karkas

خطرناک تر از بمب اتم!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

از صد سال پیش تا کنون هزاران بار در آسمان کشور های مختلف از جمله ایران اشیائ پرنده ای که معلوم نیست از کجا آمده اند دیده می شود . داستان ها و فیلم های زیادی در این مورد ساخته شده است ولی براستی هیچ کس نمی داند که آیا سفینه ی فضایی وجود دارد یا نه ؟
سیستم های جاسوسی آمریکا چندین سال است که در این مورد تحقیق و بررسی می کنند ولی هوز به نتیجه ی نهایی نرسیده اند .

در سال 1976 یک تماس تلفنی از طرف شرق تهران به فرودگاه مهر آباد می شود که طی آن یک شخص اطلاع می دهد که اشیائ مرموزی در آسمان دیده است . بعد از رد گیری این شیئ پرنده چندین جنگنده برای تحقیق در مورد این شی ء به پرواز در می آیند . خلبانان چیز های متفاوت و عجیبی از این واقعه دیدند و این موضوع بقدری کش پیدا کرد که شاه از سیستم جاسوسی ایالات متحده خواستار تحقیق و بررسی در مورد این وقعه کرد . ساعت 9 شب این شی ء از آسمان ایران خارج می شود و بعد از 12 دقیقه یک شی ء با مشخصات مشابه در آسمان مصر به وسیله ی یک خلبان مصری دیده می شود . 15 دقیقه بعد در انگلستان باز هم این شی ء دیده می شود و با همان مشخصات .

ناسا پذیرفت بار دیگر اسناد خود را در پی یافتن شواهدی در مورد حادثه UFO در پنسیلوانیا د رسال ۱۹۶۵ جساجو نماید.دولت از بازگشایی پرونده شئی را که در جنگلهای نزدیک کیسبرگ چهل مایلی جنوب شرق پیتسبورگ در آسمان دیده شده و سقوط کرد امتناع نمود.

ترافیک اطراف محل حادثه به دلیل حجوم جستجوگران کنجکاو بسیار شدید شده بود.

توضیح نیروی هوائی برای شئ ناشناخته این بود : شهاب سنگ

یادداشت نیروی هوائی امرایکا مدعی است پس از جستجوی شبانه در 9 دسامبر 1965 هیچ چیزی یافت نشد. شاهدان عینی گفتند شء ناشناخته بزرگی که به میوه درختان بلوط شباهت داشت به کمک یک کامیون تریلر حمل شد.

هواداران UFO ها نپذیرفتن که همه چیز تمام شده است و روزنامه نگاری به نام لزلی کین ناسا را 4 سال پیش به اختفاء اطلاعات متهم کرد.

آزانس پشته ای از مدارک را ارئه که که به اعتقاد کین کافی و پاسخگو نبودند. ادعای وی از جانب دادگاه پذیرفته شد.

قاضی دادگاه تقاضای ناسا مبنی بر کنار گذاشتن پرونده را نپذیرفت و حال اخبار امیدوارکننده اینست که آزانس پذیرفته است جستجوی جامع تری را انجام دهد.

بعضی ها بر این عقیده اند که این بشقاب پرنده یا هر چیز دیگر می توان یک هواپیمای جاسوسی آمریکا یا روسیه باشد ولی در واقع یک همچین اشیاع پرنده ای حتی بار ها و بار ها بر فراز آسمان روسیه و آمریکا دیده شده اند .

اگر چنین باشد که بشقاب پرنده وجود دارد پس چرا در سفر هایی که انسان به فضا می کند هیچ اطلاعات و یا مدرکی در این مورد بدست نیاورده است .

اگر ما بر این باشیم که موجودات فضایی وجود دارند در واقع باید گفت که دشمن اصلی ما هستند .

تصورات انسان
حتی داشمندان آلمان نازی برای تحقیق و بررسی و برای فهمیدن این موضوع تلاش های بسیاری را کردند . این تلاش ها بقدری زیاد بود که حتی یک محقق نازی در پی ساخت سفینه ی فضایی شد که با شروع شدن جنگ جهانی دوم این موصوع خاتمه یافت و نیمه تمام ماند .
دانشمندان بر این عقیده هستند که ممکن است که این موجودات در سیاره هایی باشند که هنوز انسان قابلیت دسترسی به ان رو پیدا نکرده و یا قابل دید نیست .

اگر از صد سال پیش تا کنون چنین اشیائی دیده شده بشد این امر این موضوع را ثابت می کند که علم آنها بیشتر از علم انسان است .
در صد سال پیش انسان تازه به تولید ماشین روی آورده بود نه پرنده ای که با یک همچین سرعتی و با یک همچین انعطافی قابلیت حرکت داشته باشد و آن هم به سیارات دیگر .

شاید این خنده دار باشد ولی این موضوع یک موضوع بسیار واقعی است که این رو ثابت می کنه که موجودات فضایی ممکن است روزی برای قلمروی بیشتر و مواد بیشتر به زمین حمله کنند .

اون وقت چه قدرتی می تواند جلوی آنها را بگیرد . چرا این سفینه ها بر روی کره ی زمین می آیند . چرا دولت آمریکا بر روی این موضوع سر پوش می گذارد ؟؟؟

فرض می گیریم که روزی این موجودات به روی زمین بیایند . با چه نیرو و قدرتی در مقابل آن ها ایستادگی می کنیم . اگر روزی این اتفاق بیفتد کجا منظومه ی شمسی رو یا یمی یا بمب افکن می خواهید هدف قرار بدهید . کدوم سیاره رو با نیروی اتمی نابود می کنید .

تصویر
اما بهار بشقابهاي پرنده در ايران سالها بعد ازا ين تاريخ فرا رسيد. شايد انتشار گزارشهايي پراكنده در اين زمينه ادامه داشت اما داستان در پاييز 1369 به اوج رسيد زماني كه دكتر داريوش اديب كه پيش از آن بيشتر به واسطه تدوين مجموعه چهار جلدي جواهر شناسي شناخته مي شد كتابي با نام اسرار بشقابهاي پرنده را ترجمه و منتشر كرد . اين كتاب ترجمه داستاني به نام «COMMUNION - A true story »بود كه در واقع خاطرات نويسنده آن ويتلي استريبر از دزديده شدنش توسط موجودات فضايي ( يك برخورد نزديك نوع سوم و البته بسيار هيجان انگيز!!) به حساب مي آمد اما پيشگفتار كوتاه داريوش اديب بر اين كتاب بيش از متن اصلي و طولاني آن مهم به نظر مي آمد چراكه در آن ضمن يادآوري خاطره اي از ملاقات با پسري كه مدعي ديدار با بشقابهاي پرنده در پارك جنگلي عباس آباد تهران بود تصاويري را كه وي از بشقابهاي پرنده در تهران گرفته بود منتشر مي ساخت .

تصاويري كه گفته شد در ماهنامه بشقابهاي پرنده ( كه در آمريكا منتشر مي شود ) نيز منتشر شده است. در همان سالها داريوش اديب سلسله مقالاتي در روزنامه اطلاعات به عنوان يكي از روزنامه هاي پرمخاطب ايران منتشر كرد و در آن با ارايه شواهد زياد سعي دراثبات حيات هوشمند فرازميني و بشقابهاي پرنده نمود. يكي از اين موارد صورت فرعون مريخي بود كه بعدها توسط تصاويرفضاپيماي مدارگرد مريخ موسوم به MGS ماهيت اصلي آن مشخص شد. در تصاوير دقيق اين تپه يك كيلومتري طبيعي هيچ نشاني از صورت انان نيست و فقط بر اثر بازي نور و وضوح كم تصاوير اول به اين صورت ديده شده است .

مدتي بعد از موج اوليه ماهنامه نجوم به پاسخگويي به برخي از اين شايعات پرداخت كه نتيجه ان مجموعه مقالاتي بود كه همراه با يك راهنماي عملي عكاسي از بشقابهاي پرنده اين موضوع را نه تنها رد، بلكه مطبوعات كشور را به دليل انتشار چنين گزارشهايي مورد انتقاد قرار مي داد. در اين مقاله ها نشان داده شده كه چگونه مردم پديده هاي نجومي و جوي را با اشياي ناشناس پرنده اشتباه مي گيرند .همين طور توضيح داده شده كه چگونه حتي به كمك يك چراغ مطالعه مي توان تصويري از يك بشقاب پرنده ساخت.

داستان بشقابهاي پرنده در ايران براي چندين سال دوران آرامي را سپري كرد تا اينكه از اوايل دو سال گذشته و با مشاهده اشيا نوراني در برخي شهرها بار ديگر داستان از نو آغاز شد. اولين گزارشها از مرزن آباد و سپس بابل و مشكين شهر آغاز شد جايي كه گويها نوراني مي توانست علاوه بر اينكه موجب وحشت اهالي شود حتي خسارات زيادي به جاي گذارد اين پديده كه همزمان در برخي از كشورهاي جهان هم رويت شد به سرعت مورد بررسي قرار گرفت و نتيجه به زودي مشخص شد آذرگويهاي گلوله اي كه يك پديده نادر ولي شناخته شده است البته در مورد بابل گونه اي از تخليه انرژي ژئو فيزيكي علت اصلي حادثه اعلام شد اما مشكين شهر نه تنها پايان داستان آذرخشهاي گلوله اي را رقم زد آغاز فصل جديد بشقابهاي پرنده نيز از همانجا آغاز شد.

25 و 26 فروردين ماه 1383 خبرگزاريها خبر مشاهده شي ناشناس نوراني را در آسمان مشكين شهر و اردبيل دادند بلافاصله صدا و سيما تصاويري كه توسط يك دوربين آماتوري از اين اجرام تهيه شده بود منتشر ساخت و بدين ترتيب موج جديد آغاز شد خبرگزاري ايرنا در كمتر از 72 ساعت بيش از 6 خبر از رويت اين اجرام در آسمان شهرهاي مختلف ايران از مشكين شهر و اردبيل گرفته تا گنبد كاووس و تبريز و اراك و اشنويه و سنندج و ... منتشر كرد.

... گزارش اول از دوشي پرنده ناشناس در آسمان سخن مي گفت كه تلالوئي با رنگهاي مختلف داشتند و حركتهايي نامشخص در آسمان انجام مي دادند هنوز در باره اين گزارش نمي توان اظهار نظر كرد چراكه هيچ داده مشخصي از آن وجود ندارد اما در بقيه موارد با شي درخشان در افق جنوب غرب يا شمال غرب مواجه شديم كه حتي از آن هم تصاويري تهيه و پخش شد. به غير از گزارش اول كه مانند رويت بسياري از اجرام پرنده اطلاعات ناقص و نامشخصي دارد براي بقيه پاسخ قاطعي وجود دارد. چيزي كه حتي باور آن نيز مشكل است كه چطور چنين شمار زيادي از مردم و رسانه ها به آن بي توجه بوده اند.

گزارش ايرنا از ديده شدن اين شي در تبريز را مرور كنيد :« تعدادى از شاهدان عيني گفتند يك شي نوراني را چهارشنبه شب درآسمان تبريز مشاهده كرده اند. به گفته آنان ، اين شي كه طيف هايي از نورهاى قرمز، آبي و سبز از آن به سرعت ساطع مي شده مقارن ساعت 30 / 20 چهارشنبه درجنوب آسمان تبريز در منطقه وليعصر رويت شد... در طرفين اين شي نوراني دو بازوى نوراني خط گونه وجود داشت. وى افزود اين شي از سمت شرق به غرب با سرعتي بسيار كند و غيرمحسوس در حركت بود.»

ايرنا : 26 فروردين 1383 برابر با 14 آوريل2004

يك شي نوراني بار ديگر سه شنبه شب در ارتفاع پائين در ضلع جنوبي شهر گنبدكاووس ديده شد. به گفته منابع مردمي ، اين شي از ساعت 20 تا22 و30 دقيقه در آسمان ظاهر شده و رنگ هاى مختلف از خود انعكاس مي داد. اين شي نوراني ، كم كم در آسمان ناپديد شد. دوشنبه شب نيز يك شي نوراني در ارتفاع پايين در ضلع جنوبي شهر گنبدكاووس مشاهده شده بود. "ايرنا" گزارش داده بود كه اين شي به مدت 90 تا120 دقيقه در آسمان ظاهر شده و رنگ هاى مختلف از خود انعكاس مي داد. از اين شي نوراني ، دو نور جدا شده و كم كم در آسمان ناپديد شد»

آيا اين توصيفها كه د رگزارش مشاهدات شاهدان عيني نيز نقل شده است شما را ياد بانوي زيباي منظومه شمسي نمي اندازد؟ زهره اين روزها ازتربيع گذشته و به حالت هلالي خود نزديك مي شود به همين دليل تقارن نورش در زمين كاملا يكسان نيست و همين امر باعث تشديد پراش نوري در يك جهت مي شود ، پديده اي كه شاهدان از ان به نام بازوهاي اطرافش ياد كرده اند . حركت غير محسوس شرق به غرب چيزي جز مشخصه آشكار ستارگان و البته سيارات نيست و به ياد داشته باشيد كه در تمام گزارشها (منهاي گزارش اول) اين شي در افق غربي قرار دارد . علت تغيير رنگ زهره در هنگام غروب و در شهرها نيز پديده جديدي نيست آلودگي جوي و وجود ذرات معلق در جو زمين از يك سو و از سوي ديگر بازتاب گرماي جذب شده در طول روز از زمين در ساعات اوليه غروب باعث تشديد پراش نور اين سياره مي شود .

البته اين اولين باري نيست كه زهره مردم را به اشتباه انداخته است. رونالد ريگان رييس جمهور اسبق ايالات متحده (زماني كه فرماندار يكي از ايالات آمريكا بوده است)يك شب كه از پنجره اتاق كا رخود نگاهي به بيرون انداخت نور خيره كننده اي را ديد كه او را مستقيما زير نظر گرفته بود بلافاصله جلسه شوراي عالي امنيت ملي تشكيل شد و دستور بررسي پديده صادر شد او فكر مي كرد توسط هواپيماهاي جاسوسي روسيه زير نظر گرفته شده است غافل از اينكه به زهره مي نگرد. در جريان جنگ جهاني دوم نيز بارها خلبانهاي نيروي هوايي آمريكا در بازگشت از ژاپن به روي زهره آتش گشودند.

به هر حال عدم وجود نهادي معتبر كه وظيفه پاسخگويي به چنين مسايلي را( كه قطعا بعد از اين نيز با آن روبرو خواهيم بود ) بر عهده داشته باشد كماكان احساس مي شود. در حالي كه اين موضوع با يك تماس ساده به مراكزي مانند انجمن نجوم ايران يا ماهنامه نجوم قابل توجيه براي رسانه ها بود.

اما آيا حل شدن معماي اشيا پرنده بهار 83 ايران به معني بسته شدن كامل اين پرونده در ايران و جهان خواهد بود . قطعا خير. تا زماني كه مسايل را از دريچه مربوط به ان بررسي نكنيم همواره احتمال رخ دادن موارد مشكوك اينگونه اي وجود دارد اگر ندانيم در اسطوره شناسي كهن نقش دايره در حال پرواز سمبلي باستاني است كه گاهي خود را در شكل ماندالاي هندي و بودايي نمايان مي سازد و گاهي به شكل محوطه معابد كهن، نخواهيم توانست توجيه شي پرنده نقش برجسته هاي كهن را درست درك كنيم و اگر فراموش كنيم كه در ديد اساطيري تجلي امر مقدس با ظواهر وحشت همراه است ممكن خواهد بود توصيفي از تجلي يك امر مقدس را با مراحل فرود يك سفينه فضايي اشتباه بگيريم و اگر به خود اجازه دهيم بدون بررسي كامل همزمانيهاي خاص را به يك پديده مربوط كنيم ممكن خواهد بود اشتباههاي سنگيني مرتكب شويم همانگونه كه برخي از فضانوردان هنگام گذر از جو زمين اثر حرارتي سفينه را با اشيا پرنده ناشناس اشتباه گرفتند و خلبانهايي كه بازتاب نور ابرها را با بشقابهاي پرنده مهاجم.

نكته اي كه بايد به طور خلاصه بر آن تاكيد كرد آن است كه بحت ما مبتني بر عدم وجود اشيايي موصوف به UFO كه حامل مسافراني از سيارات دور دستند به معني تاييد اين نظر نيست كه در كيهان حيات وجود ندارد. بحث آنجا است كه ما معتقديم بايد تنها بر اساس شواهد و مدارك علمي به توضيح و تبيين پديده ها دست زد و انجا كه مدارك ما ناتوان از پاسخگويي به پرسشها مي شود به جاي سعي در ارايه توضيحات نامانوس بپذيريم كه در ان مورد ناآگاهيم و فعلا نمي توان در باب آن نفيا و اثباتا سخني بگوييم. بسياري از ما بر مبناي محاسبات رياضي و منطقي و با درك مقياسي از عالم هستي بر اين باوريم كه در گوشه اي از اين كيهان حياتي حتي هوشمند وجود دارد. شايد به همين دليل بيشترين تلاش ما در پيدا كردن اين حيا ت و پاسخ به اين سوال كهن انجام شده باشد طرح هاي عظيمي چون SETI به دنبال نشانه هاي احتمال حياتند و پيش قراولان سفر به فراسوي منظومه شمسي با خود لوحي را حمل مي كنند كه محل آغاز سفر آنها را نشان مي دهد اما اين اعتقاد به وجود حيات دليل آن نمي شود كه زهره و يا هر پديده آشنا يا نا آشناي ديگري را به جاي سفينه اي فضايي به مردم معرفي كنيم موضوع بشقابهاي پرنده بدون توجه به صحت و يا كذب بودن گزارشات ارايه شده و بدون توجه به ماهيت اصلي آنها، به عنوان پديده اي رواني نيز قابل بررسي است كارل گوستاو يونگ در پژوهشي بنيادي در خصوص بشقابهاي پرنده ( كه ترجمه ان به قلم جلال ستاري و با نام اسطوره اي نو ، نشانه هايي در آسمان منتشر شده است) ياد اور ميشود كه ظهور و گسترش اين پديده به معني بروز حادثه اي رواني در ضمير ناخوداگاه انسان است كه ممكن است نشان از گونه اي آشفتگي رواني اجتماعي داشته باشد .

بشقابهاي پرنده به عنوان اسطوره اي نو شكل گرفته اند و تا زماني كه با سلاح خرد و تدبير و استفاده از طيف وسيعي از دانشها به بررسي آنها نپردازيم مطمئن باشيد هرروز در گوشه اي از آسمان نشانه اي ظهور خواهد كرد. شايد روزي سفيران تمدني دور به ديدار ما بياييند و اسطوره واقعيت پيدا كند اما تا ان زمان حق نداريم زهره و يا ساير پديده هاي طبيعي را با آن جايگزين كنيم.


اگر خواستید تا فیلم های زیادی که در این مورد موجود هست رو براتون بزارم که خیلی هم جالبه :
http://www.legjoints.com/UFOsOverWhiteHouse/ufo-whitehouse1.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنید یک روزی این موجودات بیان روی زمین برای جنگ . چیکار می خوام بکنیم . کجا رو می خوایم بمب بارون کنیم . اگر اون ها صد سال پیش به تکنولوژی ساخت چنین سفینه ای رسیدند حتما تجهیزات جنگی اون ها صد ها برابر بیشتر از ماست . اصلا این رو به شوخی نگفتم ... خیلی جدی جدی . icon_cheesygrin :mrgreen: :evil: :| :x

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حرف جالبی بود شکر خدا می کنیم . icon_cheesygrin ولی اون موقع باید به جای شکر خدا بریم اشهد آخرمون رو بخونیم . جدی می گم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا چرا شما همه چی رو به جنگ و خون ریزی ربط می دین یه بار هم بگین اگه یه روزی اینا بیان زمین و مثلا طرز ساخت این بشقاب پرنده رو به ما یاد دادن و ما هم به جاش یه کیلو زعفران و یه کیسه پسته ی ناب بهشون دادیم و مسعله با خوبی و خوشی تموم بشه همین... :lol: :lol: icon_cheesygrin icon_cheesygrin --------------------------------------------- امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گفته انیشتین اینها انسانهایی هستند که 20000 سال پیش زمین را ترک گفتند.بیشتری مشاهده ufo مربوط به سال 1950درامريكا ميشود.بين امريكا و روسيه قراردادي وجود دارد كه براي جلو گيري از جنگ اتمي مشاهدات ufoخود را به هم گزارش ميد هند! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به گفته انیشتین اینها انسانهایی هستند که 20000 سال پیش زمین را ترک گفتند.بیشتری مشاهده ufo مربوط به سال 1950درامريكا ميشود.بين امريكا و روسيه قراردادي وجود دارد كه براي جلو گيري از
جنگ اتمي مشاهدات ufoخود را به هم گزارش ميد هند! icon_cheesygrin


لطفا یکم دقیق تر توضیح بدید و یا اگر می شه یک منبعی رو معرفی کنید من علاقه مند شدم! :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مشاهد UFO ها مستند ترين و با دليل و مدرک ترينشون بر می گرده به سال 1947 که من حتی رو که به تازگی در آمريکا پخش شد رو ديدم ولی هنوز دليل بر واقعی بودنش وجود نداره چون خيلی عجيبه اينها يک آدم فضايی که جسدش در اثر برخورد سفينه سالم مونده بود هم پيداکردند! در اون فيلم رييس جمهور وقت آمريکا يعنی ترومن رو نشون ميده که از جسد بازديد می کرده يکی از دلايلی که نشون ميداد فيلم واقعی اين بود که چند تا دکتر داشتن جسد آدم فضايی رو تشريح ميکردند که سينما گران امروزی ميگن با حقه های امروزی قابل اجرا نيست ! اين فيلم مثل اينکه مدت ها مخفی بوده و نمی دونم چه جوری چند نسخش به هزينه های هنگفتی به فروش ميرسه و تعداد نسبتا زياديش بيرون مياد ولی باز مثله اينکه جمع ميشه خيلی خيلی عجيب! بود تو فيلم چندين جا مشخص که اينها حقه سينمايی نيست! حالا بحثش خيلی مفصله!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
(( و من اياته خلق السماوات و الارض و ما بث فيهما من دابه و هو علي جمعهم اذا يشا قدير )) (( و از نشانه هاي او آفرينش آسمان و زمين است و جنبندگاني كه در ميان آنها (آسمان و زمين) پراكنده است و او هر گاه بخواهد مي تواند آن ها را گرد آورد )) (( سوره ي شوري آيه 29 ))

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما هم مدارکی داریم که می تونه نشون بده که این موجودات فضایی وجود دارند و هم مدارکی داریم که می شه گفت وجود ندارند .
تصویر
در حادثه ی یازدهم سپتامبر هم چنین اتفاقی افتاده ولی ممکنه که این عکس دستکاری شده باشه .
تصویر
اگر یادتون باشه بار ها و بار ها در آسمان های ایران هم این اشیاع پرنده به پرواز در اومدند ولی بعد اثری ازشون دیده نشد . :lol:

این مسئله ی مهمی هست که باید بیشتر بهش توجه بشه . :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینها بیشترشون یک پدیده ی جوئی هستند دوست عزیز . بشقاب پرنده و موجودات فضایی اصلا وجود ندارند . یک عده دانشمند نمای احمق این حرف هارو برای فروش کتاب ها و مقالات خود می زنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
panzer-grouppen عزیز نظر شما کاملا درست . ولی در این مورد فیلم و شاهد و عکس هست و نمی شه انکارش کرد . شما به این سإال من جواب بده . چطوری تو به وجود خدا اعتقاد داری . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته زیاد نترسید چون از چند هزار سال پیش ملت دارن از این چیزا میبینن تا حالا حمله ای هم نشده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر اين چيزها وجود دارن فكر نكنم قصد حمله به جايي را داشته باشن! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.