Lich

خبرهای خوش درباره سرکوب تروریست ها در شرق کشور!!

Recommended Posts

[align=center]هلاكت مسئول عمليات گروگانگيري پاسگاه شمسر[/align]

فرمانده قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) گفت: در اقدامي هماهنگ، سربازان گمنام امام زمان (عج) و سلحشوران قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) يك گروه تروريستي و خرابكارانه كه قصد اقدامات ايذايي داشتند، متلاشي شد و مسئول اين گروه تروريستي كه مسئوليت عمليات گروگانگيري و شهادت كاركنان پاسگاه شمسر سروان را عهده‌دار بود به هلاكت رسيد.

به گزارش فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص)، بهرام نوروزي اعلام كرد: با عنايات خدواند متعال و همكاري موثر مردم محلي، سربازان گمنام امام زمان و سلحشوران قرارگاه عملياتي فتح استان سيستان و بلوچستان با يكسري اقدامات اطلاعاتي و عملياتي موفق شدند اعضاي اصلي يك باند تروريستي كه خود را براي خرابكاري در داخل كشور آماده كرده بودند، در ارتفاعات عمومي پيرسوران قبل از هرگونه اقدام خرابكارانه منهدم كنند.

وي اظهار داشت: با بررسي‌هاي به‌ عمل‌ آمده، مسئول اين گروه تروريستي كه مسئوليت عمليات گروگانگيري و شهادت كاركنان پاسگاه شمسر سروان و چندين فقره گروگانگيري در استان‌هاي سيستان و بلوچستان و كرمان را عهده‌دار بوده و اين بار قصد داشت اقدامات مشابه‌اي را در داخل كشور به ويژه استان سيستان و بلوچستان انجام دهد، با اقدام به‌موقع دلاورمردان قرارگاه عملياتي فتح و سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاكت رسيد.
نوروزي بيان كرد: اين درگيري كه در 24 ساعت گذشته به‌وقوع پيوست تعداد 10 نفر از اعضاي اصلي اين گروهك كشته و زخمي شدند و از آنان مقادير قابل توجهي سلاح و مهمات، تجهيزات و خودرو كشف و منهدم شده است.

وي گفت: علاوه بر اين عمليات، در ماه گذشته چهار عمليات پاكسازي در ارتفاعات پيرسوران زاهدان صورت گرفته كه در اين عمليات‌ها 38 نفر از اشرار كشته و زخمي شده و مقادير زيادي سلاح و مهمات و تجهيزات از آنان كشف شد.

[align=center]هلاكت باند تروريستي وابسته به ريگي[/align]

فرمانده قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) گفت: يك باند تروريستي وابسته گروهك عبدالمالك ريگي كه براي خرابكاري وارد كشور شده بودند، قبل از هرگونه تحركي به هلاكت رسيدند.

به گزارش فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني قرارگاه عملياتي رسول اكرم، بهرام نوروزي اظهار داشت: با ياري خداوند و همكاري مردم محلي، سربازان گمنام امام زمان (عج) و رزمندگان قرارگاه فتح استان سيستان و بلوچستان، طي سه مرحله عمليات و اقدامات اطلاعاتي اعضاي يك باند تروريستي وابسته به گروهك عبدالمالك ريگي كه پس از آموزش‌هاي تروريستي توسط ايادي بيگانه از آن سوي مرز براي خرابكاري وارد كشور شده بودند به هلاكت رسيدند.

وي گفت: در اين سلسله عمليات، 10 نفر از اعضاي اصلي اين تيم تروريستي مجروح، دستگير و به هلاكت رسيده‌اند كه سه نفر از اعضاي اصلي اين تيم احمد وفايي با سه نام مستعار حاج محمود، ايوب و عبدالواحد بود كه پس از هلاكت ياسر، معاون عملياتي گروهك عبدالمالك را عهده‌دار بوده است.

نوروزي افزود: همچنين شرور ناصر شه‌بخش و شرور نادر ريگي به اسم مستعار صدام كه مرتكب جنايات زيادي شدند، به هلاكت رسيدند.

وي يادآور شد: افراد مذكور جناياتي از جمله گروگانگيري چهار تبعه هندي و ايرلندي و آلماني در زاهدان، شركت مستقيم در عمليات حمله به الگانس نيروي انتظامي در خيابان بزرگمهر زاهدان، شهادت سه نفر از پرسنل ناجا و يك دانشجو، شركت در جنايت حادثه تاسوكي و شهادت 22 نفر از هموطنان، مشاركت در ترور دو موتور‌سوار ناجا، خلع سلاح پايگاه گدار ناهوك سراوان و گروگان گرفتن 9 نفر از كاركنان آن پايگاه و به شهادت رساندن فرمانده پايگاه، گروگانگيري و شهادت كاركنان پاسگاه شمسر سراوان، به شهادت رساندن سرهنگ كاوه بازنشسته ناجا در پاكستان، ربايش امام جمعه فهرج كرمان و گروگانگيري ح.ت در جاده خاش و زاهدان را مرتكب شده‌ بودند.

وي موفقيت اين عمليات را مرهون اطلاعات به‌موقع مردم محلي دانست و افزود: مردم خوب و نجيب استان مي‌توانند با اعلام هرگونه ترددهاي مشكوك به يگان‌هاي عملياتي، اطلاعاتي و انتظامي حوزه استحفاظي در ايجاد امنيت پايدار، ما را ياري كنند.
فرمانده قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) در ادامه خطاب به عناصر خود‌فروخته اين گروهك‌ تروريستي گفت: هر‌چه سريعتر از اقدامات ناجوانمردانه تروريستي عليه مردم مظلوم و بي‌گناه دست برداشته و به آغوش ميهن باز گردند و فريب سركرده اين گروهك كه خود جرات شركت مستقيم در اقدامات تروريستي را نداشته را نخورند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستت درد نکنه لیچ جان همیشه خوش خبر باشی. خبر مال امروزه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دیروز این خبر رو شنیدم .

گفته شده که بالگرد های تهاجمی هوانیرو هم در این عملیات حضور داشتند .

یک سؤال :

یعنی عبدالمالک ریگی کشته شده؟؟؟؟

مسئول اين گروه تروريستي كه مسئوليت عمليات گروگانگيري و شهادت كاركنان پاسگاه شمسر سروان را عهده‌دار بود به هلاكت رسيد


----------------------------------------------------------------------------------------------

خبر بسیار خوبی بود .

به نظر من اگر چند هواپیمای بمب افکن بخریم بسیار برای سرکوب این تروریست ها خوب خواهد بود . .

چون ریگی و لاشخور های دور و ورش که رادار و پدافند ندارند و استفاده از بمب افکن هایی در اندازه توپلف 22ام بسیار مناسب خواهد بود .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باز هم خوب شد یه کاری کردن تا نابودی کامل این ارازل جنایتکار خود فروخته بازهم باید تلاش کنند بهر حال عملیات خوبی بود یه سگ کمتر بهتر :mrgreen: از امار تلفات نیروی انتظامی هم خبری نوشته بود :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قربان شما! :mrgreen: بله خبر ماله امروزه! البته عملیات دیروز انجام شده ظاهرا! بالاخره تلفات هم وجود داره! منتهی در مقابل تروریست ها بسیار ناچیزه! در هر صورت برای شهدای احتمالی این عملیات طلب آمرزش می نماییم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشالله تا نابودی کامل ریگولی جون این عملیات ها ادامه خواهند داشت! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ريگولي؟ :oops: :mrgreen: دمت گرم ليچ! راستي شهدا نياز به طلب آمرزش ما ندارن حاجي! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اق لیچ ممنون خوشهالمون کردی :mrgreen: خوش خبر باشی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خداوند ياريتان كند .دل بسياري از سربازان و مردم ايران زمين را شاد كرديد.يا علي مددي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عزیزان گمنام و زحمتکش نیروی انتظامی و سپاه و ارتش و وزارت اطلاعات که در این عملیاتها دخیل هستند خسته نباشند و براشون توفیق روز افزون از خداوند منان مسئلت دارم.

امیدوارم روزی را شاهد باشیم که هر ایرانی با افتخار یک ایرانی باشد و شاهد گروههای خائن و تجزیه طلب و ضد مردمی مختلف به هر نوع چه شبه نظامی چه اقتصادی چه مواد مخدر و ... نباشیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کی بود توی اون تاپیک مربوط به ریگی میگفت بچه های اطلاعات باید خجالت بکشن و شرم کنن که عرضه هیچ کاری ندارن و فقط ادعا میکنن ؟ تحویل بگیره ، ایشالا به زودی به قول این رفیقمون جنازه ریگولی را هم عکسش را توی فروم میبینیم ( البته اگه تاحالا ریق رحمت را سرنکشیده باشه :mrgreen: )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گويا نيروي هوايي هم در مبارزه با اشرار فعال شده: سحرگاه چهارشنبه مهرماه 1387جنگنده بمب افکن های نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از عملیات مشترک و سنگین واحدهای لشکر 88 زرهی زاهدان و لشکر 110 سلمان سپاه و رزمندگان قرارگاه مشترک نبی اکرم و هوانیروز با محاصره محل اختفای اعضای گروه ریگی این مواضع را به شدت بمباران کردند. در این عملیات تعدادی از اشرار دستگیر و تعدادی کشته و زخمی شدند. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال میشود. نگارنده:متاسفانه سایتهای داخلی هیچ خبری از این موضوع منتشر نکرده اند و این خبر از سایت های ضد انقلاب و وبلاگ گروه ریگی استخراج شده است منبع:www.peiknet.com iranpressnews.com ----------- خبر تكمليلي نیروی هوائی از بامداد روز چهارشنبه 24مهر شروع به بمباران وسيع روستاها و مناطق کوهستانی اطراف شهر زاهدان کرده است. به گفته شاهدان، روز شنبه در منطقه 'دومگ' درگيري مسلحانه اي بين نيروهاي انتظامي و تعدادي افراد مسلح که گويا از افراد جندالله بوده اند صورت ميگيرد و بعد از ساعتها درگيري و جنگ و گريز نيروي هوايی وارد عمل شده منطقه را بمباران کرده است. دو سال قبل نیز عملیات مشابهی از طرف نيروهاي هوائي و زميني در اينجا صورت گرفت. تعداد زيادي خانه و زندگي خود را ترک کردند. جمعيت منطقه (با حومه و اطرافش) به زير شش هزار نفر رسيد. ولي باز هم با بمبارانهاي اخیر اصلا قابل مقايسه نيست. این بار بمباران در سطح بسيار وسیعی است. از 'دومگ' گرفته تا حومه اطراف 'کورين، شورو، گلوگاه' و حتي تا 'گورگ' که در نزديکي شهر بم واقع هست را در بردارد. نيروها از سلاحهاي سنگين از فانتوم و موشکهاي مختلف گرفته و تا هليکوپتر در حال استفاده می کنند.د تعداد زيادي ازمردم محل پيش از بمباران خانه و کاشانه خود را ترک کردند. خبرگزاري ايسنا روز شنبه (سيزده مهرماه) در گزارشی تا حدودي به اين عمليات تحت عنوان 'طرح پاکسازی و نظم بخشی شهر زاهدان و حاشیه های آن در هفته آينده ' اشاره کرده بود. هواپيماهاي بمباران كننده 2 فروند فانتوم پايگاه چابهار بوده اند منبع: سنترال كلابز تبريك ميگم. به اميد بيشتر شدن اين حملات

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.