nasirirani

پنجه های خرد شده عقاب در کویر (بازخوانی عملیات طبس)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح: تلاش مذبوحانه آمریکا در صحرای طبس با اراده الهی به خاکستر مبدل شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از مقدرات کشور و برهم خوردن معادلات و مناسبات سیاسی منطقه، قدرت های بزرگ و سلطه گر جهانی به ویژه آمریکا با احساس خطرات ناشی از پیامدها و بازتاب های خیره کننده انقلاب در سطح جهان، راهبرد دشمنی و رویارویی با نهضت امام خمینی (ره) و ملت رشید ایران را اتخاذ کردند.

این بیانیه می افزاید: برخورد با جاسوس خانه امریکا در تهران که با اراده انقلابی دانشجویان مسلمان انجام پذیرفت ، کاخ سفید را برای فرار از کابوس این ماجرای تحقیرآمیز با سردرگمی های زیادی مواجه کرد.
این بیانیه با اشاره به طراحی عملیاتی پیچیده و دقیق برای حمله نظامی به ایران، به بهانه رهاسازی جاسوس های مستقر در محل سفارت آورده است: آمریکایی ها با غرور و پیش بینی ناشی از پیش بینی نیروی انسانی کارآزموده و تجهیزات مدرن و کارآمد در شبانگاه 5 اریبهشت ماه سال 1358 در حالی که خود را بر زمین طبس می دیدند ، در اوج حیرت و ناباوری با وقوع طوفان شن و برخورد بالگردهای متجاوز به یکدیگر، شکست سنگین و غیرقابل تصوری را متحمل گردیدند و سرانجام با لغو عملیات مجبور به فرار از خاک ایران شدند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکایی ها برای انجام عملیات نظامی طبس با نام «پنجه عقاب» که ظاهر آن نجات جاسوس های دستگیر شده بود ، لیکن گستره آن اقدامات کودتایی ، تجزیه طلبانه و براندازی را شامل می گردی،. از همکاری سران تعدادی از کشورهای اروپایی ، آمریکایی و منطقه و افراد ضدانقلاب سود می جست با این وجود همه تلاش مذبوحانه آنها در برابر اراده الهی به خاکستر مبدل گردید.
این بیانیه یادآوری نموده است: خیانت برخی از مسوولان و عناصر داخلی نفوذی و باقیمانده رژیم شاهد خائن در بمباران بقیای هواپیمای منهدم شده امریکا در صحرای طبس که به دنبال درخواست رییس جمهور وقت امریکا صورت پذیرفت و منجر به از بین رفتن تعدادی از اسناد و مدارک به جای مانده و شهادت یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید، هرگز از خاطر ملت رشید ایران نخواهد رفت.
این بیانیه در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمد منتظرقائم ، فرمانده دلیر و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد و محکوم کردن اقدام ایالات متحده آمریکا در حمله نظامی به خاک کشورمان ، تسلیم ناپذیری ملت ایران و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح ، تحت قدرت لایزال خداوند و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز «مدظله العالی» را رمز موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی معرفی کرده است.

http://www.ro-defa.ir//index.php?option=com_content&task=view&id=1895&Itemid=28

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به قول امام این شنها بودند که آمریکا را شکست دادند و شنها مامور الهی بودند! از اون طرف به قول حضرت علی عبرتها بسیارند و عبرت پذیرندگان اندک!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله سعید جان درست می گین

این حادثه یه نشانه مهم برای همه ماست که اراده از آن خداست اراده شن ها و حتی اراده تک تک اتم ها و ذرات جهان و تا او نخواهد حتی هیچ بمب اتمی هم منفجر نمی شود!
و...............

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از همان آغاز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، دولت آمریکا که از این قضیه به شدت تحقیر شده بود دست به اقدامات گسترده سیاسی و همچنین تمهیدات نظامی علیه ایران زد و ناوگان نظامی خود را به خلیج فارس اعزام کرد تا آماده حمله به ایران باشد.

ساعت 11 شب چهارم اردیبهشت 1359 شمسی هشت فروند بالگرد از یک ناو هواپیما بر آمریکایی در نزدیکی خلیج فارس و به دنبال آن 9 فروند هواپیمایی سی 130 نیز از پایگاهی در کشور عمان به پرواز در آمدند و وارد حریم هوایی ایران شدند.

هواپیماهای غول پیکر و متجاوز آمریکایی پس از طی مسافتی بیش از هزار کیلومتر جهت سوخت گیری و هماهنگی برای شروع عملیات در این نقطه (صحرای طبس) فرود می آیند.

تفنگداران آمریکایی مسافران یک اتوبوس که زائران امام رضا(ع) و از شهر یزد راهی مشهد مقدس بودند را به گروگان می گیرند تا عملیاتشان لو نرود. یکی از بالگردها جهت سوخت گیری نزدیک هواپیمای غول پیکر می نشیدند و پس از سوخت گیری قصد جدا شدن از هواپیما را دارد که ناگهان باد شدت یافته و طوفان شن آغاز می شود.

در این شرایط تعادل بالگرد برهم خورده و ملخ آن با هواپیما برخورد می کند و هر دو منفجر شده و 9 نفر از متجاوزان نظامی آمریکا در شعله های آتش قهر و غضب الهی به هلاکت می رسند و بقیه بالگردها نیز در طوفان زمین گیر شده و نابود می شوند.

در آن زمان حضرت امام(ره) پیامی را به مناسبت این شکست مفتضاحانه آمریکا صادر می کنند: آن دانه های شن مامور خداوند بودند، امدادهای غیبی الهی با خنثی کردن توطئه آمریکا، بقا و استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

در ادامه خطاب به کارتر می فرمایند: کارتر باید بداند که اگر این گروه به مرکز جاسوسی آمریکا حمله کرده بودند اکنون هیچ یک از آنها و از 50 نفر جاسوس محبوس خبری نبود و همه رهسپار جهنم شده بودند، همچنین کارتر باید بداند که ملت 38 میلیونی ما بامکتبی بزرگ شده اند و شهادت را سعادت و فخر می دانند و سر و جان را فدای مکتب خود می کنند.

منبع ایسکانیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله فی الاول و الاخر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنْ آيَاتِهِ أَن يُرْسِلَ الرِّيَاحَ مُبَشِّرَاتٍ وَلِيُذِيقَكُم مِّن رَّحْمَتِهِ وَلِتَجْرِيَ الْفُلْكُ بِأَمْرِهِ وَلِتَبْتَغُوا مِن فَضْلِهِ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ﴿۴۶﴾
وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ رُسُلًا إِلَى قَوْمِهِمْ فَجَاؤُوهُم بِالْبَيِّنَاتِ فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ ﴿۴۷﴾

از آيات (عظمت و قدرت) خدا اين است كه بادها را به عنوان بشارتگراني مي‏فرستد تا شما را از رحمتش بچشاند (و سيراب كند) و كشتيها به فرمانش حركت كنند و از فضل او بهره گيرند شايد شكرگزاري كنيد. (۴۶)
قبل از تو پيامبراني به سوي قومشان فرستاديم، آنها با دلائل روشن به سراغ قوم خود رفتند (ولي هنگامي كه اندرزها سودي نداد) از مجرمان انتقام گرفتيم (و مؤمنان را ياري كرديم) و همواره ياري مؤمنان حقي است بر ما. (۴۷)

سوره روم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اطلاعات عجیبی از این پروژه توسط سپاه منتشر شده که در برگیرنده تمامی برنامه ها و عکس های گروه دلتا هست. نا مردا برای هر دقیقه برنامه ریزی کرده بودند. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با تشکر از دوستان، لطفا لینک منبع را قرار دهید تا انتقال داده شود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله فی الاول و الاخر

رونمايي بالگرد جامانده آمريكايي در صحراي طبس

بالگرد جامانده از متجاوزان آمريكايي در صحراي طبس برای بازدید عموم در میدان آزادی تهران رونمایی شد.

n00109376-r-b-004.jpg
n00109376-r-b-014.jpgn00109376-r-b-008.jpgn00109376-r-b-000.jpgn00109376-r-b-013.jpg
n00109376-r-b-006.jpgn00109376-r-b-011.jpgn00109376-r-b-012.jpgn00109376-r-b-009.jpgn00109376-r-b-003.JPGn00109376-r-b-010.jpgn00109376-r-b-001.jpgn00109376-r-b-001.JPG


http://www.jahannews.com/vglcmoqse2bqx1,..l22a8a5s.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من ايران بايد يه نمايشگاه بين المللي عكس و فيلم مستند از اين عمليات رو برپا كنه

تو اين موقعيت خيلي ميتونه براي تبيلغات ازش استفاده بشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر بنی صدر بمباران نکرده بود شاید برخی از این تجهیزات هنوز قابل استفاده بودند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اگر بنی صدر بمباران نکرده بود شاید برخی از این تجهیزات هنوز قابل استفاده بودند!


این بالگرد که همون HH-53 هست و در ضمن مورد اصابت هم قرار نگرفت. شاید از قطعاتش در Sea Stallion هامون استفاده کردیم.

Tabas1.jpg

Tabas3.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
1. اولين مطلبي است كه مي نويسم ! پس با سلام و درود بر محمد و آل محمد و آرزوي سلامتي و فرج براي امام زمان روحي فداه و طلب رحمت براي امام و شهداي خط تشيع
ودعاي طول عمر رهبر فرزانه ي انقلاب شروع ميكنم .
2. بنده با دو گوش خودم از چند نفر از بازماندگان حادثه ي طبس - هر چند بايد گفت معجزه ي طبس ! - يعني مسافران همان اتو بوسي كه از يزد عازم زيارت امام رضا عليه السلام بود و فيلم
طوفان شن هم براساس ماجراي آنها ساخته شد .شنيدم كه هيچ طوفان شني در كار نبوده!
3 . همه ي آنها كه توسط نيروهاي دلتا دستگير شده بودند وبعضي ها يشان از جمله يك نفر كه معلم بوده و بدليل آشنايي با زبان انگليسي توسط آنها بازجويي شده؛ تصريح مي كردند كه علت برخورد هلي كوپتر با هواپيما ي سوخت گيري؛ نور سبز رنگي بود كه از سمت مشهد الرضا آمد و هليكوپتر را به هواپيما كوبيد! تكرار ميكنم : آندو را بلند كرد و به هم كوبيد !
4. بانوي جواني كه در آنوقت کودک بوده و همراه والدينش عازم مشهد بوده اند مي گفت:
..... براي تحقيق آمدند و گفتند مي خواهيم يك فيلم بسازيم راجع به توفان شن! در صورتي كه ما اصلا هيچ توفاني نديديم ! چيز ي كه ما ديديم نور سبزي بود كه از سمت مشهد آمد و هواپيماها و اينها را كوبيد به هم ..... و اين موقعي بود كه آمريكايي ها ما را گرفته بودند و همه داخل اتوبوس گريه ميكردند و امام رضا را قسم ميدادند كه به زوٌارش كمك كند.
5. بنده با يكي دو واسطه از قول سر تيم حفاظت امام در ان زمان شنيدم كه در شب 4 خرداد
امام ناگهان با آشفتگي نيمه شب ما را خواست و از جماران به زيارت امام زاده صالح تجريش مشرف شده و درون مرقد به عبادت مشغول شدند؛ بعد از مدتي از مرقد بيرون آمدند و با لبخند فرمودند كه خدارا شكر .. الحمدلله به خير گذشت!
5. اما آمريكايي ها گزارش هاي رسمي خود را بر مبناي سناريوي طوفان شن منتشر كردند كه در صحراي طبس امري محتمل است و حرفي از هيچ ماجراي فرا مادي به میان نياوردند از آن رو كه اصولا مبناي گزارشات رسمي مبنايي مادي گرايانه و بر اساس ري داكشن (فرو كاهش)
مفاهيم مي باشد . اتفاقي كه در ايران هم افتاد و البته امام هم به خاطر جو آن دوران - وجود بني صدر و هم فكران او در نهادهاي انقلاب ـ پيامشان را در همين راستا فرمودند .
6. در اين رابطه فيلم مستندي هم تهيه شد كه شامل مصاحبه با بازماندگان اتوبوس ذكر شده است هر چند كه گوياهنوز زمان براي پخش آن فرا نرسيده وكماكان در بايگاني سيما خاك مي خورد !
7. و البته چند سوال : آيا ممكن است آمريكايي ها كه چندين ماه براي اين نقشه برنامه ريزي كرده بودند و حتي تعدادي مارين را در لباس صليب سرخ جهاني به درون لانه فرستاده بودند فكر وقوع توفان شن را نكرده باشند ؟
آن هم در منطقه اي كه سالانه چندين طوفان بزرگ و كوچك در آن رخ ميدهد؟
اگر ماجرا ماجراي توفان بوده ؛بايستي ادوات به جامانده در زير شن مدفون مي شدند كما اينكه ين بلايي است كه بر سر هر جه در مسير يك شن- باد نه چندان قوي باشد خواهد آمد .
ـ بياد آوريد صحنه ي گم شدن دكتر را در صحرا در فيلم خيلي دور خيلي نزديك ـ
در حالي كه ادوات به جا مانده از نيروهاي متجاوز چند روز بعد هنوز نو و براق وسط بيابان آفتاب مي خوردند و نگارنده عكسهاي آنها را كه قبل از بمباران برداشته شده ديده است.
پس اين شنهاي موجود در توفان شن كجا هستند ؟
8 . ودر آخر برخي از جمله نگارنده معتقدند: بمباران منطقه كه منجر به شهادت سردار
منتظر قائم فرمانده وقت سپاه يزد شد و به دستور مستقيم بني صدر انجام شد و از اسناد خيانت و وابستگي او به (سمپر*1 ) ها مي باشد نه در راستاي جلوگيري از افتادن تكنولوژي تسليحات آمريكايي به دست ايران و نه در راستاي محو كردن آثار تجاوز آمريكا به ايران بلكه فقط و فقط در راستاي اهداف مادي گرايانه ي سمپر مادر *براي جلوگيري از ايجاد يك ماجراي مقدس و الهي ديگر در ايران بر عليه آمريكا و شبيه كردن منطقه ي شكست به منطقه اي طوفان زده و نزديك به سناريوي آمريكا بوده است .
پ.ن.
* سر واژه ي : سازمان هاي مردم نهاد پنهان روش ؛ چون ايلومناتي و فراماسونري و بيلدربرگ
*1 سمپر مادر به لژ بزرگ آمريكا اطلاق ميشود كه بر اساس اسناد ابولحسن بنی صدر از طريق سازمان اطلاعات مركزي (CIA) با آن مرتبط بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام
1. اولين مطلبي است كه مي نويسم ! پس با سلام و درود بر محمد و آل محمد و آرزوي سلامتي و فرج براي امام زمان روحي فداه و طلب رحمت براي امام و شهداي خط تشيع
ودعاي طول عمر رهبر فرزانه ي انقلاب شروع ميكنم .
2. بنده با دو گوش خودم از چند نفر از بازماندگان حادثه ي طبس - هر چند بايد گفت معجزه ي طبس ! - يعني مسافران همان اتو بوسي كه از يزد عازم زيارت امام رضا عليه السلام بود و فيلم
طوفان شن هم براساس ماجراي آنها ساخته شد .شنيدم كه هيچ طوفان شني در كار نبوده!
3 . همه ي آنها كه توسط نيروهاي دلتا دستگير شده بودند وبعضي ها يشان از جمله يك نفر كه معلم بوده و بدليل آشنايي با زبان انگليسي توسط آنها بازجويي شده؛ تصريح مي كردند كه علت برخورد هلي كوپتر با هواپيما ي سوخت گيري؛ نور سبز رنگي بود كه از سمت مشهد الرضا آمد و هليكوپتر را به هواپيما كوبيد! تكرار ميكنم : آندو را بلند كرد و به هم كوبيد !
4. بانوي جواني كه در آنوقت کودک بوده و همراه والدينش عازم مشهد بوده اند مي گفت:
..... براي تحقيق آمدند و گفتند مي خواهيم يك فيلم بسازيم راجع به توفان شن! در صورتي كه ما اصلا هيچ توفاني نديديم ! چيز ي كه ما ديديم نور سبزي بود كه از سمت مشهد آمد و هواپيماها و اينها را كوبيد به هم ..... و اين موقعي بود كه آمريكايي ها ما را گرفته بودند و همه داخل اتوبوس گريه ميكردند و امام رضا را قسم ميدادند كه به زوٌارش كمك كند.
5. بنده با يكي دو واسطه از قول سر تيم حفاظت امام در ان زمان شنيدم كه در شب 4 خرداد
امام ناگهان با آشفتگي نيمه شب ما را خواست و از جماران به زيارت امام زاده صالح تجريش مشرف شده و درون مرقد به عبادت مشغول شدند؛ بعد از مدتي از مرقد بيرون آمدند و با لبخند فرمودند كه خدارا شكر .. الحمدلله به خير گذشت!
5. اما آمريكايي ها گزارش هاي رسمي خود را بر مبناي سناريوي طوفان شن منتشر كردند كه در صحراي طبس امري محتمل است و حرفي از هيچ ماجراي فرا مادي به میان نياوردند از آن رو كه اصولا مبناي گزارشات رسمي مبنايي مادي گرايانه و بر اساس ري داكشن (فرو كاهش)
مفاهيم مي باشد . اتفاقي كه در ايران هم افتاد و البته امام هم به خاطر جو آن دوران - وجود بني صدر و هم فكران او در نهادهاي انقلاب ـ پيامشان را در همين راستا فرمودند .
6. در اين رابطه فيلم مستندي هم تهيه شد كه شامل مصاحبه با بازماندگان اتوبوس ذكر شده است هر چند كه گوياهنوز زمان براي پخش آن فرا نرسيده وكماكان در بايگاني سيما خاك مي خورد !
7. و البته چند سوال : آيا ممكن است آمريكايي ها كه چندين ماه براي اين نقشه برنامه ريزي كرده بودند و حتي تعدادي مارين را در لباس صليب سرخ جهاني به درون لانه فرستاده بودند فكر وقوع توفان شن را نكرده باشند ؟
آن هم در منطقه اي كه سالانه چندين طوفان بزرگ و كوچك در آن رخ ميدهد؟
اگر ماجرا ماجراي توفان بوده ؛بايستي ادوات به جامانده در زير شن مدفون مي شدند كما اينكه ين بلايي است كه بر سر هر جه در مسير يك شن- باد نه چندان قوي باشد خواهد آمد .
ـ بياد آوريد صحنه ي گم شدن دكتر را در صحرا در فيلم خيلي دور خيلي نزديك ـ
در حالي كه ادوات به جا مانده از نيروهاي متجاوز چند روز بعد هنوز نو و براق وسط بيابان آفتاب مي خوردند و نگارنده عكسهاي آنها را كه قبل از بمباران برداشته شده ديده است.
پس اين شنهاي موجود در توفان شن كجا هستند ؟
8 . ودر آخر برخي از جمله نگارنده معتقدند: بمباران منطقه كه منجر به شهادت سردار
منتظر قائم فرمانده وقت سپاه يزد شد و به دستور مستقيم بني صدر انجام شد و از اسناد خيانت و وابستگي او به (سمپر*1 ) ها مي باشد نه در راستاي جلوگيري از افتادن تكنولوژي تسليحات آمريكايي به دست ايران و نه در راستاي محو كردن آثار تجاوز آمريكا به ايران بلكه فقط و فقط در راستاي اهداف مادي گرايانه ي سمپر مادر *براي جلوگيري از ايجاد يك ماجراي مقدس و الهي ديگر در ايران بر عليه آمريكا و شبيه كردن منطقه ي شكست به منطقه اي طوفان زده و نزديك به سناريوي آمريكا بوده است .
پ.ن.
* سر واژه ي : سازمان هاي مردم نهاد پنهان روش ؛ چون ايلومناتي و فراماسونري و بيلدربرگ
*1 سمپر مادر به لژ بزرگ آمريكا اطلاق ميشود كه بر اساس اسناد ابولحسن بنی صدر از طريق سازمان اطلاعات مركزي (CIA) با آن مرتبط بود[/quote]



با سلام و آرزوي موفقيت و بهروزي براي شما
مطلبي را كه نگارش كرده ايد براي من و شايد براي بسياري ديگر شگفت آور و عجيب است.
البته در معجزات معصومين عليه السلام هيچ جاي شكي نيست و برخي از دلايلي كه شما آورده ايد تقريبا قابل قبول است.
اما به هرحال باور چنين مساله اي بسيار سخت است.
اگر بتونيد منبع معتبر و مستندي بياوريد ممنون مي شم.
به نظرم راجع به اين موضوع بيشتر بايد تحقيق بشه كه اگر فرمايش شما درست باشه اونوقت...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.