Oshida1

Members
  • تعداد محتوا

    8
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10

درباره Oshida1

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. بهتر نبود جلسه‌ای که این رژیم نامشروع درش حضور داره را ترک میکردیم و بهش وجهه رسمیت نمیدادیم؟؟؟ چه بسا در سطوح بسیار پایینتر که البته به مشروعیت شاید این‌رژیم مربوط نمیشه چنین واکنشی داریم!!
  2. اگه غیر از به هلاکت رساندن چند قلاده فرمانده از ارتش عبری هدف باشه هیچ ارزشی این حمله نداره!
  3. من یه سوال دارم بنظرتون در سطوح بسیار پایینتر که ورزش هست و ما اجبارا و یا تشویقی در پوشش خود تمایلی ورزشکاران را از رقابت با این رژیم که قطعا به رسمیت نمیشناسیم منع میکنیم و به انها اجازه رفتن به مراحل بعدی و صلب موقعیت و استفاده از فرصت برای یک ورزشکار که عمر خودش را برای حرفه‌ی خودش گزاشته و خب مصائب و مشکلاتی که یک نمونه اون جودو که که ورزشکار شانس المپیک+حضورکل فدراسیون در میادین جهانی را باختیم!! فقط وفقط بر سر به رسمیت نشناختن!! فکر نمیکنید شکایت به سازمان ملل و اقدام حقوقی علیه اون که خب مشخصا بی ثمر ماند باعث وجهه و رسمیت به این رژیم میشه؟ واینکه بنظرتون با توجه به سابقه ما در تعامل و روابط با این کشور که به کل موجودیتش را نفی میکنیم درست بود این اقدام و بردن نامه اعتراضی و یا اقدامات دیپلاماتیک؟
  4. منبع تصویر گفتن تصویر در شهر زواره گرفته شده!! حدود ۱۲۰کیلومتری شمال شرقی پایگاه در شهرستان اردستان
  5. و اگه پس از حمله اسراییل در یک جواب ناهمتراز دیگه چند ده برابر جواب لازمه به شما به تاسیسات هسته‌ای حمله کردن و اسیب پذیریمان را به غرب و دول منطقه نشان داد و هیمنه چند دهه اخیرمان را خرد کرد و تک برگ امتیاز گیری مورد حملات بعدی و بی اثری شدن آن شد(شبیه اوسیراک که توسط ما تابو شکنی شد و توسط اسراییل تیر آخر را خورد)! فرضا راهکار بعدی شما چیه؟
  6. منظورتون علامت هست یا ظاهر برجک؟ برجک قطعا از بلوکهای واکنشی تشکیل شده که روشون را شبیه کرار برای زیباسازی و یکدست سازی از یک ورق پوشش استفاده کردن! تصاویر دقیقتر باشه میشه اظهار نظر بیشتر کرد از تغییرات! امیدوار بودم رو به عقب نریم و از برجک ذولفقار و کالیبر ۱۲۵م‌م استفاده میشد که نشده متاسفانه!! ولی در مورد علامت https://s8.uupload.ir/files/20240315_174016_v6sq.jpg
  7. تصویر دوم یا پایینی یه نماد داره که میخام یه توضیح مختصر در موردش بدم! Vوارونه شده که بهشون شورون(درجه نظامی فلشی شکل روی بازو) هم گفته میشه که میتونه بصورت فلش رو به بالا عدد۷کناره ها >و<و پایین باشه شبیه عدد ۸ نوعی نشانه گزاری هست که گویا این نشانه گزاری ساده به اسپارت‌ها در طول تاریخ برمیگرده ولی اسراییلیا بطور گسترده استفادش کردن و در عملیات طوفان صحرا هم توسط ائتلاف بطور دستوری در آخرین لحظات الزام شد که توسط خدمه هر گردان روی ادوات منقش شود براساس استاندارد هایی که تعریف کردن !! دلیل استفاده هم شناسایی گردانهای دخیل در عملیات و جلوگیری از فرندلی فایر بصورت بصری(ساده‌ترین شکل ممکن)! خب حالا با این تعریف دلیل استفاده این سمبل روی ادوات ما ازمایشی چی میتونه باشه؟
  8. به هیچ وجه این کشنده با تریلر تانک برش روی هم حدود ۲۰۰هزار تا۳۰۰هزار دلار قیمت داره!! در حالی که بریل(لوله توپ۱۲۵م‌م) این تانک شاید تا نیم یا یک میلیون دلار قیمتش باشه!