Recommended Posts

اه ه خوب مرد حسابي اونها هم حاضرند از كرد و غير كرد هر كس را صد راهشان باشد بكشند پس زياد فرقي نداريد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اه ه خوب مرد حسابي اونها هم حاضرند از كرد و غير كرد
هر كس را صد راهشان باشد بكشند پس زياد فرقي نداريد


خوب ما قویتریم و رحم و شفقت هم برای جدایی طلب ها قائل نیستیم! و هدف هم داریم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اين سايت بايد مسايل فقط از ديدگاه نظامي بررسي بشن نه كه جايي باشه برا تصفيه خورده حسابهايي بين هم وطنان شايد اذري(يا غيره) با ديگر هم وطنان كرد ما.اقا به نظر من حكومت تركيه واقعا نژاد پرسته (نمونه اش اينه كه تمام مفاخر ما رو مثل مولوي ابن سينا فارابي و...ترك مي دونند) يا اين حرف مصطفي كمال (اتا ترك)رو كه گفته بود :چقدر خوشبخت است كسي كه بگويد من تركم و يا خدا را سپاس كه ما را ترك افريدي(اين حرف منو ياد اين عقيده صهيونيسم ميندازه كه مي گن قوم برتر خدا هستند) چند سال قبل يك نماينده كرد تركيه كه گمون كنم اسمش ليلا زانا بود به خاطر اينكه تو مجلس گفته بود من ترك نيستم و به ان افتخار نمي كنم .من كردم 10سال زنداني شد.من گفته بودم كه ايران بايد تمام كشورها و مناطق اريايي رو متحد كنه كه متاسفانه بعضي از دوستاني كه الان دارند شديد ترين افكار ضد يك قوم(نمي گم نژاد نژاد پرستي :| )رو به نمايش مي ذارن منو به نژاد پرستي و پان ايرانيسم متهم كردند. منظور من اين بود كشورها و مناطقي كه از يك پيشينه فرهنگي برخوردارند تشكيل يه اتحاديه بدهند در تمام زمينه ها(مثل اتحاديه اروپا)تا در جهان اينده و حال حرفي برا گفتن داشته باشند .كه 100البته اتحاد بدون رعايت حقوق يكديگر ممكن نيست .نمي شود يه طرف هر چي هست مال اون باشه و طرف ديگه به بهانه هاي مختلف ..... از همه چي (فرهنگي سياسي اقتصادي و ...محروم باشه.ما اگه يه روز به اين حد رسيديم كه بتونيم حقوق ديگران رو بپذيريم اون وقت پيشرفت خواهيم كرد.خواهش مي كنم ديگه عقده هاتون رو سر هم خالي نكنين.در مورد پ ك ك هم اينو مي دونم كه اكثر كشورهاي اروپا و امريكا و اسراييل به خاطر منافعي كه در تركيه دارند با اون مخالفند حتي ضد انقلاب كموله و دموكرات و كردهاي عراق(حتي كردهاي عراق جناح بارزاني و طالباني )با اونا جنگيدند .تا قبل از دستگيري عبدالله اوجالان (كه فارغ التحصيل علوم سياسي هستش )بوسيله همكاري بين تركيه سازمان جاسوسي اسراييل و(موساد)و امريكا(سيا)رابطه اين گروه با سوريه و ايران خوب بود و در اوايل تو قرارگاههاي فلسطينيان در جنوب لبنان اموزش مي ديدند . ولي پس از روي كار اومدن حكومت اقاي احمدي نژاد:رابطه اين گروه با ايران نيز تيره شد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه اشتباه نکنم فکر کنم فقط سوریه بود که تونست قیام کردهاشو واسه همیشه سرکوب کونه :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اه ه خوب مرد حسابي اونها هم حاضرند از كرد و غير كرد
هر كس را صد راهشان باشد بكشند پس زياد فرقي نداريد


خوب ما قویتریم و رحم و شفقت هم برای جدایی طلب ها قائل نیستیم! و هدف هم داریم!

دقيقا!
در ضمن حق نيز با ماست!
همون قدر به كشور كردستان معتقديم كه به اسراييل!!!
كردهاي جدايي طلب از اسراييليها هم وحشي تر و نامرد ترند، اسراييلي بر كرد جدايي طلب شرف دارد در برابر ما!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شمار تلفات ارتش آمریکا در عراق پس از گذشت پنج سال از حمله آمریکا به آن کشور به 4000 تن رسید. این رقم شامل تلفات نظامیان تحت امر شرکت های پیمانکار نظامی آمریکایی که طی پنج سال گذشته در عراق جنگیده اند، نمی شود. روز یکشنبه (23 مارس) انفجار بمبی در جنوب بغداد- پایتخت- یک خودروی نظامی ارتش آمریکا را نابود کرد که در اثر آن چهار سرباز آمریکایی جان خود را از دست دادند. به این ترتیب بر اساس آمار و ارقام منتشر شده از سوی ارتش آمریکا و گروه های غیر دولتی مستقل، تلفات آمریکا در عراق به 4000 نفر رسید. جنگ عراق هم چنین موجب زخمی شدن هزاران نظامی آمریکایی شده است. تشدید خشونت ها در جریان یک حمله در بغداد، مردان مسلحی که سوار سه اتومبیل بودند در یک بازار به سوی مردم تیراندازی کردند که موجب کشته شدن دست کم 6 نفر شد. در این حمله که در منطقه زعفرانیه در جنوب بغداد رخ داد دست کم 16 نفر نیز مجروح شدند. به گفته مقامات پلیس حمله کنندگان موفق به فرار شدند. در جریان حادثه دیگری در بغداد، یک بمبگذار انتحاری با انفجار بمب در میان صف مردم در خارج یک ایستگاه پمپ بنزین، 5 نفر را کشت و چندین نفر دیگر را مجروح کرد. در کرکوک هم انفجار بمبی که در کنار جاده کار گذاشته شده بود به کشته شدن 5 سرباز انجامید. حمله انتحاری به یک پایگاه ارتش عراق در شهر شمالی موصل همچنین موجب کشته شدن 13 سرباز عراقی شده بود. به گفته مقام های موصل، در این حمله که در اثر انفجار در یک کامیون مملو از مواد منفجره رخ داد، حدود 40 نفر نیز مجروح شده اند. بیشتر این افراد نظامی بوده اند. سربازان آمریکایی و عراقی طی ماه های اخیر در شهر موصل دست به یک تهاجم گسترده علیه شبکه القاعده زدند. پیش از انفجار موصل، منطقه سبز بغداد در مرکز این شهر که به شدت تحت محافظت است، صحنه یک رشته حمله بود. در اثر پرتاب راکتی که در نزدیکی منطقه سبز فرود آمد دو نفر کشته شدند. منطقه سبز بغداد که مجلس عراق و نیز سفارتخانه های آمریکا و بریتانیا در آن واقع شده، هدف رگبار گلوله های خمپاره قرار گرفت و دود از ساختمان های آن به هوا برخاست. محل استقرار هزاران نیروی آمریکایی نیز در همین منطقه از بغداد است. حملات راکتی قبلی که به منطقه سبز بغداد می شد، به عوامل مقتدی صدر، روحانی شیعه رهبر سپاه مهدی، نسبت داده شده بود. وی ماه گذشته آتش بس را برای شبه نظامیان تحت فرمان خود تمدید کرد. حملات تازه در موصل و بغداد در حالی صورت گرفته که جنگ عراق طی این هفته وارد ششمین سال خود شده است. منبع : بي بي سي فارسي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من شنيدم كه آمار تلفات آمريكا از 8000 نفر هم گذشته!به نقل از يه روزنامه ي فرانسه كه با يه فرمانده ي ناتو محاسبه كردهبود! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ارزش ايجاد دموكراسي رو داره!


دوست من.
علي‌الظاهر شما سخنراني‌هاي پرزيدنت بوش رو زياد گوش مي‌دين كه اينطوري در خواب و خيال به سر مي‌برين :mrgreen: icon_cheesygrin !!
امريكا و دموكراسي؟!! واقعاً امريكا داره دموكراسي تو جهان مياره؟ واقعاً به خاطر دموكراسي و صلح كشته مي‌ده؟ icon_biggrin icon_frown

خيلي خوبه كه حداقل يك نفر تو ايران، حرف جرج بوش رو باور كرد. خودش حسابي پيشرفت محسوب مي‌شه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولی عجب دموکراسی برای خودش می شه 2 میلیون عراقی کشته داده اند پس با این حساب آیندگان خواهند گفت عجب حماسی ای کردیم :mrgreen: icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله از نيل تا فرات تحقق پيدا كرده! 2000 سرباز اسارييلي در فتح بغداد نماز شكر بجاي آوردند! موساد تو عراق داره قوغا ميكنه ! شب صبح نميشه مگه با بريدن صدها سر توسط گروهايي مرموز!!! http://aycu25.webshots.com/image/49504/2005279575800047327_rs.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزيزان اكثر كشته شدگان عراقي يك مشت تروريستند كه دست پرورده كشورهاي همسايي آن هستند. چه شيعي چه سني چه القاعده. اين 4000 سربازم تقديم آن امام غايب (عج) در راه دموكراسي و ليبراليسم (اسلام حقيقي) نه اسلام من در آوردي كشورهاي به اصطلاح اسلامي امروز. در نظر داشته باشيد كه هنگام ظهور حضرت(عج) از اسلام و قرآن چيزي جز اسم و كاغذ آن باقي نمانده،اين خيلي معنا داره! عزيزان زياد به رسانه هاي وطني و عربي كه اكثرا خبر هاش تحريفيست گوش داده اند.نه من بلكه در دانشگاه ما اكثر بچه ها با من هم عقيده اند. عراق نوري المالكي نيز قوي خواهد شد و البته مهمتر از آن سمبل دموكراسي منطقه و خاري در گلوي همايگان آن و اين همان چيزيست كه همسايگان عراق از آن مي ترسند و به همين خاطر چند ساله كه فقط در عراق نقش تخريبي بازي مي كنند.ولي با مدد الهي و دعاي امام زمان كيد آنها به خودشان باز خواهد گشت. نامسلمانان مسلمان نماي امروز (جهان اسلام ارهابي) همان خوارج و اموي ها و عباسيهاي زمان معصومينند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عزيزان اكثر كشته شدگان عراقي يك مشت تروريستند كه دست پرورده كشورهاي همسايي آن هستند. چه شيعي چه سني چه القاعده.
هنوزم نميدوني شيعه چيه سني چيه القاعده كدومه ؟ همه رو با هم قاطي ميكني و ميندازي تخسير همسايگان!!! اون بچه چند ماه و اون زن بيچاره هم تروريستند ديگه!!!

اين 4000 سربازم تقديم آن امام غايب (عج) در راه دموكراسي و ليبراليسم (اسلام حقيقي) نه اسلام من در آوردي كشورهاي به اصطلاح اسلامي امروز.
در نظر داشته باشيد كه هنگام ظهور حضرت(عج) از اسلام و قرآن چيزي جز اسم و كاغذ آن باقي نمانده،اين خيلي معنا داره!
عزيزان زياد به رسانه هاي وطني و عربي كه اكثرا خبر هاش تحريفيست گوش داده اند.نه من بلكه در دانشگاه ما اكثر بچه ها با من هم عقيده اند.
عراق نوري المالكي نيز قوي خواهد شد و البته مهمتر از آن سمبل دموكراسي منطقه و خاري در گلوي همايگان آن و اين همان چيزيست كه همسايگان عراق از آن مي ترسند و به همين خاطر چند ساله كه فقط در عراق نقش تخريبي بازي مي كنند.ولي با مدد الهي و دعاي امام زمان كيد آنها به خودشان باز خواهد گشت. نامسلمانان مسلمان نماي امروز (جهان اسلام ارهابي) همان خوارج و اموي ها و عباسيهاي زمان معصومينند.

مطمعنم خودتم نفهميدي چه مزخرفي گفتي !!! حضرت (عج) امام جديد شماست يا نكنه همون جرج بوشه اسمشو عوض كردين!!!
همه رسانه ها هم دروغ ميگن الا رسانهاي غربي قربونشون برم!!! اونا كه خداي راستگويي صداقتند !!!
مطمعن باشيد امام عصر كه تشريف بيارن ديگه خبري از گفتمان دوستي با كفار نيست اونموقع بايد خيلي ها خودشون رو براي شمشير اخته حضرت اماده كنند . مطمعن باشيد پاكسازي از دست نشانده هاي وطني و خودي شروع ميشه .!!!
در مورد قران هم كه گفتي !!! همين الانش از رهبرش گرفته تا مرجع تقليد بيچارش دارن داد ميزنند ايتن خوبه اون بده ! قران هم كه هممون ده تا تو خونه داريم ! تا خودمون نخوايم هيچ اتفاقي نميفته ! به قول امام (ره) انقلابي درون اين انقلاب رخ ميده . انشا الله!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همين كه اينقدر مطمپنيد شما حقيد بقيه كفار و امام زمان با شماست و...نشان دهنده آن است كه گمراهيد! تعداد قرآن موجود در خانه ها هم ملاك مسلماني نيست. امام عصر بزرگترين دشمنشون روساي جامعه اسلامي آن موسم ظهورند!، اصلا تا حالا كتابي از روايات اپمه درباره امام عصر خوانديد؟ به نظرم بهتره اول كتاب ؛موعود شناسي؛ آقاي علي اصغر رضواني را بخوانيد. اسلامي كه الان در جهان اسلام در جريان است همان چيزي است كه اولين شمشيرهاي امام زمان براي آن كشيده خواهد شد. ولي دشمنان اصلي اسلام حقيقي و فاطمي دنياي امروز مسلمانان وهابي و كوردلان مسلمان نمايند كه بزرگترين ضربه ها را به اسلام حقيقي زدند و هم نام اسلام را در دنيا بدنام و مترادف با تروريسم جلوه دادند. و در ضمن همين نصارايي كه كفار خطابشان مي كنيد با ديدن حضرت عيسي در زمره ياران حضرت هم صف ياران امام عصر خواهند شد! حضرت موسي نيز پيغمبر بود ولي تا آخرين لحظه تو اين كه حق با او باشد شك داشت، شما چه طور جرپت مي كنيد و به خودتون اجازه مي دهيد كه امام زمان را هم خط و با خود فرض مي كنيد؟ اين شماييد كه بايد راه اورا پيدا كنيد نه اينكه امام زمان با شما باشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.