super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

یعنی الان اگه خود اوباما عکس سلفیش رو با البغدادی در حال شب نشینی توییت کنه باز کسانی که به مزاقشون خوش نمیاد تکذیبش میکنن این عادت شده متاسفانه

یعنی شما هم خود اسکبار جهانی بیاد بگه این بابا کلا فازش یه چیز دیگست باز هم افرادی مثل شما هستند که بگن: کار کار صهیونیستاس!

  • Upvote 12
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ما در بین شیعیان محبوبیم ولی در بین سنی ها ؟؟ ما باید خودمون روقوی کنیم دشمنی با اسرائیل به نفع فلسطین سنی هیچ نفعی برامون نداره  !

 

سلام به شما و همه دوستان

يك سوال خيلي جدي ازتون دارم ...

منهاي شعار ها و توپ و تشر طرفين

فقط 1 دليل بياريد كه ايران دشمن اسرائيله  !!!

فقط 1 دليل ...

  • Upvote 4
  • Downvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام به شما و همه دوستان
يك سوال خيلي جدي ازتون دارم ...
منهاي شعار ها و توپ و تشر طرفين
فقط 1 دليل بياريد كه ايران دشمن اسرائيله !!!
فقط 1 دليل ...

لطف میفرمایید منظورتون رو روشن تر بیان کنید!

انشاءا... نمیخواید بگید که مثلا ایران و رژیم صهیونیستی پشت پرده یا پشت درهای بسته یا هر چیزی با هم همکارن؟ مثل بعضی از توهم زده های جهان عرب؟

چون هر کس چنین تصوری داشته باشه نامزد جایزه تکامل معکوس داروین خواهد بود. ویرایش شده در توسط GRIPEN
  • Upvote 14
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

وقتی این بحث هارو خوندم تنها چیز که به ذهنم اومد  اینه :

اوصاف منافقين

اميرالمۆمنين علي(عليه السلام) در «نهج ‌البلاغه» ويژگي ها و صفات بسيار دقيقي را براي اهل نفاق ذکر فرموده است که براي شناخت منافقان، به ويژه در عصر حاضر، بسيار لازم و ضروري است:

 

1. گمراهي: اولين صفتي که مولاي متقيان علي(عليه السلام) براي اهل نفاق مي‌شمارد گمراهي است. اينان هم خود گمراه هستند و هم ديگران را به وادي گمراهي مي‌کشانند: «فَإِنَّهُمُ الضَّالُّونَ الْمُضِلُّونَ؛اينان گمراه و گمراه کننده‌اند.» (2)

 

2. لغزش و خطاکاري: ويژگي دوم خطاکاري و به خطا اندازي است. اينان در مسير حق هم خودشان دچار لغزش و خطا شده‌اند و هم ديگران را به لغزشگاه سوق مي‌دهند: «وَ الزَّالُّونَ الْمُزِلُّونَ؛ منافقان لغزشکار و لغزاننده‌اند.» (3)

 

تفاوت بين «ضالّون» و «زالّون» اين است که اولي به کساني اشاره دارد که آگاهانه در گمراهي گام مي‌نهند و دومي اشاره به کساني است که اشتباه و خطاي فراوان دارند. آري! چون منافقان از نور علم و ايمان بي‌بهره‌اند، اشتباهات آنها نيز فراوان است. (4)

 

3. رنگ به رنگ شدن: منافق در زندگي و اعتقادات خويش دائم دچار ترديد است و هيچ استواري و ثباتي ندارد و پايبند به هيچ مکتب و عقيده‌اي نيست و به اصطلاح «نان را به نرخ روز مي‌خورد». به همين خاطر در معاشرت خود با ديگران، به اقتضاي زمان، هر روز به رنگي در مي‌آيد تا منافع نامشروع خود را از اين طريق تأمين کند.

و اميرالمۆمنين(عليه السلام) آنها را اين گونه توصيف مي‌نمايد: «يَتَلَوَّنُونَ أَلْوَاناً وَ يَفْتَنُّونَ افْتِنَانا؛ً به رنگهاي گوناگون در مي‌آيند و فتنه‌هاي گوناگون به پا مي‌کنند.» (5)

 

4. آمادگي و کمين براي فريفتن: آنها تکيه‌گاه ثابتي ندارند و هر روز و در هر شرايطي وسيله و راه و روش خاصي که براي خودشان امکان‌پذير و براي مخاطبين قابل قبول باشد، بر مي‌گزينند: «وَ يَعْمِدُونَکمْ بِکلِّ عِمَادٍ وَ يَرْصُدُونَکمْ بِکلِّ مِرْصَادٍ6 منافقين از هر وسيله پيدا و پنهان براي ضربه زدن به شما استفاده مي‌کنند و در هر کمين‌گاهي به کمين شما مي‌نشينند.» (6)

 

5. بيماردلي و ظاهرآرايي: طبق فرمايش اميرمۆمنان(عليه السلام) منافقين همواره ظاهري پاک و آراسته و در عين حال باطني ناپاک و فاسد دارند: «قُلُوبُهُمْ دَوِيَّه وَ صِفَاحُهُمْ نَقِيَّه؛ آنان در دل بيمار و در ظاهر آراسته‌اند» (7)

 

6. حرکت هاي پنهاني: يکي ديگر از صفات منافق حرکت در خفا و دور از چشم ديگران است. اميرمۆمنان(عليه السلام) مي‌فرمايد: «يَمْشُونَ الْخَفَاءَ وَ يَدِبُّونَ الضَّراءَ؛ در پنهاني گام بر مي‌دارد و همانند بيماري، در بدن نفوذ مي‌نمايند.» (8)

 

7. گفتارشان درمان، کردارشان درد بي‌درمان: امام علي(عليه السلام) مي‌فرمايد: «وَصْفُهُمْ دَوَاءٌ وَ قَوْلُهُمْ شِفَاءٌ وَ فِعْلُهُمُ الدَّاءُ الْعَيَاءُ؛توصيفشان درمان و سخنانشان شفابخش است؛ ولي عملشان درد درمان ناپذير.» (9)

 

8. تنگ نظري و ايجاد يأس: يکي ديگر از ويژگي هاي منافقان اين است که از شادي مۆمنان ناراحت و از ناراحتي آنان شاد مي‌شوند، بر رفاه و آسايش آنها حسد مي‌ورزند و تلاش مي‌کنند تا با ايجاد يأس و بدبيني اراده‌هاي آنان را تضعيف کنند تا قدرت جهاد و مقاومت آنها را درهم شکنند. مولاي متقيان علي(عليه السلام) منافقين را اين گونه توصيف فرموده‌اند: «حَسَدَه الرَّخَاءِ وَ مُۆَکدُو الْبَلَاءِ وَ مُقْنِطُو الرَّجَاءِ؛ نسبت به رفاه مردم حسادت مي‌ورزند و روي سختي (به زحمت افتادن مردم) پافشاري نموده، اميد مردم را نا اميد مي‌کنند.» (10)

 

9. شريک دزد و رفيق قافله: منافقان به هيچ مکتب و عقيده‌اي معتقد و پايبند نيستند؛ از اين رو به اقتضاي شرايط و محيط، روش آنان تغيير مي‌کند. به فرموده امام(عليه السلام) اينان براي راه يافتن به هر دل، شيوه و واسطه‌اي و براي هر غم، گريه‌اي مهيا کرده اند: «لَهُمْ بِکلِّ طَرِيقٍ صَرِيعٌ وَ إِلَي کلِّ قَلْبٍ شَفِيعٌ وَ لِکلِّ شَجْوٍ دُمُوعٌ؛ آنها در هر راهي کشته‌اي را به خاک افکنده‌اند، و به هر دلي راهي دارند و بر هر مصيبتي اشکي دروغين مي‌ريزند.» (11)

 

10. قرض دادن مدح و ستايش: يکي ديگر از شاخصه‌هاي منافقين اين است که به يکديگر مدح و ثنا قرض مي‌دهند؛ يعني اين گروه منافق از آن گروه تمجيد و ستايش مي‌کنند و در مقابل آن، از گروه ديگر تمجيد و پاداش پس مي‌گيرند، اين گروه به ديگري رأي مي‌دهد و مواضع آن گروه را تأييد مي‌کند تا آن هم، مقابله به مثل نمايد. چنانکه اميرمۆمنان(عليه السلام) مي‌فرمايد: «يَتَقَارَضُونَ الثَّنَاءَ وَ يَتَرَاقَبُونَ الْجَزَاءَ؛ از همديگر تمجيد و تعريف کرده انتظار پاداش و مقابله به مثل دارند.» (12)

 

11. اصرار و لجاجت: اميرمۆمنان(عليه السلام) مي‌فرمايد: «إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا؛ هر گاه چيزي را طلب کنند، روي آن اصرار مي‌ورزند.» (13)

 

12. رسواگري در عيب‌جويي: منافق براي فرار و مخفي کردن عيوب خويش، با پرده دري و رسوا ساختن طرف مقابل، آبرويش را مي‌ريزد و عيوب او را در جمع فاش مي‌کند. همچنان که حضرت امير(عليه السلام) مي‌فرمايد: «وَ إِنْ عَذَلُوا کشَفُوا؛ و اگر به انتقاد پردازند، پرده دري مي‌کنند.» (14)

 

13. اسراف و خيانت در قضاوت: يکي ديگر از خطاهاي فکري منافقان «مطلق‌گرايي» است. از نگاه آنان همه چيز سياه يا سفيد مطلق است، به اين معنا که با مشاهده کمترين خطا و لغزش از مۆمنان آنان را به صورت سياه مطلق مي‌بينند و حکم به فسادشان مي‌دهند و در مقابل، تمام لغزش ها و خطاهاي هم‌کيشان خود را ناديده مي‌گيرند، بنابراين هرگز صلاحيت قضاوت را ندارند.

به فرموده مولاي پرهيزگاران علي(عليه السلام): «وَ إِنْ حَکمُوا أَسْرَفُوا؛ و اگر در مسأله‌اي قضاوت کنند، در ستم اسراف روا مي‌دارند و راه خيانت را مي‌پيمايند.» (15)

14. برنامه‌ريزي براي اهداف باطل: از آنجا که منافق عقيده و ايدئولوژي ثابت و استواري ندارد، مجبور است براي پيشبرد اهداف خود در مقابل خطرات و مشکلات پيش‌رو چاره‌اي انديشيده و براي نابود کردن مخالفان برنامه‌ريزي دقيقي کند.

امام(عليه السلام) با اشاره به اين برنامه‌ريزي مي‌فرمايد: «قَدْ أَعَدُّوا لِکلِّ حَقٍّ بَاطِلًا وَ لِکلِّ قَائِمٍ مَائِلًا وَ لِکلِّ حَيٍّ قَاتِلًا وَ لِکلِّ بَابٍ مِفْتَاحاً وَ لِکلِّ لَيْلٍ مِصْبَاحاً؛ آنان در برابر هر حقي، باطلي و در مقابل هر مستقيمي، انحرافي و در برابر هر زنده‌اي، قاتلي را تدارک ديده‌اند و براي هر دري کليدي و براي هر شب تاريکي چراغي (راه در رو) آماده کرده‌اند.» (16)

 

15. اظهار بي‌ميلي به مطامع دنيوي: يکي ديگر از اوصاف منافقين اين است که با حيله و نيرنگ براي نفوذ در دلها، نسبت به دنيا و مافيها اظهار بي‌ميلي مي‌کنند و از اين طريق بازار کالاي فکري خويش را گرم کرده، به مطامع نامشروع خود مي‌رسند.

به فرموده امام(عليه السلام) بي‌ميلي به مطامع مادي را وسيله طمع خويش قرار مي‌دهند: «يَتَوَصَّلُونَ إِلَي الطَّمَعِ بِالْيَأْسِ لِيُقِيمُوا بِهِ أَسْوَاقَهُمْ وَ يُنْفِقُوا بِهِ أَعْلَاقَهُمْ؛ با اظهار بي‌ميلي به طمع راه مي‌يابند، تا بازارهاي خويش را گرم کنند، و کالاهاي خود را مصرف نمايند.» (17)

 

16. آميختن حق و باطل: آخرين ويژگي منافقان اين است که پيوسته کفر، باطل و گمراهي را با حق در هم آميخته و در لباس حق جلوه مي‌دهند. ساده‌انديشان را در جاده باريک و پر پيچ و خم گمراهي مي‌کشانند، به طوري که هيچ راه بازگشتي ندارند.

اميرالمۆمنين(عليه السلام) مي‌فرمايد: «يَقُولُونَ فَيُشَبِّهُونَ وَ يَصِفُونَ فَيُمَوِّهُونَ قَدْ هَوَّنُوا الطَّرِيقَ وَ أَضْلَعُوا الْمَضِيقَ؛ گفتارشان شبهه‌انگيز است، در سخن، حق را با باطل مي‌آميزند، راه ورود به خواسته‌هاي خود را آسان و طريق خروج از آن را تنگ و پر پيچ و خم مي‌سازند (تا مردم را در دام خود گرفتار سازند).» (18)

در ادامه مولاي متقيان علي(عليه السلام) آنها را دار و دسته شيطان مي‌خواند و مي‌فرمايد: «فَهُمْ لُمَه الشَّيْطَانِ وَ حُمَه النِّيرَانِ؛ پس آنان گروه شيطان و شعله‌هاي آتش دوزخ هستند.»

همچنان که خداوند متعال مي‌فرمايد: «أُولئِک حِزْبُ الشَّيْطانِ أَلا إِنَّ حِزْبَ‌الشَّيْطانِ هُمُ الْخاسِرُون»؛ «اينان گروه پيروان شيطانند و آگاه باشيد که گروه شيطان تحقيقاً در زياني غير قابل جبران هستند.» (19)

 

پي نوشت ها :

 

1) براي مطالعه:سوره هاي بقره، آل‌عمران، نساء، مائده، انفال، توبه، عنكبوت، احزاب، فتح، حديد، حشر و تحريم

2) نهج البلاغه، خطبه 194

3) همان

4) پيام امام اميرالمومنين(عليه السلام)، ج7، ص606

5) نهج البلاغه، خطبه 194

6) نهج البلاغه، خطبه 194

7) نهج البلاغه، خطبه 194

8) نهج البلاغه، خطبه 194

9) نهج البلاغه، خطبه 194

10) نهج البلاغه، خطبه 194

11) نهج البلاغه، خطبه 194

12) نهج البلاغه، خطبه 194

13) همان

14) نهج البلاغه، خطبه 194

15) همان

16) همان

17) همان

18) همان

19) سوره مجادله ، آيه 19

  • Upvote 15
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطف میفرمایید منظورتون رو روشن تر بیان کنید!

انشاءا... نمیخواید بگید که مثلا ایران و رژیم صهیونیستی پشت پرده یا پشت درهای بسته یا هر چیزی با هم همکارن؟ مثل بعضی از توهم زده های جهان عرب؟

چون هر کس چنین تصوری داشته باشه نامزد جایزه تکامل معکوس داروین خواهد بود.

دوست عزيزم كه عكس شهيد گرانقدر حاج احمد متوسليان رو به عنوان آواتار انتخاب كرديد

من به شما توهيني كردم ؟

بابت يك سوال ؛  جايزه تكامل معكوس داروين حق بنده است ؟؟؟

فرض كنيد نظر من هميني باشد كه گفتيد

بهتر نيست بجاي ناسزا جواب سوالم را بدهيد ؟؟؟

 

سوالم را تكرار مي كنم  :

 

منهاي شعارها و توپ و تشر طرفين ....

فقط يك دليل بياوريد كه ايران دشمن اسرائيل است

 

ممنون

ویرایش شده در توسط mars1
  • Upvote 1
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان ببخشید یه سوال: این نقشه های ویکیپدیا درسته؟ اگه باشه که دیگه امیدی به عراق نیست. تاپیک رو جمع کنید بزنید تحولات داعش!

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست عزيزم كه عكس شهيد گرانقدر حاج احمد متوسليان رو به عنوان آواتار انتخاب كرديد

من به شما توهيني كردم ؟

بابت يك سوال ؛  جايزه تكامل معكوس داروين حق بنده است ؟؟؟

فرض كنيد نظر من هميني باشد كه گفتيد

بهتر نيست بجاي ناسزا جواب سوالم را بدهيد ؟؟؟

 

سوالم را تكرار مي كنم  :

 

منهاي شعارها و توپ و تشر طرفين ....

فقط يك دليل بياوريد كه ايران دشمن اسرائيل است

 

ممنون

ایشون به شما توهین نکرد! این شما هستین که دارین سعی می کنید که این برداشت رو داشته باشین!

 

کاملا هم صریح گفتند و جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نمی مونه!

تمام! دیگه هم این موضوع مسخره رو ادامه ندین که منجر به اخراج شما از این تاپیک میشه

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایشون به شما توهین نکرد! این شما هستین که دارین سعی می کنید که این برداشت رو داشته باشین!

 

کاملا هم صریح گفتند و جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نمی مونه!

تمام! دیگه هم این موضوع مسخره رو ادامه ندین که منجر به اخراج شما از این تاپیک میشه

آقاي سياوش 75

احيانا شما متولد سال 75 هستيد ؟

اگر كسي به نزديكان شما بگويد نامزد جايزه تكامل معكوس داروين شما آن  را توهين تلقي نمي كنيد ؟

اين كه شما پسر هاي خوب انقدر كشورمون رو دوست داريد براي من جاي خوشحالي است

اما اينكه به جاي تفكر نقادانه ؛ تعصب بر افكارتون غلبه دارد واقعا جاي نگراني است

من يك سوال پرسيدم و تا اينجا بجز توهين و تهديد به اخراج از تاپيك ! چيزي دستگيرم نشد !

كار سختي نيست كه ...

بجاي اين همه تعصب بگيد به فلان و بهمان دلايل ايران و اسرائيل دشمن اند 

اگر دليلي بجز شعارهاي طرفين داريد ، بسم الله ...

اگر دليلي نداريد هم كه هيچ

------

پ ن : آماده شنيدن توهين هاي احتمالي بعدي هم هستيم !

ویرایش شده در توسط mars1
  • Upvote 1
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آقاي سياوش 75

احيانا شما متولد سال 75 هستيد ؟

اگر كسي به نزديكان شما بگويد نامزد جايزه تكامل معكوس داروين شما آن  را توهين تلقي نمي كنيد ؟

اين كه شما پسر هاي خوب انقدر كشورمون رو دوست داريد براي من جاي خوشحالي است

اما اينكه به جاي تفكر نقادانه ؛ تعصب بر افكارتون غلبه دارد واقعا جاي نگراني است

من يك سوال پرسيدم و تا اينجا بجز توهين و تهديد به اخراج از تاپيك ! چيزي دستگيرم نشد !

كار سختي نيست كه ...

بجاي اين همه تعصب بگيد به فلان و بهمان دلايل ايران و اسرائيل دشمن اند 

اگر دليلي بجز شعارهاي طرفين داريد ، بسم الله ...

اگر دليلي نداريد هم كه هيچ

------

پ ن : آماده شنيدن توهين هاي احتمالي بعدي هم هستيم !

بله، من متولد سال 75 هستم!

ببینید، این جمله رو با دقت بخونید!!!

چون هر کس چنین تصوری داشته باشه نامزد جایزه تکامل معکوس داروین خواهد بود.

ایشون اول حرفشون نوشتند چون! یعنی در صورتی که شما منظورتون این هست، این نظریه در مورد شما صدق می کنه.

 

آیا واقعا نظر شما اینه؟

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بله، من متولد سال 75 هستم!

ببینید، این جمله رو با دقت بخونید!!!

چون هر کس چنین تصوری داشته باشه نامزد جایزه تکامل معکوس داروین خواهد بود.

ایشون اول حرفشون نوشتند چون! یعنی در صورتی که شما منظورتون این هست، این نظریه در مورد شما صدق می کنه.

 

آیا واقعا نظر شما اینه؟

 

با اين استدلال شما من هم ميتونم بگم

اگر كسي خلاف اين تصور رو داشته باشه نامزد كاندوليزا رايسه !  ( استغفرلله )

 

دوست خوب 18 ساله من

 

فاجعه تفكراتي مثل داعش اين است كه به دليل قلت دانايي و كثرت تعصب ،  از برقراري ديالكتيك عاجزاند و لذا پاسخ طرف مقابل را با سر بريدن مي دهند !

 

پاسخ سوال ، نه سوال است نه توهين نه تهديد

 

آيا دليل مستدلي ( بجز شعارهاي طرفين ) داريد كه ايران و اسرائيل دشمن اند ؟

 

اگر موضوع انقدر بديهي است ، خب دليلتان را بفرماييد

  • Upvote 2
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست عزيزم كه عكس شهيد گرانقدر حاج احمد متوسليان رو به عنوان آواتار انتخاب كرديد
من به شما توهيني كردم ؟
بابت يك سوال ؛ جايزه تكامل معكوس داروين حق بنده است ؟؟؟
فرض كنيد نظر من هميني باشد كه گفتيد
بهتر نيست بجاي ناسزا جواب سوالم را بدهيد ؟؟؟

سوالم را تكرار مي كنم :

منهاي شعارها و توپ و تشر طرفين ....
فقط يك دليل بياوريد كه ايران دشمن اسرائيل است

ممنون


بنده نه به شما توهین کردم و نه الآن قصد دلجویی دارم.

سوال شما: بجز ادعا و شعار طرفین چه دلیلی مبنی بر دشمنی ایران و رژیم صهیونیستی هست؟!

واقعا دشمنی جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی ادعاست؟ در دنیای امروز اگر کمیتی فرضی به نام ضد صهیونیست بودن وجود داشته باشد، به خوب و بدش کاری نداریم، کدام نظام سیاسی این کیفیت را در بیشترین کمیت داراست؟

از انقلاب اسلامی و برچیده شدن بزرگترین سفارتخانه صهیونیستها در خاورمیانه تا ضربات مختلف وارد شده بر این رژیم در طول دهه ها، که بعنوان مثال میتونید به جنگهای 33 روزه و جنگ اخیر غزه مراجعه کنید، تا تمام فشارها و تحریمها و محرومیت از حقوق مختلف، اینها دلیل تخاصم نیست؟

رژیم صهیونیستی همین چند هفته پیش پای دو سه تونل مسخره حماس چند ده تلفات داد، در جنگ 33 روزه در یک دور دور چند کیلومتری در جنوب لبنان صد و چند تلفات داد، سرزمینش آماج راکت قرار گرفت زندگی در بخشهای وسیع این کشور نیمه تعطیل یا کلا تعطیل شد.

و مثالهای فراوان از تقابل که من به دلایلی در اینجا ذکر نمیکنم، شما به اینها شعار و ادعا میگی؟! واقعا؟!

من در تالارهای گفتگوی عربی زیاد بودم، تنها بعضی از کاربران در محیطهای یاد شده همچین عقیده عجیبی دارن و نه در هیچ جای دیگه دنیا، اون هم تنها به خاطر تعصب، بله همون چیزی که شما ما رو به اون متهم میکنی.

اونها معتقدن که سفارت رژیم صهیونیستی، پیمانهای دو جانبه،قراردادهایی اقتصادی، تبادل توریست و... بین کشورهای مطبوعشان و رژیم صهیونیستی هیچکدام ملاک نیست و آنها دشمن واقعی کیان صهیون هستن.

از آن طرف تمام ماجرای جمهوری اسلامی و صهیونیستها که چند پرده کوچکش رو عرض کردم هم ملاک تخاصم نیست، حالا به چه دلیل نمیدونم، و ایران و رژیم صهیونیستی در پس پرده همکارن؟!!

به ما حق بده وقتی از هموطن خودمون اینا رو میشنویم شوک بشیم.
  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام به شما و همه دوستان

يك سوال خيلي جدي ازتون دارم ...

منهاي شعار ها و توپ و تشر طرفين

فقط 1 دليل بياريد كه ايران دشمن اسرائيله  !!!

فقط 1 دليل ...

خيلي عذر ميخوام ولي من حوصله توضيح واضحات رو ندارم ! 

موفق باشيد

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 "داعش" دختران عراقی را 25 دلار می‌فروشد

 

گروه تروریستی داعش بزرگ ترین بازار برده فروشی را در تاریخ به راه انداخته و طی پنج ماه گذشته عناصر آن در عراق به هزاران زن تجاوز کرده‌اند.

روزنامه "تایمز" انگلیس در گزارشی اعلام کرد: عناصر داعش به دو دختر بچه دوازده ساله به همراه مادرشان تجاوز کردند.
این گزارش حاکی است که عناصر داعش پس از جدا کردن اعضای خانواده‌ها از یکدیگر، آنها را بر اساس سن و میزان تحصیلات و اینکه آیا ازدواج کرده اند یا خیر به گروه های مختلفی تقسیم و به آنها تجاوز می کنند.
بر اساس این گزارش، تروریست‌های داعش دختربچه‌ها را حدود 25 دلار می فروشند و برخی ها را نیز به عنوان هدیه و جایزه به عناصر خود می دهند.
این گزارش همچنین از وجود بازار خرید و فروش زنان خبر داد و تأکید کرد که هر کسی می تواند در این بازار که داعش آن را اداره می کند؛ به خرید و فروش بپردازد.
داعش با انتشار جزوه ای، قوانینی را به عناصر خود برای برخورد با زنان برده و خریداری شده و شیوه مجازات آنها توصیه کرده است.
بر اساس جزوه داعش در این خصوص که با نام «الدلیل» در بازار برده فروشی منتشر شده است؛ عناصر داعش می توانند در شرایط مشخصی به دختران نابالغ نیز تجاوز کنند.
"انتونی لوید" خبرنگار این روزنامه با برخی از دختران و زنان که از دست داعش فرار کرده اند مصاحبه کرده است که در آن گفته اند که چگونه عناصر داعش آنها را ربوده و آنها را روی زمین کشیده و از خانواده هایشان دور کرده اند و با کامیون آنها را به مرکز شمارش زنان برده اند؛ و سپس آنها در آنها به عنوا جایزه به عناصر داعش داده و یا برای فروش به بازار برده شده اند.

امینه سعید نماینده ایزدی ها در پارلمان عراق در این خصوص گفت یکی از دختران ایزدی که از دست عناصر داعش فرار کرده بود تعریف کرد که از سوی دو برادر که تبعه استرالیا بودند مورد تجاوز قرار گرفت.
در همین حال، سازمان عفو بین الملل در گزارشی اعلام کرد که زنان و دختران جوان ایزدی در معرض تجاوزات مکرر جنسی از سوی اعضای داعش بوده‌اند و شهادت‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد دختران ایزدی برای فرار از تجاوزات جنسی دست به خودکشی زده‌اند.
"دوناتلا روِرا" روان‌شناس و مشاور عفو بین‌الملل در این گزارش اعلام کرد: بسیاری از دختران قربانی‌ بردگی جنسی کودکان بین ۱۴ تا ۱۵ ساله و یا حتی کمتر بودند.
وی افزود بسیاری از آن‌ها شکنجه شده‌اند و همچون یک ابزار با آن‌ها رفتار شده است. حتی کسانی که توانسته‌اند بگریزند عمیقاً آسیب روحی دیده‌اند.

بنا بر گزارش عفو بین الملل، خواهر دختری با نام جیلان، شهادت داد که جیلان 19 ساله به خاطر قرار نگرفتن در معرض تجاوز جنسی دست به خودکشی زد.
این دختر ایزدی‌ گفت: در آن روز لباس‌هایی به ما دادند که شبیه لباس رقص بود و از ما خواستند استحمام کرده و این لباس‌ها را بپوشیم. جیلان در حمام خودکشی کرد.
این دختر ایزدی افزود: جیلان که دختر بسیار زیبایی بود رگ دستش را زد و خود را به دار آویخت. به نظر من می‌دانست که وی به همراه مردی به مکان دیگری منتقل خواهد شد؛ برای همین دست به خودکشی زد.
دختر جوان دیگری نیز که گروگان‌ اعضای داعش بوده است به عفو بین الملل گفت که برای فرار از ازدواج اجباری تلاش کرده با خواهرش خودکشی کند.
دختر دیگری به نام وفا می‌گوید: به دور گردن ما دستمال‌هایی بستند و این دستمال‌ها را با طنابی با فواصل معین و دور از هم به یکدیگر وصل کردند. به این ترتیب ما به صورت زنجیروار در یک صف قرار می‌گرفتیم آنها با قدرت تمام به وسیله این طناب‌ها ما را از هم دور نگه می‌داشتند. فشار بر ما آنقدر زیاد بود که هوشیاریم را از دست داده بودم و تا چند روز نمی‌توانستم حرف بزنم.

دختر 19 ساله‌ای با نام "رنده" که به همراه خانواده‌اش توسط داعش ربوده شده بود اعلام کرد که مردی که سنش دو برابر وی بوده است دوبار به وی تجاوز کرده است.
عفو بین الملل اعلام کرد: بیشتر کسانی که زنان و دختران جوان عراقی را به عنوان کنیز و برده گرفته‌اند و به آن‌ها تجاوز کرده‌اند از اعضای داعش بوده و برخی از حامیان داعش نیز دست به چنین اقدامی زده‌اند.
رورا اعلام کرد: بیماری‌های جسمی و روانی که ناشی از خشونت‌های جنسی هولناک در حق این زنان است بسیار فاجعه بار است.
وی افزود: برخی از این زنان شکنجه شده و مثل برده به کار گرفته شده‌اند و حتی دختران و زنانی که توانسته‌اند فرار کنند همچنان از مشکلات عمیق روانی رنج می‌برند.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اوضاع موصل و تلعفر و شنگال در حال حاضر تقریبا اینجوریه ..

(نقشه های ویکی معمولان با تاخیر به روز میشه و همیشه از صحنه ی نبرد عقب تره)

 

متاسفانه توی عراق بر خلاف سوریه خبرگزاریهای محلی فعال نیستند و مردم عراق کمتر از مردم سوریه از صفحات اجتماعی برای اطلاع رسانی استفاده میکنند ؛ بنابراین منابع میدانیه معتبر بسیار کمتر از سوریه هست و خبرگزاری های رسمی هم بیشتر به منظور بالا بردن روحیه ی نیروها بعضا خبرهای نادرست و یا حداقل غلو شده ستفاده میکنه //

 

daesh70840144_3405004644178618281_o.jpg

 

فرودگاه تلعفر هنوز در دستان داعش هست .

این چند روزه شایعه زیاد بود که تلعفر کاملا در تصرف ارتشه ولی ...

 

داعش از داخل فرودگاه کیلپ هم گذاشته بودند که یوتیوب حذفش کرد

 

10885111_858896130841848_418366082431664

 

10341621_858915674173227_531232528386390

 

 

کلیپی از نبرد شنگال به دوربین کردها

لینک http://fs2.filegir.com/a7up/kryara_rizgarkirina_xezaneke_l_bajare_shingale_%5BW3collx67g8%5D_%5Btag18%5D.mp4:

  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گریۀ تروریست داعشی در دیدار با قربانیان جنایت خود + تصاویر

 

9c5657e5d646e07aeef6591846eb8e07.jpg
fd36ce4a6ac484264f1095d03818cc42.jpg
d391ceb56e78f243361d17fcf7b11d29.jpg
1c52f8677b9c8335ed30ddb74ece3d2e.jpg
593e6912562a4f59fb44731c236920eb.jpg
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.