Recommended Posts

جناب مهدوی عزیز
با بخشی از نظرات شما موافق ام اما در خصوص نقش محوری صهیونیست ها در همه چیز و همه کار حس می کنم این بزرگنمایی هم تا حدودی فتنه خود غربی هاست ... آنها چاره را در این دیده اند که از یک سگ نگهبان یک هیولا بسازند که چنانچه اراده کند دروازه های هستی بر سر مردمان فرو بریزد ... من قائل به نفوذ و قدرت بی نهایت و آنچنانی صهیونیست ها نیستم ... بنده بدلیل تجربیاتی که طی اقامت در کشور یانکی ها بدست آوردم بر این باورم که صاحبان صنایع نظامی و صنایع رسانه ای (هر نوع رسانه تاثیرگذار) که در کمال شگفتی اغلب آنها کاتولیک های دو آتشه و صد البته نژاد پرست اند (کاملا مشابه کوکلوس کلان های دهه 1840 تا نیمه 1960 میلادی) از جمله خطرناک ترین و رذل ترین موجودات روی زمین به لحاظ میزان فساد و نفوذ و قدرت نامشروع سیاسی و اقتصادی محسوب می شوند. هر چند صهیونیسم ارتباطی با پسوند یهودی ندارد و می تواند در قالب مسیحیت نیز فرصت بروز و ظهور داشته باشد اما تجربیات و شنیده های بنده نشان از این بود که این دسته از افراد که عرض شد در حقیقت گردانندگان اصلی صحنه سیاست های داخلی و خارجی یانکی ها هستند.
خوشحال می شوم در این باره بیشتر با هم صحبت کنیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من متوجه فرمايشات جناب mahdavi3d نشدم!
ايشون از طرفي حمله مي‌فرماين به تمام كساني كه مدعي قدرت غرب هستن و از طرف ديگه در اثبات فرمايشاتشون، شعار مي‌دن!

من نفهميدم كه اين چه تحليل يا ضد تحليلي است كه ايشون ارائه مي‌دن!
قضيه‌ي فرمايشات ايشون، داستان همون شعر معروفه كه :

«برده دل و جان من، دلبر و جانان من .......................... دلبر و جانان من، برده دل و جان من»

---------------------------------------

عزيز دل! اينجا كه نماز جمعه نيست كه ما بخوايم با شعار، مردم رو دلگرم كنيم!
خير سرمون داريم تحليل ارائه مي‌ديم! شما هم اگه مي‌خواين تحليل‌ها رو نقد بفرمايين مختارين. ولي مبناتون بايد عقلاني و مستند باشه. نه اينكه براي اثبات حرفتون، به شعار متوسل شين!!!

اين غرب بدبخت بيچاره‌ي منفعل نظاره‌گر بي‌مايه، همين پارسال داشت ايران ابرقدرت جهاني قدرت بلامنازع جهاني كه همه هم اتفاقاً ازش الگو مي‌گيرن و همه هم مشتاقانه دوست دارن بهش بپيوندن رو از درون متلاشي مي‌كرد!

اگه نبود درايت رهبر عزيزمون، الان اوضاع خيلي فرق مي‌كرد!!

پس بهتره با توهم زندگي نكنيم!
اي كاش خطبه‌هاي رهبر رو درخصوص دست كم گرفتن دشمن، گوش مي‌فرمودين تا اينطور شعار ندين!

حالا نمي‌دونم واقعاً خود اين دوستمون به اين شعارها اعتقاد دارن يا دوستان سايت رو زير 12 سال فرض كردن و فكر كردن اندك قدرت فكر و تلحيل ندارن و بايد به روش صدا و سيما، اطلاعات رو به خورد مغز نابالغ‌شون داد تا يه وقت نترسن!

==========================

علي اي حال، بهتره به جاي شعار دادن، يكم تحليل داشته باشيم و حتي اگه اين موارد رو بهش اعتقاد داريم، كمي اون رو در قالب مغز بگنجونيم و براش استدلال بياريم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سوریه در واکنش به ناآرامی های چند روز اخیر در شهر درعا در جنوب این کشور، فرماندار این منطقه را برکنار کرده است.


دوگانه گی کشور های غربی در قبال مسایل
انها مسائلی که به نفعشون انجام میدن و اونا که به نفعشون نیست نه

برای محکوم کردن دولت بحرین هیچ غلتی نکردن حالا برای سوریه تصمیم میگیرن اینجاست که حقیقت اشکار میشه

بیاید چشممون باز کنیم و ریز به مسایل نگاه کنیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دهها نفر در ریاض، پایتخت عربستان در برابر وزارت کشور تجمع کرده و خواهان آزادی زندانیان شده اند.

این افراد می گویند هزاران نفری که بدون محاکمه، زندانی شده اند، باید آزاد شوند.

شاهدان عینی گفته اند که پلیس ضد شورش، مانع ورود این افراد به ساختمان وزارت کشور شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس می گوید نزدیک به دو هزار پلیس ضد شورش و دویست خودروی نظامی، از ساختمان وزارت کشور محافظت می کردند.

همچنین گزارش شده نیروهای امنیتی چند نفر از معترضان را بازداشت کرده اند.

ملک عبدالله، پادشاه عربستان در پی تظاهراتی که طی هفته های اخیر در این کشور شکل گرفته، وعده مزایای اقتصادی داده اما سخنی از اصلاحات سیاسی به میان نیاورده است.

تظاهرات تا کنون عمدتا در مناطق شیعه نشین عربستان در شرق این کشور برپا شده است.

دولت عربستان برپایی هر گونه تظاهرات و راهپیمایی در این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

مقام‌های عربستان هشدار داده اند که نیروهای امنیتی از ابزارهای لازم برای مقابله با تلاش های اخلال گرایانه در نظم عمومی استفاده خواهند کرد.

وزارت کشور عربستان گفته است راهپیمایی و تحصن، مغایر با شریعت اسلامی و ارزش ها و سنت های این کشور است.

عربستان نگران سرایت ناآرامی های منطقه به این کشور به خصوص به مناطق شیعه نشین همجوار با بحرین است که بیشتر ذخایر نفت خام این کشور را در خود جای داده است.

در عربستان سعودی ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت شیعه هستند و مدت هاست شکایت دارند که به عنوان شهروند دسته دوم با آنها رفتار می شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با مصطفی عزیز موافق ام؛ شعار کمتر و آنالیز و عمل بیشتر دقیقا اون چیزیه که بهش نیاز داریم. تئوریسین هایی می خوایم که با ذکاوت و نکته سنجی بتونن مسیرهای کوتاه مدت و میان مدت کسب منافع سیاسی و اقتصادی رو برای ایران ترسیم کنن؛ البته اینجا مساله هزینه های دستیابی به منافع هم مطرح میشه؛ من تصور می کنم خوب خواهد بود که ایران صرفا در فضای نگاتیو یانکی ها حرکت نکنه (جایی که اونها حضور فعال ندارن)، بنظر میرسه در حال حاضر ایران داره به این شکل بازی می کنه.
دوستان منو تصحیح کنن خوشحال میشم
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فرمايش جناب پاتريوت صحيحه + فرمايشات قبلي ايشون درخصوص تبيين نظام سياسي.
متأسفانه اين اوايل عيدي، يكم برنامه‌ها رو بهم مي‌ريزه و نمي‌شه بطور منظم وارد بحث‌ها شد. ولي از نظرات دوستان، استفاده كرده و مي‌كنم.

مسئله‌اي كه ايران گاهاً در تبيينش دچار مشكل مي‌شه، اينه كه در جاهايي كه بايد وارد شه، عملاً ميدون رو وا داده (مثل موضوع گسترش شديد وهابيت كه ايران حتي نكرده از علماي اهل سنتش به كشورهاي مربوطه، مبلغ اعزام كنه تا حداقل اسلام تحريف‌شده در كشورهاي تازه مسلمان شده جا نيافته). در يه سري جاها هم كه وارد شده، موضوع يكم سخت و دست و پاي ايران بسته‌اس؛ مثل مواردي كه با ابرقدرت‌ها درمي‌افتيم و از خاك كشورمون دوريم. به اين دليل كه اولاً امكان دسترسي‌مون كمتره و ثانياً معاملات رو همواره فراموش كرده‌ايم.

براي ساختن ايراني قوي، ابتدا بايد روابط حسنه‌اي با همسايگان‌مون برقرار كنيم. درحالي كه با قريب به اتفاق تمامي همسايگان‌مون، سر يه موضوعي مشكل داريم. با تركمنستان و آذربايجان بر سر گاز و درياي خزر و حتي مسئله‌ي ترك‌ها و پان ترك‌ها، با تركيه هم موضوع ترك‌ها و پژاك و واردات قاچاق يكطرفه، با عراق كه تقريباً سر همه‌چيز (باز خدا رو شكر صدام نيست كه سر جنگ مشكل داشته باشيم)،، با عربستان كه كلاً مشكل ايدئولوژيكي و استراتژيكي داريم، با قطر كه بشدت مشكل در برداشت ميادين گازي خليج فارس داريم، با بحرين كه الان نمونه‌هايي‌اش رو دارين مي‌بينين، با كويت همچنين، با امارات سر جزاير سه‌گانه و خروج شديد سرمايه‌ از كشور مشكل داريم، با پاكستان كه سر تروريست‌هاي سيستان مشكل داريم و بشدت باگ امنيتي داريم در مرز (مي‌شه گفت جولانگاه مأمورين CIA هست)، با افغانستان كه قربونش برم تجارت آزاد مواد مخدر داريم و مشكل قاچاقچيان و مسئله‌ي رود هيرمند و ... و بطور خلاصه، تو اين 360 درجه‌ي خودمون حسابي مونديم!

اين موارد، اصلاً موارد پيش پا افتاده‌اي نيست؛ چرا كه برحسب شانس ما، تمامي اين كشورها، به نوعي وابسته به ايالات متحده هستن و تنها كافيه دستور داشته باشن ايران رو اذيت كنن تا واقعاً برن رو اعصاب‌مون!! نمونه‌اش همين چند سال پيش بود كه تركمنستان، دست به انتحار زد و صادرات گازش رو به ما قطع كرد! درسته بشدت ضرر كرد و گازپروم روسيه گازش رو مفت خريد! ولي ديديم كه چه بدبختي در كشور بوجود اومد و يخبندان و مشكلات شهرهاي شمالي و قطع برق تهران و تعطيلي كارخانجات و ...!!!
حالا حساب كنين اگه مشكلات امنيتي رو بخوان رو كنن چه بايد كرد!!

تازه اين موارد، سواي احزاب و شخصيت‌هاي غافل و يا گاهاً خائن داخلي هست كه مي‌تونن در بدترين زمان ممكن، فضاي سياسي يا اقتصادي كشور رو بهم بزنن!!

ايراني مي‌تونه در منطقه جولان بده و سياست‌هاي بلندمدت بچينه كه اول از همه، خيالش از اطرافش راحت بشه و به عبارت ساده‌تر، حاشيه‌ي امنيت پيدا كنه. چرا كه در شرايط فعلي، در مقابل اقدامات متقابل بشدت آسيب‌پذير هستيم. ضمن اينكه ورود به حوزه‌هاي مختلف بصورت همزمان (آفريقا و آمريكاي لاتين)، مي‌شه مصداق چند هندوانه رو با يك دست برداشتن كه عملاً به هيچ‌كدوم از اهداف‌مون بطور درست و حسابي نمي‌رسيم و از هركدوم، تنها سايه‌اي از اهداف‌مون قابل دستيابي خواهد بود كه اين، با اصل و اساس نفوذ سياسي، در تضاده.

يه حقيقتي هست. ما تازه داريم رو پاي خودمون مي‌ايستيم و براي نفوذ سياسي، بايد پله‌ها رو يكي يكي برداريم. هيچ ابرقدرت يا كشور امپرياليستي رو نمي‌‌تونين ببينين كه از روز اول، قدم‌هاي بزرگ و بلندپروازانه برداشته! بلكه خرد خرد اول از دور و بر خودش شروع كرده و ‌كم‌كم پيشروي كرده و وقتي كه به قدرت مستحكمي تبديل شده و از درون ضربه‌ناپذير شده، ديگه جهان چاره‌اي نداشته جز كنار اومدن باهاش.
ما هم اگه بخوايم قدرت بزرگي در آينده بشيم و مطابق چشم‌انداز ترسيمي‌مون عمل كنيم، بايد بپذيريم كه در ابتداي راه هستيم و مسيري كه در آينده قراره طي كنيم رو ترسيم كنيم و مهمتر اينكه چه در داخل و چه در خارج، مطابق با چشم‌انداز حركت كنيم كه متأسفانه در اين زمينه، تقريباً فاجعه‌ايم و هر دولت و هر شخصي كه روي كار مياد، دوست داره طبق برنامه‌ي خودش عمل كنه؛ نه چشم‌انداز ترسيمي!

ضمن اينكه فعلاً مشكلات سياسي داخلي‌مون هست و تا اونا برطرف نشه، عملاً امكان بلند پروازي نداريم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مصطفی عزیز

من هم تصور می کنم بهتره از مسائل داخلی و بتدریج برای کاهش آسیب پذیری اجتماعی و فرهنگی و بعد سیاسی و اقتصادی شروع کنیم؛ بطور قطع این فرآیندی با هزینه های سیاسی/اجتماعی و زمانی به نسبت سنگین خواهد بود ولی متدولوژی منطقی بنظر میرسه. من همچنان بر آرام سازی و آزادسازی فضای اجتماعی و امکان مدیریت انرژی های منفی سیاسی و اجتماعی تاکید می کنم: این موضوع این روش این تمهید بشدت به قوام و قدرت حکومت کمک می کنه (اگر عالی بوده تا بحال اونو ممتاز و درخشان میکنه؛ دیگه نمی دونم به چه زبونی باید اهمیت این نکته رو بیان کنم مصطفی جان)؛ ببینید لایه متوسط شهرنشین شاید (عرض می کنم شاید) گرایشات ویژه ای داشته باشن که یک تحلیلگر و منتقد سیاسی متوسط الحال رو قدری نگران می کنه اما من باور دارم میشه راهی برای تعامل مثبت و سازنده نظام با این لایه از مردم پیدا کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من کاری ندارم چه فتنه گر و چه منافقو ... و به قول دوستمون لایه ی متوسط شهرنشین! ولی راهی که برای مقابله با انها داریم در پیش میگیریم درست نیست. سرکوب فقط بر جمعیت ان ها می افزاید و بی احترامی به ان ها (مثل نادیده گرفتن و فتنه خواندن و یا ربط دادن انها به گرو ه های صهیونیستی) باعث بیشتر شدن خشم انها نسبت به نظام میشه و همینطور که دیدیم شعار هایشان هم تند تر میشود و این به نفع امریکاست به همین دلیل هست که من میگویم جنگ امریکا با ایران در این زمان بسیار نادرست است که البته انها هم این موضوع را میدونند تنها کار مناسب برای امریکا این است که فشار های اقتصادی را بر ایران بیشتر کنه تا لایه ی فقیر کشور را هم ناراضی کنه و بعد تماشا کنه ببینه در ایران چی میشه. تنها را برون رفت از این مساله کنار گذاشتن اختلاف هاست و گوش به فرمان رهبری. همان طور که امام خمینی فرمودند پشتیبان رهبری باشید تا به جامعه اسیب نرسد ولی یه عده این حرف امام را فراموش کردند و راه خود را پیش گرفته اند و البته یه عده که جمعیتشون هم کم نیست فریب این هارا خوردند و لعنت خدا بر کسانی که باعث این اختلاف ها شدند. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]بحرين[/color][/size]
[color=blue][size=18]دعوت جوانان انقلابی بحرین به تظاهرات «شکست محاصره» [/size][/color]

[b]با پیچیده تر و وخیم تر شدن اوضاع بحرین، جمعیت موسوم به «جوانان انقلابی بحرین» بیانیه ای با مضمون تداوم قیام علیه دیکتاتوری و جنایات اشغالگران سعودی و مزدوران «آل خلیفه» منتشر کردند.[/b]

به گزارش «تابناک»، این جمعیت انقلابی با انتشار این بیانیه، ضمن نام‌گذاری تظاهرات روز جمعه به نام «شکست محاصره» خواستار شرکت گسترده مردم بحرین در این راهپیمایی شدند.

[color=blue][i] بنابر این گزارش متن این بیانیه به شرح زیر است:[/i][/color]

«ملت مقاوم بحرین! شما در طول تاریخ با مقاومت در برابر مستکبران و اشغالگران خارجی نشان دادید که همیشه پیروز هستید و حق زندگی و آزادی دارید. اکنون انقلاب بحرین در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد و پیروزی نزدیک است.

انقلاب بحرین قصد دارد تا معنویات را در کشور گسترش داده و دست ظلم و جور را از این کشور کوتاه کند و ما امروز شاهدیم که دولت بحرین دیگر قادر به کنترل اوضاع نیست و نمی‌تواند در مقابل عزم مردم ایستادگی کند.

ما از مردم تقاضا داریم تا با قبول مسئولیت دینی و اخلاقی به مبارزات خود ادامه دهند و مطمئن باشند که پیروزی نزدیک است و نباید از ریختن خون خود ترسی داشته باشند زیرا خون‌هایی که توسط نیروهای اشغالگر عربستان سعودی و مزدوران «آل خلیفه» ریخته می‌شود به پایداری و استقامت انقلاب کمک خواهد کرد و در صورت شکست دیگر زندگی در بند و زیر سلطه ظالمان چه فایده‌ای دارد. از مدارس و اصناف گوناگون خواستاریم، اعتصاب کنند و به انقلابیون بپیوندند.»

گفتنی است در حالی که جنایات اشغالگران و نیروهای حکومتی در بحرین تشدید شده است، رسانه های استکباری با پیروی از سیاست یک بام و دو هوای سردمداران خود، جنایات «آل خلیفه» را بایکوت کرده و از سوی دیگر حکام کشورهای عربی منطقه بر ضرورت حضور نیروهای نظامی خود در بحرین برای سرکوب انقلابیون تأکید می کنند.

تصوير پوستر فراخان: http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/1/3/88097_232.jpg

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/155027
**************************************************************
[color=red][size=18]يمن[/size][/color]
[color=blue][b]از اعلام «جمعه خیزش» تا برقراری حالت فوق العاده [/b][/color]

[b]شبکه تلویزیونی «العربیه» در حالی لحظاتی پیش از در خبری فوری از موافقت مجلس یمن با برقراری حالت فوق العاده در این کشور به مدت 30 روز خبر داد که گروه هاي يمني مخالف رژيم «علي عبدالله صالح» روز جمعه آينده را «جمعه خيزش نهايي» نام نهاده و از مردم اين کشور خواستند تا با تجمع در برابر کاخ رياست جمهوري يکپارچه سرنگوني عبدالله صالح را فرياد زده و به بحران کنوني در يمن پايان دهند.[/b]

به گزارش «تابناک»، مجلس یمن که اکثریت مطلق نمایندگان آن از هواداران دیکتاتور این کشور هستند، با هدف مهار موج گسترده اعتراضات و تظاهرات مردمی بر ضد رژیم علی عبدالله صالح، رای به برقراری حالت فوق العاده در کشور دادند.

این در حالی است که «القدس العربي» با اشاره به پیوستن تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی این کشور از جمله ژنرال علي محسن فرمانده منطقه نظامي شمال غرب به صفوف مخالفین، گزارش داد: علي عبدالله صالح، رييس جمهور يمن در نشست شوراي دفاع ملي كشور اظهار داشته است که هر گونه تلاش براي دستيابي به قدرت از طريق كودتا منجر به ايجاد جنگ داخلي خواهد شد و كساني كه تلاش مي كنند از طريق كودتا قدرت را به دست بگيرند بايد بدانند كه اين امر ممكن نيست؛ زيرا در اين صورت سرزمين پدري ما دچار بي ثباتي خواهد شد و جنگي خونين به راه خواهد افتاد. آنها بايد به خوبي در مورد اين موضوع تامل كنند.

در همین حال، «محمد قحطان» سخنگوی گروه‌هاي مخالف يمن با تأکید بر مسالمت آمیز بودن خواسته های مخالفین، اعلام كرد ما با پيشنهاد علي عبدالله صالح مخالف بوده و خواهان استعفاي هر چه سريعتر وی از قدرت هستيم و اين شورا قرار است در برگيرنده‌ شخصيت‌هاي ملي، نظامي و سياسي باشد تا بدين ترتيب مذاكرات ملي، روند اصلاح قانون اساسي و نظارت بر انتخابات سالم و شفاف مديريت شود.

از سویی «شوقي عبدالرقيب القاضي» نماينده مجلس يمن در گفتگو با شبکه خبري «العالم» با اعلام اينکه مردم اين کشور آماده حرکت بسوي کاخ «علي عبدالله صالح» مي شوند تا کار را يکسره کنند، به او هشدار داد که از قدرت کناره گيري و قدرت را با کسب تضمين امنيت خود و خانواده اش واگذار کند.

وي با بيان اينکه توپ اکنون در زمين عبدالله صالح است، تصريح کرد: حيات سياسي صالح پايان يافته است و وی باید با کناره گيري از قدرت از بيشتر ريخته شدن خون شهروندان جلوگيري کند و درصورتي که عبدالله صالح با لجاجت بخواهد در قدرت بماند، مردم يمن با خفت و خواري او را از قدرت کنار مي زنند.

[color=red]گفتنی است رهبران مخالف دیکتاتور یمن اعلام كردند: 48 ساعت آينده زمان نهايي براي بركناري علي عبدالله صالح از قدرت است اما همچنين تاكيد كردند كه روز جمعه «روز خيزش» با هدف نشان دادن اراده و خواست مردم براي تغيير نظام سياسي كشور خواهد بود و مخالفان به سمت كاخ رياست‌جمهوري حركت خواهند كرد.[/color]

لازم به ذکر است که آمريكا درباره اوضاع يمن و سقوط احتمالي حكومت هم پيمان واشنگتن در اين كشور هشدار داده و «رابرت گيتس» وزير دفاع آمريكا در اين رابطه گفته است: ما نگران ناآرامي ها در يمن هستيم.

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/155053

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]جنگ جهانی و خطرناک icon_cheesygrin :mrgreen: عجب! این صهیونیست های ... خودشونو چی حساب کردن؟ ظاهرا دل خوش کردن به آهن قراضه ها و اسباب بازیاشون ... این ... هر زمان تونستن خسارات هنگفتی رو که در نبرد با حزب الله متحمل شدن اون هم با اونقدر خفت و خواری هضم کنن بیان و از این ابراز وجودها بکنن! سوریه الان درگیر یه جور پروژه خاص و مشکوکه و به گمان بنده ایران تا جایی که میسر و بصلاح می تونه باشه باید به این کشور کمک کنه تا توازن داخلی رو برقرار کنه[/quote]

شعار امروز مردم سوريه : لا حزب الله لا ايران !!!!
ديگه تفسيرش با خودتون, هر اتفاقي که براي سوريه بيفته اثراتش در ايران ظاهر خواهد شد ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سوریه از دست بره ارتباط زمینی ایران با حزب الله قطع میشه ...
اگه اسد تو سوریه بر اثر انقلاب کنار گذاشته بشه مطمئن باشین اسرائیل بدون درنگ به جنوب لبنان حمله میکنه و بعد از مدتی با توجه به عدم امکان بازسازی و تجهیز حزب الله توسط ایران وضعیت فوق العاده وخیم میشه....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه غزه نه لبنان
لا حزب الله لا ايران
(هم قافيه و هم معني و هم وزن :mrgreen: )
اونوقت بگين اينها خود جوشه ..مردميه..برنامه ريزي نشدست...به نفع غرب نيست..دست غرب پشتش نيست..اسلاميه...بيداريه...
الهم عجل لوليك الفرج

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اونوقت بگين اينها خود جوشه ..مردميه..برنامه ريزي نشدست...به نفع غرب نيست..دست غرب پشتش نيست..اسلاميه...بيداريه...
الهم عجل لوليك الفرج[/quote]

زبانمون مو در آورد از بس گفتيم ,منتها کو گوش شنوا .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][size=24]رسانه های مخالف جمهوری اسلامی: شعار "لا حزب الله لا ایران" هزاران تن از معترضان سوری!!![/size][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.