death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

[quote name='Reichsmarschall' timestamp='1383695937' post='346966']
ادیب جان خواهش میکنم دیگه از اونور بام سقوط نکن برادر من.
چطور میشه قلبی از ایمان به خاندان علی(ع) داشت و همزمان از کثیف ترین و خبیث ترین دشمنان اهل بیت(ع) دفاع کرد؟ حماس ناصبی و اخوان الشیاطین که شکر خدا خودشون رو کاملا مفتضح کردن. چطور میتونیم بخاطر جاه طلبی، در مقابل رقبای سیاسی از دشمنان مذهبی حمایت کنیم؟
اگر نابود کردن اسراییل به هیچ امکاناتی نیاز نداره میتونید بفرمایید چرا حزب الله نتونست تل آویو رو فتح کنه؟ اصلا چرا حاج احمد منتظر حمایت حافظ اسد بود؟ خودش میتونست با همون نیروها که به سلاح ایمان و کلاش مجهز بودن بره کار اسراییل رو یک سره کنه.
این شعارها نشانه خیلی بدی هستن و منو یاد "تل ابیب ... قریب...قریب" رادیو مصر میندازن. تازه اون موقع مصریها یه حرکتی کرده بودن و واقعا اسراییل رو با خطر نابودی مواجه کرده بودن نه اینکه فقط براش رجز بخونن. متاسفانه ما ملتهای غرب آسیا، مشکلات بزرگی داریم که یکیش همین شعار دادنها هست. مثلا درست در زمانی که نمودارها دیگه دارن از ته جدول خارج میشن و الانه که بخورن به سطح زمین، ما با خوشحالی روی دو دستمون می ایستیم و وارونه به نمودار نگاه میکنیم و ازش نتیجه میگیریم که همه چی OKهست! من از شما میپرسم OKنیست؟ هست!
در مورد اینکه چرا ما شروع کننده جنگ نیستیم نمیتونم نظرتون رو قبول کنم. همه ما به لطف کتابهای درسیمون با مساله جهاد ابتدایی آشنایی داریم. اینجوری هم که قدس رو از خاک خودمون عزیزتر میدونیم حتی مساله جهاد ابتدایی پیش نمیاد و حرف آزاد سازی دار الاسلام در میونه. ولی من فکر میکنم ما خودمون هم میدونیم که اصلا نیروی نظامیمون در حدی نیست که بتونیم اسراییل رو به شکست قطعی بکشیم و به هر دلیلی سنگ بزرگی برداشتیم که معلومه نمیخواهیم پرتابش کنیم. ولی این وسط هستن کسانی که با استفاده از وضعیت ویژه و "مقاومت" در مقابل استکبار و فلان و بهمان، به خوبی از مردم سواری میگیرن و به نفعشونه که ما با آرمان قدس شریف مشغول و البته راضی باشیم. البته نتیجه انتخابات به من و شما که صد در صد میدونم به یه نقر رای دادیم نشون داد که مردم دیگه با دیدن منش و روش زندگی حضرت آقا هم راضی نمیشن و دستاوردهای عظیمی مثل جناب بابک زنجانی و گنده ترهاش انقدر تو چشم مردم هستن که دیگه به راه رهبرشون نمیرن. به بیان ساده تر مردم ما و خصوصا نسل سوم انقلاب دیگه حاضر نیست بخاطر فلسطین و اعراب زجر بکشه و تحریم و بدبختی رو تحمل کنه. البته این جنابان مدبر و امیدوار هم کاری از پیش نمیبرن و اون موقع من واقعا نگران اصل حکومت میشم که خودتون میدونید اگه مردم نون نداشته باشن دیگه به چیزی پایبند نیستن. ما فعلا باید مراقب اوضاع داخلی باشیم تا از درون متلاشی نشیم. اصلا نبادی انتظار بیشتری هم از مردم داشت چون رفتار بزرگوارانه مردم باعث بدعادتی مسئولین محترم شده و این دیگه آخرش به نظر میاد.

ادیب جان احترام حاج احمد سر جای خودش ولی برای من قابل هضم نیست که اسراییل با اون همه سابقه نظامی گری(خصوصا زرهی) از عراقی که به لطف آشغال شرقیهای پرتعدادش فقط از نظر کمی بزرگ شده بود ضعیف تر باشه. حداقل این حرف از احمد متوسلیانی که قبل انقلاب دوره تانک دیده بوده و به تفاوتهای ذاتی تانکهای غربی و شرقی واقف بوده خیلی عجیبه. در بهترین حالت فرض میکنیم که اسراییل از لبنان خارج میشد. بعدش چی؟ اوباش فلسطینی همچنان در لبنان باقی میموندن و جنگ داخلی تا نابودی همه طرفها(از جمله جنبش امل) ادامه پیدا میکرد. یادتون باشه که شما از نابودی اسراییل گفتید نه از کوتاه کردن دستش از لبنان. در مورد کلوخ و موشک و این شعارها واقعا هیچی نمیتونم بگم و فقط ازتون خواهش میکنم انقدر تند نرید. حالا یه سوال ساده میپرسم. این اسراییل حقیری که ازش صحبت میکنید چندین بار ارتشهای عربی رو در هم شکست. چرا ما که قهرمانان همیشه پیروز هستیم نتونستیم کار صدام رو تو حداکثر یک سال تموم کنیم؟ اصلا چرا همین الان کار این سلفیهای حرامی رو تو سوریه تموم نمیکنیم؟ تازه اینجوری میتونیم با کمک بشار بریم تل آویوی رو هم فتح کنیم!

اخوی اگر من ازت تقاضا کنم تمام اسامی متبرکه کتاب کورانی رو جدا کنی و کتابش رو بندازی تو سطل قبول میکنی؟ تو پی ام بیشتر توضیح میدم.
[/quote]میدونم روی سخن شما جناب ادیب هستش اما با اجازتون من چند تا نکته به ذهنم رسیده بهتون میگم
اول- من قوبل دارم که هیچگاه دشمن را نباید کوچک شمرد مخصوصا دشمن درون و نفس اماره رو که اگه یه روزی ما گفتیم بله ما فلانیم و خدا رو از یاد بردیم خداهم ما رو از یاد خواهد برد و اونوقت تو شرائط برابر باید با این دشمن سفاک مقابله کنیم.
دوم-در هنگامه جنگ با صدام ما ملتی بودیم که تازه از زیر یوغ بردگی و بندگی آزاد شده بودیم و الحق و النصاف هیچی از جنگ نمی دونستیم و درگیری جنگی بودیم که کمر هر ملتی رو می شکست....ملتی که حتی یه گلوله شلیک نکرده بود درگیر جنگی شد توش از 43 کشور اسیر داشتیم و دشمنش مجهز به انواع سلاحهای شرقی و غربی بود....هیچکس منکر این نمیشه که آمریکائیها مستقیما تو فاو مداخله کردند
سوم- الحمدالله اکنون جمهوری اسلامی در اوج شرائط اقتدار و قدرت قرار داره و هر روز هم قدمی به سمت جلو بر می داره و تا الانش ما بیمه شده ایم به لطف همت جوانان و پیرانی که الان دارن عرق میریزن برای سربلندی این خاک و مذهب اما جای کار بسیاری هنوز هست
و چهارم اسرائیل: گرچه از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته است اما در جنگ فقط تکنولوژی تعیین کننده نیست و غیر از تکنولوژی حداقل چهار پارامتر اساسی دیگه هم وجود داره که اسرائیل یا توش ضعف داره و یا اصلا نداره و ما هم از لحاظ تکنولوژی الان حرف برای گفتن داریم
و پنجم: به امید روزی که جهان شاهد عدالت باشه و از این وجود منحوس و حرامزاده دیگه اثری وجود نداشته باشه
  • Upvote 7
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center]
[b] [url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/261294/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B3%D8%B1%D9%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AF"]جزئیات طرح سرنگونی بشار اسد[/url][/b][/center]
[indent=1]یک پایگاه خبری جزئیات کامل طرح فرانسه و عربستان برای براندازی بشار اسد و روند کناره‌گیری کشورهای منطقه جهان از اجرای این طرح را به صورت تفصیلی تشریح کرد.[/indent]
به گزارش مشرق به نقل از فارس، پایگاه اینترنتی «أوسط نیوز» در مقاله‌ای تلاشهای عربستان و فرانسه برای حمله به سوریه و تحولات جدید منطقه‌ای و جهانی را مورد بررسی قرار داده که بخش دوم آن را می خوانیم:
یک روز قبل از نشست بیست، سعود الفیصل با ویلیام هیگ تماس گرفت تا علت تغییر ناگهانی موضع آمریکا و انگلیس را جویا شود. فیصل، هیگ را سرزنش کرد که چرا نقش عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس را نادیده گرفته اند و حال آنکه عربستان هزینه اصلی اقتصادی و معنوی تمامی رخدادهای منطقه را می پردازد؟ هیگ گفت: روسیه و آمریکا طرحهای زیادی را بررسی کرده اند اما به توافق نهایی نرسیده اند اما تمایل آمریکا به جنگ کم شده و دولت آمریکا و کنگره گزارشی شوک‌آور دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه حمله به سوریه قطعاً منجر به یک جنگ منطقه ای و شاید جهانی خواهد شد؛ [b]آمریکایی ها آماده چنین جنگی نیستند، زیرا ایران به محض شروع جنگ علیه سوریه، تنگه هرمز را می بندد و این به نفع روسیه است که خواهد توانست نفت خود را احتمالاً به قیمت هر بشکه هزار دلار به اروپا بفروشد؛ [/b]روسها مدام آمریکا را از لولویی به نام ایران می ترسانند؛ ما هم تحت تأثیر موضع آمریکا از ایده جنگ فاصله گرفته ایم چون که اوباما فقط در پی ترساندن و تضعیف سوریه بود و واکنش ایران و روسیه را پیش بینی نکرده بود؛ اوباما برای خاموش کردن جنگ به نشست بیست می رود و گفتگوهای روسیه و آمریکا که ایران هم در جریان آن است پیشرفت زیادی کرده. سعود الفیصل به هیگ گفت: آمریکا باید بداند که ما برده نیستیم و به آنها و دیگران اجازه نخواهیم داد بر اساس فرمول « یا با ما یا بر ما» با ما رفتار کنند.
[color=#0000CD][b]فابیوس: موفقیت اتحاد سرّی ایران و روسیه[/b][/color]
در همین زمان سفیر آمریکا در ریاض با عبدالعزیز بن عبدالله مرد شماره دو وزارت خارجه عربستان دیدار کرد و نامه خصوصی اوباما به ملک عبدالله را به وی داد. در این نامه اوباما اوضاع جدید منطقه، علت مشارکتش در نشست بیست و علاقه‌اش به امنیت کشورهای حوزه خلیج فارس را برای پادشاه سعودی شرح داده و گفته بود که آمریکا طرفدار صلح و حل مشکلات از مسیر دیپلماسی است و نباید به سر و صدای ناآگاهانه برخی‌ها توجه شود(تردیدی نیست که منظور اوباما از این « برخی ها » سعود الفیصل و بندر است ). نامه اوباما نشان دهنده عمق اختلاف نظر در میان دولتمردان سعودی است اما اوباما می داند که ملک عبدالله حرف اول و آخر را می‌زند و باید در تفاهم کامل با وی باشد. جان کری هر روز در تماس با ملک عبدالله است و تا حد امکان از دیدار با بندر و سعود الفیصل سرباز می زند. با وجود شرکت اوباما در نشست بیست، خانم رایس در پیامی فوری به بندر اعلام کرد که همه گزینه‌ها روی میز است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. سعود الفیصل پیام رایس را با هیأت فرانسوی شرکت کننده در نشست بیست در میان گذاشت که آنها در پاسخ، به گفته‌های رایس خندیدند. [b]وزیر خارجه فرانسه به سعود الفیصل گفت: یادداشت تفاهم روسیا و آمریکا آماده شده و دیدگاه کری بر دیدگاه رایس ترجیح داده شده است؛[color=#B22222][i] [/i][/color][/b][color=#B22222][i]این چیزی است که ما متوجه شده‌ایم؛ دیدار خصوصی کامرون با پوتین هم با هدف مقدمه چینی برای دیدار سرنوشت ساز اوباما و پوتین انجام پذیرفته؛ جناب شاهزاده! گزینه جنگ دیگر روی میز نیست؛ اتحاد سرّی ایران و روسیه پیروز شده؛ [/i][/color]ما هم مثل شما به حاشیه رانده شده ایم، در اروپا فقط آلمان و انگلیس برای آمریکا مهم هستند و آمریکا به خاطر نقش ما ( فرانسه ) در مسأله لیبی و مالی، می خواهد ما را مجازات کند.
[b][color=#0000CD][i]ناکامی عربستان در برگزاری نشست فوق العاده عربی[/i][/color][/b]
با پایان یافتن نشست بیست و اعلام یک توافق اولیه میان اوباما و پوتین که قرار بود در دیدار چند روز بعد کری و لاورف، جزئیات آن مورد توافق قرار گیرد، عربستان و به خصوص بندر و سعود الفیصل شوکه شدند و اظهارات شدیداللحن و نامتعادلی علیه اوباما و دولت آمریکا مطرح کرده و تلاش کردند علیه موضع جدید آمریکا بایستند و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را با خود همراه کنند. از همین رو تلاش کردند وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس را در یک نشست فوق العاده گرد هم آورند که موفق نشدند زیرا اکثر این کشورها ابراز کردند که نمی خواهند با آمریکا وارد مخاصمه شوند و تصمیم نهایی گرفته شده و ما تأثیرگذار نخواهیم بود. سعود الفیصل به فکر برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره افتاد که نبیل عربی تحت تأثیر فشارهای مصر، این ایده را رد کرد و به سعود الفیصل گفت: نشست قبلی به زحمت برگزار شد؛ پس چطور این نشست را برگزار کنیم و حال آنکه دنیا خواهان حل مسالمت آمیز بحران سوریه است؟!
[b][color=#0000CD][i]لحظه شماری اوباما برای دیدار با روحانی[/i][/color][/b]
با شروع گفت‌وگوهای سرّی ایران و آمریکا قبل از سفر روحانی به آمریکا برای شرکت در نشست سازمان ملل، کشورهای حوزه خلیج فارس متوجه شدند که آمریکا برای دیدار اوباما و روحانی لحظه شماری می کند. این مذاکرات سرّی میان ویلیام برنز معاون وزیر خارجه آمریکا و معاون وزیر خارجه ایران برگزار شد اما موفقیت آمیز نبود چرا که طرف ایرانی اصرار داشت که مذاکره اوباما و روحانی درباره سه موضوع بحران سوریه، تحریمها و پرونده هسته ای ایران باشد اما طرف آمریکایی فقط خواهان بحث بر سر برنامه هسته ای ایران بود. ایران پیشنهاد آمریکا را به شدت رد کرد و آمریکا هم درخواست ایران را نپذیرفت زیرا این پذیرش می توانست بیش از هر چیز، نشانه تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی باشد. بنابراین آمریکایی ها تصمیم گرفتند دیداری میان کری و ظریف در حاشیه نشست 5+1 برگزار شود. قبل از سفر روحانی به آمریکا سعود الفیصل تلاش کرد هیأتی به ریاست امیر کویت را عازم آمریکا کند تا ناراحتی عمیق کشورهای حوزه خلیج فارس از گفتگوهای سرّی میان ایران و آمریکا را به اطلاع مقامات آمریکا برسانند اما امیر کویت ریاست این هیأت را نپذیرفت و به همین خاطر این طرح ناتمام ماند. همچنین ایده اعزام یک هیأت دیگر به آمریکا به نمایندگی از شورای همکاری خلیج فارس و به ریاست سعود الفیصل هم ناکام ماند.
[color=#0000CD][b]اعزام بندر به اسرائیل برای دیدار با نتانیاهو[/b][/color]
سعود الفیصل متوجه شد که کشورهای حوزه خلیج فارس با مواضع او همراه نیستند چرا که هیچکدام نمی خواستند وارد رویارویی با آمریکا شوند و حتی تماس با ایران را هم آغاز کرده بودند، از جمله محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی که به روسها گفت آماده گفتگوهای راهبردی با ایران است؛ امیر جدید قطر هم از سلطان قابوس خواسته بود میان ایران و قطر میانجی گری کند و مسؤولیت کاهش سطح روابط میان دو کشور را به گردن وزیر خارجه سابق قطر انداخته بود. کویتی ها هیأتی مهم و بزرگ را روانه عراق کردند تا حمایت خود را از اقدامات دولت این کشور اعلام کنند. این موارد سعود الفیصل و بندر را به این نتیجه رساند که جبهه کشورهای خلیج فارس تضعیف شده و ممکن است به زودی از هم بپاشد به ویژه آنکه از قول امیر جدید قطر نقل شده بود که آمریکایی ها شورای همکاری خلیج فارس را دیگر مفید نمی دانند و معتقدند که کشورهای عضو این شورا باید مسائل داخلی و خارجی خود را به تنهایی اداره کنند. همچنین شنیده شده که اوباما در دیدار با ولی عهد امارات از ساختار شورای همکاری خلیج فارس و تسلط عربستان بر آن انتقاد کرده است. سعود الفیصل بسیار مردد بود که به نشست سازمان ملل برود یا نه، تا اینکه مجبور شد برای اینکه عبدالعزیز بن عبدالله جای او را در این سفر نگیرد، عازم نیویورک شود اما در آنجا دیدارهای اندکی انجام داد و حتی سخنرانی هم نکرد بلکه فقط متن سخنرانی اش را میان حضار توزیع کرد، [b][i]ولی در عین حال برای تأثیرگذاری بر آمریکایی ها بندر را مأمور کرد تا برادرش را برای دیدار با نتانیاهو به اسرائیل بفرستد، رئیس استخبارات بحرین هم در این سفر، برادر بندر را همراهی کرد و آنها در ایلات با نتانیاهو دیدار کردند تا جبهه یکپارچه ای میان اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص عربستان و بحرین تشکیل دهند و مانع نزدیکی ایران و آمریکا شوند[/i][/b] اما این سفر هم سیاست جدید آمریکایی ها را تغییر نداد. کری و ظریف با هم دیدار کردند و تماسهای سرّی میان دو طرف برای دیدار سران ایران و آمریکا ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام دو طرف توافق کردند که اوباما با تلفن شخصی نماینده ایران در سازمان ملل تماس بگیرد و از این طریق دو رئیس جمهور بتوانند با هم صحبت کنند، این کار انجام شد و دو طرف درباره سوریه و ضرورت رفع تحریمها سخن گفتند یعنی درست همان موضوعاتی که قبلاً ایران خواستار مطرح شدن آنها شده بود.
[color=#0000CD][b]سیاست جدید عربستان ... ایجاد درگیری میان گروههای مخالف سوری[/b][/color]
بندر بعد از این ماجراها تصمیم گرفت با همراهی سعود الفیصل همه دستاوردهای مورد توافق روسیه، ایران، آمریکا و سوریه را ناکام گذارد. به همین خاطر به سراغ گروههای مخالف سوری رفت، زیرا می دانست که ائتلاف مخالفین سوری و همچنین ارتش آزاد سوریه، سرانجام در برابر آمریکا تسلیم شده و در ژنو 2 شرکت خواهند کرد، از همین رو چاره را در ایجاد درگیری میان دو طرف دید و با جبهه النصره هم پیمان شد تا این گروه را به قدرت برتر در میان مخالفان سوری تبدیل نماید، زیرا می دانست که این جبهه رویکردهای آمریکا را نخواهد پذیرفت. این در حالی بود که آمریکا هیچ توجهی به تحرکات عربستان نداشت و بالعکس همه تماسهای خود با این کشور را از طریق شاهزاده مقرن، شاهزاده متعب، شاهزاده عبدالعزیز و شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز پیگیری می کرد تا به بندر بفهماند که جایش خالی نمی ماند و وی نه مهره آمریکا در منطقه و نه پادشاه عربستان است، آمریکا در همین زمان یک شخصیت مهم امنیتی را برای ملاقات با پادشاه بحرین، راهی این کشور کرد تا او را وادار به تغییر نخست وزیر فعلی و انتصاب نخست وزیری نماید که بیشتر مورد قبول مخالفین باشد. این بدین معناست که آمریکا قبل از آغاز مذاکرات مستقیم و تعیین کننده با ایران، مسائل مربوط به این کشور را در اولویت قرار خواهد داد.

[url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/261294/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B3%D8%B1%D9%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AF"]http://www.mashreghn...رنگونی-بشار-اسد[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از نظر من این جنگ سوریه باید ادامه پیدا کنه تا این حرامزادگان سلفی توش کشته بشوند ... یک سلفی کمتر = جهانی بهتر ...
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینها تمومی ندارند.چون مثل موش تکثیر میشند.باید یکجوری جلوی تکثیرشون را گرفت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='rezaahmad' timestamp='1383728399' post='346986']
اینها تمومی ندارند.چون مثل موش تکثیر میشند.باید یکجوری جلوی تکثیرشون را گرفت
[/quote]

تاریخ نشون داده این قوم صبر و استقامت ندارند و وقتی شرایط سخت طولانی میشه یهو همه چیرو وا میدن!!
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='pckho0r' timestamp='1383729053' post='346989']
تاریخ نشون داده این قوم صبر و استقامت ندارند و وقتی شرایط سخت طولانی میشه یهو همه چیرو وا میدن!!
[/quote]

سلام
و امام علی (ع) هم در وصفشون گفته : « کسایی که در باطل خودشون پابرجاترند تا شمایی که بر حق خود »

الکی این سلفی های .... رو دست کم نگیر .... این ها فرزندان همونهایی هستند که یک روز به نام اسلام نوه ی پیامبر که پیامبر خودش در موردش گفته بود « از جوانان و سادات بهشت است » ( یعنی بهشتی بودنش رو تضمین کرده بود ) رو کشتند و حجاب از سر نوه ی پیامبر کشیدند و توی شهرها گشتنش .... ( فکر می کنید درد حضرت حسین ( ع ) فقط شهید شدن خودش و یارانش بود !؟ درد بالاتر از این حرف ها بود ، امام می دونست این ها به اهل بیت بی احترامی می کنند ، امام سجاد ( ع ) این دردها رو تحمل می کرد )

این لشکریان شیطان اگه می خواستند جا بزنند ، تا حالا جا زده بودند ....

هر صلح احتمالی هم به این حرامزاده ها فرصت می ده تا تعدادشون رو بیشتر کنند و بار بعدی شدیدتر قیام کنند و فساد بر پا کنند ....
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از جناب کوبلز که اشتباه بنده رو تصحیح کرد . راکت دوم رو سر ته دیدم hee_hee

این احتمال هست که این راکت های رو گروهای فلسطینی در اختیار افراد مسلح و تروریستها قرار داده باشن . سودان هم بعید نیست قبلا خبرهای منتشر شد درباره ارسال موشکهای ضد رزه اگه اشتباه نکنم مدل hj8 از سودان . که سودانی ها تکذیب کردن
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='aminor' timestamp='1383730849' post='346998']
با تشکر از جناب کوبلز که اشتباه بنده رو تصحیح کرد . راکت دوم رو سر ته دیدم hee_hee

این احتمال هست که این راکت های رو گروهای فلسطینی در اختیار افراد مسلح و تروریستها قرار داده باشن . سودان هم بعید نیست قبلا خبرهای منتشر شد درباره ارسال موشکهای ضد رزه اگه اشتباه نکنم مدل hj8 از سودان . که سودانی ها تکذیب کردن
[/quote]
اگر این ضد تانک چینی به دست شورشی ها افتاده باشه دیگه هیچ مشکلی در نابودی تانکها و زره هی های ارتش ندارند و با توجه به ابعاد تانکها
از فواصل بیش ار 5 کیلومتر میتونن اونها رو هدف قرار بدن!!!
البته در سوریه هم دیده شده!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنده کلیپی از فرودگاه منگ دیدم درباره شکار دو تانک پارک یا رها شده سوری که با این مدل موشک جناب گوبلز هم تصاویر استفاده از این موشک رو در سایت قرار داده . در خناصر هم از استفاده از این مدل موشک سخن گفته . بیشتر در شمال سوریه وحلب مورد استفاده قرار گرفته. البته این موشک فعلا به فراوانی کونکورس موجود نیست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این خبر تایید نهایی نمی شود

ارتش سوریه در آستانه سیطره بر شهرک تل عرن در حد فاصل شهر حلب و شهر السفیره است . گزارش ها از ادامه درگیری ها حکایت دارد.

سورية: مراسل الميادين: الجيش السوري يستعيد السيطرة على بلدة تل عرن بريف حلب ( ارتش سوریه باز پس گرفت شهرک تل عرن در ریف حلب)

سورية: مراسل الميادين: استمرار العملية العسكرية في تل عرن بريف حلب والجيش السوري لم يستكمل سيطرته النهائية عليها ( دقایقی بعد / ادامه عملیات نظامی در تل عرن و ارتش و ارتش کنترل نهایی رو کامل نکرده است )

[url="http://www.almayadeen.net/ar/News/Latest"]http://www.almayadee.../ar/News/Latest[/url]


همچنین منابع وابسته به مخالفین اخباری رو منتشر کردن مبنی بر تسلط بر نیروگاه حرارتی در حومه شهر حلب و درگیری ها در اطراف فرودگاه کویرس . که دقایقی بعد درگیری در محیط نیروگاه ذکر کردند
----
المیادین همچنین از تسلط ارتش سوریه بر شهرک تمر در ریف الحسکه خبر داد

سورية: مراسل الميادين: الجيش السوري يسيطر على بلدة تمر في الحسكة بعد معارك عنيفة مع مسلحي جبهة النصرة

تسلط ارتش سوریه بر شهرک تمر در حسکه بعد از درگیری های شدید با النصره ویرایش شده در توسط aminor
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center]موقعیت نیروگاه[/center]

[center][url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10226/1383956_170096533187526_1618896942_n.jpg][IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10226/thumb_1383956_170096533187526_1618896942_n.jpg[/IMG][/url][/center]

[center]خود نیروگاه[/center]
[center][img] http://gallery.military.ir/albums/userpics/10226/1461018_10152047769621908_1878535639_n.jpg[/img][/center]


[center]نیروگاه دست داعش هست... :-([/center]

[center]10 شهید و14 زخمی از محافظان نیروگاه...کلا پنجاه نفر بودن محافظان[/center]

[center]تل عرن 65 درصدش دست ارتش هست...امروز خبر آزادیش مطمئنم منتشر میشه[/center]

[center]نیروگاه داریم میاییم ...نگران نباشید :chicken:[/center]

[center]کنفرانس دوستان سوریه در یک سال و نیم پیش....کنفرانس دوستان سوریه حدودا یک ماه پیش icon_cheesygrin[/center]

[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10226/1394046_590081021056319_339094937_n.jpg[/img][/center]
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مشخصا از شرق حلب و جنوب و احتمالا غرب ارتش و مقاومت فشار ور می خوان زیاد کنن و این وحشی ها رو بفرستن همون جایی که ازش اومدن یعنی ترکیه.
اگر این اتفاق بشه و داعش هم در ترکیه آشوب کنه و در عین حال اگر بشه پ پ ک رو هم فعاال کرد در ترکیه باید منتظر سالها مشکل در کشورش باشه.
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درگیری شدید در اطراف نیروگاه حرارتی واقعه شده بین فرودگاه کویرس و شهر السفیره

[font=tahoma][size=1][color=gray][size=2][color=black]اشتباكات عنيفة ومستمرة في محيط المحطة الحرارية الواقعة بين مطار كويرس ومدينة السفيرة (ساعت 12:14 به وقت محلی )[/color][/size][/color][/size][/font]

[url="http://www.aksalser.com/?page=view_news&id=27a4f160537d7d1ff413c91d3d309767&ar=5826298"]http://www.aksalser....9767&ar=5826298[/url]

[font=tahoma][size=1][color=gray][size=2][color=black]انباء عن سيطرة الدولة الإسلامية في العراق و الشام على المحطة الحرارية في حلب[/color][/size][/color][/size][/font]

گزارش ها از تسلط داعش بر نیروگاه حرارتی در حلب حکایت دارد ( ساعت 11:47 به وقت محلی)

[url="http://www.aksalser.com/?page=view_news&id=27a4f160537d7d1ff413c91d3d309767&ar=5826298"]http://www.aksalser....9767&ar=5826298[/url]

شاید بچه ها رسیده باشن ؟ ویرایش شده در توسط aminor
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.