7mmt

Macchi MB-326 : از محدودیت تا شکوفایی

Recommended Posts

تشکر فروان چه زحمتی کشیدی

:rose: :rose: :rose:

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فوق العاده بود داداش

خسته نباشی :rose:

فقط یه سئوال سوانحش زیاد نبوده یکم؟؟؟

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فوق العاده بود داداش

خسته نباشی :rose:

فقط یه سئوال سوانحش زیاد نبوده یکم؟؟؟

 

خیلی ممنون از لطف دوستان   :rose:

  در مورد حوادث تمام موارد ذکر شده منجر به سقوط نشده در حالی که تعداد قابل تجهی از اون ها ابلته شده (شرح مختصری برای هم کدام در منبع اصلی وجود داره) . وعلت اصلی اون هم همان طور که در متن ذکر شده خستگی تا حدود ی زود رس سازه بوده . البته برای پی بردن به اینکه ایا میزان سوانح زیاد بوده یا خیر باید نسبتی بین تعدا هواپیما ها و سورتی ها در نظر گرفت که ببینیم به ازای چند سورتی پرواز یک حادثه داشته ایم و این میزان را با پرنده های هم کلاس و هم عصر خودش مقایسه کنیم 

ویرایش شده در توسط 7mmt
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
 
                                              
thumb_BAC_Jet_Provost.JPG

 

 

این اگر اشتباه نکنم یه هواپیمای انگلیسی بود که عراق هم به تعداد زیاد ازش داشت . از خوبی های این مدل چینش صندلی هواپیمای تمرینی اینه که مربی هروقت دلش خواست با پشت دست میزنه تو دهن شاگرد تا دیگه اشتباه نکنه !

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

 
                                              

 

این اگر اشتباه نکنم یه هواپیمای انگلیسی بود که عراق هم به تعداد زیاد ازش داشت . از خوبی های این مدل چینش صندلی هواپیمای تمرینی اینه که مربی هروقت دلش خواست با پشت دست میزنه تو دهن شاگرد تا دیگه اشتباه نکنه !

 

 

با تشکر از تذکر شما

بله درست می فرماید این همان هواپیمای  Jet Provost است که در متن هم به ان اشاره شده و لینکی در موردش قرار داده شده (اولین بند قسمت طراحی و توسعه) و تصویرش به اشتباه در این قسمت قرار گرفته .

درستش میکنم 

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

 
                                              

 

این اگر اشتباه نکنم یه هواپیمای انگلیسی بود که عراق هم به تعداد زیاد ازش داشت . از خوبی های این مدل چینش صندلی هواپیمای تمرینی اینه که مربی هروقت دلش خواست با پشت دست میزنه تو دهن شاگرد تا دیگه اشتباه نکنه !

 

 

خدا بگم چیکارت نکنه یاد آموزش رانندگی کامیون پاکستانی ها افتادم

تو 10 دققیه 20 بار شتلق میزد تو سر بدبخت شاگردش حالا همه زدناشم الکی بودا بنده خدا هیچ اشتباهی نمیکرد

:mrgreen: :mrgreen:

یوقت اسپم نباشه

http://www.airliners.net/photo/Italy---Air/Aermacchi-MB-326/2531672/L/&sid=989f28ae3d017ec72ed8d632a1c54f24

 

http://www.airliners.net/photo/Italy---Air/Aermacchi-MB-326E/2165878/L/&sid=989f28ae3d017ec72ed8d632a1c54f24

 

http://www.airliners.net/photo/Australia---Air/Commonwealth-CA-30-%28MB-326H%29/1976409/L/&sid=989f28ae3d017ec72ed8d632a1c54f24

ویرایش شده در توسط saeghe_1
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا وارد سیستم شوید برای ارسال نظر

شما قادر خواهید بود بعد از ورود به سیستم این نظر را ترک نمایید



ورود به سیستم