iMosi

Monitored Members
  • تعداد محتوا

    1,359
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    29

iMosi آخرین امتیاز شما در روز 28 مرداد 1398

iMosi شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

9,456 نشان معرفت

درباره iMosi

  • رتبه حساب کاربری
    ستوان یکم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,622 نمایش های پروفایل
  1. سلام علیکم ، نقشه پیشرویهای امروز الحمدلله رب العالمین.
  2. سلام علیکم ، پیشروی های بیشتر ارتش سوریه به توفیق الهی ... از ارسال پستهایی که فقط شامل نقشه می باشد ، عذر خواهی می نمایم. بعد از عربده کشی های دیروز و امروز اردوغان ، یک روستا یا شهرک که در ادلب آزاد می شود ، انگاری دنیا را به بنده هدیه می دهند. ان شاء الله رزمندگان ارتش سوریه به زودی سراقب را تصرف نمایند و پوز این خلیفه جدید عثمانی را به خاک بمالند. و من الله توفیق
  3. سلام علیکم ، پیشروی های امروز ارتش سوریه الحمدلله رب العالمین
  4. سلام علیکم ، متاسفانه در ریف جنوبی حلب ، روستاهای قلعجیه و حمیره توسط تروریستها ، دوباره اشغال شد. ان شاء الله رزمندگان محور مقاومت، این محور را نیز ، دوباره تصرف خواهند نمود. ولی بدون تعارف ، نیروهای تحت فرماندهی سهیل حسن ، از ابتدای بحران سوریه ، از همه نیروهای حاضر در میدان جنگ، به توفیق الهی قدرتمند تر عمل می نمایند.
  5. نقشه زیبا ولی ناقص نقشه غیرزیبا و نسبتا دقیق سلام علیکم، طبق آخرین اخبار ، شهرک تل مردیخ نیز آزاد شده است الحمدلله رب العالمین. به نظر بنده حقیر ان شاء الله ارتش سوریه ، نیت دارند در آینده ای نزدیک وارد شهر اریحا شوند و از آنجا به سمت جسرالشغور حرکت نماید. شهرکهای جبل الزاویه و ریف شمالی لاذقیه و سهل الغاب با این حرکت در یک عملیات به توفیق الهی ، کارشان یک سره خواهد شد ان شاء الله.
  6. سلام علیکم ، تشکر از خبررسانی های دقیق و تفصیلی شما ، الحمدلله رب العالمین واقعا استفاده می نماییم. ان شاء الله جسارت بنده را خواهید بخشید... فرودگاه تفتناز در شمال شرقی شهر ادلب، در نزدیکی فوعه واقع می باشد و تحت سیطره تروریستها قرار دارد. منظور شما ان شاء الله فرودگاه ابوظهور می باشد.
  7. اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم آیات شریفه 23 و 24 سوره مبارکه فتح وَلَوْ قَاتَلَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يَجِدُونَ وَلِيًّا وَلَا نَصِيرًا و اگر کافران با شما پیکار نمایند بزودی فرار خواهند نمود، سپس ولیّ و یاوری نخواهند یافت! سُنَّةَ اللَّهِ الَّتِي قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلُ ۖ وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلًا این سنّت الهی است که در گذشته نیز بوده است؛ و هرگز برای سنّت الهی تغییر و تبدیلی نخواهی یافت! صدق الله العلی العظیم
  8. سلام علیکم ، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان به خبرنگار بی‌بی‌سی در کابل گفته است که افراد این گروه این هواپیما را "به گونه تاکتیکی" سقوط داده‌اند. به نظر بنده حقیر ،مانند هجوم به پالایشگاه آرامکو، عملیات توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به توفیق الهی برنامه ریزی و انجام شده است ، و طالبان آن را برعهده گرفته اند. الحمدلله رب العالمین نیروهای طالبان و انصار الله مکان مشخصی در افغانستان و یمن ندارند . استمرار عذاب به توفیق الهی اما در همین حد به ملت قهرمان وعده بدهیم که عملیات انتقام خون برادر شهیدمان قرار نیست در قالب یک تک‌عملیات صورت بگیرد، چون برمبنای کلیدواژه بیانیه رهبر معظم انقلاب «تمام نیرو‌های محور مقاومت انتقام سردار شهید را خواهند گرفت. منبع: آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
  9. اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم آیه شریفه 23 سوره مبارکه نور إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ کسانی که زنان پاکدامن و بی‌خبر (از هرگونه آلودگی) و مؤمن را متهم می‌سازند، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی برای آنهاست. صدق الله العلی العظیم قذف كفار هم جايز نيست عمرو بن نعمان جعفى گفت كه حضرت صادق(ع)را دوستى بود كه هرجا حضرت ميرفت از آقا جدا نميشد و غلامى از اهل سند داشت روزى در بازار كفشدوزان همراه حضرت در حركت بود و غلام پشت سرشان ميآمد پس آن مرد سه مرتبه به پشت سرش نگاه كرد و غلام را كه دنبال كارى مى‌خواست بفرستد،نديد در مرتبۀ چهارم كه او را ديد گفت«يا ابن الفاعله»اى پسر زن زانيه كجا بودى آن حضرت دست به پيشانى مباركش زد و فرمود سبحان اللّه مادرش را قذف ميكنى من گمان مى‌كردم تو صاحب ورع هستى و پيدا شد كه هيچ ورعى با تو نيست. عرض كرد:فدايت شوم مادرش از اهل سند و از كفار است.حضرت فرمود:آيا نميدانى كه هر طايفه‌اى را عقد و نكاحى است(يعنى هر قومى باصطلاح خودشان نكاح صحيحى و زنائى دارند مادامى كه شرعا ثابت نشود كه مطابق مذهب خودشان زنا نموده‌اند نمى‌شود آنها را قذف كرد) پس فرمود از من دور شو،راوى حديث مى‌گويد ديگر تا حضرت زنده بود نديدم كه با او رفيق شود . ابى الحسن حذاء گفت:نزد حضرت امام جعفر صادق(ع)بودم مردى از من پرسيد كه يا ابا الحسن،بدهكار تو چه شد؟گفتم:«ابن فاعله»را ميگوئى يعنى آن كس كه مادرش زنا ميداده‌؟.پس حضرت از روى تندى بمن نگريست. گفتم فدايت شوم آن مرد مجوسى است مادر او خواهر او است حضرت فرمود:مگر نه نكاح خواهر در دين ايشان مانعى ندارد . منبع: کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب (ره)
  10. سلام علیکم ، به نظر بنده ، این انفجار چون در مسجد هنگام نماز مغرب رخ داده است ، احتمال بسیار زیاد کار تکفیریهای القاعده یا داعش می باشد . الله اعلم. از حرکتهای منفور هجوم به مسجد ، سال 89 ، در چابهار ، جندالشیطان مرتکب شده اند .
  11. سلام علیکم الحمدلله رب العالمین حداقل 60 کشته از نیروهای مزدور عربستان در استان مارب نتیجه حمله (موشکی یا پهپادی یا ترکیبی) انصار الله یمن
  12. سلام علیکم ، اگر امکان دارد بی زحمت ، هزینه ساخت و نگه داری موشک قیام را با آن بمب سنگرشکن مقایسه نمایید ان شاء الله.
  13. سلام علیکم ، ان شاء الله بسیار مراقب کلام خود هنگام نظر دادن درباره این ماجرا باشیم و خدایی نکرده با قساوت قلب به سرزنش و احیانا خدایی نکرده تمسخر نپردازیم .... قتل غیر عمد گناهی است که خداوند متعال آن را مورد بخشش قرار می دهد ان شاء الله ... ولی بنده ترس این دارم افرادی که در حال سرزنش و تمسخر هستند در آینده خدایی نکرده ، خودشان مرتکب قتل غیر عمد شوند و یاد حرفهای این روزهای خود بیفتند و با حسرتی ناتمام آرزو نمایند ای کاش سرزش نمی نمودیم...ای کاش مسخره نمی نمودیم ... پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: هر كس برادر خود را براى گناهى كه از آن توبه كرده است سرزنش كند،نميرد تا خود آن گناه را مرتكب شود. پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: از گرفتارى برادرت اظهار شادى مكن،كه خداوند به او رحم مى‌كند و تو را گرفتار مى‌سازد. پيامبر خدا صلى الله عليه و آله -در پاسخ به درخواست عربى بيابانگرد كه از آن حضرت خواهش كرد او را اندرزى دهد-فرمود:از خدا بترس و اگر كسى عيبى در تو دانست و به واسطۀ آن سرزنشت كرد،تو به واسطۀ عيبى كه از او مى‌دانى سرزنشش مكن تا در نتيجه،گناه اين كار به گردن او باشد و پاداشش از آنِ‌ تو. خضر عليه السلام -در سفارش خود به موسى عليه السلام- فرمود:اى پسر عمران! هيچ كس را به واسطۀ گناهىْ‌ سرزنش مكن و بر گناه خويش گريه كن. امام على عليه السلام: هر كس به چيزى سرزنش كند،خودش به آن گرفتار شود. امام صادق عليه السلام: از گرفتارى برادرت اظهار شادى‌مكن كه خداوند به او رحم مى‌كند و آن گرفتارى را به تو مى‌رساند. هر كس از گرفتارى و مصيبتى كه به برادرش رسيده است شاد شود،از دنيا نرود تا خود گرفتار آن شود. -------------------------------------------------- سرزنش امریکا در ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری ایران ... گرفتار شدن به همان مصیبت یعنی اشتباه نظامی در سرنگون هواپیمای مسافربری سرزنش عربستان در ماجرای جان باختن تعداد زیادی از حجاج در اثر ازدحام جمعیت ... گرفتار شدن به همان مصیبت یعنی جان باختن مردم در اثر ازدحام جمعیت در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی..