Recommended Posts

ميزان نفرت مردم اسپانيا نسبت به صهیونیست ها از 21 درصد در سال 2005 به 50 درصد در حال حاضر افزایش یافته است.
به گزارش رجانیوز به نقل از نیوزویک، در حال حاضر نگاه ضد صهیونیستی در اروپا به يك نگاه رایج تبديل شده است، به گونه اي كه ميزان نفرت 20 درصدي مردم آلمان در سال 2004 در حال حاضر به 25 درصد افزايش يافته است.
در فرانسه نیز كه بيشترين تعداد يهودیان اروپا در آن ساکن هستند، ميزان 11 درصدی نفرت نسبت به صهیونیست ها در سال هاي گذشته به 20 درصد رسیده است.
ميزان نفرت مردم لهستان از صهیونیست ها از 27 درصد در سال 2004ميلادي، به 36 درصد در حال حاضر رسيده است.
همچنين ميزان نفرت مردم انگلستان از يهوديان كه همواره ميانگین 9 درصدی بود، امروزه به صورت چشمگيري رشد داشته است، به طوري كه حتي دانش آموزان یهودی در بازگشت از مدرسه به علت افزايش این موج، نمي توانند از اتوبوس هاي عمومي استفاده كنند و والدين آنها مجبورند برا ي برگرداندن دانش آموزان خود از خودروهاي شخصي استفاده كنند.
موج ضدصهیونیستی در قلب ايدئولوژي "حزب ملي انگليس" نیز به عنوان يكي از احزاب پیشرو در انگلستان به شدت در حال گسترش است.
به گفته "نيك گريفين" رهبر اين حزب، يهوديان انگليسي كنترل پنهاني تمامي رسانه هاي این کشور را در دست دارند و مسئله هولوكاست را که یک "مزخرف غيرعلمي" بيش نیست، به باور عمومی تبدیل می کنند.

رجانيوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]ذبح یک اندیشمند شیعه در پاكستان[/b]
کارشناس ارشد آموزش و پرورش پاکستان و رئیس دانشکده تربیت معلم "جمرود" در نزدیکی پیشاور، که هفته پیش توسط تروریستهای یزیدی ربوده شده بود، امروز به طرز فجیعی به شهادت رسید.

به گزارش شيعه آنلاين، «سیدرضی‏شاه کاظمی»، از اندیشمندان و وعاظ شیعه پاراچناری و از کارشناسان ارشد آموزش و پرورش پاکستان که صبح روز شنبه گذشته (9 آذرماه) در حین عزیمت به محل کار خود توسط تروریستهای یزیدی ربوده شده بود، توسط این تروریست‏ها ذبح شده و به شهادت رسید.

در جریان ربودن این واعظ شیعی که پدر یک شهید نیز بود، 2 نفر از پرسنل پلیس محلی که در محل حاضر بودند، عکس‏العملی از خود نشان ندادند و حتی تروریستها نزد آنها رفته، سلاحهایشان را گرفته و شهید سیدرضی شاه را با خود بردند.

بر اساس این گزارش، تروریستها امروز به شیعیان پاراچنار در شهر پیشاور اطلاع دادند که او را به قتل رسانده‏اند و شیعیان باید برای تحویل گرفتن جسد او اقدام کنند.

در همین حال، تروریستها در هفته گذشته نیز دو نفر دیگر از اهالی پاراچنار به نام‏های «دکتر سیدممتاز حسین» و «کربلائی ناصرعلی» را ربوده و با تماس با خانواده‏هایشان مبالغ هنگفتی را در قبال آزادی آنها مطالبه کرده‏اند.

شایان ذکر است که از دوران محاصره پاراچنار تاکنون، چندین نفر از شیعیان "پاراچنار" و "اورکزئی" توسط تروریستها ربوده شده‏اند که چند نفر از آنها شهید و چند نفر دیگر با پرداخت پول آزاد شده‏اند.

تروریستها که در جنگ پاراچنار به اهدافشان نرسیده‏اند، اینک می‏خواهند با حملات انتحاری و آدم‏ربائی، مناطق مختلف ایالت سرحد را برای شیعیان پاراچنار ناامن کنند.

تروریستها روز گذشته نیز در "پیشاور" و "اورکزئی" دو حمله انتحاری علیه شیعیان انجام داده‏اند که این دو حمله باعث شهادت ده‏ها تن و زخمی شدن بیش از 170 نفر شده است.

رجانيوز
------------------------------------------------------------
از اين خبر خيلي متاثر شدم ولي
انشاا... پيروزي نهايي نزديك است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چرا بايد شيعيان در همه جاي دنيا اينقدر مظلوم باشند..به اميد روزي كه در همه كشورهاي اسلامي شيعيان بتوانند ازادانه زندگي كنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چرا بايد شيعيان در همه جاي دنيا اينقدر مظلوم باشند..به اميد روزي كه در همه كشورهاي اسلامي شيعيان بتوانند ازادانه زندگي كنند[quote]

تا مبارزه نهايي ظلم عليه شيعيان ادامه دارد :mrgreen: [/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در زیارت عاشورا امده ( حتی ملئت ظلما و جورا )
امیدوارم این پر شدن ظلم و جور اغازی باشه بر ظهور منجی عالم بشریت.انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]اولين انسان بدون دست، گواهينامه خلباني با پا را دريافت كرد[/b]


جسیکا کاکس که از یک نقص نادر مادرزایی رنج می برد و هنگام تولد بدون دو دست متولد شده است، موفق شد گواهینامه خلبانی با پا را دریافت کند.


به گزارش رجانیوز به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، این فارغ التحصیل رشته روانشناسی توانایی نوشتن، تایپ کردن، رانندگی با ماشین، شانه زدن موهایش و صحبت کردن با تلفن را به سادگی با استفاده از پاهایش دارد.
خانم کاکس از ایالت آریزونای امریکا همچنین دارای کمربند سیاه در رشته تکواندو است.
او می گوید: من هرگز نمی گویم نمی توانم کاری را انجام دهم بلکه می گویم تاکنون نتوانسته ام آن را انجام دهم. من اینگونه متولد شدم اما تلاش کردم که خود را با این شرایط وفق دهم. هنگامی که متولد شدم، والدینم شوکه شده بودند اما آنها هرگز طوری رفتار نکردند که من احساس کمبود کنم.
تنها چیزی که کاکس از آن می ترسید، پرواز بود.
وی می گوید: از زمانی که به یاد می آورم، شیفته پرواز بودم و در عین حال از آن وحشت داشتم. من چشمانم را می بستم و خود را در حال پرواز شبیه زنان قهرمان می دیدم.
اما 3 سال قبل وی این فرصت را به دست آورد که بر ترسش غلبه کند.
او می گوید: یک خلبان جنگنده از من پرسید آیا علاقه دارم که پرواز را تجربه کنم؟ من اول فکر کردم که او دیوانه است، چون حتی اگر دست هم داشتم، از این کار بسیار می ترسیدم، حال آنکه اکنون دست هم ندارم. با این حال، او اصرار کرد تا اینکه من قانع شدم آموزش ببینم.
وي دوره 6 ماهه پرواز را طي 3 سال با مربيگري این خلبان هواپيماي جنگنده طي كرد و هم اكنون با دريافت گواهينامه خلباني هواپيماهاي سبك، سابقه 89 ساعت پرواز را در پرونده دارد.
کاکس می گوید اغلب مردم مشوق من هستند، اگرچه برخی نیز فکر می کنند من دست به ریسک خطرناکی زده ام.
وی در حال حاضر تلاش می کند تا یک مربی شود و بتواند به سایر معلولین نیز آموزش پرواز دهد.
جسیکا که از 13 سالگی از دست های مصنوعی استفاده نکرده است، می گوید: مردم فکر می کنند که معولان نمی توانند به آرزوهایشان برسند اما من شاهد و نمونه ای هستم برای اینکه نشان دهم، می توانند.
رجانيوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالب بود. چند سال پیش یه فیلمی نشون میداد که یه دختر ژاپنی همه کارهاشو با پا انجام میداد.
من معمولا تلویزیون نگاه نمیکنم مگر چی باشه و یا صدای برنامه ای توجهم رو جلب بکنه. امروز عصر زندگی خانم مسنی رو نشون میداد که از هر دوپا و دست معلول بود ولی با این تفاسیر هنوز به بچه ها قران اموزش میداد .
این خانم که دستهای ناقصی داشت ( انگشت نداشت و کوتاه بود ) ظرفها رو شست.غذا درست کرد و حتی از انار داخل باغچه چید و دونه کرد. با اینکه سن بالائی داشت ولی شادابی و نشاط خاصی داشت که مدتها بود در تهران در چهره ای ندیده بودم. این خانم مسن یزدی حتی در حال شستن استکانها هم قران تلاوت میکرد. ( با دیدن این برنامه واقعا به حال خودم تاسف خوردم که چرا اینقدر ناشکریم )
:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
معمولا وقتي خدا چيزي را از انسان مي گيرد , يك چيز بهتر به انسان مي دهد.
ما هم دست داريم هم پا ولي هيچوقت تلاش اين گونه انسان ها را نداريم. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نيويورک - جرج بوش منفورترين رييس جمهوري آمريکا در آخرين روزهاي حضورش در کاخ سفيد آشکارا دچار هذيان گويي شده است . او اکنون يک روز از حمله به عراق به عنوان اشتباه زندگي خود ياد مي کند و در روز ديگر مي گويد حمله به عراق تصميم هوشمندانه اي بوده است.

رسانه هاي مکتوب و گفتاري و شنيداري آمريکا بخش عمده صفحات و مطالب هفته گذشته خود را به موضوع اعتراف بوش به اشتباهاتش اختصاص دادند که يکي از آن حمله به عراق و کشتار هزاران عراقي بود.
بوش روز سه شنبه در ديداري از مدرسه نظامي وست پوينت در ايالت نيويورک خطاب به دانشجويان اين مدرسه از يورش نيروهاي اين کشور به خاک عراق دفاع کرد واين يورش و کشتاررا مفيد به حال کشورهاي منطقه وهمه جهان دانست .
وي افزود:"چند هفته بعد از يازدهم سپتامبرنيروهاي مسلح ما نبرد با تروريست ها را در سراسر جهان شروع کردند و هنوز هم نبردمان ادامه دارد."
وي بي هيچ نشاني ازپشيماني و عذر خواهي ادامه داد که "وقتي انهدامي را که حملات يازدهم سپتامبر به بار آورد ديديم ديگر برايمان امکان پذير نبود که دست روي دست بگذاريم و اجازه بدهيم رژيمي با چنين سوابق تهديد گرانه و خشونت بار در قلب خاورميانه باقي بماند."
بوش طي هشت سال حکومت نکبت بارش بارها و بارها عمليات تروريستي 11 سپتامبر را در شماري از کشورها اجرا کرد. جنايات آمريکا فقط در عراق باعث قتل عام دستکم يک ميليون عراقي شده است.
رييس جمهور آمريکا در اين سخنان با تمام نيرو به دفاع از" دونالد رامسفلد" وزير دفاع سابق خود پرداخت و گفت که درسايه تلاش هاي او ارتش آمريکا امروزه به ارتشي تعليم ديده تر و مجهز تر و آماده تر از هميشه براي مقابله با خطراتي که اين کشور امروز با آن روبرو است تبديل شده است.
وي در عين حال توضيح نداد اگر رامسفلد اينقدر تلاشگر بوده , چرا او را مجبور به استعفا کرد.
بوش در اين سخنراني خداحافظي در مدرسه نظاميان وست پونت ابراز اميدواري کرد که رهبران القاعده بالاخره يکروز به دست عدالت سپرده شوند.
ايرنا
----------------------------------------------------------------------------
بوش در اين سخنراني خداحافظي در مدرسه نظاميان وست پونت ابراز اميدواري کرد که [color=blue]رهبران القاعده بالاخره يکروز به دست عدالت سپرده شوند[/color].

با اين جمله خيلي حال كردم. :mrgreen: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين ديوانه هميشه در حال هزيان گويي هست مثل صحبتاش در مورد ايران عزيزمان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب بوش نه تنها در این اواخر بلکه از اول هم دچار هذیان گویی بود . فقط عده ای تصور میکردن که این مرد نجات بخش دنیاست. اگر تصاویر روزهای اول حمله به عراق رو یادتون باشه مردم برای سربازان امریکایی اهنگ مینواختند و هلهله میکردن و امروز.......

همه شما با نتایج حضور امریکایها در عراق و افغانستان اشنا هستید. عدالتی هم که در پایان ذکر شده بدست امریکا و یا دول غربی نخواهد بود . انشاالله مرد عدالت ظهور کرده و عدالت واقعی رو به همه مردم دنیا نشان خواهد داد. انشاالله.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
او خطرناك‌ترين فراري پاكستان است. تاكنون هيچ عكس يا تصويري از چهره واقعي وي در رسانه‌هاي مختلف جهان و حتي پاكستان منتشر نشده است.
به گزارش شيعه آنلاين، نام او «بيت‌الله محسود» است و درحال حاضر رياست جنبش طالبان پاكستان را برعهده دارد. وي در مناطق قبايل‌نشين مرزي پاكستان و افغانستان به سر مي‌برد. وي با هدف اينكه شناسايي نشود، هيچگاه سعي نكرده كه مصاحبه‌اي با مطبوعات يا رسانه‌هاي خبري داشته باشد و هيچگاه براي معروف كردن خودش تلاش نكرده است.
نزديكان وي و معدود كساني كه او را مي‌شناسند مي‌گويند محسود همواره از باب احتياط چهره خود را با پارچه‌اي مانند روسري مي‌پوشاند.
گفته مي‌شود تنها باري كه چهره او را خبرنگاران ديدند هنگامي بود كه ماه مي گذشته تنها 20 خبرنگار به منطقه‌اي در جنوب وزيرستان دعوت شدند تا در اولين كنفرانس خبري وي شركت كنند و آن را پوشش خبري بدهند، اما پيش از ورود خبرنگاران به سالن كنفرانس خبري به شدت مورد بازرسي بدني قرار گرفتند تا مبادا دوربين يا وسيله ديگري براي عكس گرفتن به همراه خود داشته باشند.
بيت‌الله محسود در سال 1971 متولد شد و درحال حاضر نه تنها خطري براي پاكستان به شمار مي‌رود، بلكه گفته مي‌شود بيشتر دستگاه‌ها و سازمان‌هاي اطلاعاتي و امنيتي جهان از وي در هراسند، زيرا او دايره مبارزات خود را به پاكستان محدود نكرده و معتقد است كه بايد در هر نقطه‌اي از جهان با كفار به مبارزه پرداخت. نزديكان او وي را فردي بسيار باهوش و توانا معرفي مي‌كنند و مي‌گويند او ذاتاً فردي سياستمدار و فعال است، براي مثال او اولين فردي بود كه در پاكستان اصطلاح «جهاد دفاعي» را مورد استفاده قرار داد و با استفاده از آن توانست جوانان اصولگراي پاكستاني را به خود جذب و آنها ار عليه نفوذ عرب و به ويژه ايالات متحده آمريكا بسيج كند.
دشمنان وي او را يك پاكستاني نمي‌دانند، بلكه مي‌گويند او جاسوس هندي ـ آمريكايي است كه با هدف بي‌ثبات كردن پاكستان به اين كشور آمده و جنبش طالبان اين كشور را تشكيل داده است.
اما هواداران محسود تلاش وي براي اجراي شريعت اسلامي را عامل اصلي محبوبيت او مي‌دانند، به طوري كه نيروهاي وي با الگوگيري از جنبش طالبان افغانستان، زندگي را براي مردم منطقه شمال پاكستان بسيار محافظه‌كارانه كرده‌اند. اخبار و اطلاعات موجود نشان مي‌دهد كه محسود در حال حاضر حدود 20 تا 25 هزار نيروي مسلح دارد كه به دستور وي حركت مي‌كنند.
نزديكان محسود در مورد خصوصيات ظاهري او مي‌گويند: او فردي قد كوتاه با موهاي بسيار بلند است و از همسر اولش هيچ فرزندي ندارد، از همين رو چند هفته پيش مجدداً ازدواج كرد. وي زندگي نسبتاً خوبي دارد.
پيش از اعلام موجوديت «جنبش طالبان پاكستان» گروه‌هاي مسلح زيادي در اين كشور فعاليت مي‌كردند، اما بيت‌الله توانست با گردهم آوردن رهبران 4 گروه اصلي و بزرگ مسلح، جنبش طالبان پاكستان را تشكيل دهد، از همين رو خود او به عنوان رهبر اين جنبش شناخته شد. وي ايالات متحده آمريكا را دشمن شخصي و بزرگ‌ترين دشمن خود و جنبش طالبان پاكستان مي‌داند.
با وجود اينكه او سياست «جهاد دفاعي» را براي گروه خود برگزيد اما بارها و بارها تهديد كرده كه جهاد را به سرزمين‌هاي ديگر منتقل خواهد كرد. او تاكنون دستور دهها عمليات تروريستي عليه شيعيان پاكستان را صادر كرده است.
وي از سوي سازمان اطلاعات و امنيت پاكستان به ترور خانم بي‌نظيربوتو، نخست وزيز سابق پاكستان متهم است. اين سازمان همچنين او را به ارتباط مستقيم و همكاري با شبكه تروريستي القاعده متهم كرده است. بيت‌الله همچنين به فراري دادن اسامه بن‌لادن، رهبر شبكه القاعده از منطقه تورابورا به مناطق كوهستاني پاكستان پس از حمله آمريكا به افغانستان در سال 2001 ميلادي متهم است.
با وجود اينكه بيت‌الله محسود از سال 2001 فعاليت رسمي خود را آغاز كرد اما نام او پس از كشته شدن «عبدالله محسود» فرمانده نظامي جنبش طالبان پاكستان به دست نيروهاي امنيتي، سرزبان‌ها افتاد.
اولين بار كه نام او سرزبان‌ها افتاد، در پرونده ربوده شدن دو مهندس چيني در پاكستان در سال 2006 بود كه گفته مي‌شود مسئوليت مستقيم آن عمليات برعهده او بوده است.
نيروهاي بيت‌الله محسود عمليات‌هاي بسيار سنگيني عليه نيروهاي ارتش پاكستان انجام مي‌دهند. مهم‌ترين عمليات آنان حدود 3 ماه پيش انجام شد كه درآن يك خودروي بزرگ بمب‌گذاري شده توسط يك انتحاري وارد يك پادگان آموزشي ارتش پاكستان شد كه درآن عمليات دست كم 250 افسر و سرباز ارتش پاكستان كشته و بيش از 200 تن ديگر زخمي شدند.
كارشناسان استراتژي و بين‌المللي معتقدند بيت‌الله محسود درحال حاضر به فردي خطرناك‌تر از اسامه بن‌لادن تبديل شده است و مي‌تواند هرنقطه‌اي از جهان را كه بخواهد مورد هدف و تهديد قرار دهد.

شيعه آنلاين
---------------------------------------------
خوب مثل اينكه اين اخطار قسمت ما هم شد broken_heart , خودم هم نمي دونم چرا :evil:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تعيين تكليف بحرين كوچك براي خاورميانه بزرگ؛
[size=18]ايران و اسرائيل با هم باشند![/size]
[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/21479_479.jpg[/img][/align]

شيخ خالد بن احمد آل خليفه گفته است: همه ما به گفت‌وگو نياز داريم و بايد همه كشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا از جمله ايران و اسرائيل، در گفت‌وگوهايي مشترك به حل و فصل مسائل جهاني مرتبط با خاورميانه بپردازند.


سرويس بين‌الملل «تابناك» ـ سخنان پيشين مقامات بحرين درباره خاورميانه‌اي با وجود اسرائيل، اين بار با قاطعيت بيشتر و صريحتري گفته شد.

به نوشته رسانه‌هاي عربي منطقه، بار ديگر كشور كوچك عربي بحرين از تشكيل مجموعه خاورميانه‌اي با شركت ايران و اسرائيل سخن رانده و خواستار تشكيل سريع اين تشكيلات بين‌المللي شد!

در اين باره «شيخ خالد بن احمد آل خليفه» گفته است: همه ما به گفت‌وگو نياز داريم و بايد همه كشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا از جمله ايران و اسرائيل در گفت‌وگوهايي مشترك به حل و فصل مسائل جهاني مرتبط با خاورميانه بپردازند.

وزير خارجه بحرين همچنين خواستار تكرار نشدن گفت‌وگوهاي بي‌حاصل بين اعضاي اين تشكيلات شد و افزود: ما تنها از گفت‌وگوهاي سازنده دفاع مي‌كنيم و اجازه مطرح شدن مسائل قديمي را نخواهيم داد و براي رسيدن به اين هدف، يك دقيقه هم درنگ نمي‌كنيم.

سایت خبری تابناک

[size=18]نظرات كاربران:[/size]
▪ مرگ بر اسرائیل شعار ما ایرانیان است و هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد که ایران پای مذاکره با این غده سرطانی بنشیند.
مرگ بر اسرائیل▪
فلفل نبین چه ریزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!▪
اینکه ناراحتی نداره این عربای حاشیه خلیجه فارس تازه زبون باز کردن دوست دارن حرافی کنن!!
جاییزه شیرین زبونیشونو امریکا بهشون میده!!▪
از همین کوچیک و بی ارزش خوندن بقیه کشورهای دنیا توی سالهای اخیر هست که ایران پیشرفت نمیکنه...به خصوص توی سیاست سرمایه گذاری خارجی. بحیرین هم یه کشوره که به نظر بنده توی دنیا از ایران بیشتر اعتبار و احترام داره...بابا جان در بیارید این سر زیر برف رو...▪
شما ديگر نبايد اينها رو کوچک حساب کنيد زيرا اينها کشورهايه 30 سال پيش نيستن زيرا پشته اينها امريکا وايساده▪
صد رحمت به حياي گربه.
اين وسط يا اوج حماقت، يا اوج خيانت، يا اوج بزدلي، يا شايدم هر سه گريبانگير اين امراي نفتي شده كه زدن اين حرف ها رو با افتخار زياد همراه ميكنن..▪
[size=24] دیگه وقتشه بحرین هم به آغوش مادرش برگرده بعداز سی و شش سال.[/size]

آقا من با این نظر آخریه خیلی حال کردم
:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=13]من واقعا" گیج شدم!

چرا این اعراب در کاسه لیسی برای اسرائیل سعی می کنند از همدیگه سبقت بگیرند؟ سودی براشون داره؟ بابا اینها که با پولشون رو از امریکا بیارن بیرون امریکا اگه نابود نشه ، روزگارش سیاه میشه! دیگه چرا اینقدر چاپلوسی! چرا این قدر کاسه لیسی!

واقعا" از ملت هاشون خجالت نمی کشند یا احساس خطر نمی کنند؟ اون از اقای قرضاوی و اون کار زشت وتوجیه زشت تر کارش! اون از سران سعودی و مصر ! سران اردن و لیبی و کویت و بحرین و قطر و .... هم که معلوم الحال! خدا به داد مردم عرب برسه با این حاکمانشون![/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزير دفاع آمريكا در اين اجلاس گفته كه ما قصد براندازي رژيم تهران رو هرگز نداريم و فقط ميخوايم اين رژيم رفتارش رو اصلاح كنه !

البته احتمالا منظورش از اصلاح رفتار قطع رابطه به حزب الله و پروژه اتمي و بعد پروژه هاي موشكي و سلاح سازي و بعد صنايع هوا فضا و بعد شايد احتمالا الكترونيك و رباتيك و دارو سازي و پروژه رويان و خودرو سازي و ... باشه !


نخير
مشكل ايران و آمريكا ماهيت دو رژيمه و اين از هيچكس پوشيده نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.