askarieng

رژه 200 جنگده و بالگرد 8 صبح در آسمان تهران

Recommended Posts

نظرات خوانندگان روزنامه حریت ترکیه درباره ارتش ایران



حریت ترکیه نوشت:به مناسبت روز ارتش در ایران - که آمریکا آنرا بزرگترین تهدید می نامد- بزرگترین نمایش رژه نیروهای مسلح انجام گرفت. مراسم به مراسم سینه سپر کردن [و غرور ایران] تبدیل شد. راکتها و تجهیزات نظامی در این مراسم به نمایش درآمدند.

به گزارش " ترجمه اخبار ترکیه"، روزنامه حریت بمناسبت روز ارتش خبری در مورد تواناییهای نظامی ایران کار کرده است که سرشار از احترام به توانایی نظامی ایران است.

حریت در کنار این خبر عکسهایی از مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش موشکهای ایران را نیز کار کرده است. در این خبر آمده است:

رئیس جمهور ایران محمود احمدی نژاد ضمن ادعای اینکه نیروهای مسلح آن کشور قویترین نیروهای مسلح جهان است، گفت: " ارتش ما به كوچكترين تعرضي را با اقتدار پاسخ مي‌دهند"

احمدی نژاد به مناسبت روز ارتش در مراسمی که در نزدیکی مزار آیت الله خمینی برگزار شد ضمن اشاره به افرایش بی سابقه توانایی های نظامی ایران گفت: "تکنولوژی پیشرفته ارتش کشور بحدی بالاست که آنرا نمی توان با هیچ کشور دیگری مقایسه کرد."

احمدی نژاد که ارتش ایران را ارتش الله می نامید اضافه کرد دشمنان در حدی نیستند که بتوانند ضربه ای به ایران وارد کنند.

در این مراسم رژه برای اولین بار 140 هواپیمای جنگی که در بین آنها هواپیماهای ساخت ایران نیز به چشم می خوردند به پرواز درآمدند.

در بخش نظرات این خبر نیز اکثر نظردهندگان با نگرش مثبت به فعالیتهای ایران این کشور را کشوری قوی و مستقل نامیده اند. ضمن آنکه خشم خود را از آمریکا نیز پنهان نکرده اند. یکی از نظردهندگان به نام یوسف برهان گفته است: "تا زمانی که فعالیتهای آمریکا خنثی نشود ترور در دنیا به پایان نخواهد رسید."

یکی دیگر از خوانندگان حریت نیز در پیامی نوشته است: "اگر دموکراسی را استثناء قرار دهیم ایران کشوری نمونه است"

کاربر دیگری با نام مصطفی جانلی نوشته است: " آمریکا، اگر جرأت داری خاک ایران را اشغال کن! آنوقت عکس العمل پارسها را که نام خود را در تاریخ نوشته اند خواهی دید! آنها شبیه عراق نیستند. پارس هستند، پارس! یکبار فکر تجاوز به سرت بزند فارسهای مسلمان درسی به تو خواهند داد که از سرت زیادی خواهد بود!
(من فكر مي كردم فقط خودم و بعضي از ايراني ها از اعراب بدمون مياد ولي ظاهرا شعاع بيشتري داره)

اردال اوزل هم نوشته است: " یقین دارم روزی فراخواهد رسید که ایران ارتش آمریکا را درب و داغان خواهد کرد. امیدوارم در کوتاهترین زمان به واقعیت برسد"

کاربر دیگری نیز نوشته است: "یک روزی صدام هم چنین قدرتنمایی ای داشت. همه اش داستان است، در برابر جاروی استعمار شانسی ندارند"

یکی دیگر از خوانندگان هم این هواپیماها را متعلق به دوره شاه دانسته است.

شخصی به نام آلپر هم نوشته است: با جنگ، اسلحه و برخورد مخالفم، اما وقتی کشوری مثل آمریکا سلاح داشته باشد همه کشورها هم حقشان است که مسلح شوند. وگرنه در دنیا می بینیم که در امور کشورهای ضعیف براحتی مداخله می شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا پرویز شرمنده شما می دونید اصلا A-50 چی هست؟! نسخه آپگرید شده ایلوشین-76 به همین خاطر شبیه ایلوشین-76 هست! من نمی دونم چرا بعضی از دوستان دست این دوستان عوضی رو در اوپوزوسیون احمق از پشت بستند! زمان شاه که یکی آفتابه درست می کرد فردا غیبش می زد! من نمی دونم چرا بعضی ها می خوان همیشه نوکر باقی بمونند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران با این کار قدرت پنهان خود رو تا حدودی نشان داد, وقتی که 200 هواپیما رو با هم یکجا پرواز میده منظورش اینه: من بدون این 200 تا هم حریف امریکا هستم مثل این میمونه که یه نفر آدم به ظاهر لاغر و نحیف بره توی باشگاه بدنسازی و یه دمبل 30 کیلویی رو برداره و شروع به تمرین کنه مطمئن باشید همه شاخ در میارن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام آقاي Mr_Fox جنگنده ي اف-5 به هيچ وجه دود نمي كند از مدل A گرفته تا مدل F.مي توانيد به تصاوير بي شماري كه از جنگنده هاي اف-5 در نيرو هوايي هاي كشورهاي مختلف مراجعه كنيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته رادوم اون آواکس می چرخه چون تو عکسی که تو فرودگاه بود خط سفید موازی بدنه بود ولی در عکس در حال پرواز عمود بر بدنه بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان جمهوري اسلامي چند وقت پيش يك قرار داد استثنايي با روسيه مبني بر خريد 250 فروند سوخو 30 ام-ك-آي و چند فروند تانكر سوخت رسان امضا كرد. شايد فكر كنيد كه اينها همش دروغ باشه ولي سال 2005 كه سازمانهاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي كه اعلام كرد كه ايران در حال خريد 29 سامانه موشكي تورام-يك هست روسيه و ايران همزمان اين خبر را تكذيب كردند ولي سال 2007 اي سامانه ها به ايران با نزديك به 2 برابر قيمت حقيقي تحويل داده شد. در حال حاضر ايران سومين كشور از لحاظ دارا بودن سامانه دفعي مذكور در دنيا ميباشد. البته يك قرار داد بري خريد 2 اسكادران جي-8 نيز با چين امضا شذه كه آن تكذيب شده است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام دوستان
جمهوري اسلامي چند وقت پيش يك قرار داد استثنايي با روسيه مبني بر خريد 250 فروند سوخو 30 ام-ك-آي و چند فروند تانكر سوخت رسان امضا كرد.
شايد فكر كنيد كه اينها همش دروغ باشه ولي سال 2005 كه سازمانهاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي كه اعلام كرد كه ايران در حال خريد 29 سامانه موشكي تورام-يك هست
روسيه و ايران همزمان اين خبر را تكذيب كردند ولي سال 2007 اي سامانه ها به ايران با نزديك به 2 برابر قيمت حقيقي تحويل داده شد.
در حال حاضر ايران سومين كشور از لحاظ دارا بودن سامانه دفعي مذكور در دنيا ميباشد.
البته يك قرار داد بري خريد 2 اسكادران جي-8 نيز با چين امضا شذه كه آن تكذيب شده است


دوست گرامی این خبر توسط دو طرف (ایران و روسیه) تکذیب شد.

مهمتر از همه چرا باید این خبر رو باور کنند؟! هواپیما ساختن کشک که نیست به ایران خودرو دستور بدن روزی هزار تا بیشتر تولید کند! همین ایران خودرو تو افزایش صد دستگاه در روز لنگ میزنه! تازه این خودرو هست نه هواپیما. قطعات هواپیما رو که نمیشه همینطوری مونتاژ کرد. نیاز به خط تولید و دستگاههای مخصوص است. حالا نکته اینجاست که طبق اعلام رسمی شرکت سوخوی همین خط تولیدی که گفتم تا سال 2014 ظرفیتش پر هست و هر سفارشی بعد از این تاریخ تحویل داده خواهد شد. پس با توجه به نیاز فوری نیروی هوایی به جنگنده به هیچ وجه انتظار نمیرود که ما هفت سال منتظر تحویل اولین جنگنده ها باشیم که تحویل تمامی آنها تا ده سال بعد از آن تاریخ ادامه یابد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام آقاي Mr_Fox
جنگنده ي اف-5 به هيچ وجه دود نمي كند از مدل A گرفته تا مدل F.مي توانيد به تصاوير بي شماري كه از جنگنده هاي اف-5 در نيرو هوايي هاي كشورهاي مختلف مراجعه كنيد.


بعد از تغییر هاست عکس ها حالا وقت کردم جواب شما را بدهم.
اولاً اف 5 ما آخرین آپدیتش(توسط شرکت سازنده) به ساخت اف 14 برمیگرده.
موتور اف 14 با اون پیشرفتگی اش دود میکرد.پس هنوز دنیا نتونسته بود موتور بی دود بسازه.
بعدشم کشور های مختلف که تحریم نیستند .هر لحظه که بخواهند هواپیمای خودشون رو به روز میکنن.
ما تحریمیم این کار رو کردیم.
موتور کبری ها هم همین رو نشون میده.
سایت ها خبری هم که عکس ها رو کاملاً دست کاری کردند.
مثلاً (سایت های خودی) دود میگ 29 رو برداشتن در حالی که تو فیلم شدیداً و افتضاح دود میکرد.
منکر این که اف 4 دود میکرد که دیگه نیستی؟
اف 4 چرا دود نمیکرد؟
عزیز من یک خبرایی هست.
مطمئن باشید.
منتظر جواب شما هستم.
نظرت رو بگو
قربون همه شما Mr.Fox

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این رژه به این دلیل بود که به دیگر کشور ها(مخصوصا اسرائیل) نشون بده که ایران همچین هم کبریت بی خطر نیست.مثلا 2 تا موشک مهم رو جدای از دیگر موشک ها نشون داد.(قدر1 و فاتح110) و مثلا میراژهایی که به توانایی سوخت گیری هوایی مجهز شده بودند.یا همون آواکس.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینهمه تبلیغ برای نشان دادن چارتا اف4 واقعا خجالت اور بود مخصوصا موقع ای که رسانه های غربی هم به تمسخر این جنگنده ها پرداختن. به عنوان یک ایرانی شرمم اومد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اول از همه چيز دوست من به خودت افتخار كن كه يه ايراني هستي . دوم اينكه دوستان جوري صحبت ميكنن انگار تو بطن پروژهاي صنايع هوا فضا هستند بابا از اين متخصص بازيا درنياريد سوم فقط يه نقل قول ميكنم و اميدوارم براي كساني كه به قول خودشون نااميد شدن كافي باشه : يه روز رئيس ستاد مشترك ارتش (سماجا) برگشت گفت به خيالتون فكر ميكنيد تجهيزاتي كه ما از قبل داريم يا تجهيزاتي كه ما از روسها خريديم همونيه كه اونها به دادن بهتون قول ميدم اگه يه زمان همچين اشتباهي رو دشمنان ما مرتكب شدند در روز واقعه پي به اشتباه خودشون ميبرن . راستي اينقدر ناله نكنيد خوبه شما دوره جنگ نبوديد وگرنه اعصاب همه رو درب و داغون ميكرديد با اين نق زدناتون

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب Lich ، اولا متوجه نشدم نوشته شما در جواب كدام نوشته من بود و چرا اينجا ، در ثاني با اجازه شما بله ميدانم آ-50 نمونه آپگريد شده ايليوشين-76 است ، ولي آنچه به ايران آورده شد نمونه آپگريد نشده بود و من در هيچ خبري نخواندم كه روسها براي آپگريد كردن اين هواپيما كه همان عدنان معروف باشه توافقي كرده باشند و برابر مقررات بين المللي مجاز به اينكار نيستند چون از نظر مجامع بين المللي اين هواپيما بدولت عراق تعلق داره ( كاري به اينكه حق عراق هست يا نيست ندارم ، اين بحثي جداگانه است ) ، و در پايان از اظهار لطف شما كه حماقت بنده را ياد آور شديد تشكر ميكنم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان در بحث‌ها لطفا ادب رو رعايت كنن تا به كسي توهين نشه راستي آقا Parviz اون آواكس تجهيزاتش فرانسوي هست و فقط با تجهيزات فرانسوي يا مشابهشون هماهنگي داره در صورتي كه A-50 تجهيزاتش روسيه ( يه جا خوندم كه حتي اگه روسيه هم بخواد بازم نمي‌تونه اين آواكس رو آپگريد كنه ) پس قضيه‌ي آپگريد توسط روس‌ها منتفيه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احمد جان آواکس هایی که عراق داشت روسی هستند و نیازی هم به آپگرید ندارند چون خودشون A-50 هستند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.