AdmiralErfan

VIP
  • تعداد محتوا

    290
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1,112 نشان لیاقت

درباره AdmiralErfan

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ???? ?????

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,548 نمایش های پروفایل
  1. سلام و احترام دو نکته بابت رویداد های اخیر به نظر بنده آمد که عرض میکنم خدمت دوستان نکته اول : این ارتش همیشه پیروز ( هالیوودی ) با وجود برتری هوائی در صحنه رخ داده و با توجه به اشراف بیشتر و ایضا سلاح بیشتر اقدام ( غلط ) موثری نتوانست و نکرد چون خودشان هم بهتر می دانند در پس پرده این قایق های به ظاهر ساده در خشکی چه عقبه و قدرت آتش و کینه ای چندین ساله در آستانه انفجار است به عبارتی طبق فرمایش رهبری ( مدظله ) می دانند : دوران بزن و در رو گذشته ، بزنید ده تا می خورید فلذا این حضرات دوست ندارند منافع و بساط حضورشان در شآخاب پارس برچیده شود. نکته دوم : ارتش ایالات متحده بر یک طرز تفکر غیر رسمی استوار است ( اگر دشمن فرار کرد به دنبالش بدوید اگر دنبالتان کرد فرار کنید ) فلذا به نظر حقیر اقدام جان برکفان ندسا و نداجا شایسته تقدیر و تشکر هست. اما من باب تجهیزات به شدت باید در روند الحاق ناوچه های کلاس سلیمانی و قایق های پدافندی تسریع بشود و این تجهیزات باید حضور موثر و مستمری در آب های جنوب ( و بعد ها شمال ) باید داشته باشند. یک انتقادی هم نیروهای نظامی خودمان کنم عزیزان زحمتکشان غیوران جان بر کف شما به ماموریت جدی و واقعی اعزام میشوید انتظار این هست تا دندان مسلح بروید ولو کشتی قاچاقچی باشد و تجهیزاتش نهایتا چند کلاشنیکف!
  2. با سلام و احترام تنشان میخارد! سرپنجه های نیروهای نظامی و ایضا دیپلماسی ما را میطلبد هرچند مهرهای سوخته ای هستند که طرفداران آنها از شرکت کنندگان در یک برنامه تلوزیونی ما نیز کمتر است اما خب گاهی باید برخی مهره ها حذف شوند تا هر کس و ناکسی جرات نزدیک شدن به خاک ما را نداشته باشد و فکر نکند هرکس به هرکس هست !
  3. سلام و احترام حقیقت امر جای بسی خوشحالی و مسرت است از اقداماتی که بر سر این مزاحمین خلق و منافقین کور دل آمده است در فرتوت بودن و مزحمل بودن این ایادی دست کفر همین بس که با اسپری فلفل یک راس از آنها به دوزخ پیوست بعد این ارازل دار و دسته جمع میکنند و مدعی اقدام مستقیم علیه نظام میشوند لات های کوچه ی خلوت مصداق همین مزدوران است. مورد بعدی قطعا این اتفاقات دست مایه و حاصل دیپلماسی و قدرت سیاست خارجی دولت هست نباید توافق ایران و عربستان نادیده گرفته شود هرچه باشد عربستان مدت ها یکی از حامیان این جنبش بوده و خالی کردن پشت آنها در این برهه و اقدام پاریس نیز قابل تامل است بنده به شخصه به این فکر میکنم که اگر رجوی ملعون زنده و در عربستان باشد چقدر دستگیری و بازگردانی اش به کشور میتواند شیرین باشد. در هیچ جایی نباید این ملاعین احساس راحتی و امنیت کنند ای کاش میتوانستیم حشاشین را دوباره فعال کرده و در تمام دنیا امثال مریم قجر ، مسیح پولی و امثالهم را سریعتر به دست منکر و نکیر برسانیم.
  4. سلام و احترام پنج قدرت اتمی هم کاره ای نیستند یک عده محدود سرمایه دار کلان که حتی برخی از آنان در لیست بیلونرهای فوربز هم از آنها نامی برده نمیشود هستند که در تمامی صنایع مشغول به سرمایه گذاری بودند در دهه ابتدائی قرن بیستم همه چیز از صنعت پنبه تا فولاد و سوخت خب وقتی تمام این موارد را عده ای صاحب بشوند قدم بعدی دنبال چه چیزی هستند؟ تقاضا فقط تقاضا و چه چیز بهتر از جنگ جهانی؟
  5. به جهت این که آف تاپیک نشود این تصویر غم انگیز برای افسانه سرایان لئوپارد و اخویان غربی اش حاوی نکته هاست اما خب متاسفانه غربزدگی پدیده ای است دیرینه که بعضی موارد افراد حاضر به پذیرش منطق و دلیل عقلانی نمیشوند در علم نظامی هیچگاه هیچ چیزی قطعی نیست و لزوما اگر تجهیزی در یک پارامتر قوی عمل می کند دلیلی بر نداشتن ضعف نبوده و نیست این حماقت فرماندهی اوکراینی ها بهترین فرصت برای تست ک مورد هست به نظرم مهاجر 6 و هشت تیر الماس بالازن و لاغیر
  6. سلام و احترام دوست و هم قطار عزیز گاهی دفاع نکردن بهتر از بد دفاع کردن هست این نکته طلائی که خود واقف هستید را سرلوحه قرار دهید.
  7. سلام و احترام به نظر بنده ما در زمینه موشک زمین به زمین در حال حاضر به درجه ای رسیدیم که میتونیم از 100% تمرکز در تحقیق و توسعه موشک های خود به 20% فقط صرفا جهت ارتقای نسخه های موجود و تحقیق نسخه های پیشرفته تر بگذاریم. فی الواقع توان موشکی ما در بعضی زمینه ها ابتر هست تاکنون پدافندی ، ضد زره ، زمین به زمین ، زمین به دریا فروصوت ، کروز های زمین به زمین خوب اقدام کردیم اما.... ما با توجه به قدرت و توان علمی در زمینه موشکی باید در چند جبهه علمی دیگر موشکی درگیر شده و زمین به زمین را کمتر بهش بپردازیم فی المثل ما نیاز به موشک های هوا به زمین و هوا به هوا داریم که در حال حاضر نسخه های جالبی موجود نداریم ( فی الواقع هوا به هوا که اصلا نداریم ) تحقیق و تولید موشک هایی مانند آمرام ، سایدواندر ایکس ، متئور ،هارم ، کروز استورم شادو و حتی کینژال ( همگی هواپایه ) یک نیاز ضروری و غیر قابل اغماض هست در زمینه موشک های زیر دریایی پرتاب باید توان علمی خود را درگیر کنیم در زمینه موشک های پرتاب سرد باید توان علمی خود را معطوف کنیم ( چه پدافندی و چه آفندی دریا پایه ) در زمینه موشک های ضد ماهواره باید تحقیقاتمون رو انجام بدهیم در زمینه ساحل به دریا و بالعکس فراصوت باید اقدامات جدی صورت بگیرد ضمن این موارد ما به حامل های پرتاب ماهواره های سنگین وزن نیاز مبرمی داریم و می بایست پیشرفت های این حوزه را سرعت ببخشیم. حال که تمامی تخم مرغ ها را در سبد موشکی قرار داده ایم اجازه بدهیم تمامی توان دانش موشکی فعال بشود.
  8. باسلام و احترام با تبریک به همه هم سنگران در حوزه میلیتاری چند نکته به ذهن بنده می رسد که خدمتتان عارض می شوم همانطور که اکثرا گمان می کردیم هایپرسونیک کشورمان بر مبنای پلتفرم پیروز و پرافتخار فاتح شکل گرفته است و البته میشد آن را حدس زد که با تغییراتی فنی و مهم از خیبرشکن و حاج قاسم ،فتاح شکل بگیرد نام موشک به شکل هوشمندانه ای انتخاب شده است بنده گمان میکنم نسل بعدی و ارتقای بعدی این موشک مفتح نام بگیرد. فتح : پیروزی فاتح : پیروز فتاح : گشاینده صفت مبالغه فاتح مفتح : گشاینده مبالغه فتاح ضمن اینکه از رونمائی آبرومندانه و جلوه های بصری و ادوات مناسبتری استفاده شده است بنده شدیدا در حال فکر کردن به نمونه هواپایه این موشک هستم با اندکی کوچک سازی و سبک سازی و تغییرات در پروفیل پروازی می توان فنسر یا فانتوم ها را به این موشک تسلیح کرد؟ مشابه کینژال روسی
  9. سلام و احترام این مقام امنیتی رده بالا از نوابغ جامعه شناسی امنیتی بوده است طی اذعانی که خود مقامات رژیم منحوس داشته اند و آنقدر اهمیت داشته که پس از گور به گور شدنش اجازه انتشار اسم منحوسش صادر نشده است. یکی از خاخام های ارتودکس و تندرو به نام گلدشتاین به طرز مشکوکی به درک واصل شد یک نیروی امنیتی دیگر نیز در شمال طولکرم اطراف شهرک حرمیش توسط افراد ناشناس به دوزخ پیوست تمامی این اتفاقات به طرز کاملا تصادفی در سالگرد شهادت شهید صیاد خدائی بوده است. بعد از این فعل و افعال توئیتر منتسب به سپاه در پیامی اعلام کرده : گفته بودیم به سراغتان می آییم و این تازه آغاز ماجراست. الحمدلله #دوران_بزن_و_دررو_تمام_شده
  10. سلام و احترام چرا گمان کردید که روس ها این ارتقا را انجام داده اند؟ روس ها به نظر بنده این آپدیت ها را طلب کرده اند و سازنده پهپاد هم آن را ارتقا داده است. تقویت پیشران و کلاهک انفجاری یا تطبیق با گلوناس کار بسیار شاقی نیست کشوری که ایده و طراحی و تولید داشته است قطعا ارتقا هم می تواند بدهد. بی ارتباط به پرواز های حمل نوشابه و لوازم یدکی سمند و دنا در هفته های گذشته هم نیست
  11. با سلام و احترام با توجه به ناله هائی که از اوکراین به گوش می رسد قطع به یقین شاهد های 136 به آنجائی که باید می خورده نوازشش را کرده است. علیرغم آمار فاجعه بار اعلامی از سوی اوکراین که 120 % در اصابت شاهد ها را روزانه منتشر می کنند. به نظر حقیر یکی از بهترین فرصت هایی که در این بحبحه حنگ بدست آمده برای تسلیحات خودمان است که برخی از آنان برای روز نبرد نگاه داشته ایم با توجه به آش شعله قلمکار پدافندی اوکراین و وجود انواع تسلیحات پدافندی غربی مانند پاترویت و ژپارد و امثالهم بهترین فرصت برای تست موشک ها نقطه زن ما هست تا در شرایط جنگی آزموده بشوند تا در صورت نیاز اصلاحاتی به آنها داده شود و در صورت موفقیت بالا همین مسیر پیشرفت ادامه و ارتقا پیدا کند، موشکی مانند خانواده فاتح کاندید لایقی هستند موشکی مانند هرمز که چند سالی هست از آن خبری منتشر نشده است نیز از این موارد هست. کروز های زمین به زمین و سطح به دریا ، سامانه هائی مانند پیروز برای تست در مقابل لئوپارد و دیگر ادوات زرهی ، اخلالگر های زرهی و خیلی موارد را می توان در این عرصه آزمود و قطعا روس ها استقبال می کنند همیشه هم نباید به چشم مادی به این مسئله نگاه کرد درس گرفتن برای ادامه مسیر بسیار ارزشمند هست چون چه بخواهیم چه نخواهیم ما باید آماده بشویم ساعت به ساعت به جنگ جهانی که نمیتوان از آن اجتناب کرد نزدیک می شویم.
  12. با سلام فاقد اهمیت حکایت گربه و گوش حکایت دیرینه و قدیمی است
  13. سلام و احترام عارضم به خدمت شما که با توجه به سرعت پروازی و ارتفاع گیری در استیج دو این موشک که نمودار هاش توسط آژانس های امنیتی و دفاعی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است قطعا این موشک در بازه 3700 الی 5000 کیلومتر برد دارد حتی بدون کوچک سازی سرجنگی و چیزی که اثبات شده است این هست که عنداللزوم ما توانائی افزایش برد ها را در کوتاهترین بازه زمانی داریم. اما بحث اصلی این مورد هست که برد های بالا با کلاهک های متعارف آنچنان توجیه پذیر و جالب نیست مگر برای ایجاد اهرم فشار روانی جامعه کشوری که مورد اصابت قرار گرفته است.
  14. سلام و احترام عرض به خدمت شما این محصول به نقل از منابعی در اختیار کره جنوبی ، سنگاپور و هند هم قرار گرفته است و طبیعتا تجار سنگاپوری و هندی بسیار خوش معامله هستند یقینا اگر اراده برای تهیه کردن این موشک بوده توسط ارگان های ذی ربط و ذی نفع تا کنون تهیه می شده. علی ای حال رایگان بدست آوردن این محصول می تواند بسیار دلچسب تر باشد. امیدواریم بدون آسیب یا با حداقل آسیب بدست ما برسانند. گزینه جذابی برای ناوگان دریائی و رسوب علمی بسیاری برای توسعه باور 373 می تواند باشد
  15. با سلام و احترام خدمت شما طبیعتا شما وقتی ابعادشناور و پیشران و گیربکس را تغییر می خواهید بدهید کلاس وزنی بالاتر می رود بنده بعد از ای نتغییرات انتظار کلاس وزنی در حد 2500 الی 3000 تن را متصور هستم من باب فرمایش بعدی در زمینه به صرفه بودن با توجه به بودجه محدود و شناور های محدود ما ، بنده این پیشنهاد را دادم که بعد از تغییرات روی طرح و تولید نمونه اولیه با یک شناور مولتی رول و چند کاره ( اعم از دفاع هوائی ، تهاجم زمینی ، شناسایی ، آموزشی ) روبرو بشویم. در زمینه آشیانه بله حق ما شما نیز می تواند باشد.اما اگر آشیانه بزرگ داشته باشد می تواند پذیرای پهپاد های گشت دریایی و شناسایی و چه بسا یک بالگرد رزمی ( عند اللزوم ) باشد. در پهلو ها بنده توپ های اتوبلایزر شده فتح ( در کالیبر های مورد نیاز ) را متصور بوده و لذا کمند ها را به سینه و پاشنه منتقل کرده ام. البته این ها که بنده عرض میکنم پیشنهاد هستند وگرنه نیت به نقد صحبت های شما نیست بلاخره صحبت ها را به سمت و سویی میبریم تا یک برآیند و نتیجه از صحبت ها بتوان گرفت.