basijee

نیروهای جبهه مقاومت و مدافعان حریم اهل بیت (س) در عراق و شامات

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام 
درود به ارواح پاک و مطهر شهدا 
جناب رونین 
 
چند سوال 
 
اسم اسن شهید بزرگوار به طور کامل چی هست؟ حکایت این اعداد چی هست و منبع این مطلب در صورت امکان رو بفرمایید.
با تشکر

برادر محمود رضا بيضايي يك سالي است خاطرات برادرش رو در پيج فيس بوكش منتشر ميكند ، اين ٤٦ مين خاطره از اون عزيز سفره كرده است..
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام 

درود به ارواح پاک و مطهر شهدا 

جناب رونین 

 

چند سوال 

 

اسم اسن شهید بزرگوار به طور کامل چی هست؟ حکایت این اعداد چی هست و منبع این مطلب در صورت امکان رو بفرمایید.

با تشکر 

 

اینجا فضای فکری این خانواده رو کامل میتونین ببینید:

 

http://beyzai.ir

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر 6 مهر 1393 در 09:12 , A7Up گفت:

شهیدان گرانقدر حزب الله ...

روحشون شاد .

خوشا به حال این مردان مرد ...

دوستان ما با ارسال نیرو از لبنان و افغانستان تلفات خودمون کم شد.

ولی شاید در اینده باعث شورش دشمنی ضد ایران و منافعمون توی اوون ممالک بشه(گرچه بنظرم افغانستان هنوز جزیی از سرزمین ماست)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شهید اصغر پاشاپور
محل شهادت: غربِ حلب (98/11/13)

 

Asghar_Pashapour.jpg

 

ﺣﺎﺟﯽ ﺟﻠﻮ ﻧﺮﻭ ﺧﻄﺮﻧﺎﮐﻪ

"بابا آقای اصغر زشته! منو میخوای بترسونی به خاطر دو تا گلوله؟"

 

https://www.aparat.com/v/DErtL/اصغر_پاشاپور_در_جنوب_حلب_به_شهادت_رسید

  • Like 1
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پیکر ۲۱ شهید مدافع حرم فردا در قم تشییع می شود

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی درگیرها در ادلب سوریه ۲۱ نفر از نیروهای تیپ فاطمیون و زینبیون به شهادت رسیدند که روز یکشنبه ۱۱اسفند در محل گلزار بهشت معصومه (س) تشییع و در قطعه شهدای بهشت معصومه تدفین خواهند شد؛ از این تعداد ۱۸ شهید مربوط به تیپ زینبیون و سه شهید از تیپ فاطمیون هستند.

 مراسم تشییع پیکر این شهدا ساعت ۱۰ صبح در گلزار بهشت معصومه (س) قم برگزار و بعد از اقامه نماز پیکرهای مطهر در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده می شود.

در جریان پیشروی‌های نیروهای مقاومت سوری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه ادلب سوریه که منجر به آزادسازی بخش هایی از این منطقه از دست تکفیری ها شد، تعدادی از نیروهای تیپ فاطمیون و زینبیون نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مقابله با نیروهای تکفیری به شهادت رسیدند.   

خاطرنشان می شود: ادلب یکی از شهرهای کشور سوریه و مرکز استان ادلب است. این شهر در شمال باختری سوریه و در ۶۰ کیلومتری شهر حلب واقع شده‌ است.

 

https://www.hawzahnews.com/news/888577/پیکر-۲۱-شهید-مدافع-حرم-فردا-در-قم-تشییع-می-شود

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در تمام مدت جنگ سوریه در یک مرحله این همه شهید نداشتیم طی چند روز از نیروهای خودی.

مشخصا احتمالا ترکیه یکی از اهداف دیگه نیروهای ما را زده یا هنگام کمک به نیروهای سوریه تجمعاتشون را هدف قرار داده.

 

تلویحا هم اردوغان و هم وزیر دفاعشم غیرمستقیم دارند ایران را تهدید کلامی هم میکنند. رسما انتقام سربازان کشته شدنشون را از محور مقاومت گرفتند و اردوغان نتونست عقدش را نگه داره نسبت به مقاومت و در حقیقت تلافی اصلی را با قتل عام نیروهای ما انجام داد به خیال خودش. شاید مقاومت بر خلاف روسها حاضر به تقدیم دو دستی مناطق نیست و ترکیه داره از این طریف به محور مقاومت فشار میاره تا تسلیم بشه و سوریه هم تنها بمونه مجبوره عمل کنه به درخواست روسها.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شهید مدافع حرمی که صیاد شیرازی آینده بود

«محسن قوطاسلو» اولین شهید مدافع حرم در ارتش، اهل پاکدشت تهران، ۲۵ ساله و متولد هفتم دی ۱۳۶۹ بود که عزم رفتن به جبهه سوریه کرد و فروردین ۱۳۹۵ به شهادت رسید.

 

دفاع‌پرس

 

https://s8.uupload.ir/files/2350675_645_7jaa.jpg

 

شهادت بی‌بدیل‌ترین حس بندگی در مقابل خداست. سفر‌ه‌ای از آسمان که فقط برای بندگان خاص خدا گشوده می‌شود. این روز‌ها با رزمنده‌های جبهه مقاومت که صحبت می‌شود اذعان می‌کنند که خداوند بعد از سال‌ها باز هم سفره شهادت را گشود و چه نیک‌مردانی هستند آنان که برای بهره‌مندی از این سفره از تمام تعلقات دنیایی خود گذشتند و به دفاع از حرم‌های آل الله رفتند.

از میان این رزمندگان، «محسن قوطاسلو» اهل پاکدشت تهران و ۲۵ ساله و متولد هفتم دی ۱۳۶۹ بود که عزم رفتن به جبهه سوریه کرد و فروردین ۱۳۹۵ به شهادت رسید. کسایی‌نژاد از دوستان و معلمان این شهید عزیز از عزم راسخ محسن برای رفتن و ماندن در سوریه حکایت چنین گفت: دوستانی که با محسن در جبهه بودند می‌گویند که به محسن گفته‌اند برای چند روز به مرخصی برو، اما محسن گفته بود که من آنقدر اینجا می‌مانم تا شهید شوم. دوستانش که آمده بودند برایمان تعریف می‌کردند که می‌توانست برگردد، اما برنگشت.

معلم شهید قوطاسلو ادامه می‌دهد: محسن بسیار ولایی، با اخلاق هیئتی و بسیجی بود که می‌تواند به عنوان یک الگوی واقعی و اسوه خوب برای جوانان میهن اسلامی معرفی شود. حاج محسن فقط یک زیارت سوریه را کم داشت که رفت و همانجا به شهادت رسید.

کسایی‌نژاد روز‌هایی را به یاد می‌آورد که محسن را با عشق و علاقه‌اش به ارتش و کارش در محل می‌دید و تعریف می‌کند: به ارتش و کارش خیلی علاقه‌مند بود هر وقت او را در شهرک می‌دیدم در حال تمرین دویدن و حفظ آمادگی بود، آنقدر با عشق کارش را دنبال می‌کرد که همیشه می‌گفتم حاج محسن تو صیاد شیرازی آینده هستی که زود هم به درجه‌ای که صیاد رسیده بود می‌رسید.

معلم شهید قوطاسلو از دوست داشتنی و عزیز بودن محسن بین بچه‌های اهل محل می‌گوید و بهترین روحیه‌اش را ایجاد الفت و دوستی بین دوستان و مجموعه‌هایی که در آن فعالیت داشت می‌داند و ادامه می‌د‌هد: بهترین روحیه محسن ایجاد الفت بین بچه‌ها بود یعنی تلاش می‌کرد که بین دوستانش کوچکترین مشکل و موضوعی پیش نیاید خودش محور حل مشکلات می‌شد. اگر بخواهیم فقط یک صفت از ایشان بگوییم همین اصلاح ذات بین بودن محسن بود.

کسایی‌نژاد اضافه می‌کند: از نظر تقید و خُلق، محسن برای همه بچه‌های ما نمونه است و برای همه زبانزد بود که به این فیض عظما یعنی شهادت هم رسید. همه کمالات را به کمال رساند در موضوع اعزام به سوریه هم داوطلبانه با چند نفر ارتشی دیگر به جبهه رفت و در جنگ طبق گفته دوستانش شجاعانه جنگید. گرچه برای ما و خانواده فقدان است و خستگی و ناراحتی دارد، اما فقط با این امید می‌توانیم خودمان را آرام کنیم که محسن به آرزویش رسید.

دوست شهید قوطاسلو در پایان می‌گوید: زمانی که در شهرک از من خداحافظی می‌کرد گفت دعا کن بشود و بروم، گفتم ان‌شاءالله می‌روی و سالم برمی‌گردی، ولی اگر اتفاقی افتاد ما را فراموش نکن.

 

https://dnws.ir/002iLD

 

  • Like 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.