ma662

Members
  • تعداد محتوا

    10
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

37

درباره ma662

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

614 نمایش های پروفایل
  1. آقایان من به شما می گم قسمتی از اس ۳۰۰ زدن،این من و این هم شما نه با پهباد بلکه با یک موشک از آسمان سوریه و عراق!این بماند برای روزی که سندها کم کم رو می شه،رادار هم آسیب جدی دیده،شاید هم خوب نشه!
  2. جواب همه این وقایع امروز ایران را توی تاریخ می تونید پیدا کنید!(در تغییرات بزرگ تاریخی جهان) رضا منقلی چگونه از حکومت برکنار شد؟همه وقایع امروز پژواکی برعکس از تاریخ است امروز مردم ایران منقلی(تو کف غرب هستند) و حاکمان تنها،اون زمان زضا شاه تو کف منقل بود و مردم تنها(فساد و کوتاهی حاکمیت امروز رو نادیدن نمی گیرم اما صد ارزش دوران پهلوی دارند) در کل گفتا «ز که نالیم؟ که از ماست که بر ماست» تنها امید این باشه که آذربیجان و ترکیه توی این شرایط غلطی نکن در کل توی سیستان و کردستان شدت و ضعف درگیر خواهید بود،نقاط دیگه اغتشاشات کور!(گفتم قبلا موج پشت موج اغتشاشات و درگیری) این ده در جهان خیلی مهم است،خیلی خیلی مهم است به نظر من درگیری بزرگ تو شرق سوریه است،منابع خوبی برای ترکیه داره(هزاران نفع بالاتر از اتصال توران)،اتصال دهند منابع خلیج فارس(عربستان،قطر.... و اسرائیل از طریق اردن به سوریه و ترکیه و اروپا ) و همچنین حائل خوبی برای موجودیت اسرائیل و قطع ارتباط اتصال ایران از طریق عراق و صد ها نفع دیگه! پس با ضعیف شدن ایران و روسیه و عدم دولت قوی تو سوریه،باید تا تنور گرم است نون پخت!!!!
  3. کلا یک جمله اشتباه! FPGA برای پیاده سازی logic curcuit استفاده می شوند،چون سرعت اون ها در حالت گیت موازی بسیار زیاده هستند،مثلا ما اگر بخواهیم چندین سیگنال(دیجیتال=سطح گیت) را به پایه یک پزدارنده ARM وصل کنیم این خود به خود در بعضی مواقع باعث اشغال بیخود پایه های و وقفه های زیاد می شه،پس ابتدا توسط مدارتlogic curcuit (بر اساس فناوری FPGA) سیگنال را خلاصه سازی می کنیم بعد به پردازنده مثلا ARM می کنیم،در کل کار شبیه سازی پردازنده نیست(کلا FPGA و cpu دو مقوله جدا از هم می باشد)،پردازنده یک چیز دیگر است،برنامه نویسی VHDL یا Verilog استفاده می شود با python و C هم میشه(که کمتر کسی استفاده می کنه)! dsp تا حدودی هم میشه با FPGA پیاده سازی کرد هم اون هم شرایط خودشو داره!(نه به کارایی پردازنده های مخصوص خود dsp)
  4. شما دعا کنید باکو و ترکیه حماقت نکن!!!!!!!!بالکان کم کم خودش درگیر جنگه می شه نمی خواد پهپاد بفرستید،نیروهای امنیتی رو باید هر چه بیشتر تقویت کنید برای موج دوم تظاهرات که خیلی نزدیکه!با ملی گرایی و غیره نمی شه ایران رو حفظ کرد،فقط و فقط مذهب می تونه شما رو از این پیچ تاریخی با کمتریت تلفات عبور بده(تلفات کف خیابان قابل لمسه!) اولین زمستان گرم نزدیک،گروهای غرب گرا تشنه قدرت(و تشنه دفرم کردن ساختار قدرت) و غرب هم نیازمند ذخیره نفت و گاز عجیب ایران و مردم هم گیج در هویت مذهبی خود،،به به چه پازلی غریبی،تا دوسه سال ایند ارامش نخواهیم داشت(اگر نظام بتونه خودشو حفظ کنه!مهم اینه) آخرین و بدترین خبر همه در این زمان سلامتی یک شخصه،خدا برای منطقه حفظش کنه
  5. [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10187/ferro1.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10187/reflectarray_figur_1.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10187/30_1288196476.jpg[/img] ------------------------------------------------------------------------------------- با سلام این آنتن رادار! یک آنتن رفلکتور از نوع شیپوری مخروطی (ما مخابراتی ها میگم آنتن بوقی) اما رفلکتورش از یک آرایش چند جهتی استفاده کرده(چند جهتی بیم) !این آرایه فازی نیست.(خیلی هم زشته[img]http://www.military.ir/forums/public/style_emoticons/default/hee%20hee.gif[/img] ) [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10110/Graphic23_2.jpg[/img] از این طراحی زیرلایه زمین یا همون Sub (بدون اونfeed بیرونی(آنتن اصلی،این هم یک نوع دیگه از آنتن بالای)فقط برای تغییر جهت بیم به اندازه خیلی کم )هم جدیدا برای آنتن شبه یاگی یودا در فرکانس بالا استفاده می شه(زیاد این طراحی استفاده نمی شه!مشکل داره!یعنی زیاد حرفه ای ) خودم نیز برای طراحی یک رادار سار کوچیک و دانشجویی می خوام از آنتن شبه یاگی یودا استفاده کنم(مدار داخلی خیلی سخته) [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/thumb_91238016970680731333.jpg[/img] در مورد آنتن رادار طبس باید گفت یک آنتن ساده آرایه فازی تخت استفاده شده(که با وجود این همه استعداد در زمینه مخابرات میدان!ناامید کننده است ) راستی رادار دوم خرداد و بشیر باید دید چطور؟از نظر مدار داخلیش می گم(همه چیز رادار آنتن نیست!ابتدا (مهم)مدار داخلیشه) زیاد به پسیو بودن یا اکتیو بودن گیر ندهید !خیلی زیاد مهم نیست(یک رادار: فیلتر ،آنتن،خطوط انتقال،پردازش(DSP)،پردازش تصویر،نویز ..... و هزار بدبختی دیگه هم داره) مثلا تا حالا شیفت دهندهای فازی میکروالکترومکانیکیRf-mems استفاده شده یا نه!پایداری فیلتر چطور!..... اول راه هستیم باید کمی صبر کرد و همچنین تلاش،تلاش،تلاش