barsa

كار ناوشكن جماران با موفقيت به اتمام رسيد

Recommended Posts

امير سياري:
كار ناوشكن جماران با موفقيت به اتمام رسيد

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار داشت: اتمام كار ناوشكن جماران به عنوان نقطه عطف در بحث نوسازي و بومي‌سازي بسيار مهم و موفقيت‌آميز بوده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي نيروي دريايي ارتش، امير حبيب‌الله سياري در بازديد از آمادگاه ناوگان جنوب در جمع فرماندهان اين آمادگاه اظهار داشت: امروزه علم پشتيباني در دنيا تغيير كرده است و هر روز در حال پيشرفت مي‌باشد و اين آمادگاه كه مسووليت پشتيباني از مناطق جنوب و سواحل را بر عهده دارد، بايد بتواند متناسب با تهديدات وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهد و اين اهميت كار شما را نشان مي‌دهد.
وي خطاب به پرسنل اين آمادگاه با بيان اين‌كه سعي و تلاش شما عزيزان بايد پيشبرد هرچه بهتر اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نيروي دريايي باشد، افزود: براي اجراي برنامه‌هاي جديد نيروي دريايي ارتش زيرساخت‌هايي نياز است كه همه اين زيرساخت‌ها و امكانات هم‌اكنون در نيروي دريايي ارتش فراهم شده است.
وي با اشاره به نامگذاري سال جاري به نام سال اصلاح الگوي مصرف، گفت: وظيفه ما در اجراي اين فرمان مقام معظم رهبري به عنوان سربازان ولايت دو جنبه دارد؛ هم به عنوان يك فرد عادي جامعه بايد اين فرمان را انجام دهيم و هم عنوان يك سرباز اين مرزوبوم بايد پيشرو در اجراي اين فرمان باشيم و با رعايت الگوي درست نشان دهيم كه اين كار شدني است و آن را به پيش ببريم.
فرمانده نيروي دريايي ارتش افزود: امروز ما شاهد آمادگي قابل قبول يگان‌هاي شناور هستيم كه اين مهم با دست كليه كاركنان نداجا انجام گرفته است. در سال 87 ما سفرهاي طولاني بسياري داشته‌ايم و اكنون نيز ناو گروه‌هاي ما در فاصله دو هزار كيلومتري از كشور در حال انجام ماموريت هستند و از اين حيث ما در سطح بين‌المللي قرار گرفته‌ايم و اين نشان دهنده آمادگي نيروي دريايي ارتش است و اين يكي ديگر از موفقيت‌هاي اين نيرو است.
وي ادامه داد: در حال حاضر ما در بحث تعميرات اساسي يگان‌هاي شناور و سطحي و زير سطحي موفقيت خوبي داشته‌ايم كه اين نتيجه‌اش آمادگي يگان‌هاست و در اين بخش تعمير زيردريايي طارق كه براي اولين بار در ايران انجام مي‌شود، بسيار مهم است. همچنين اتمام كار ناوشكن جماران به عنوان نقطه عطف در بحث نوسازي و بومي‌سازي بسيار مهم و موفقيت‌آميز بوده است.
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران هم‌چنين در بازيد از آمادگاه ناوگان جنوب در منطقه سيرجان از نزديك با ناويان اين آمادگاه ديدار كرد و گفت: امروز يك وجب از مرزهاي ما در زمين و هوا تحت حاكميت دشمن قرار نگرفته است و اين يعني ما پيروز شده‌ايم.
سياري با اشاره به سال‌هاي ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي گفت: صدام و دشمنان فكر مي‌كردند كه انقلاب ما شكننده و نوپاست و ارتش با توجه به عدم حضور مستشاران غربي كارآمد و منظم نيست و با چنين خيال باطلي كشور ما را مورد هجوم قرار دادند و جنگ تمام عياري را بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به راه انداختند، جنگي كه در آن بسياري از كشورهاي جهان به صدام كمك مالي و تسليحاتي مي‌كردند اما مردم، برادران و پدران شما كه در آن سال‌ها هم سن و سال شما بودند با تمام توان وارد صحنه نبرد شدند.
وي خطاب به ناويان حاضر گفت: امروز ميدان و نوبت، نوبت شماست كه در صحنه حضور داشته باشيد. اگر آموزش و توان رزمي مناسب نداشته باشيد دشمنان همان فكري را مي‌كنند كه صدام كرد پس همواره در پي افزايش توان رزمي و ارتقاء آموزش‌هاي خود باشيد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار كرد: اقتدار مملكت بستگي به حضور شما جوانان در صحنه دارد، ارزش و جايگاه خود را بدانيد و به آن افتخار كنيد و با خلوص نيت براي مملكت خود كار كنيد.




http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805041307

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تبریک میگم خبر مسرت بخشی بود به امید ساخت ناوهای بزرگ تر و سنگین تر.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم چند سالی هست که کارش تموم شده ولی به علت نداشتن پدافند ضد هوایی و موشکی از وارد خدمت کردنش جلوگیری میکردند امیدوارم حداقل پدافند مناسبی داشته باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]فکر کنم چند سالی هست که کارش تموم شده ولی به علت نداشتن پدافند ضد هوایی و موشکی از وارد خدمت کردنش جلوگیری میکردند امیدوارم حداقل پدافند مناسبی داشته باشه[/quote]

فکر کنم مشکل موتور محرک هم داشت.

در ضمن همونطور که به احتمال زیاد دوستان هم میدونن این شناور گویا حدود 1500 تن وزن داره که با معیار جهانی در حدود وزنی یک corvette سنگین و یا یک frigate سبک به حساب میاد، به عبارت دیگه و با سیستم نامگذاری قدیم ناوچه سنگین و یا یک ناو نگهبان سبک، حالا اگر قراره به هر دلیل (احتمالا یک سیستم نامگذاری جدید) به این شناور در فارسی ناوشکن گفته بشه، باید دقت بشه که حداقل در ترجمه اونو به destroyer ترجمه نکنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]خبر بسيار خوبي است...

عزيزان كسي از تغيرات احتمالي و جديد روي آن خبري نداره؟اگر خبر ديگري در سايت ها ديديد پست كنيد... icon_wink [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موتورش المانیه؟
معلوم نیست یکی میگه چینیه یکی میگه MAN هست و یکی دیگه ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.