saoron

Members
  • تعداد محتوا

    29
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

19

2 دنبال کنندگان

درباره saoron

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

677 نمایش های پروفایل
  1. saoron

    گالری جنگنده -رهگیرها

    فکر کنم نوع دو سرنشین (اموزشی)جنگنده اروپا(یورو فایتر باشه
  2. افرین و هزار افرین بر دلیر مردان گمنام کشورم خاک پایشان سرمه چشمم
  3. [quote name='TALASH' timestamp='1406128576' post='395803'] خیر تا جایی من میدونم تنها دوشپرتابی که سامانه تشخیص دوست از دشمن داره همون استینگر هست. [/quote] برادر تلاش میدونم فقط استینگر این سیستم رو داره به قصد سوال کردم که برتری استینگر رو برسونم وبا کلمات بازی نکرده باشم.
  4. [quote name='blender' timestamp='1405969394' post='395174'] و آیا مدل و نوع استینگر رو هم تعیین کردند !؟ خودشون می دونند چطور با کلمات بازی کنند که کسی نتونه یقه شون رو بگیره . [/quote] مدل موشک از نوع fim-29cکه در سال 1984 ساخته شده و تولید انبوه ان از سال 1987 بوده همچنین موشک استینگربجز مدل Aهمه مجز به سیستم AN /PPX-1 IFF هستند یعنی سامانه تشخیص دوست از دشمن.بنظر شما میثاق هم این سسیتم رو داره؟؟؟؟
  5. [quote name='MILAD110' timestamp='1386609314' post='352305'] چند سال قبل بود یه مستند درباره استینگر پخش شد در آن مستند گفته شد که این موشک قابلیت این را دارد که اهداف سرد را که توانایی قفل کردن روی آن را ندارد بطور اکتیو نشانه گذاری حرارتی میکند و آن را رهگیری میکند؛ میخواستم ببینم که این سیستم حقیقت دارد یا نه؟ اگر چنین سیستمی وجود دارد؛ با توجه به تاکید بر اینکه میثاق از استینگر الگوبرداری شده است؛ میثاق هم چنین سیستمی دارد؟ [/quote] البته دوستان گفتند از استینگر پیشرفته تر یا سر تره باید یدونیم که فقط سرعت موشک عامل برتری نیست دقت عمل سنسور های مجاورتی و فرو سرخ نیز شرط هست در ضمن استینگر علاوه بر سنسور فرو سرخ سنسور فرابنفش نیز دارد که همین باعث میشه بتونید از روبرو به هواگرد شلیک کنید گمون کنم این قابلیت رو میثاق نداره چون لینک کردن دو سنسور بسیار پیچیده است .
  6. saoron

    ابداعات نازیها

    [quote name='s_siroos' timestamp='1201172710' post='17590'] به نظر من هم همينطوره. هم از نظر قيافه عجيبه هم از نظر ایرودینامیکي .آيا عملياتي شده يا اصلا تونسته پرواز كنه؟؟؟ [/quote] در ماههای اخر جنگ ساخته شده و جنسش از چوب بوده و با دو موتور راکت از یک سکوی عمودی به سمت بمب افکنهای متفقین شلیک میشده و پس از رسیدن به ارتفاع مناسب راکت ها را شلیک می کرده و خلبان و هواپیما جداگانه با چتر به زمین برمیگشتند.
  7. saoron

    آواکس کوچولو

    [i]خوب بود ممنون.[/i]
  8. saoron

    عکس هایی که باید دید.........

    [b]عالی بود بسیار عالی بود دست مریزاد.[/b]
  9. [b]سلام اقا دستت درد نکنه بسیار عالی بود.[/b]
  10. با سلام به دوستان .همین هفته پیش مراسم تسییع سر یکی از هم محله ایی های دوستم در مشهد بود یک شهید 20 ساله که فقط سرشو فرستادند اگه تونستم عکساشو میگیرم و میذارم توی سایت.اونم برای دفاع از حرم رفته بود.
  11. saoron

    ابداعات نازیها

    [quote name='Reichsmarschall' timestamp='1273240143' post='112064'] اسم اين هواپيما NATTER هست.از روي ريل به صورت عمودي پرتاب ميشده و حامل 33 راكت 55 م.م بوده. [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/132-natter-business.jpg[/img] [/quote]سلام این هواپیما در اواخر جنگ از چوب ساخته شده وبرای مقابله با موج بزرگ بمب افکن های متفقین بوده بصورتی که با دو موتور راکت و یک ریل عمودی به سمت بالا پرتاب میشد و پس از شلیک راکت به سمت بمب افکن قسمت کاکپیت جدا شده و خلبان با چتر و بدنه هم با چتر به زمین میافتاد علت ساخت ان با چوب به دلیل منابع کم الومینیوم در اواخر جنگ المن بوده.
  12. saoron

    کولی دادن دهه شصتی+عکس

    فکر کنم منظورشون از جنگ نه جنگ فیزیکی بلکه امتحان و ازمایش باشه.مثل ورزشکار که دائم باید تمرین کنه تا بدن اماده ای داشته باشه جامعه هم باید دائم در تمرین باشه که یک موردش جنگ فیزیکی هست شما به صحبتهای مقام معظم رهبری توجه کنید که میگن جریان فتنه اگر کمی به ضرر ما بود ولی چندین برابر به نفع ما بود خوب اون هم یک نوع جنگ بود الان هم ما در جنگ هستیم فقط باید زیرک باشیم واز موقعیتها خوب استفاده کنیم.(ومن ا... توفیق)
  13. saoron

    قایق های انتحاری

    سلام جناب eloاینو خوب اومدی .خوشم اومد.
  14. تصاویر مربوط به هواپیماها همه از گان سایت میگ 21 مصری هست به نظر من بهترین عکس اونی هست که میراژ3 د ر تعقیب میگ 21 هست و میگ 21 مصری در تعقیب میراژ:اون رو از روی کمرا گان (camera gun)هدف گیری کرده.