه امریکایی هااز همین می ترسند که به ایران حمله نمی کنند[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ياي يك حكايت افتادم كه ميگفت صدايي مهيبي شب از داخل بيشه مي آمد كه همه فكر ميكردند اژدهاست ولي وقتي بدنبال صدا رفتند ديدند كه كرم شب تابي است كه داخل درختي توخالي در حال خواندن اين حكايت از مولوي است ما هم بهتر از دشمن اژدها نسازيم هرچند دشمن زره قوي داشته باشه بلاخره يك جاي براي نفوذ داره و ميشه با اون مقابله كرد ما از سرزمين خود دفاع ميكنيم پس برتري با ماست نه با دشمن اينجا خونه ماست اگه فيلم تنها در خانه را ديده باشيد ميشه با يك سري تجهيزات نابرابر درصورتي كه اراده مقاومت داشته باشيم بردشمن غلبه كنيم آينده قابل پيش بيني نيست ولي ميشه اون ساخت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.