death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

سلام

این کلیپ شهید صاحبکرم هست که دوستان یادشون باشه راجع به اینکه ایشون سروان تمام بود یا ستوان 2 صحبتهایی نمودیم و توضیحاتی قبلا دادم

http://www.aparat.com/v/7MU2h

نکته زیاد داره تو فیلم

خلاصه و مفید :

1.از کادر پایور درجه دار بودند که احتمال قریب به یقین مدرک تحصیلی ارایه دادند و شدند ستوان 2 و برای احترام بهشون گفتند سروان
2.از نیروهای زرهی سپاه فجر بودند در فارس و البته : شهید محسن حیدری هم که در فیلم شهید اسماعیل حیدری بود هم از همینجاست

یا حق
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 به نقل از پایگاه المحلق، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه  «رستم غزاله» افسر ارشد ارتش سوریه و «رفیق شحاده» رئیس دستگاه اطلاعات نظامی این کشور را از سمت‌های خود برکنار کرد.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

شاهد از غیب فرا رسید !

هنوز مونده ازشون !!!

عماد مغنیه رو دادند به کشتن ... درعا رو فروختند .... کل سوریه رو به آتش کشیدند آخرش بشار دونه دونه هر 2 سال یکبار چند نفر رو برکنار میکنه !


ههههههععععععععععععععععی خدا
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام
هر طرف از نگاه خود می نگرد ،امریکا می خواهد‌ ما سرگرم کند و ما عملا عمق برای خود ایجاد کردیم دقیقا چقدر هزینه داده ایم چقدر بدست اورده ایم ، در این جنگ چند فرمانده نخبه پروش داده ایم ، چقدر سلاح‌ امتحان کرده ایم و چه هماهنگی بین نیروهای مقاومت ایجاد کرده ایم ، مطمئن باشید اگر از قدرت حزب الله در برابر رژیم‌ صهیونیستی کاهش پیدا کند حزب الله نیروهای خود را عقب می کشد ما نیروی جایگزین داریم چه بچه های خودمان و چه از ملل مختلف .
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت همه دوستان

این جنگه ناخواسته هزینه هایی برای کشورهای منطقه داشته حالا به نسبت درگیر بودن دولتها مختلفه اما موقعیتهایی نیز ایجاد کرده که میشه ازاون استفاده کرد تا هزینهارو به حداقل رسوند حتی داستانو به سمت خودمون برگردونیم و برنامهای بلند مدتو جولو انداخت

برای مثال این جنگ دولتهای ایران و عراق و سوریرو بیش از پیش بهم نزدیک کرده و ایران به عنوان ناجی این دولتها و ملتهاشون شناخته میشه حتی کردها هم از این جریان جدا نیستند الان ما میتونیم با انعقاد قراردادی سه جانبه حق حظور نظامی و ایجاد پایگاه در این کشورهارو بگیریم در غالب یه قرارداد دفاعی و آموزش نیرو میتونیم قرارداد دفاع مشترک در برابر تهدید یکی از کشورهارو انجام بدیم در واقع یه اتحادیه مانند ناتو

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جهاد نکاح "پنج ستاره" زنان خون‌آشام داعش +تصاویر

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این بیوه زن تندروی استرالیایی با منتشر کردن این تصاویر گفت که وی و زنان داعش "تشنه نوشیدن خون" هستند.

این تصاویر در صفحه زنی که گمان می رود زهره دومان از اهالی ملبورن استرالیا باشد، در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد و نشان می دهد که چند زن پرچم گروه داعش را بر روی یک بی.ام.و سفید رنگ آخرین مدل در دست دارند و سلاح های خود را بالا گرفته اند و از سر تا پا سیاه پوش هستند.

دومان در صفحه خود نوشت: ای آمریکا و استرالیا، ما پنج زنی هستیم که در سرزمین شما به دنیا آمدیم و اکنون تشنه نوشیدن خون شما هستیم.

به نوشته سایت الحدث نیوز، دومان همچنین تصویر دیگری از پنج زن را منتشر کرد که زیر پرچم داعش هستند و زیر این تصویر به تجمید از گروه داعش و ناتوانی دیگران از ضربه زدن به این گروه پرداخت و نوشت: این روحیه استرالیایی است.

تصاویر دیگر نیز محمود عبداللطیف ملقب به "پِلی بوی تندرو" همسر داعشی دومان را نشان می دهد.

روزنامه دیلی میل استرالیا ماه ژانویه نوشت: دومان در صحفه خود در توییتر بعد از کشته شدن همسرش به خودش تبریک گفت و افزود "تو برنده مسابقه هستی. تو پرنده سبز هستی".

این تصاویر سرگرمی های واقعی زنان به اصلاح جهادی را نشان نداده است اما خودرویی که در تصویر مشاهد می شود با خودروی محمد الومار از اتباع استرالیایی به اصطلاح جهادی مشابه است. الومار در ماه
سپتامبر تصاویر این خودرو را منتشر کرد و سلاح و زندگی مرفه خود را به رخ کشید.

دومان اما مدتی بعد از فخر فروشی به خاطر خودروی گرانقیمت، از اقدام خود در نشان دادن این جنبه تجملاتی در سایه جنگ در سوریه دفاع کرد و نوشت: در سرزمین شام کسی تلاش نمی کند که مرفه باشد، تصاویر خودرو را برای فروش منتشر کردیم، ما را محاکمه نکنید!

دومان اواخر سال گذشته از استرالیا فرار کرد و خانواده بهت زده خود را تنها گذاشت. روزنامه "هرالد سان" استرالیا به نقل از پدر او نوشت: زهره شستشوی مغزی شده است. سه چهار ماه پیش چنین تفکرات افراطی نداشت.

گروه داعش به انتشار تصاویر زندگی مرفه جنگجویان خود پرداخته است تا از این طریق بتواند عناصر تروریستی بیشتری را برای خود جذب کند؛ این درحالی است که اهالی سوریه و عراق از مصیبت ها و پیامدهای جنگ از جمله فقر و گرسنگی و مرگ رنج می برند.

alalam_635623584295177900_25f_4x3.jpg

alalam_635623584620117900_25f_4x3.jpg

زهره دومان، بیوه استرالیایی "خون‌آشام" داعش

alalam_635623584954657900_25f_4x3.jpg

"پلی بوی" تندرو داعش

http://fa.alalam.ir/news/1686649

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

در نگاه اول تو این تصویر چی جلب توجه میکنه به نظرتون ؟

http://www.abna24.com/cache/image/2015/03/19/76f4f13c80d9198d51f3220354a0b963.jpg


دستکش هاتون تو حلقم ! چشمک

عکس آخررو هم که دقت کنید به پوتین هاشون ....!!!


اصلا حال میکنم با حزب الله لبنان

مقایسه کنید با ارتش و سپاه خودمون که هنوز که هنوزه از پوتین های چرمی با درجه 2 و 3 ! حتی برای کادری هاشون استفاده میشه !

متاسفانه تو ایران تا مثال از حزب الله میزنی بچه های سپاه برای اینکه ضعف های خودشون رو بپوشونند درجا میگن اینا رو خودمون آموزش دادیم !( همچین میگن خودمون انگار دهه 80 میلادی تو لبنان خودشون بودند ! )

در حالیکه خداشاهده به نظر من الان مربیان آموزش حزب الله لبنان رو باید بیارن آموزش نیروهای ما در سطوح بسیج و سپاه های استانی بده ( نیرو ویژه و ... به کنار چون همون مربیان ایرانی بچه های حزب الله لبنان اونجا هستند و نیازی نیست!)

واقعا یک سطح کاملا متفاوت در آموزش نظامی و عقیدتی و نیز تجهیز نیرو رو در حزب الله لبنان شاهد هستیم که ابدا قابل قیاس با اوایل این تشکیلات نیست


باید الان از حزب الله یاد گرفت !


یا حق

به زودی برای خودمون هم میبینید

 

به لطف عراق و سوریه دیگه کم کم انبارهای لوازم و تجهیزات قبلی داره به تهش میرسه و باس برند سراغ انبارهای لوازم و تجهیزات جدید.همینطور سلاحها ..

 

اقتصاد مقاومتی همینه که متاسفانه در سپاه و ارتش فقط اجرا میشه .

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

منم میگم (بیرون از خونه و این سایت) که چرا  کسانی که استخدام فولاد مبارکه یا ذوب اهن میشند 80% باید یا پسر پ..سدار باشند یا بچه جانباز و ..... (بدون ازمون و... در بهترین حالت 50% نمره از قبل براشون رزرو شده) که از هر 10 تاشون 1 یا 2 تا بدرد

باقی سخنان درست ولی از کجا میدونی باید فرزند جانباز باشی تااستخدام بشی ،شهر ما هم مثل شما که کارخانه فولادی نداره ،که ما فیضیشو ببریم ،فرضا پدر من که 7 تا بچه داره یکیشون سر کار دولتی نیست ،چرا ما که هممون تو بزرگترین ایستگاه رقابت تو این کشور یعنی کنکور همیشه خوب بودیم الان روبه روی هم داریم چایی میخوریم چرا چونکه پدر من اشتباه کرد با داشتن 4 تا بچه رفت جنگ اونم صدها کیلومتر دورتر از خونش نه به عنوان ارتشی یا سپاهی ،باید میموند خونه از آب گل آلود ماهی میگرفت مثل همه، البته خدا بزرگه و خوشبختانه کمک میکنه و کرده ....وما اونقدر تلاش کردیم که به این چیزها نیاز نداشته باشیم و ،و حتی پدرم با نداشتن یه دست جانباز نیست ،

البته کسی مثل من که داروسازی میخونه به دولت و چاپلوسی نیاز داره و نیز دیگ

ر اعضای خونوادمون

....

پس خواهشا توهین نکنید و عقدتون رو در یک مورد دیگه خالی کنید...

 
 
 
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان ، العالم فارسی می گه دو منطقه "تله المضافه" و "مزرعه الحلبی" در اطراف روستای حندرات توسط ارتش سوریه پاکسازی شدن

 

لینک خبر : http://fa.alalam.ir/news/1686844

 

لطفأ دوستانی که دستی بر آتش دارند ، خبر رو تأیید یا تکذیب کنند

ویرایش شده در توسط meisam1367
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مگه حلب محاصره شده که بعضی از خبرگذاری ها میگن محاصره حلب کامل شد ؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مزار شهدای مدافع حرم در آخرین پنجشنبه سال 1393

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خانواده شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در آخرین پنجشنبه سال 1393 با حضور در قطعه 31 بهشت معصومه(س) قم با این شهدای والامقام تجدید بیعت کردند

 

01bda2f12b6b1078252d0c73736b6556.jpg

 

4806ae9008c3eb558294c745c6763e1b.jpg

 

7e598f787da3ee4d5ba8d965da4f28b9.jpg

 

4db85f09cba28c7ad14f0b00d834c868.jpg

 

به نقل از  :   http://www.abna24.com/persian/service/pictorial/archive/2015/03/19/677854/story.html

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 آن کس که ترا شناخت جان را چه کند ؟          فرزند و عیال و خانمان را چه کند ؟

 

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی          دیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کند ؟   

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

یک خلبان آمریکایی که قصد داشت برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه برود ، دستگیر شد

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، دستگیری "تایرود ناتان پوگ" که خلبان سابق نیروی هوایی آمریکا است ، افکار عمومی آمریکایی ها را به خود جلب کرده است .

 

alalam_635623949028429727_25f_4x3.jpg

 

رسانه های آمریکایی نوشتند : پوگ 47 ساله یکی از قدیمی ترین خلبانان نیروی هوایی آمریکا است ، و قبلاً در یک شرکت هواپیمایی به عنوان نیروی فنی کار می کرد و کامپیوتر شخصی وی حاوی اطلاعاتی درباره گذرگاه های مرزی ترکیه با سوریه و نقشه مناطق تحت تصرف داعش بود .

 

پوگ در ترکیه پیش از گذشتن از مرزهای این کشور با سوریه دستگیر شد و به مصر منتقل گردید؛ و از آنجا با هواپیما به آمریکا برگردانده شد . یکی از همکاران سابق پوگ اعلام می کند که وی قبلا به دنبال همکاری با اسامه بن لادن سرکرده سابق تشکیلات القاعده بود ، و سال 2002 نیز می خواست به شبه نظامیان در چچن بپیوندد .

 

پوگ در نامه ای به همسر مصری خود نوشته است : "من مجاهد هستم. من شمشیری برای نابود کردن یاغیان و سپری برای دفاع از مظلومان هستم و از توانمندی هایی که خداوند به من داده است ، برای تشکیل خلافت اسلامی و دفاع از آن استفاده خواهم کرد و با پیروزی یا شهادت بازخواهم گشت .

 

 

به نقل از العالم فارسی :   http://fa.alalam.ir/news/1686879

ویرایش شده در توسط meisam1367
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مگه حلب محاصره شده که بعضی از خبرگذاری ها میگن محاصره حلب کامل شد ؟؟


فالس نیوز برای بار اول خبرو گزارش کرد. چه انتظاری دارید؟
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.