Azarakhsh

انجام جنجالی آزمايش موشكي كره‌ شمالي

Recommended Posts

با سلام خدمت دوستان !
من واقعا تلاش ها و شجاعت هاي دوستانمون رو در كره شمالي تحسين ميكنم كه اين چنين با قدرت در مقابل آمريكا ايستادند اما مثل اينكه بنا به شواهد متاسفانه ماهواره كوانگ ميونگ سونگ-2 در مدار قرار نگرفته و به سرنوشت ماهواره قبلي يعني كوانگ ميونگ سونگ-1 كه با همين ماهواره بر در سال 1998 پرتاب شده بود دچار شده و مرحله سوم موشكش دچار مشكل شده و سقوط كرده ! در آن زمان هم (سال 98) كره اي ها گفتند كه ماهواره با موفقيت در مدار قرار گرفته و اين موضوع را جشن گرفتند و تنها كشوري كه اين مساله رو تاييد كرد روسيه بود و آمريكا از همون اول ميگفت كه ماهواره سقوط كرده و در مدار قرار نگرفته ! بعد ها مشخص شد كه حق با آمريكا بوده و ماهواره اي در مدار قرار نگرفته ! الان هم تقريبا همون اتفاق پيش اومده ! آمريكايي ها و مراكز معتبر رصد ماهواره در جهان كه قرار گرفتن ماهواره ي ايراني رو هم تاييد كرده بودند ميگن كه موشك كره اي سقوط كرده و ماهواره نابود شده اما روسيه و خود كره ي شمالي ميگن ماهواره در مدار در حال گردشه ! آمريكايي ها همينطور ميگن كه كره شمالي هنوز در ساخت موشك هاي چند مرحله اي و كمربندهاي انفجاري مشكل داره (ما بايد به متخصصين موشكي كشور عزيزمون تبريك بگيم كه زودتر از كره شمالي كه سال ها از ما برنامه موشكيشون رو زودتر شروع كرده بود تونستيم ماهواره به فضا پرتاب كنيم) [b]من نمي دونم اين بار حق با كيه و كدام طرف راست ميگن و فقط گذشت زمان ميتونه حقايق رو روشن كنه ![/b]

RezaKiani عزيز براي اطلاع شما بايد بگم كه رژيم بعث عراق به سركردگي صدام ... در سال 1991 در شرايطي كه شديدا در تحريم هاي جهاني به سر ميبرد تونست ماهواره بر سه مرحله اي(ماهواره بر سفير اميد-2 دو مرحله اي بود) با موفقيت به فضا پرتاب كنه و مرحله سوم اين ماهواره بر بجاي خود ماهواره در مدار قرار گرفت چون ماهواره بر خالي بود و فقط براي تست ارسال شده بود ! صدام اگه يه ماهواره كوچك هم در اون ماهواره بر ميذاشت اسم كشورش را بعد از شوروي(روسيه) آمريكا فرانسه ژاپن چين انگليس هند و رژيم صهيونيستي به عنوان نهمين كشور داراي تكنولوژي ماهواره بر بومي ثبت ميكرد. (من اطلاعات اين بند رو از ماهنامه هوافضا شماره 43-44 وصفحات 69 و 71 نوشتم و از خودم در نيوردم كه عراق ماهواره بر داشته و ...)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مقامات روسي و آمريكايي و كره اي و ژاپني همگي سقوطشو تاييد كردند.

http://www.nytimes.com/2009/04/06/world/asia/06korea.html?partner=rss&emc=rss

http://www.guardian.co.uk/world/2009/apr/05/north-korea-rocket-launch

http://en.rian.ru/world/20090405/120925764.html

www.cleveland.com/world/index.ssf/2009/04/north_korea_rocket_fizzles_int.html

www.theheraldbulletin.com/breakingnews/local_story_095170831.html

http://www.thestar.com/News/World/article/614205

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب[size=18]![/size]

می گم راستی چرا سازمان فضایی خودمون چیزی نگفته

فکر کنم گیرنده های زمینی بتونه سیگنال های ماهواره رو ردیابی کنه و سرود رو بشنون البته در صورت اجازه کره شمالی که با ایران هم رابطه خوبی داره و احتمالا مختصات ماهواره رو به ایران می گه با فرکانس سیگنال ها

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
RedArmy یعنی کره ای ها تو زمینه موشک های چند مرحله موفق نبودن؟
یعنی موشک چند مرحله ای بلد نیستن بسازن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان هدف از این اقدان بیشتر یک نوع امتیاز گیری هست ...
وگرنه کشوری رو که فقط داخلش یک کافی نت هست رو چی به ماواره مخابراتی؟

اگر هم فرستاده باشه به ما ربطی نداره .... ( فقط افکار عمومی جهان کمی منحرف میشه )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]

RezaKiani عزيز براي اطلاع شما بايد بگم كه رژيم بعث عراق به سركردگي صدام ... در سال 1991 در شرايطي كه شديدا در تحريم هاي جهاني به سر ميبرد تونست ماهواره بر سه مرحله اي(ماهواره بر سفير اميد-2 دو مرحله اي بود) با موفقيت به فضا پرتاب كنه و مرحله سوم اين ماهواره بر بجاي خود ماهواره در مدار قرار گرفت چون ماهواره بر خالي بود و فقط براي تست ارسال شده بود ! صدام اگه يه ماهواره كوچك هم در اون ماهواره بر ميذاشت اسم كشورش را بعد از شوروي(روسيه) آمريكا فرانسه ژاپن چين انگليس هند و رژيم صهيونيستي به عنوان نهمين كشور داراي تكنولوژي ماهواره بر بومي ثبت ميكرد. (من اطلاعات اين بند رو از ماهنامه هوافضا شماره 43-44 وصفحات 69 و 71 نوشتم و از خودم در نيوردم كه عراق ماهواره بر داشته و ...)[/quote]

خدمت دوستان عرض کنم که کشور عراق در سال 1989 موشک ماهواره بر سه مرحله ای خود به نام "تموز 1" را از پایگاه فضایی الانبار واقع در غرب این کشور به فضا پرتاب کرد، اما با آغاز جنگ خلیج فارس و حمله نیروهای ائتلاف به این کشور تمام زیر ساخت های فضایی این کشور نابود شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر میاد این پرتاب کره شمالی هم ناموفق بود که دلیل ناموفق بودنش هم کارکرد نادرست کمربند انفجاری بوده.(در ماهنامه هوافضا شماره بهمن و اسفند 87 یک بخش وقایع نگاری از یک خبرنگار که در روز های نزدیک به پرتاب سفیر در اونجا بوده نوشته،جالبه که یک بخش مهم که به اون اشاره میکنه ساخت کمربند انفجاری و بخش کنترل کیفیت هست)
کره شمالی نباید قبل از پرتاب این قدر سر و صدا می کرد چون حتی بهترین ماهواره بر های دنیا هم احتمال خطا دارند و با این کارش فقط آبروی خودش رو برد.اگر مثل ایران قبل از پرتاب حرفی ازش نمی زد این مشکلات رو نداشت.
باید صبر کرد و دید آیا رصد گران آماتور اون رو رصد می کنند یا نه؟!(مثلاً ماهواره امید رو در ادینبورگ رصد کردند و همین طور امواج اون رو در استکهلم گرفتند)
امّا از اون جایی که ناسا اون رو کاتالوگ نکرده احتمالاً نا موفق بوده(ناسا ماهواره امید رو کاتالوگ کرده بود)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عراق که هر چی اراده می کرد بهش می دادن ماهواربر که جای خود دارد بنادر خود رو در اختیارش گذاشتند

پولش رو هم دیگر کشور های عربی می دادن

فیدل مارش راست میگن

کره شمالی نباید اینقدر تو بوق و کرنا می کرد!

اما من که هنوز می گم ماهواره تو مداره داره اونم مدار مئو شایدم ژئو الآنم داره با دقت تفکیک زیر یه متری از کاخ سفید و .........تصویر برداری می کنه :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
nasirirani

ولی من شک دارم از کجا معلوم که از عمدی قبل از برتاپ اینهمه صرو صدا نکرده باشن که بگه امریکا دیدی چی شد به حرفم گوش نکردی دیدی چیکار کردم

تازه من شک دارم این موشک حامل ماهواره بوده باشه و صرفا" نظامی برای ترسوندن چین و(مخصوصا") ژاپن

چون به احتمال زیاد این دوکشور در اینده بر سر دو کره با هم ائتلاف می کنند /نظر کارشنا سان/

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اتفاقاً یک مطلبی در سایت یاهو دیدم که میگفت با اینکه این پرتاب نا موفق بوده امّا باز هم قطعات این موشک در جایی افتاده که خیلی دور تر از برد موشک های قبلی کره شمالی بوده،پس یک شکست کامل نبوده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب پس با این حساب برد موشکهای کره شمالی به چقدر رسیده ؟

به نظر من بالای 5000کیلومتر شاید هم بیشتر

این مسافت الاسکا تا کره چقدر هست کسی میدونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.